Autor Tema: THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600  (Posjeta: 6927 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #15 : Lipanj 09, 2006, 22:43:36 pm »
Kaj se tiče Supertrappa,ispuh je lijep i zvuk se regulira lamelama na vrhu topa.  Ne dižu snagu motora i općenito nisu nešto kao Akrapovič ili slično. Ugrađuju se zbog izgleda i zvuka i zato su većinom na customima i sličnim bikeovima. Kerker je brand iz iste firme. Nisam čuo da ih je bilo u HR,a u Italiji je glavni zastupnik u Novarri (zapadno od Milana 50km). Sad se ne sjećam detalja,ali mislim da se univerzalni modeli mogu dobiti povoljno,oko 200 eur. Ako je tko zainteresiran,nek u Google upiše "Supertrapp". Nije bilo spiska dealera za Italiju,ali možemo nazvati ako treba, Toliko se mogu izboriti s jezikom :mrgreen:
google master



Offline bLind faiTh

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 1
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #16 : Lipanj 10, 2006, 15:36:31 pm »
da..ali vidiš na ovoj slici koju si stavil...kak auspuh domaće izrade s vremenom potamni..dobije tu neku..ljubičasto-žutu-sivu boju....to je upravo ono kaj mi na motoru ne treba....
zato imam i neku "fobiju" pred tim rađenim topovima  (svaka čast na cijeni)
evo slike onoga kaj mene zanima:
http://www.partsmag.com/0405/SuperTrapp-0405/VROD.jpg

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #17 : Lipanj 10, 2006, 23:19:18 pm »
To je tako kod inoxa. Prednost mu je kvaliteta koja je daleko ispred kromiranog lima. Osim toga,obrati pažnju na kompletan ispuh na slici koju si stavio. Vanjski lim nije nigdje u direktnom dodiru s toplinom i zato čuva boju. I Harleyi imaju ukrasne prekrivače preko grana tako da je boja uvijek super. Ako takav ispuh napraviš od inoxa,opet je puno bolji. Topovi od inoxa također čuvaju sjaj,stvar je samo načina izrade,a ne kvalitete materijala. Ja sam stavio sliku pravog thunder pipea,samo cijev i ništa drugo,i materijal je konstantno u dodiru s vrelim plinovima. Misli da ipak vrijedi razmisliti o domaćoj proizvodnji. Ljudi rade od inoxa sve,nema kromiranog lima,a cijene su povoljnije. Mislim da je kod Lastovčića jedan top oko 100 eura i izgleda dobro. Kucelja su također hvalili ovdje i cijene su tu negdje.
Žao mi je što nemam sliku Lastovčićevog topa,ali frend je  prodao motor tako da nemogu otić slikat.
google master



VN1600

  • Gost
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #18 : Lipanj 11, 2006, 15:55:32 pm »
Evo pronašao sam što želim samo neznam kako naručiti preko interneta
a i cijena je "boli glava" Od cca 350$ do 600$
POGLEDAJTE www.pipecity.com

EVO IH!!! :supz:

       


Sad vi meni recite dal da to nekako naručim ili da se potrudim da mi to netko napravi :scratch:  :supz:

Offline bLind faiTh

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 1
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #19 : Lipanj 11, 2006, 23:14:55 pm »
super mi izgledaju ovi kraci...ravno odrezani na kraju...  :supz:
e..mene malo muchi jedna druga stvar...-katalizator.
Dali u tom slucaju..ako stavljash neke otvorene topove...katalizator se makne ili ide sve normalno kak i do sad..
kak to utjece na rad motora i ostalo???  :scratch:

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #20 : Lipanj 11, 2006, 23:48:16 pm »
Meni se uvijek nekako na choperima najviše dopada ovakva kombinacija



a vjerujem da ima i dosta utjecaja na sam zvuk jer su svaka svoje dužine, pa se zvuk čuje u dvije oktave što vjerojatno ima utjecaja i na punoću zvuka. Mora imati, barem malo...

