Accommodation In Murter Croatia
Putopisi
Stari grad Veliki Kalnik
Moto putopis: Stari grad Veliki Kalnik

’’Jednom godišnje otiđite na mjesto na kojem nikada ranije niste bili’’ reče jednom Dalaj Lama, a tom niti vodiljom sam se vodio jedan petak kada me Pudla nazvao i rekao da će u subotu biti dobro vrijeme i da bi mogli baciti neki kraći đir motorima. Kako nije baš imao neku ideju kamo ići ja sam ispalio kao iz topa Kalnik ili bolje rečeno stari grad Veliki Kalnik koji mi je već duže vremena na pameti ali nikako otići do njega. Dogovor je pal za par minuta da se nađemo u subotu oko pola deset jer su jutra još uvijek hladna, a kako Kalnik nije pretjerano daleko tek nekih 70–ak kilometara nema potrebe za nekom vožnjom u ranu zoru.

Beverlijem 125 na godisnji odmor
Gusta

Prognoza za Hrvatsku li-la, sunčano sa povremenim oborinama.

Reko sam sebi, taman da i sjekire padaju ja idem na godišnji. Nemogu biti baš takav pehist da me kiša pere dulje od 50 kilometara, to je to... nek me poškropi do Karlovca i dalje nek bude oblačno ali bez oborina.

Unternehmen Rösselsprung - desant na Drvar
Lolo

operacija Konjičev skok ili jednostavnije desant na Drvar mada može i Sedma ofanziva

Drvar. Prva što mi je palo na pamet pri spomenu na taj grad je izlet na kojem sam bio tamo negdje u 5 ili 6 razredu osnovne, a odmah potom ne na revoluciju nego puteve revolucije u vrijeme kada je to bilo obavezno ''štivo'' za sve primjerene pionire i omladince i kada je trebalo poznavati sve neprijateljske ofenzive, a bilo ih je sedam.

Sjeverna i Srednja Amerika - III. dio

Guatemala, Salvador, Honduras, Nikaragua, Costa Rica

U srcu drevnog kraljevstva Maya

Ubrzo nakon sto smo konaCno sretno usli u Guatemalu, poCela se spustati noC. Svega nekoliko kilometara iza granice, usli smo u maleno selo razbacano po obroncima živopisnih brežuljaka, izmedu kojih se probijala nasa cesta. U sredistu mjesta benzinska postaja, krCma i velika ploCa s napisom hotel. Lako smo ga pronasli u sporednoj cestici. Soba je bila uredna, skromno namjestena i Cinila nam se posve primjerenom cijeni od 10 dolara, iako nije imala uredaj za klimatizaciju. No, kako smo se uskoro uvjerili, klima i nije potrebna u planinama. NoCi su doista vrlo hladne. dok je danju podnosljivo i u najtoplijim mjesecima. Nakon sto smo se osvježili mlakim tusem te presvukli u laksu odjeCu, krenuli smo u potragu za veCerom. U obližnjem restoranCiCu, bili smo jedini gosti. Vesela, ljubazna gazdarica, ubrzo nas je poslužila izvrsnom juhom od sparoga, divovskim, soCnim odrescima te obiljem prženih krumpiriCa i sezonske salate, sto smo uz dva velika piva po osobi, ukupno platili 12 dolara.

...i tako, opet nekud... II dio
do Mexica i dalje

Moto Putopis po juznoj americi

Kroz meksički pogranični gradić Reynosu, prošli smo bez zaustavljanja.GPS nam se ponovo pokvario pa smo definitivno izgubili vjeru u suvremenu
tehnologiju. Nakon ulaska u Meksiko,klasični turistički zemljovidi i tako su najpouzdaniji. Dvadesetak milja od granice,
stigli smo i na prvu policijsku kontrolnu točku. Na slične smo kasnije nalazili u cijelom Meksiku. Mladi vojnik bio je vrlo ljubazan, ali
služben. Nakon pomnog pregleda putovnica,kratko nas je upitao imamo li oružja ili droge te nam poželio sretan put.

...i tako, opet nekud...
do Mexica i dalje

putopis motorom do Mexica i dalje

PUTOPIS  Sjeverna i srednja Amerika - I. dio

Nakon što je definitivno pala odluka o putovanju motociklima kroz cijele Sjedinjene Države te zemlje Srednje Amerike, trebalo je još samo prikupiti lovicu i opremu te hrabro krenuti na put...

