Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 58027 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
WORKING.CLASS.KUSTOMS
« : Kolovoz 15, 2010, 21:03:39 pm »
... je ime jednog od pedesetak blogova koje redovito pratim

http://workingclasskustoms.blogspot.com/

Evo link za one koje je to zainteresiralo, iako ovdje nije tema taj blog nego mi je njegovo ime vrlo inspirativno. Kako mi je od početka ovog foruma ideja i želja da pišemo o vlastitim radovima i vožnji, a manje komentiramo druge ili stvari koje pročitamo na netu i u novinama. Kad sam prvi put naletio na ovaj blog, odmah sam se toga sjetio. Ne podcjenjujući znanje i mogućnosti ljudi koji se profesionalno bave preradama motora, osobno su mi zanimljiviji oni koji slažu samo jedan stroj, za sebe, nakon radnog vremena, doma, i u njega ugrađuju svu svoju maštu, znanje i trud svojih prijatelja, i kasnije uživaju u vožnji onoga što su sami stvorili.

E sad, zamisao je slijedeća:

moj Guzzi od slijedećeg mjeseca ide "na stol" (kojeg tek moram napraviti  :icon_mrgreen:), i mislio sam to malo popratiti na forumu. Najvećim dijelom da podijelim svoje veselje s vama, dobrim dijelom što mi možda u nekim stvarima nedostaje ideja pa bih volio čuti i tuđa mišljenja, a dijelom i savjetodavno, jer sam kod priprema za početak posla shvatio da treba misliti na jako mnogo detalja, a ne samo na krajnji izgled ili namjenu motora. Recimo, na cijene dijelova, ergonomiju, vozne osobine, kvalitetu, a bome i količinu rada na "pripasivanju" nekog dijela da bi se što više smanjio gubitak vremena i trošak. Na primjer: ni sam nisam shvaćao da za običnu ručicu gasa treba misliti na... dužinu, promjer, smještaj sajli, kvalitetu materijala, standard volana, cijenu. Ovih šest detalja koji se ne čine komplicirani, su na kraju produžili traženje na Ebay-u i Google-u na skoro dva mjeseca. Ali o tome kasnije.

Kako nikako ne mogu zaboraviti temu "Dnevnik jedne generalke" ovdje na forumu, koja je naglo prekinuta autorovim razlozima koji su manje bitni, ali je zanimljivo počela, tako sam se spremao početi sličnu temu o preradi motora, koja bi pratila posao od početka do kraja.
I onda je ovih dana javlja "crno/bijeli"  :icon_mrgreen: sa svojim Marauderom i planovima o bobberu, a znam i još par ljudi sa sličnim interesima, odlučio sam...

Ovu temu ću nastaviti pod ovim naslovom ako budem sam. Ako Black&White i nadam se, još netko (što bi mi bila velika želja) također odluči pisati o svojim radovima u vlastitoj garaži, temu nastavljam tako što ću naslov prilagoditi svom nicku i modelu motora koji imam, a postojeći naslov ću iskoristiti za otvaranje novog podforuma samo za ovakve kućne majstore. Jer mislim da je to i cilj foruma, međusobno podijeliti gušt, iskustva i savjete. Naravno, sve vrste prerada su dobrodošle  :icon_thumright:.