VN1600 rekao si da ćeš zvati Kucelja? Jesi li? Bilo koji od ovih ispuha može napraviti gotovo žmirečki, a uvijek se možeš s njim dogovoriti za razne finese ili zatražiti savijet.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #21 : Lipanj 12, 2006, 00:35:06 am »
Citat: "bLind faiTh"
super mi izgledaju ovi kraci...ravno odrezani na kraju...  :supz:
e..mene malo muchi jedna druga stvar...-katalizator.
Dali u tom slucaju..ako stavljash neke otvorene topove...katalizator se makne ili ide sve normalno kak i do sad..
kak to utjece na rad motora i ostalo???  :scratch:


 Mora se maknuti ako mu je smještaj u topu :mrgreen:
Za estetiku je nebitan. Za zvuk je bitan. Na putu je plinovima i mora malo zatvoriti motor. Ja ću uskoro na svom motoru maknuti katalizator,zvuk će biti,da citiram svog mehaničara,"više muški",a motor će slobodnije disati. Što znači bolji.
Za rad motora je bitno podešavanje motora. Meni to nije toliko bitno jer taj posao obavlja lambda sonda,a ona će ostat postavljena u zamjenskoj cijevi koja se montira umjesto katalizatora. Svejedno ću dat to malo poštelat jer je to ionako u opisu servisa.
Za rad motora je bitan i put plinova koji oblikuje auspuh. Zato je to i tolika znanost i zato je Akrapovič to što je. Ali je to manje bitno za custome. Snaga nije tolika bitan dio priče koliko kod R motora. Što se tiče reakcije na gas,na bratovom nisam primijetio neke skokove. otvoren auspuh i jednako ponašanje plinova u cijelom rasponu. Ja sam imao top domaće izrade na jednom Suzukiju i potpuno sam izgubio srednji gas. Majstor je bio dobar za obradu i izgled,ali nije valjda imao dovoljno znanja o ispuhu. To također primjećujem i na autu koji vozim. Tu je kriterij bio jeftini auspuh i to sam dobio. Ali me sad malo zeza na sredini gasa.
google master



VN1600

  • Gost
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #22 : Lipanj 12, 2006, 12:36:16 pm »
Citat: "Julius"
Meni se uvijek nekako na choperima najviše dopada ovakva kombinacija



a vjerujem da ima i dosta utjecaja na sam zvuk jer su svaka svoje dužine, pa se zvuk čuje u dvije oktave što vjerojatno ima utjecaja i na punoću zvuka. Mora imati, barem malo...

VN1600 rekao si da ćeš zvati Kucelja? Jesi li? Bilo koji od ovih ispuha može napraviti gotovo žmirečki, a uvijek se možeš s njim dogovoriti za razne finese ili zatražiti savijet.

 
Jesam zvao sam ga rekao je da mu moram dopeljat motor da vidi i da se dogovorimo oko izrade
 inače rekao je da bi koštali oko 750kn
 rekao je da mu moram ostaviti motor da može napraviti dobro i točno

 A KAKO KAD STIŽU TOPLI I SUNČANI DANI :mrgreen:

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.221
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #23 : Lipanj 12, 2006, 14:25:18 pm »
Svojevremeno Motormanija je imala takve pipe, ima ih Choke na v-staru (HighwayHawk). ja sam ih kupio 2000god. oko 1000kn su bile,i koliko vidim da su jos uvijek u top stanju.

VN1600

  • Gost
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #24 : Lipanj 12, 2006, 23:21:23 pm »
Citat: "FZ1"
Svojevremeno Motormanija je imala takve pipe, ima ih Choke na v-staru (HighwayHawk). ja sam ih kupio 2000god. oko 1000kn su bile,i koliko vidim da su jos uvijek u top stanju.


Znam da ih choke ima ali čujem da motormanija nije baš pouzdana za naručivanje iz HigwayHawk-a
čujem da se dugo čeka sad neznam koliko ima istine u tome

Offline bLind faiTh

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 1
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #25 : Lipanj 12, 2006, 23:50:13 pm »
james...a kaj je to lambda sonda???

neznam...ja sam chul priche da je "nemoguche" maknuti katalizator na takvom motoru jer je kao cijeli motor prilagoden za katalizator...hm...neznam..

smještaj u topu?? ne kuzim...pa nije u topu...ha?

