Novi Postovi

 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
Čekam još odgovore na upite iz još nekih trgovina pa ću javiti rasplet :)
Inače, do sada sam još promijenio kilometar sajlu i sajlu poklopca rezervoara. Na zamjenu još čeka sajla sjedala. Imam ju ali mi se nije dalo skidati sve plastike da bih ju provukao.
Nemam dugo motor ali je do sada pokazao sve boljke tog modela..
92
Nije tak kritično al slini, nažalost još jedan dokaz da motori koji se ne voze puno imaju otkaze puno ranije nego oni koji imaju i po 3x više km.
Meni je pumpa crkla na 40t, a nekima ovdje izdržala još puno više.

52.000  :icon_mrgreen:  suska ali jos vozi, cekam sad zimu pa cu srediti i pumpu i prednje vilice i otraga ovjes...
93
Nije tak kritično al slini, nažalost još jedan dokaz da motori koji se ne voze puno imaju otkaze puno ranije nego oni koji imaju i po 3x više km.
Meni je pumpa crkla na 40t, a nekima ovdje izdržala još puno više.
Set od rms-a + još koji kermički pakung, ak ovog iz seta od prve ne uspiješ čitavog ugradit te budu koštali 500kn, po meni najbolje uzet komplet kučište, a da ne pričam o tome da bi ju probao utočiš novo ulje i filter, i onda ak slini opet sve van, pa po potrebi i brtva dekla itd, ovak za par kuna više staviš novo i voziš (ne buš valjda imal peh da ti nova propiša ko meni  :icon_rolleyes:).
Antifriz Motul motocoool i gas, i mijenjat ga svake dve godine  :icon_thumright:
Jesi pital bivšeg vlasnika jel mijenjao pumpu goriva u opozivu? Ako nije vole crknut, samo na jednom kad je topli motor kad okreneš ključ nema zujanja pumpe, i neće upalit .
Baš na tourera su stavljali te iz loše serije nekh jeftinih škart.
94
Bojim se da je kod mene stanje ozbiljnije..ovo je slika curenja nakon vožnje i dok je motor ugrijan.
http://i64.tinypic.com/27zgt91.jpg
95
Curenje u smislu par kapljica na hladnom startu nije niš zabrinjavajuće, prati stanje ako u 1000km ne nadolijevaš 1-2 deci antifriza u posudu vozi još tak (ja sam vozio sigurno par t km s laganim slinjenjem).
Osobno sam imao peh i s komplet novom pumpom da mi je propišala nakon 1000km, na sreću riješili to na obostrano zadovoljstvo (dali mi novu) iako ju nije ugradio ovlašteni servis nego ja osobno  :glasses9:
Treba ti pumpa, opruga koja ju vrti, brtva između pumpe i dekla, ulje i filter ulja.

Ja ti predlažem da naručiš komplet novu s e-baya ima ih od 60-ak eura  +20 eura poštarina cca 600-650kn
96
Pozdrav svima još jednom,
Dolazim iz VK i novopečeni sam vlasnik Beverlya 250 ie Tourer 2008 godina. Kupio sam ga u 7-om mjesecu sa 14.500 km i do sada sam promijenio remen, rolice, klizač remena, svjećicu i naravno ulje. Sve predostrožnosti radi.
Sada sam primjetio curenje na odušku dekla ispod vodene pumpe. Pročitao sam sve na forumu o tome i jasno je da treba zamjena.
Jedino što do sada nisam uspio pronaći je isplati li se stavljati kit za reparaciju (u smislu je li to izvedivo zbog keramičkih ležaja) ili da idem na kupovinu komplet novog dekla.
Zvao sam sve trgovine koje prodaju takve dijelove i spominju se na forumu i dekl s pripadajućim setom ne mogu naći za manje od 1200 kn dok je RMS set 400 kn kod Auto Kreše. Razlika je nemalih 800 kn..
Molim vas za odgovor je li stvarno toliki problem izbiti ležaje ili su servisi napuhali stvar.

Hvala unaprijed!

97
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Rujan 20, 2016, 23:22:53 pm »
Ej ljudi trebam i ja ponekad pomoć (tražilica ovdje mi baš ne pomaže)  :icon_mrgreen: , danas sam primjetio da mi je škljocnuo prednji kraj kod jačeg kočenja, pretpostavljam da je ležaj volana pošto ga nikad nisam mijenjao,a sad sma na 60k km.
E sad gledam manual oni prikazuju da je donji valjkasti, a gornji kuglični pa me buni kad ga tražim po netu mi izbaci da idu dva kaveza s kuglicama ko na biciklu za beverly 250  :icon_scratch:

http://mstrgovina.hr/en/Steering-bearing-set-for-Piaggio-Beverly-250-300-Gilera-Nexus

Koji idu na kraju  :icon_scratch:
98
Imas 3 brtve jednu od kartera, jednu od desnog dekla/pumpe vode, i brtvu centralnog dijela bloka/radilica ta je jedina problem ove dvije su laganica osim sto treba ulje van ak mijenjas ovu od pumpe vode  :icon_thumright:
99
Hvala
Ima ona vanjska, prema čepu ulja, ali izgleda da je meni otišla ona unutra, na  bloku motora  :icon_scratch:
Koliko je to komplicirano za zamijenit?
100
Enduro, Cross, Motocross & Supermoto / Honda NX650 Dominator vs Kawasaki KLE500.
« Zadnji post Dany Rujan 14, 2016, 10:10:20 am »
Pozdrav svima novi sam ovde na forumu i potreban mi je jedan savjet tj.nije potreban meni vec burazu. Zeli kupiti Endura,i do sada nije imao nijednog i ne razumije se bas toliko puno u njih i uopste u motore. Sstalno se predomislja izmedju Honde NX 650 Dominatora 1991 i Kawasaki KL 500 1994,posto ga nece registrovati vecce ga voziti samo gdje nema murije :D,tj.mozda vise blazi off road,po makadamu ako znate kakvi su putevi po naseljima malo po cesti malo po goloj zemlji :).Po mome misljenju rekao sam mu da je bolja mozda Honda nego Kawasaki,jer se raspitivao i par ljudi mu je reklo da je bolja Honda,a i ja sam na ovom i raznim forumima gledao da preporucuju takodje Hondu da je dobra i za off i za asfalt,dok za Kawasaki kazu da je i on za off ali da je vise za asfalt i za duza putovanja.Imam jos par pitanja pa ako mi mozete odgovoriti na njih,volio bih da napisu misljenja ko je imao iskustva sa njima.
1.Zanima me koji je od ova 2 veci tj.visi-odignutiji posto njemu je to jako bitno :D.
2.Kolika je potrosnja u Honde?,da li je dugovjecna ili je kvarljiva,i da li je jeftina za odrzavanje jesu li dijelovi za nju skupi?
4.Kakav je Kawasaki kolika je u njega potrosnja,da li je jeftin za odrzavanje?
3.Zasto mislite da je Honda/Kawaski bolji. Znam da dosta trazim oko savjeta,ali bio bih vam zahvalan kada bi mi pomogli.Unaprijed hvala. :)
 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]