PS.
temu nastavljam (ako) nakon prvih reakcija koje pročitam ovdje
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #1 : Kolovoz 15, 2010, 23:12:20 pm »
Ovo bi bilo zanimljivo, samo da se uključi čim više ljudi, radi razmjena informacija o dijelovima, slaganju, itd.
Za početak :icon_mrgreen:, moj motor je skroz u dijelovima. Nije za slikanje. :icon_mrgreen: Pune kutije raznih šarafa, toraksa, imbusa i više ne znam kud ide koji, ali ak na kraju ostane kutija viška, samo, bude ok :icon_mrgreen:
Odluka bi bila, prerada u bobbera. Mali info vezano uz to.
Dosta dijelova za preradu nabavljam, još neke pokušavam nabaviti, od starih traktora.
Tipa, prednji blatobran od fendta 58'( za vz ko naručen prati liniju kotača) i ostalih starijih traktora ( Mann, Steyr ) odgovara za stražnje kotače 15, 16 cola.
Recimo, još neki dijelovi, prednje malo svjetlo sa izduženim kučištem, pa malo sjedalo za suvozača na opruge od steyera na blatobranu, koje može poslužiti ko konstrukcija za sic, uz malo spužve i tapeciranja. Zadnje okruglo svjetlo od Mana, 70-te, koje u sebi ima integrirane pokazivače, itd.
Već duže vrijeme skupljam takve dijelove, da se nabaviti, ima ljudi koji imaju takve stare trakore. Za old school prerade neke takve stvari su idealne, uvijek ima posla s njima, kromiranje, puno poliranja, ali posebne su i teško ih je nabaviti i iz dodatne opreme. Za slučaj da nekome zatreba nekaj takvog, ne obečavam, ali mogu probati nabaviti.
Prošli tjedan je nabavljena i punjena felga od daelima vt, na koju se može montirati guma širine 150. Možda posluži.
Eto, ovo je samo primjer za nabavku takvih dijelova, koji mogu poslužiti u svrhu prerada.
Da se sve to sredi, donekle, treba vremena i para i čekam još malo da mi ne bude baš tak crno/bijelo :icon_mrgreen: s perjem , da se ipak realizira :icon_mrgreen: do druge sezone.
Kad počnem slagati, drage volje popratim sa slikma.
James, sretno s guzziem :icon_thumright:



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #2 : Kolovoz 17, 2010, 22:23:10 pm »

James, sretno s guzziem :icon_thumright:




Hvala! :icon_thumright:
ako kaj zeznem, još uvijek stignem ovo  :icon_mrgreen:





inače, nadam se da je ljudima zanimljivo i da će se uključiti, barem komentarima.

Za razliku od tebe, ja idem potpuno drugim putem.
Motor sam kupio novi, i s namjerom da ga preradim. Da sam imao i više novaca, opet bi to bio ovaj motor, bez opreme i sa što manje dijelova koje bih skinuo kod prerade. Motor mislim zadržati, i radit ću ga za sebe i po svojim zamislima u vezi izgleda, što naravno ne znači da mi neće biti drago ako se nekom dopadne. Na njega će zato ići novi dijelovi koliko je više moguće, i po mogućnosti što kvalitetniji. Motor nije nikada pao, ne njemu nema nikakvih značajnih oštećenja ili kvarova. registriran je i svakodnevno u prometu. ovo planiram dugo, nešto se materijala nabavilo, a za skoro sve što će još trebati, znam točne adrese kupnje, cijene, modele itd, itd.

Dakle, kad bude gotovo i ako uspije kako sam zamislio, mogućim zainteresiranim kupcima poruka: motor nije na prodaju, a ako bude, cijena će biti ogromna  :llllol:

Inače, mjerač je danas okrenuo 26000 km, što je malo za njegovu starost, ali jako dobro za to koliko imam vremena za vožnju. I ta mi brojka govori da kasnim u svojim planovima. Htio sam imati bobbera i prije.