"Fuck the GPS, karte su zakon"

Plan je bio da Dave, Mark i ja krenemo motociklima iz američke savezne države Ohio, kroz Kentucky, Tennessee, Mississippi, Alabamu i Teksas te dalje, još južnije, kroz Meksiko, Guatemalu, Salvador, Honduras, Nikaragvu i Kostariko do Paname. Totalno šašava ideja, začeta na jednom urnebesnom tulumu u Zagrebu, postupno je postajala sve ostvarivijom, zahvaljujući internetu te beskrajnom dopisivanju s Daveom i Markom.

Garić grad
Lolo

Nakon okupljanja desetak motorista u mjestu Voloder i nakon što se ispeklo prilično roštilja i popilo pive koja je u pojedinim trenucima tekla svugdje i po svakome samo najmanje kroz grlo bilo je vrijeme da se krene u mali obilazak nekih djelova Moslavačke gore ili točnije ostataka jedne stare utvrde, Garić grada.

Cetina
Putopisi motorom : Cetina
Kao klinac dok sam se igrao uz rijeku Savu uvijek sam se pitao kako i gdje nastaje rijeka. To sam poslije spoznao kroz školovanje i priče roditelja ali ono što me uvijek interesiralo je bilo kako to izgleda u živo jer jedno je to bilo gledati na televiziji ili slušati iz priča, a potpuno drugo doživjeti u stvarnosti.

Sjeverna Amerika ovog ljeta....
Zinger

Putovanja za Aljasku tokom ljeta 2007, i s veseljem mogu reci da je sve spremno osim
nekih malih sitnica.
Trenutno sam u Ohio-u, zavrsavam pripreme na motoru (BMW 1150 GS Adventure), ruta je gotova, krajem petog/pocetkom sestog mjeseca
bih trebao poci.  Bilo nas je 3, ali je ostatak ekipe otkazao, tako da sam trenutno solo.  Nadam se da sve bude po planu tako da mogu podijelit slike i komentare na forumu.
Ruta krece od Clevelanda, preko srednjeg zapada, do Montane, i onda na sjever preko Canade, za Fairbanks.  Ovisno
o vremenu i stanju cesta, moguca je i kratka relacija do Prudhoe Bay.  To je nekih 700 km od Fairbanksa, ali je sve prteni put.  Na putu gore planiram biti vecinom na Alcanu (Alaskan Highway), to je istocni pristup Aljasci, a na putu nazad, uzeti
zapadnu stranu, uz more, koliko bude moguce.  Koliko sam skuzio iz svih informacija, nema puno cesta, vecina transporta je brodom i avionom, tako da nema puno izbora.
Cim bude nekih slika, stavit cu.  Prosli tjedan smo krenuli za Tennessee, preko Virginie, ali nije bas bilo puno foto momenata, sama magla i kisa.  Trebalo nam je dva dana da predjemo dionicu 800 km

Gola Peljesivica i ''Objekt 505''
Lolo

Nakon podužeg dogovaranja oveće ekipe koja se pretvorila u omanju da se obiđu dva objekta bivše JNA Gola Plješevica (1649 n/m) i Zrakoplovna baza Željava  sa podzemnim objektom Klek ekipa od tri člana se ipak okupila i izvela malo istraživanje nadasvne zanimljeve destinacije. Mnogi ne znaju što je Gola Plješevica  i zrakoplovna baza Željava pa evo u par riječi o čemu se radi.

Bike Expo show 2007 Padova
Street Illegal
Malo o povijesti sajma motocikala u Padovi

