Novi Postovi

 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
530kn
kupio novu prosle godine, sa njom prosao 10.000km...

ajmo dalje
92
Probaj postelat,ak se ne da, onda baci oko na membranu, oce se stvrdnut, puknut i zajebavat, a ni bas jeftina oko 400kn dode.
93
jok - 200 karb
94
Imas ie agregat? Ocisti usisnu jedinicu zna pomoc, inace se na njima ne stela ler jer je tvornicki predefiniran, mada eto kad nema druge onda ides dirat.
95
ne znam odgovor na tvoj kvar, ali imam i svoj problemcic pa da pitam tu...

prije tjedan dana cca, ler gas mi je pao toliko da se ugasio na leru
ja sam ga podigao i sad radi mrvicu brze, sto me zivcira uzasno, jer u voznji, kad otpustis gas, ne usporava skoro nikako...
ali sad je opet poceo ler gas zajebavati, opet se skoro ugasi na leru, a u voznji i dalje ne usporava
i primjetio sam da kod starta se prvo malo zagusi pa tek onda krene

do cega moze biti?

i kako se ponasa motor koji vuce falsi zrak na prirunici?
96
To ti je ona sitna rupica desno od klapne, a vrlo bitna. :icon_thumright:
97
da li je možda problem u  regulator ler gasa. iskreno u ovim dijelovima beva se malo teže razumim. jer taj regulator ler gasa možda je problem. ono što primječujem jeste da se kad je hladan ne dignu điri. a ponekad nakon gašenja motora kad ga ponovo upalim i vozim i stanem. onda điri tj. minimum bude toliko visok i stalno stoji visoko sve dok ga ne ugasim i ponovo upalim.. imaš li možda neku šemu ili sliku gdje bi se nalazio taj regulator gasa. i naravno onaj by pass...???? to mi je nepoznanica. jer do sada nisam imao ovakav problem. a obično i kad imam onda ondesem serviseru....
98
a akumulator više manje je nov. ima nekih godinu ipo. vozi se non stop. stvar je šta sam prvo posumnja u njega i uzeo u frenda njegov i s njegovim se gasi. a kad svoga stavim na njegovog njegov vozi bez problema. ja sam učio večeras da on jednostavno kad ga upali ne digne đire. kad pališ svoga znači ugasi se ona lampica i upališ ga. i po pravilu bi kad je on hladan da digne malo više đire i da se nakon nekoliko sekundi ti điri spuste na normalu tj minimum. meni se desi da kad ga upalim hladnog da on uopće ne digne tako đire. možda vrlo malo i motor odma dok je hladan radi na minimum kao što bi bio kad je topal. e sad što se tiče baterije znam da je na hladno kad bih išao upaliti da je bilo oko 9.8. iako bi trebalo to biti iznad 10. tijekom rada i davanja gasa nisam mjerio ali bih to mogao ujutro. a ovo ostalo ču probati očistiti.
mislio sam očistiti injektor i klapnu. ali daj reci taj by pass gdje bi se on nalazio. možda ga mi ovdje drugačije zovemo. prvo što čujem to...
99
Kolko ti je akumulator V dok ga mjeriš ujutro prije prvog paljenja? Identične simptome je meni loš akumulator radio.... stavio novu yuasu problema nemam za sad.

Očisti si spoj mase na anlaseru i sve osigurače i releje izvadi i vrati nazad, osim toga spoji multimetar i gledaj kak ga puni u vožnji, ak ti se da očisti klapnu i by pass na usisnoj jedinici, provjeri spoj lambde.
Loša pumpa se najčešće manifestira tek kad se zagrije barem na novijim modelima, dok na hladno sve delaju dobro, provjerit možeš jedino manometrom, a ne znam ni kolko je to mjerodavno.

100
video 1. kad ga ujutro upalim
https://www.youtube.com/watch?v=nXxrCFZcWMU

ovo je kad ga pokušam upaliti bez da isključim kontakt. dakle odmah kad se ugasi
https://www.youtube.com/watch?v=LLyzaqoKHB8

ovo je kad se narančasta lampica upali tijekom vožnje
https://www.youtube.com/watch?v=Eukh79wo_kY

a ovo je kad nakon vožnje stanem ostanu visoki điri. onda ga ugasim upalim i pnovo radi kako treba

https://www.youtube.com/watch?v=kVFk4-0C1Nc

sumnja se i na pumpu goriva kao da ne daje dovoljan tlak. mada kod svakog puta kada se da kontakt čuje se zujanje pumpe.
 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]