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #3 : Kolovoz 17, 2010, 23:04:39 pm »
Sami izgled neće biti klasičan, bobberski, jer to kod Guzzia bez ozbiljnijih zahvata na rami nije ni moguće, a to mi nije namjera. Prvo, zato da ostane mogućnost za suvozačko mjesto, kad jednog dana Blanka dovoljno ozdravi. Drugo, iako sve ovo košta, ipak mi je namjera dokazati da se lijep custom može složiti za malo novaca i da je bitna volja i mašta. Kod mene će najviše novaca otići zbog toga što moj motor nije star, a ovime ga mislim još pomladiti. Da uređujem neki stariji motor, siguran sam da bi sa rabljenim dijelovima mogao sve odraditi puno jeftinije.
I da se vratim na izgled - promjena u ukusu se dogodila kad sam skupljao materijal za članak o japanskom stilu prerada, kad sam vidio da postoje sasvim drukčiji motori, koji stvarno dobro izgledaju. I onda je krenulo...
Dakle - već sam spomenuo 50-tak blogova, pregledao sam tisuće slika, popisi linkova aftermarketa su sve duži, Ebay je moj drugi forum na kojem sam redoviti i aktivni član  :icon_mrgreen: I nakon svega, više nisam znao kaj hoću  :dontknow:
Zato sam odlučio odrediti neke osnovne stvari koje motor mora imati, a sami izgled ću rješavati u hodu, isprobavanjem, tako da dođem do onog što mi je lijepo.

- rama ostaje serijska, zbog već navedenog, a i da se ne uvalim u komplikacije tipa atesti, moguće greške kod proračunavanja onog što mi treba ili što želim, a što povlači gubitak vremena, smještaj dijelova koji bi izgubili prostor i još raznih sitnica koje sam primijetio da bi mogle biti problem.
Na primjer, Guzzi ima jako veliki akumulator, a ja bi htio da takav i ostane unutra. uglavnom, rama ostaje kakva je i sad, jer mi je tako jednostavnije.
- volan ide gore i nogari naprijed. Volim taj položaj, a i bolji mi je jer sam dugačak, a na Guzziu se sjedi zgrčeno.



- kotači (skoro) jednakih dimenzija. to je retro koji mi se sviđa
- far, tank, prednje vilice i još neki dijelovi ostaju - ili mi se sviđaju, ili rade predobro pa bi ih bilo šteta skinuti
- stil: bobber. skraćeni blatobrani, jednostavne boje, što manje sjaja, bez nepotrebne opreme. Nikakav show bike ili šminka za pokazivanje.

Toliko...

Svi dalji postovi su više iz savjetodavne namjere, kako nešto napraviti, na što obratiti pažnju, gdje nešto kupiti ili nabaviti, zatim savjeti meni, ili kritike na izgled itd. I naravno, da se mogu praviti važan  :llllol:

« Zadnja izmjena: Kolovoz 17, 2010, 23:11:47 pm James1100 »
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #4 : Kolovoz 20, 2010, 08:56:01 am »
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #5 : Kolovoz 20, 2010, 21:06:59 pm »
ovaj mi je do jaja  :icon_super:

i meni, samo mi je malo ofucan za moj motor. moj nije dovoljno star  :dontknow:



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #6 : Kolovoz 22, 2010, 23:58:44 pm »
moj stol polako poprima oblik. još malo i spreman sam za raskapanje  :icon_super:

znam da izgleda bez veze, ali objašnjenje kad bude gotov.







btw, predložite mi neki dućan sa dobrim izborom brusnih i reznih ploča. trebam one na šipki 6 mm, koje se mogu postaviti na bušilicu. Bauhausi i Baumaxi su banana, tamo je sve lijepo za vidjet dok ne tražiš točno određenu stvar  :icon_rolleyes:
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #7 : Kolovoz 23, 2010, 11:49:15 am »
PFEIFER-TTI ZAGREB Samoborska 89, 10000 Zagreb tel. 00 385 (0) 1/3438-190 / 441
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #8 : Kolovoz 25, 2010, 19:54:28 pm »
PFEIFER-TTI ZAGREB Samoborska 89, 10000 Zagreb tel. 00 385 (0) 1/3438-190 / 441

papci rade do 3 popodne  :icon_evil:
ko Unikonzum vu malome selu...
google master



Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #9 : Rujan 01, 2010, 07:45:42 am »
Dobar ti je motor nemoj ga sjebat. Ne diraj masinu ni okvir, stavi si prednje pedale, visoki barr  i vozi. Prst u uho i pjevaj.