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.221
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #26 : Lipanj 13, 2006, 00:05:49 am »
Citat: "VN1600"
Citat: "FZ1"
Svojevremeno Motormanija je imala takve pipe, ima ih Choke na v-staru (HighwayHawk). ja sam ih kupio 2000god. oko 1000kn su bile,i koliko vidim da su jos uvijek u top stanju.


Znam da ih choke ima ali čujem da motormanija nije baš pouzdana za naručivanje iz HigwayHawk-a
čujem da se dugo čeka sad neznam koliko ima istine u tome




ne da su nepouzdani nego su supernepouzdani ali ako ih vidis tamo na polici slobodno kupi.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #27 : Lipanj 13, 2006, 00:17:33 am »
Citat: "bLind faiTh"
james...a kaj je to lambda sonda???

neznam...ja sam chul priche da je "nemoguche" maknuti katalizator na takvom motoru jer je kao cijeli motor prilagoden za katalizator...hm...neznam..

smještaj u topu?? ne kuzim...pa nije u topu...ha?


Laički,lambda sonda analizira ispušne plinove i onda šalje podatke procesoru,tj. elektronici koja upravlja radom motora. Omjeru gorive smjese,kutu predpaljenja itd. Kad se sagneš pod auto i pogledaš katalizator,vidjet ćeš da na njega vodi neki kabel. Još se kaže da su katalizatori sa tom sondom "regulirani".  Na motorima su malo kasnije krenule takve stvari pa je i broj modela sa lambda sondom manji,ali će ih uskoro biti sve više jer spadaju pod iste ekološke zakone kao i auti. Kako se eko-norme postrožuju svakih nekoliko godina,i motori to moraju pratiti. Sigurno si čuo za "euro2" i "euro3" norme.
Na takvim agregatima je moguće maknuti katalizator,ali ta sonda mora ostati da daje podatke elektronici,koja će automatski podesiti rad agregata novoj situaciji. Naravno, preporuka je ipak dodatno podešavanje motora u servisu.Kad skineš katalizator,na njegovo mjesto se postavlja zamjenski prazni top ili cijev u koju se montira lambda sonda. Ovo je katalizator s mog motora



Vidi se s jedne strane ulaz za grane,a na drugu se montiraju topovi.

Kaj se tiče smještaja katalizatora,na puno modela motora su smješteni u topovima ili na mjestu gdje se ispušne grane spajaju na jednom mjestu (ali je onda katalizator manjih dimenzija). Razlog je taj što su motori vrlo kompaktni strojevi na kojima nema mjesta za drukčiju ugradnju. Naročito redni motori 4 cilindra. Ducati također ima mali katalizator na spoju grana jer je na njemu bitno da bude uzak i kompaktan. Izuzetak su Guzzi i BMW jer još rade motore po svojim nekadašnjim koncepcijama,2 cilindra ugrađena poprečno. Agregat zauzima više mjesta po širini vozila,a manje po dužini tako da iza ostaje mjesta za velike katalizatore. Kod mene je smješten ispod mjenjača.

PS ovo sam slikao bez veze jednom kad sam šarafio oko motora. Kad budem uređivao svoj motor,napravit ću jasnije slike.
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.221
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #28 : Lipanj 13, 2006, 00:53:55 am »
James ti si tog svog Moto (Z)guzija cijelog rastavio i sastavio?!  :)

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
THUNDER PIPES ZA KAWASKIA VN 1600
« Odgovori #29 : Lipanj 13, 2006, 01:03:35 am »
Citat: "FZ1"
James ti si tog svog Moto (Z)guzija cijelog rastavio i sastavio?!  :)


Unapređivali su stari motor. Dodali ubrizgavanje,amortizer volana,bla,bla i dodali katalizator. samo došarafili. I sad ga moraš skinut za promjenu ulja u mjenjaču. Nisu si dali truda da to bolje smjeste :(
google master