Novi Postovi

 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
Koliko sam skužio stvar je ovakva. Moj beverly je karb i na njegovu pumpu ide obični semering (osobno se uvjerio kad sam raskopao staru - dobije se isti takav u setu za reparaciju). Ie modeli imaju keramički semering (zar ne?). E sad zašto i na Ie model ne bi išao obični semering i stvar riješena!! I tako su dekla ista. Prema tome, na pumpu Ie modela stavi se obični semering iz seta za reparaciju, uprešaju ležajevi i osovina i gasssss (za 300 i nešto kunića)!! Kladim se da je na novoj pumpi koju sam sebi stavio keramički semering. Vjerovatno ga stavljaju upravo zato da se ne može reparirati pod izgovorom da bolje brtvi od običnog. Čak mislim da sam vidio da je na nekom forumu lik stavio obični gumeni semering otporan na visoke temperature i da sve štima (mislim da je to bilo na 200-tki)
92
Što se tiče zamjene vodene pumpe. Ja sam svoju zamijenio i stavio potpuno novu. Staru sam raskopao da vidim na što to liči i došao do zaključka da sam komotno mogao kupiti set za repataciju i sam to reparirati. Nije nikakav problem bio izbiti ležaje i osovinu iz dekla. Za sve mi je trebalo cca 30 minuta uzimajući u obzir da sam to prvi put radio. Stoga, samo naprijed. Bitno je samo izmjeriti dubine na koje su bili ležajevi i ostalo upresani tako da se sve vrati na iste mjere. Btw nova pumpa je 970kn pa i to treba uzeti u obzir.

Ni problem raskopat ni upresat novo, problem je keramicki semering koji voli puknut kod presanja.
93
Prije godinu dana kad sam membranu mjenjao...
94
jok - 200 karb

Pretpostavljam da si karb čistio?
95
Što se tiče zamjene vodene pumpe. Ja sam svoju zamijenio i stavio potpuno novu. Staru sam raskopao da vidim na što to liči i došao do zaključka da sam komotno mogao kupiti set za repataciju i sam to reparirati. Nije nikakav problem bio izbiti ležaje i osovinu iz dekla. Za sve mi je trebalo cca 30 minuta uzimajući u obzir da sam to prvi put radio. Stoga, samo naprijed. Bitno je samo izmjeriti dubine na koje su bili ležajevi i ostalo upresani tako da se sve vrati na iste mjere. Btw nova pumpa je 970kn pa i to treba uzeti u obzir.
96
530kn
kupio novu prosle godine, sa njom prosao 10.000km...

ajmo dalje
97
Probaj postelat,ak se ne da, onda baci oko na membranu, oce se stvrdnut, puknut i zajebavat, a ni bas jeftina oko 400kn dode.
98
jok - 200 karb
99
Imas ie agregat? Ocisti usisnu jedinicu zna pomoc, inace se na njima ne stela ler jer je tvornicki predefiniran, mada eto kad nema druge onda ides dirat.
100
ne znam odgovor na tvoj kvar, ali imam i svoj problemcic pa da pitam tu...

prije tjedan dana cca, ler gas mi je pao toliko da se ugasio na leru
ja sam ga podigao i sad radi mrvicu brze, sto me zivcira uzasno, jer u voznji, kad otpustis gas, ne usporava skoro nikako...
ali sad je opet poceo ler gas zajebavati, opet se skoro ugasi na leru, a u voznji i dalje ne usporava
i primjetio sam da kod starta se prvo malo zagusi pa tek onda krene

do cega moze biti?

i kako se ponasa motor koji vuce falsi zrak na prirunici?
 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]