Sa Vjetrom U Kosi I Komarcima Na Viziru... > Tehnika, Dijelovi & Servisi

JET ENGINED BEVERLY--SOON!

(1/27) > >>

Lukas:
MAlo sam prerano otvorio temu s obziorm da sam tek krenuo raditi jet motor ali unutar godine nadam se da će biti gotovo! Upravo sam u postupku izrade jednom malog mlaznog motora model Kamps KJ-66 koji će poslije imati i drugu funkciju ali sam rekao da ću ga morati probati na Bevu. S obzirom da se svi dijelovi rade ručno i strojno by me oosim turbine koja je načinjena od posebne legure koja ne postoji kod nas, a i ovdje se govori o aksijalnoj turbini te kompresora koji dolazi od vjerovatno od Garretta (66mm radijalni kompresor) te keramičkih ležajeva, postupak će malo potrajati. Za sada mi dobro ide. Evo par slikica unutrašnjosti motora. Difuzor sam radio samo 20h iliti 4 dana On je vrlo težak za izraditi bez CNC-a. Sve sa radi na tokatilici i stupnoj bušilici  (koja mi služi kao glodalica.

[IMG=http://img33.imageshack.us/img33/5684/p9180073small.th.jpg]http://[/img][/URL]






Do dolaska daljnjih slika i ostalih dijelova ,šaljem!
Drž te mi fige!

dex123:
Zaakon Lukas, ti si se stvarno primio NASA inžinjerstva  :icon_super:

Mene interesira kak bude to radilo kad sastaviš:sound me interesira najviše,nadam se da bude na youtube sample  :icon_super:

Ja sam još uvijek u 1943-oj godini i po mozgu mi leti ideja da sastavim pulse jet engine-više fore radi,a i zbog jednostavnosti  :icon_super:
Mislim da je buka na pulse jet engine neprocjeniva hehe  :icon_mrgreen: :icon_super: :icon_super:


Dobar posao želim  :icon_super: :icon_super: :icon_super:

Lukas:
Hvala na lijepim željama DEX , trebati će mi podrška u svakom slučaju. Ovo je skup sport. Što je tiče pulse jet motora, on je jednostavniji za napraviti i to dosta, ali je jedini problem njegova buka te nemogućnost  podešavanja snage potiska. Kad ga upališ, on radi dok ima goriva uvijek na istom režimu.
No, sada sam trenutno na izradi komore za sagorijevanje od onih limova koje sam priložio na slici. Nadam se da ći s time biti gotov kroz 2 tjedna , taman  da mi stigne sklop turbine i kompresora iz SAD-a. Onda će već stvari biti uzbudljivije. Naime cijeli taj sklop se kompijutorski balansira do 165000 o/min tako da mi je to sigurnije dati napraviti vani sve zajedno.
Mislim da će biti uzbudljivo kada ga složim!!

aposaric:
Luka,

prije svega, želim ti reći da si PUKO KO KOKICA  :icon_pidu:

Svaka čast majstore, e jedva čekam da to složiš, i držim ti fige da što bezbolnije ostvariš ovu boleštinu od nauma  :icon_thumright:

Zanima me kak misliš napraviti završni prenos? U mlazne motore se kužim ko u balet, pa mi je ovo sve maglovito :-) Imaš kakvu šemu cijelog sklopa ili je to "autorska tajna"

samo napred  :icon_super:

Lukas:
NEma prijenosa, jednostavno to je mlazni motor koji stvara potisak tako da će samo taj potisak biti ono što je meni potrebno. Stvar će biti testirana prvo na radnom stolu a onda na Bevu. Bit će pozicioniran tamo gdje se na Beva postavljaju koferi boćni. Idealna pozicija jer je pričvršćeno odmah na ramu. Ne očekujem nekakve lude rezultate ali  vjerujem da 60-120N potiska će barem se malo osjetiti. Takva su mi barem predviđanja ali da ne pričam puno unaprijed čekajmo što će reći probn stol. Ja ga prvo moram sastaviti i upaliti, a kada se to dogodi, motocikli.com će biti prvi obaviješteni!!! A doduše vjerujem da će i ljudi koji vide Beva i zvuk mlaznog motora pored sebe biti malo frapirani :glasses9: :glasses9: No da ne "pečemo pitu bez protvana" , do daljnjega....

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju