Autor Tema: auspuh shadow 750  (Posjeta: 7029 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
auspuh shadow 750
« Odgovori #15 : Srpanj 17, 2006, 13:32:08 pm »
ne bi trebao za auspoh , ali ti je najpametnije da pitas ili da ti oni to naprave
BMW = bauer motor werke

Offline Dragger

  • Komarac
  • *
  • Postova: 40
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Drag star 1100 A
    • http://community.webshots.com/user/ebacelic101
Re: auspuh shadow 750
« Odgovori #16 : Srpanj 18, 2006, 11:36:14 am »
Evo zanima me vase misljenje ,honda je nova nisam zadovoljan sa zvukom ali nemogu mijenjati auspuh (nema se para)sto da napravim da dobijem bolji zvuk, neki kazu dovoljno je samo napraviti dvije rupe iza (fi 10),sta vi kazete.

Moje mišljenje i preporuka:

1.  Nemoj ništa dirati (bušiti) dok motor ne razradiš.
2.  Kad motor razradiš tada možeš probušiti 4 rupe fi 10 mm (sa 2 rupe    ne dobivaš ništa).
3.  Bušenjem dobivaš samo buku a ne zvuk.
4.  Za ostatke od bušenja se ne brini, nikom nisu naškodili.
5.  Probaj eksperimentirati to sa vađenjem prigušivača bez bušenja (bušenjem više nemaš originalne auspuhe ni garanciju), ja bih prije to nego bušio.
6.   Kad napraviš bilo koju od dvije navedene radnje, požalit češ i poželiti što prije kupiti prave topove (moj slučaj).
7.   Moja topla preporuka za topove je "Eagle Sidevinder" (Piccilo).
8.   Sa njima dobivaš buku i po meni "najlipši zvuk choppera", dubok, tvrd, ... a imaš i kontrolu nad njom.
Koliko para - toliko muzike

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
auspuh shadow 750
« Odgovori #17 : Srpanj 18, 2006, 14:33:58 pm »
najbolje ne busiti, najbolje skinuti prigušivače(makar i to nije zdravo za motor), al samo nakon razrade, a opet ih možeš vratiti kad hočeš tak da si ne zahebeš auspuh...bušenjem se baš ništ ne dobiva, bez obzira kolko rupa izbušiš zvuk je katastrofa, nit se ne cuje ništ posebno, i prilikom svakog jačeg oduzimanja gasa dolazi do pucanja kroz te rupice

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
auspuh shadow 750
« Odgovori #18 : Srpanj 22, 2006, 11:55:29 am »
Citat: "black&white"
najbolje ne busiti, najbolje skinuti prigušivače(makar i to nije zdravo za motor), al samo nakon razrade, a opet ih možeš vratiti kad hočeš tak da si ne zahebeš auspuh...bušenjem se baš ništ ne dobiva, bez obzira kolko rupa izbušiš zvuk je katastrofa, nit se ne cuje ništ posebno, i prilikom svakog jačeg oduzimanja gasa dolazi do pucanja kroz te rupice


Ako je moguće izvadit prigušivače :scratch:  Ja na Suzukiju nisam mogao na taj način da ih kasnije mogu vratiti.
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
auspuh shadow 750
« Odgovori #19 : Srpanj 22, 2006, 17:28:32 pm »
Citat: "James1100"


Ako je moguće izvadit prigušivače :scratch:  Ja na Suzukiju nisam mogao na taj način da ih kasnije mogu vratiti.

da, na nekima je te teže na drugima jednostavnije...misliš da ih kasnije nisi mogel pričvrstiti ili?... Na nekim customima se prigušivači drše sa svega par vara i to nije tak frka skinuti i mislim da bi bilo prilikom ponovnog  stavljanja najbolje bilo izbušiti rupicu,dvije  na donjoj strani cijevi tak da se nevidi i na prigušivaču(buduci da na  vecini novijih motora prigušivaći imaju rub koja prati oblik vanjske cijevi) i jednostavno ih stisnuti pop- nitnom i ak hočeš opet skinuti kasnije samo izbušiš tu pop nitnu i začas je vani.. .sorry ak sam te krivo skužil!

third_eye

  • Gost
auspuh shadow 750
« Odgovori #20 : Kolovoz 25, 2006, 14:38:00 pm »
zanima me, je ko na kraju izvel tu radnju bušenja i koji efekt je postigel s tim, tj. je li zadovoljan?

Offline StarRider

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 0
  • DragStar 650
    • http://www.startouring.org
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #21 : Prosinac 01, 2006, 00:37:53 am »

da, na nekima je te teže na drugima jednostavnije...misliš da ih kasnije nisi mogel pričvrstiti ili?... Na nekim customima se prigušivači drše sa svega par vara i to nije tak frka skinuti i mislim da bi bilo prilikom ponovnog  stavljanja najbolje bilo izbušiti rupicu,dvije  na donjoj strani cijevi tak da se nevidi i na prigušivaču(buduci da na  vecini novijih motora prigušivaći imaju rub koja prati oblik vanjske cijevi) i jednostavno ih stisnuti pop- nitnom i ak hočeš opet skinuti kasnije samo izbušiš tu pop nitnu i začas je vani.. .sorry ak sam te krivo skužil!

Jel zna neko podrobnije da mi objasni kako da skinem prigusivace na DragStar-u 650 ?

Mislio sam da promenim topove , ali je problem sto je donji top povezan jednom cevcicom za gornju cev ...
   

Mogao bih da odsecem tu cevcicu , ali ne znam kakvu funkciju ona ima , da li bi njeno odstranjivanje predstavljalo problem ako kasnije hocu da vratim originalne topove ?

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #22 : Prosinac 01, 2006, 13:09:13 pm »
Jel zna neko podrobnije da mi objasni kako da skinem prigusivace na DragStar-u 650 ?

Mislio sam da promenim topove , ali je problem sto je donji top povezan jednom cevcicom za gornju cev ...
   

Mogao bih da odsecem tu cevcicu , ali ne znam kakvu funkciju ona ima , da li bi njeno odstranjivanje predstavljalo problem ako kasnije hocu da vratim originalne topove ?
Mislim da bi ti za drag star najbolje mogel odgovoriti James, jer je bila jedna tema o staru 650 i auspusima...motor je od njegovog prijatelja ak se ne varam pa pricekaj da se javi!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #23 : Prosinac 02, 2006, 15:34:41 pm »
evo mogu ti reći kaj bi ja napravil, dok se ne javi neko ko ti može bolje odgovoriti!
Kaj se mene tiće na motoru nije ništ bez razloga, tak i ta cijev koja povezuje dva topa ima ulogu..onolko kolko ja znam služi prvenstveno radi boljeg hlađenja, bilo bi dobro da je gore međutim može se i bez nje.Većinom i kad kupiš neke topove iz dodatne opreme nisu povezani, a i ovi majstori kaj doma rade isto ju ne stavljaju.
E sad ti bi ju trebal maknuti ak stavljaš druge nastavke, pa onda kad vraćaš originalne opet vari...zahebano i unistiš si original auspuhe!
Možda da si probaš napraviti druge auspuhe sa granama, najbolje od inoxa , nije komplicirano , a nije ni tak skupo, a čist lako si možeš i sam napraviti!
Imaš dosta mjesta di možeš kupiti cijevi od inoxa, jedino daš nekome da ti savine grane po originalima i da su u granama duple stijenke radi boljeg hlađenja i da ti grane  odmah ne poprime onu plavkasku boju...nakon nekog vremena je neibježna, a i mislim da na izlasku iz cilindra mora biti sve onak kak treba i to uvelike utječe na rad i trajanje motora, odnosno samog agregata!
Poslije nastavke stavljaš kak hoćeš, bez nekih specijalni zavarivanja, zato jer nema potrebe, a opet možeš mijenjati nastavke po volji!
Npr, staviš neke nastavke direkno na završetke grane, tak da i grane idu bar 5cm u nastavke, ak hoćeš veći fi izlaznih cijevi možeš staviti na granu još neku piksu,cijev(ili možeš napraviti mali nastavak koji je s jedne strane uži, a s druge širi) tak da si možeš regulirati fi. To je to , na nastavake zavariš samo nosače, koji ih ujedno i fiksiraju, znači tam di dolazi nastavak na granu je fiksno, eventualno možeš staviti okolo malo gumenog kita otpornog na veće temperature!
Kaj se tiće prigušivača ak ga hočeš staviti izreži komad nekog tvrđeg lima koji ide u cijev i povini tak da imaš okolo rub i onda s donje strane i na taj rub prigušivača izbušiš rupu(Najbolje na dva mjesta) i jednostavno ubaciš pop-nitne i s tim s pričvstil prigušivač!
Ak nemreš sam napraviti, imaš dosta majstora koji ti tak nekaj jednostavno napave za malo lovu,a opet imaš oriđiđi auspuhe i zamijeniš ih za par min!
Dobro to je onak, više šuć muć :icon_mrgreen:, al dobro ispadne, zvuk je :motocikli013:, a nije zbilja skupo.
Evo slika moje stare yamahe(bila sto puta na forumu, al nekak mi je još uvijek pri srcu , pa...)...bitni su auspusi na slici koje sam sam' napravil...aha :icon_mrgreen:...dobro nisu baš ispali  jako dobro :dontknow:, ali su bili gotovi za par sati i  za koji par sto kuna...s tim da nisam imal duplu stijenku u granama(nije htjela nutra :icon_mrgreen:), kaj se vidi po boji...radjeni su po tom pricipu kak sam opisal, ali zvuk je bil ma covjece..misliš da grmi vani :icon_mrgreen:..e da s tim za su topovi bili napravljeni od rosfraja i ne preporučam
Ovo je sve napisano na brzinu i valjda budeš skuzil kaj od toga, nadam se da bude pomoglo, al za svaki slučaj pricekaj da se javi neko ko se bolje kuži u sve to, moja isrkrena preporuka :icon_smile:

pozz
« Zadnja izmjena: Prosinac 02, 2006, 15:36:34 pm black&white »

