Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242130 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #990 : Kolovoz 14, 2017, 13:54:48 pm »
šiber?

da..šiber...pregrada koja je spojena na vakumsku membranu u karburatoru.  membrana se zajedno mijenja sa šiberom jer je to jedan dio. A i membrana voli puknuti tako da nije loše to napraviti iz predostrožnosti nakon 5-7 godina. Ako si u tom godištu starosti motora...MIJENJAJ MEMBRANU!!!!!

http://oem-parts.hu/en/upload/oem/webshop/products/original/karburator-membran-keihin-1-000-001-770.jpg
« Zadnja izmjena: Kolovoz 14, 2017, 14:01:05 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #991 : Kolovoz 14, 2017, 14:05:30 pm »
Odlomi se metalni komad sa šibera, pukne radi zamora materijala valjda i ode u motor. Zavisno kako će udarati u cilindru, na jednom je maznuo sviječicu i motor je stao zato. Skužio sam da je odlumljen ali nisam htio povjerovat da je prošao kroz ventile u motor, tek kada sam izvadio sviječicu sam vidio da je sviječica udarena. Daljnji razvoj događaja je valjda jasan.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #992 : Rujan 02, 2017, 11:48:00 am »
Zamalali ste me s zadnjom pločom  :llllol: , jedva sam ju skinul neki dan (a nije da nisma podmazao zadnji puta al je tri i pol god prošlo)  :icon_mrgreen:
Pa je bilo grij,šricaj wd-om, pa pajsaj, pa opet stegni, pa ponovi postupak nekoliko puta (točnije skoro 2h), pametniji popustio na kraju.

Metzeler FellFree izdržao 23t km prednju sam ubio čak jače nego zadnju  :icon_mrgreen:



Sad su nove Metzelerice sjele pa sam miran duže vrijeme, usput zamjenio ulje u prijenosu i tako.

Beverly je svakodnevno i dalje u điru, čeka servis po prijenosu, planiram dr.pulley rolice stavit, i čini mi se da bi trebalo termostat zamjenit jer ponekad kad ga španam jače temp ode iza pola .
Ja bi uz Lukasove savjete dodao da je vrlo bitna napunjenost akumulatora na Ie modelima, bev s praznim aku teško pali i loše radi (puca na auspuh čak i na većim brzinam, ne spušta ler, i zna se ugasit).
Stoga vozite se bev je radni stroj nije to za parkirat u garažu i gledat.
Vuče me novi 350,ali kad vidim cifre polovnih ne hvala dobar je i 250  :icon_fU:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #993 : Rujan 02, 2017, 12:00:24 pm »
Lijepo je vidjeti da se ovdje još piše. Lukas hvala na prijedlozima. Anri ako trebaš imam ti ja rabljeni termostat. Dam ti ga da probaš da ne kupuješ bez veze ako nije do njega.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #994 : Rujan 02, 2017, 12:09:55 pm »
Je lijepo je vidjet  :icon_thumright:
Nije nam se ivangrozni dugo javio taj već ima 150t km  :llllol:
Napisao sama već nekoliko puta da vjerojatno ne bi nikad ni kupio beverlija da nije bilo Lukasa i njegovih opširnih review-a.
Beverli je dobar skuter, traži samo redovite servise, i malo pažnje oko nekih sitnica.
Naravno da ništa nije viječno, ali lijepo me iznenadi kad ja i cura uspijemo na njemu i dan danas navrtit 140km/h po vurici, a još me lijepše iznenadio neki dan kad sam kolegi stavio novi remen i rolice u njegovog koji ima duplo manje km, a moj ga šiša ko od šale u svemu (ok malo varam trenutno sam na 3 zelene rolice i tri narančaste)  :icon_mrgreen:
Morao bi i koju o x10 napisat, al nemam niš posebno za nadodat, toči i putuj ukratko.
Hvala ti na ponudi za termostat čujemo se  :icon_thumright:
« Zadnja izmjena: Rujan 02, 2017, 12:15:07 pm anri »

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #995 : Rujan 04, 2017, 08:31:22 am »
a gle, relano, vise nas zanima beverly nego x10

za x10 znamo da je makina i pol, sidi, toci, vozi i ne diraj nista...

ali beverli ima ono nesto!