Prvi sajam motocikala i prateće moto opreme u Padovi koji je preteča današnjeg Bike Expo-a održan je u siječnju 1995. godine pod nazivom Chopper & Custom show. 65 izlagača iz Italije, Kalifornije, Njemačke i Velike Britanije odazvalo se pozivu organizatora. Po prvi puta u Europi mogao se ''osjetiti miris'' bajkerskog svijeta. Prvu izložbu motocikala, prateće chopper i custom opreme posjetilo je tada impresivnih 18.000 posjetioca koji su bili oduševljeni prerađenim chopperima, custom-ima, street bike-ovim, trike-ova i hot-road automobilima.  Krom, metal, koža, airpainting, tattoo oslikavanje, body-painting, piercing po prvi puta su se približili običnim ljudima, znatiželjnicima i bajkerima u Europi. Sve do sajma taj dio svijeta bio je rezerviran samo za Ameriku. U sklopu sajma održani su razni rock koncerti, izložba moto opreme koju su nosile hostese (ajde, ajde znam da jedva čekate slike od hostesa, kome se ne čita ovo neka vrti mišem do kraja posta, tamo su komadi!), nagrade za najljepši sajamski motor, izložba fotografija iz svijeta motosporta, simulator vožnje, sex shop i sexy show.

Stari gradovi Karlovačke županije
Street Illegal

Datum: 01. 10. 2006.
Mjesto: Karlovačka županija
Zadatak: Obilazak starih gradova i utvrda u karlovačkoj županiji

Nakon najave na forumu i dogovora o mjestu polaska konačno je došao i taj dan. Polazak je bio u 9:30 na Petrolovoj pumpi kraj naplatnih kućica, a krenuli su: Lolo, Chimpa, Gugi i moja malenkost. Jutro je bilo suncem obasjano i jedva sam čekao da krenemo na vožnju.
Nakon kavice i dogovora krenuli smo prema starom gradu Dubovcu koji je od grada udaljen svega 2 km.

Bled i Bohinj na jedan dan.....
DonRot

Anno Domini 2006, dana 24.09. mala odvazna grupica se uputila na jednodnevni izlet u jednu susjednu drzavicu...

Da pocnem od pocetka. Ideja je nastala davno davno (cak 2 dana prije puta). Bio sam u Zagrebu i dok smo sjedili uz povecu porciju cevapa, raznjica, i drugih prehrambenih artikala, netko iz mase je predlozio da je nedjelja idealan dan za turizam (masa smo Janko, Zrix i ja).
Iz mora razno-raznih prijedloga odluka je pala da se ide u SLO (kako i naslov kaze!). Dogovor je bio da se nademo oko 9:00 u Novom Mestu (posto ZRIXinjo ide iz smjera ZGB a ja iz KLC).

Jadranom do Crne Gore i nazad
Brum

2.07 - 232 km

Krenuli smo uz Buševca, preko Velike Gorice, Karlovca, starom riječkom cestom do Vrbovskog, te preko ravne Gore i delnica do Fužina gdje smo ručali. Nakon ručka smo se spustili do Kraljevice, gdje smo se okupali i predvečer otišli do prijatelja koji žive u Čavlima

Kaštela 2006
Brum
Kao nastavak tradicije i ove godine je od strane UHMB organizirana posjeta MK Sjene iz Kaštela. Plan je bio slijedeći:

Imola F1 - VN San Marina
Julius
okom običnog smrtnika

Evo konačno sam uhvatio malo vremena da zabilježim svoje doživljaje sa F1 - VN San Marina na kojoj sam bio ovaj vikend ( 23.04. ) i samog puta do tamo. Kako sam već bio pisao na forumu dogovor je bio da se u subotu navečer moja draga i ja nađemo na Jarunskoj tržnici sa jednim poznanikom mojeg oca koji se je sam ponudio da krenemo s njim te podijelimo putne troškove.

«« Početak « Prethodna 1 2 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 1 - 16 od 25

Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/motocikl/public_html/includes/Cache/Lite.php on line 524

Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/motocikl/public_html/includes/Cache/Lite.php on line 530
Da li ste zadovoljni uslugom ovlaštenih servisa?

Izdvojene obavijesti i članci

Moto Susreti

9. moto susret MK CRAZY WOLF'S

9. moto susret MK CRAZY WOLF'S 14. 15. i 16. kolovoza 2009. godine u Gospiću

Ako imate kakvo pitanje, javite se meni na PP ili na br mobitela

098/245-910
MARTINA

Izdvojeni tekstovi

test

Novi Moto Oglasi

Warning: require_once(/home/motocikl/public_html/components/com_classifieds/classifieds.helper.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/motocikl/public_html/modules/mod_latestads.php on line 33

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/motocikl/public_html/components/com_classifieds/classifieds.helper.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/motocikl/public_html/modules/mod_latestads.php on line 33