Sve sta sam napravio, da me netko sad pita bi li? ,moj odgovor je ne bi. Uvaljao sam financijski jos jedan motor u RE, namucio se godinu i pol dok je sve profunkcioniralo i sad mi je prebrz. Da, prebrz. Nije to vise pa ni cruizer, dofuram do trece i drzim jer za vise od 70 milja nije okomiti vjetrobran.

Aj, pazi sta radis, zelim ti da odustanes od radikalnih zahvata. Za tvoje dobro i dobro tvojih zivaca, jer na nervirat ces se.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #10 : Rujan 01, 2010, 20:51:33 pm »
Dobar ti je motor nemoj ga sjebat. Ne diraj masinu ni okvir, stavi si prednje pedale, visoki barr  i vozi. Prst u uho i pjevaj.

Sve sta sam napravio, da me netko sad pita bi li? ,moj odgovor je ne bi. Uvaljao sam financijski jos jedan motor u RE, namucio se godinu i pol dok je sve profunkcioniralo i sad mi je prebrz. Da, prebrz. Nije to vise pa ni cruizer, dofuram do trece i drzim jer za vise od 70 milja nije okomiti vjetrobran.

Aj, pazi sta radis, zelim ti da odustanes od radikalnih zahvata. Za tvoje dobro i dobro tvojih zivaca, jer na nervirat ces se.

da mislim sjebat, otišao bi na vožnju s Beeblom pa onda s Lolom na Velebit  :llllol:

Nisam mislio raditi neku ekstremnu preradu, jednostavno nisam zagovornik takvih stvari. a i to se baš nebi poklapalo s naslovom ove teme
što se tiče izgleda, to bih stavio pod personalizaciju. mislim napraviti neke stilske karakteristike i smanjiti količinu kroma. toliko. tu bi još mogao dodati i promjenu dimenzije guma jer će i to biti podređeno izgledu, ali uz dodatni uvjet: jednu felgu ionako moram mijenjati jer sam ju oštetio, pa prelazim na dimenzije koje je lakše nabaviti
tu sad prelazim na dio koji se može smatrati preradom - promjena dimenzija kotača, osim estetike služi i lakšem održavanju (lakša nabava guma, i obruča ili žbica ako bude trebalo), većim presjekom mislim dobiti na udobnosti. Vozne karakteristike su manje bitne jer ni do sad nisam iz motora izvlačio maksimume. Mijenjaju se i zadmnji amortizeri koji će imati praktičnije načine podešavanja (i u toku vožnje). Ostali radovi će biti na ergonomiji jer je malo motora koji mogu odgovarati mojim gabaritima u kombinaciji sa problematičnim leđima,a  jedan dio dijelova se mijenja onima veće kvalitete.
naravno, sve će morati zadovoljiti moje uvjete što se tiče izgleda jer je to meni vrlo važan dio motora.
na kraju, sve će biti street legal, bez potrebe za atestom. sve izmjene će se uunijeti u papire na tehničkom pregledu.


i znam kaj je nerviranje i uvaljivanje u probleme. prošao to prije 20 godina. četiri mjeseca svakodnevnog punog radnog vremena da dovedem stroj u vozno stanje i osnovni izgled. kad je trebalo krenuti u finiš, već sam bio financijski propao i prodao sam motor. Kasnije ga je vozila lutka u izlogu jednog butika u Šibeniku.
google master



Offline hogar

  • Novigrad
  • Komarac
  • *
  • Postova: 58
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • moto guzzi california
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #11 : Rujan 02, 2010, 00:13:40 am »
Hvala! :icon_thumright:
ako kaj zeznem, još uvijek stignem ovo  :icon_mrgreen:





Prednji far me oduševio,a stavio bih još većeg,malo ga podigao i pomaknuo  malo naprijed. Springer vilice su lijepe,ali nisu za udobnu i sigurnu vožnju. Trokute bih napravio nove od punog aluminija,debelog  40 mm,
i proširio za 35mm,tako da bih dobio široke vilice.  Vilice bi trebalo presvući sa inox cijevima,
tako da dobiju na debljini.  Rezultat fenomenalan, materijal na bi trebao preći sto ojra

« Zadnja izmjena: Rujan 02, 2010, 21:40:51 pm James1100 »
LIGA ZA BORBU PROTIV TURIZMA

Offline breva750

  • Komarac
  • *
  • Postova: 46
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • MOTO GUZZI BREVA1100
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #12 : Rujan 02, 2010, 19:25:36 pm »
Dobar ti je motor nemoj ga sjebat. Ne diraj masinu ni okvir, stavi si prednje pedale, visoki barr  i vozi. Prst u uho i pjevaj.