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #24 : Prosinac 02, 2006, 22:26:00 pm »
Mislim da bi ti za drag star najbolje mogel odgovoriti James, jer je bila jedna tema o staru 650 i auspusima...motor je od njegovog prijatelja ak se ne varam pa pricekaj da se javi!


Po onome koliko sam saznao raspitivajući se,nema nikakvog dobitka ako se te spojne cijevi skinu s motora. Niti što se tiče zvuka niti ponašanja agregata. Doduše,neki ljudi su mi pričali da su osjetili promjene na svom motoru,ali mislim da su dobili samo jaču vibraciju. Isto tako,nemam ni nekih promjena ako se ta cijev skine ili ne napravi na novom auspuhu. Mislim da je ona napravljena radi uravnoteženja rada agregata,ali to su vrlo sitne razlike. Tako da mislim da o toj spojnoj cijevi ne treba previše razbijati glavu. U vezi toga sam se najviše raspitivao za Guzzija,ali mi je odgovor bio da se ne zamaram s tim jer nema nekog važnijeg rezultata. najviše me interesirao zvuk.
Dakle,radite ispuhe kak vam je volja. Kaj se tiče Drag Stara,nemrem puno pomoći jer je Yamahi koja se spominje  napravljen potpuno novi auspuh. Grane su ručni rad od inoxa rađen varenjem gotovih lukova. najveći posao je bio spoj grana,a top je originalni HD V-rod,ali samo jedan jer Harley ima serijski dva. Taman je odgovarao jer je Dragstar 650ccm,vrlo blizu po zapremini pola mašine Harleya. Zvuk je atraktivniji nego prije,ali nije neki poseban dobitak. Ipak,različit je,a uz to,izgledom je top odlično "legao".

google master



Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #25 : Prosinac 09, 2006, 19:24:36 pm »
mislim da previše brijete s tim auspusima,preporučam auspuhe od inoxa,ali grane ne dirajte jer neki novi modeli imaju u granama ventil za povrat plinova,jer to je jako bitno.Kod izrade auspuha u kučnoj radinosti morate paziti na povrat plinova,a zvuk regulirati prema vlastitom ukusu otvorom na izlazu.Ako stavljte skroz otvorene auspuhe onda računajte na skoro mjenanje ventila?
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #26 : Prosinac 10, 2006, 21:50:27 pm »
mislim da previše brijete s tim auspusima,preporučam auspuhe od inoxa,ali grane ne dirajte jer neki novi modeli imaju u granama ventil za povrat plinova,jer to je jako bitno.Kod izrade auspuha u kučnoj radinosti morate paziti na povrat plinova,a zvuk regulirati prema vlastitom ukusu otvorom na izlazu.Ako stavljte skroz otvorene auspuhe onda računajte na skoro mjenanje ventila?
Slažem se...
U mojem  postu je krivo napisano, duple stijenke u grane se stavljaju i sad na većini novih modela i nisu samo zbog hlađenja već i najviše zbog povrata.
Kak sam već prije napisal u toj temi mislim da i samo skidanje prigušivača nije dobro za motor, ali...
I iskreno, ak uzmem moj primjer rađenja auspuha(bez stijenki i sa samo jednim prigušivačem) mislim da nije baš pametno...a pogotovo na takvom starijem motoru koji i popije više ulje...sa takvim auspusima mu mogu samo odmoći...al nije bilo baš love, oriđiđi su istrunuli i više mi je bil bitan vizualni izgled neg ono najvažnije...hebiga, nije baš za pohvaliti..moja geška! :icon_confused:
 

Offline zlaja

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 3
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #27 : Ožujak 24, 2007, 00:02:07 am »
zanima me, je ko na kraju izvel tu radnju bušenja i koji efekt je postigel s tim, tj. je li zadovoljan?
Ja sam ti to odradio ,ali nije to to, nemoj nista busiti ni raditi na originalu, ako zelis zvuk mijenjaj sve, a ako zelis nesto drugo snadji see.
Neki piju od radosti,neki od tuge,a ja od ranog jutra
http://www.weekendmonsters.com/

bandit12

  • Gost
Odg: auspuh shadow 750
« Odgovori #28 : Ožujak 24, 2007, 00:37:08 am »
Pitanje je dali se prigusivaci mogu samo nasilno izvaditi ili se mogu poslije i vratiti....ako idu nazad,zasto bi izgubio garanciju?