proslo je 3 godine otkad sam prodao svoj (vece sile me natirale) i jos ga nisam prezalio... ali samo cekam vrime, kupujem ga opet cim budem mogao!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #996 : Rujan 04, 2017, 09:56:04 am »
Je beverly se uvuce pod kozu bas s vremenom.
Gledam ove nove agregate od 350ccm ima ih dosta po oglasniku, malo me struja jebe treba jackove prelemit ak bi se pripasivala gore, i treba vidit dal bi se mogla pripasat gore 16" felga blesavo bi zgledalo s razlicitima.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #997 : Rujan 08, 2017, 10:06:58 am »
Žalosno je što su maknuli 250 iz proizvodnje ali to je radi registracije jer 250 je jedna klasa....300 već spada u veću kategoriju tako da je i rega veća. A razlike performansa zanemarive, doslovno zanemarive. Nema ih, malo veći moment, ali ništa. Ako želiš brži motor, sigurno nečeš potići za tom razlikom. 250 je definitivno najbolji agregat u omjeru uloženo dobiveno. Anri, drago mi je što sam pomogao u tvojem odabiru, svakako si dobro odabrao. Moj savjet ti je da izlazno vratilo na koje se stavlja kotač stražnji...ispoliraš na tokarilici i premažeš grafitnom masti, duže drži i bolji su rezultati kod ponovnog skidanja. A ako neide, skidaš getribu radi toga da izbijanjem kotača ne oštetiš getribu. I naravno...mjenjaj nlešak jer je i on korodirao vjerujem na unutarnjem prstenu.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #998 : Rujan 08, 2017, 13:16:27 pm »
Bez brige osovina je vodobrusnim malo ociscena i namazano aeroshell grease 6 masti, pala je i meni grafitna na pamet al si ju nisam pripremio.
Ovim putem bi preporucio decke iz auto Darija u Trnju za montazu guma :icon_thumright: tam mijenjam gume od prvog dana i uvijek sve kak treba bit, sto za Unikomerc u vg ne mogu rec po pitanju moto vulkanizacije.
A dobro nije tak velika razlika u regi oko 200-ak kn.
Ma ja gledam kak bi ga malo ubrzao postao mi je malo slab, budem za prvu ruku stavio dr.pulley cisto za malo bolje ubrzanje i da mi se ne vrti previse po obilaznici.
Agregat 350 je osjetna razlika u odnosu na nase 250, steta kaj bas nije plug&play, trebalo bi vidjet ak pase na postojeci nosac masine i ako ne treba nis rezat u prostoru pod sicom to bi bilo sjajno.


Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #999 : Rujan 09, 2017, 10:10:10 am »
Ma za brzinu i snagu imaš x10. Ovih 250 je sasvim dovoljno za po gradu. A ako ideš van x10. Moje mišljenje je da je serijski setup najbolji. Ne diram ništa. Samo mjenjam i održavam po manualu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1000 : Rujan 21, 2017, 10:12:50 am »
pa tako  i treba!! :hello: :hello: Možeš  modificirati, ali onda to postaje fun bike, ne work bike  :icon_thumright:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline hoba

  • Komarac
  • *
  • Postova: 47
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1001 : Rujan 29, 2017, 00:00:37 am »
Vidim da je tema još aktivna, svaka čast...
Ja još vozim istog beverlija kupljenog 2006. g. i došao sam do 60 000km.
U tih 11 godina bio sam nekoliko puta prisiljen mijenjati proizvođača ulja, zbog trenutne nedostupnosti pojedine marke ulja...
Prvo je bila selenia pa agip, pa motul, pa motorex pa opet agip...
Budući da je motor prešao 60 000km vjerujem da se mora to odraziti na potrošnji ulja, ali da li je moguće da mi se u mom slučaju agip više troši nego motorex? Dobio sam informaciju da nije dobro ako mi za 1000 km potroši 2 dl ulja i da se vratim na motorex... Sa motorexom bi mi tek nakon 2000km potrošio 2dl ulja
Kakva su vaša iskustva, što bi trebalo činiti...? Mjenjati karike?
Hvala!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1002 : Rujan 30, 2017, 06:59:26 am »
Pozdrav kolega mora bit aktivna tema kad će nas nadživit te 250 tke  :icon_mrgreen:
Meni je to fanj velika potrošnja ulja jer meni moj troši 2 2.5 deci od izmjene do izmjene, a imam više km od tebe.
Ja bi mu stavio polusintetiku pa s njom pratio stanje, jer ova ulja 5w 40 su ko voda rijetka.
Provjeri si brtvu kartera da na njoj ne gubiš dio ulja jer je ta brtva banana barem kod mene, mijenjao sam ju već nekoliko puta.

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1003 : Listopad 01, 2017, 23:22:39 pm »
Zanima me udobnost vaših bevaca,naime lani sam stavio nove amortizere RMS,od originalnih je jedan proklapa,i čini mi se da je sada vrlo neudoban,štelova san tvrdoću i nikako nisan zadovoljan po meni je tvrd,osjetin svaku crtu na cesti,kakavi su vaši.Prodava je neko bija bitubo amortizere, pa jeli neko stavlja nešto takvo?

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1004 : Listopad 02, 2017, 19:36:15 pm »
Ja ih još nisma mijenjao i udoban mi je skroz , brijem da su na drugom zubu, s tim da često imam suvozaćicu  :icon_thumright:
Pa kaj ih nisi reparirao?