Sve sta sam napravio, da me netko sad pita bi li? ,moj odgovor je ne bi. Uvaljao sam financijski jos jedan motor u RE, namucio se godinu i pol dok je sve profunkcioniralo i sad mi je prebrz. Da, prebrz. Nije to vise pa ni cruizer, dofuram do trece i drzim jer za vise od 70 milja nije okomiti vjetrobran.

Aj, pazi sta radis, zelim ti da odustanes od radikalnih zahvata. Za tvoje dobro i dobro tvojih zivaca, jer na nervirat ces se.

 :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow:

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #13 : Rujan 02, 2010, 22:06:24 pm »
Ovaj na slici, meni šmernjaku, je  :icon_thumright:
Ja polako, ovih dana kad stignem, radim na zadnjem blatobranu na motoru,tj.prednjem od fendta.
Idem na tu varijantu da motor mogu vratiti u originalno stanje, ak bude potrebe. O kakvoj god doradi/preradi se se radilo, pogotovo u bobbera, nema se tu kaj puno za zaribat.
Tolko za sad, nemam se u biti kaj puno za pohvalit, osim možda koji savjet...ak imaš bradu, nikad nemoj paliti cigaretu s autogenim, jerbo nije pametno, ali, zbilja nije...uffff :motocikli012:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #14 : Rujan 02, 2010, 22:17:33 pm »

Prednji far me oduševio,a stavio bih još većeg,malo ga podigao i pomaknuo  malo naprijed. Springer vilice su lijepe,ali nisu za udobnu i sigurnu vožnju. Trokute bih napravio nove od punog aluminija,debelog  40 mm,
i proširio za 35mm,tako da bih dobio široke vilice.  Vilice bi trebalo presvući sa inox cijevima,
tako da dobiju na debljini.  Rezultat fenomenalan, materijal na bi trebao preći sto ojra



pričali smo o dizanju fara i razmislio sam o tome, ali nisam baš siguran  :icon_scratch:
gubim mjesto za originalni kilometar sat koji mi se sviđa designom boja, time mislim na  samu podlogu ispod kazaljke, kombinacija sive i crne. uz to, kućište boje kroma bi trebalo ostati jedan od detalja koji bi vizualno dizao izgled jer sve oko njega ide u crnu boju. između ostalog i rozeta fara i ručice. vilice također.
proširivanje vilica za sobom povlači i izradu nove osovine i distanci na njoj. bojim se da bi onda prednji kraj ispao prekrupan uz širu prednju gumu, jer ga iza stanjujem skidanjem originalnog sica, skraćivanjem blatobrana, izmjenom bočnih poklopaca akumulatora. topovi idu uže i u paralelu (originalno se šire prema zadnjem kraju i to je jedan od detalja koji su ružniji od starih Guzzia kao što je tvoj). Sami topovi nemaju loš design i mislim da će oni ostati uz male preinake. Skidam i rukohvate za suvozača.

Novost je i to da će biti i lakiranja koje na početku nije bilo u planu, bar ne sada nego nakon oporavka blagajne  :icon_mrgreen:  Našao sam raspuklinu na zadnjem blatobranu i to treba srediti i napraviti prostor za novu zadnju lampu. Ide mat boja, ali neznam još koja, idem sad malo pogledat slike hot rod automobila, tu se da vidjeti odličnih ideja i kombinacija  :icon_super:



Uploaded with ImageShack.us
google master