Novi Postovi

 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
hej. trebam jednu malu pomoć. zaboravija sam otkad nisam minja utege u variomatu kako se oni stavljaju u variomat. ima ona ajmo reći zatvorena strana utega i ona metalna. i znam da je na forumu lukas to objasnio i znam da sam ja to znao ali sad jednostavno nisam siguran da li se utezi stavljaju tako da na desnu stranu ide onaj zatvoreniji dio ili ne.

i drugo pitanje. vezano za akumulator. koja bi startna snaga trebala biti za naš beverly CCA oznaka. na nekima bateijrama je 225 pa 175 itd. jer ja imam ovu od 175 kupljena prije mjesec dana i sad kad mjerim njenju snagu uređaj pokazuje 85CCa.. što je pre malo. to me dovodi do rješavanja problema gašenja motora ujutro dok je hladaan. jer kao da je u tome problem. i druga stvar ako nije do baterije tj. da je baterija dobra onda znači da na njenju slabost utječe ili problem s reglerom ili mođžda je problem u magnetu. da nije oslabio tokom godina???
92
vec par dana ne radi.... 
93
Da. Još od jučer popodne.
94
Sto ne radi forum motori.hr?
95
Chopper & Custom & Toureri / Odg: Molim preporuku
« Zadnji post FZ1 Listopad 29, 2016, 19:55:19 pm »
I? jel kupljen Guzzi?
96
Ha,ha. Ma vozim ja njega, al kad izađem na ravni dio što ga brže vozim kazaljka brže pada. A što ćeš kad sam oštećen pa hoću da sve bude tip-top. Ili ako tako mora biti da znam zašto.
97
a ja sam napisao da je to radio i moj stari bev i nikad nista nije bilo, uopce glavu nisam zamarao sa tim

jedino pravo rijesenje je - daj vozi to malo zivlje pa ces viditi kako temperatura naraste :D
98
pozz, napisao sam ti u PP. Meni se čini da je ipak stvar u termostatu tj u dosjedu termostata koji izgleda ne zatvara dobro protok tekućine u hladnjak. Ili je to ili su neki drugi elementi u pitanju, da nije koja plstika potrgana pa previše opstrujava zraka oko motora??? Neke modifikacije koje su rađene na skuteru??? Ili je indikator...ili je davač...ili je termostat. S obzirom da je sve promijenjeno osim indikatora u koje ja ne bih polagao nade da je u kvaru, rekao bih da je termostat to njegovi dosjedi.
Ako je riječ o karburatoru, da li je ikada mjenjana membrana na karburatoru pa da nije netko seger prsten postavio krivo na igli frge. To bi moglo stvoriti prebogatu smjesu, previše goriva što bi hladilo motor , ali opet bi termostat trebao zatvarati do 75-80C. Samo sada nagađam. Ja bih odzračio rashladni sustav, znaju termostati imati odzračnik pa vidjeti da li ima zraka u sustavu, a ako nema onda ponovo skinuti termostat, pogledati dosjede termostata, možda ima naslaga ili je dosjed puknuo. Slike pošalji kada skineš vidiš.

LP
99
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Zadnji post anri Listopad 19, 2016, 19:55:22 pm »
Evo jedan video koji sam snimio za Jude (na jednom drugom forumu) u dr pulley rolice i male okretaje na ac  :bootyshake:

www.youtube.com/watch?v=hInRj2mfLiM&feature=youtu.be

120 je taman na 5500rpm, i maltene niš gasa, rekli bi dizel.
Performanse su ok, ubrzanja i međuubrzanja su solidna, treba dobar auto s fanj ks da me šišne sam tak, potrošnja je iznenađujuće mala, udobnost odlična kao i zaštita od vjetra, pouzdanost za sad dobra.
Ja sam zadovoljan, a to je u čitavoj priči i najbitnije   :icon_thumright:

Ubrzanje 0-120 malo zeza asr na startu jer je guma slick, al svejedno ok za to krme kako ga ja od milja zovem

www.youtube.com/watch?v=NKhtllYUQO8

"Mana" mu je jede mi gume nenormalno  :icon_mrgreen:, zadnju sam ubio u nekih 6-7tkm da izgleda ovak



Prošla godina dana od kako je kod mene, napravio sam oko 8000km.
Dnevno sam znao i preko 500km napravit, bez da me guzica boli, a to puno znači  :Rjok:, kvarova nije bilo, bilo je nekih sitnih "trzavica" po start stop prekidaču, na volanu kad ga se zalije slučajno kod pranja, malo zvone disk pločice od ručne/nožne kočnice i to je više manje to.
Ono početno pljuvanje po ASR-u nije bilo opravdano, jer pali se samo kad stvarno treba i moram priznat da me par puta spasilo.
ABS mi se samo jednom upalio kad nisma pratio auto ispred sebe.
Skuter je bez obzira na dimenzije stvarno vozan, pogotovo kad se naštela zadnji kraj na tvrđe, nema nikakvog uvijanja ni slično, po neravnoj cesti također drži  ko po šinama.
Naravno da ga se ne može vozit ko motor po zavojima, jer ovo motor ni nije, ali bez problema prati tempo neke normalne ekipe.
U gradu sam ga vrlo malo vozio, tamo ipak Beverly caruje  :icon_thumright:
Na mjestu je fakat nespretan i težak za gurat ga  te vrlo lako može završit na podu, a onda u sekundi štete nekoliko stotina €, ali zato čim se krene vozit ko bicikl  :glasses9:
100
Jedno stručno pitanje. Da li itko ima ideju zašto se događa da indikator kazaljke temperature (beverly 250 karb) pada ispod pola kada je vani hladnije, odnosno kada se vozi otvorenom cestom?? Mislio sam da sam riješio problem zamjenom termostata, ali ništa! :cussing: Termostat sam mijenjao tokom ljeta i isprva mi se činilo da je problem riješen, međutim sada kada je došlo hladnije vrijeme opet ista stvar!! Kazaljaka pada negdje na 1-1,5 crticu ispod pola i tu ostaje. Mjerio sam tekućinu u posudi i temperatura je oko 65-68 stupnjeva kada je indikator tom položaju, znači prehladno. Kada je indikator na pola temperatura je oko 85 stupnjeva, znači ok. Jedino što mi pada na pamet je da zrak tokom vožnje ipak toliko ohladi tekućinu u kileru. Međutim to bi termostat trebao regulirati!! :dontknow:
 Str: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]