Novi Postovi

 Str: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post Lukas Kolovoz 14, 2017, 11:24:06 am »
Bok svima, dugo me nije bilo, ali to ne znači da nisam bio aktivan u moto svijetu, barem s tehničke strane gledano

Mali update vezano na Beverly 250 Carb i injection verzije i na to na što da se obrati pažnja.
Dosta često mi dolaze motori kod kojih pronalazim da je gumena cijev tj crijevo za odušak uljnih plinova sa glave motora koja ide u filter ispucana pa onda ulja po cijelom motoru. Pregledavajte si to jer je kod svih motora krivo smotane, idu ispod crijeva za hlađenje i dolazi do naglog prijelovma tog crijeva radi krivog routinga crijeva tako da je možda bolje zamjeniti sa malo jačim crijevom taj odušak te ga routirati preko crijeva za vodu. Oni koji malo prčkaju po motoru, znaju o čemu govorim.
Čak bi preporučio svakome da to napravi jer mislim da je za to trebao izaći neki servisni bilten od tvornice, ali dobro.
A što se tiče korozije, veliki problem se može dogoditi ako ne podmazujete stražnji kotač kod ležaja na vilici barem nekom masti ili slično jer će se tek vidjeti posljedice kada budete trebali skidati stražnji kotač radi promijene gume. Ležaj u vilici se zna upeć sa pognoskim vratilom i onda oni koji ne znaju mogu napraviti veliku štetu na getribi. Ne pomaže ništa drugo osim kompletnog rastavljanja stražnjeg dijela i getribe  te vratilo izbijati na prešu.  To se uglavnom odnosi na skutere koji su u morskom predjelu jer ih stvano korozija popapa.  Eto, neka iskustva vam prenašam za one koji vole biti sam svoj majstor jer inače ak idete kod vulkanizera na promjenu i ako je to zapečeno.....nema promjene guma, ne vjerujem da su vulkanizeri to u stanju napraviti jer treba ulje i brtvu na getribi promijeniti.

A o karburatorima samo "najbolje".  Naime, na 250 verziji šiber u karburatoru zna puknut i odlomljeni komad uleti u motor i onda .....skidanje glave i moli Boga da je sve ok, što uglavnom nije slučaj...barem klip dobije po piksi, a mogu i ventili. Ja bih  preporučio da si svi koji imate karburatore stavljate mrežicu na spoju karburatora sa usisnom granom ili mijenjajte šibere svakih 5 godina za svaki slučaj. Jeftinije je promijeniti šiber nego rastavljati motor. Osim ako nije vrijeme i za to :)
Pozz svima!!  :hello: :hello:
32
Chopper & Custom & Toureri / Odg: Chopper – pojmovi
« Zadnji post martinx Srpanj 28, 2017, 11:47:22 am »
Ja se cudim sto ljudi ne pisu, a meni motor stoji u garazi i ne vozim se...  :dontknow:
33
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Lipanj 07, 2017, 09:42:56 am »
Pozdravljam ekipu koja se još povremeno javi ovdje. Kakva je situacija sa tim  projektom, ima li iskustava?
Može li kakvih detalja?
Pozz

Imas na moj skuter forumu lika koji je stavio tu masinu na sportcity ak se dobro sjecam.
Ima zajebancije jer treba instalaciju preradit, trebas uzet i citac koda s volana, bravu da bi ecu od 350 sljakao, nosaci motora se navodno daju pripasat i tako...ima tu posla poprilicno, al sve se da napravit.
Bas gledam cijene tih 350tki u oglasniku nema postenog skutera ispod 35tkn, a novi su po 40t i kusur bili, bas prenapuhano.Za koju kn vise se kupi x10 koji je u startu 15tkn skuplji u verziji executive, a dobis gt skuter za razliku od ove gradske prdalice.


34
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post stipe_zd Lipanj 05, 2017, 23:51:42 pm »
Nebitno vise - prodan!  Novi vlasnik ujutro dolazi po njega

Jel ti prodajes svog beverlija?
35
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Lipanj 05, 2017, 20:48:22 pm »
Imaš zraka unutra najvjerojatnije  :icon_thumright:
36
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post stipe_zd Lipanj 05, 2017, 14:36:45 pm »
Evo video vilica...

https://youtu.be/Vtnr-ylxyiQ
37
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post stipe_zd Lipanj 05, 2017, 07:52:55 am »
aj da i tu pitam savjet, mozda netko bude i znao...

reparirao sam prednje vilice, tocno po manualu, sve je islo glatko

prije su lipo glatko radile, ali su bile premekane, pa bi pri jačem kočenju stisle se do kraja

sad, sto se toga tice su taman, ali, ne rade kako trebaju, nekako kao zapinju...

znaci, nasadim se na volan, stisnem ih koliko mogu, lipo se izvlace, ali ne do kraja...

a ako ih lagano pomaknem gori doli, one stoje u mjestu, uopce ne reagiraju...

snimiti cu video... tesko je opisati...
38
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post uffo Lipanj 04, 2017, 09:46:10 am »
60t km  nema znakova umora   :glasses9: :Ratt:



Mozda ga pocastim dr pulley rolicama, da mi se ne vrti puno  van grada..
Nude sicu za njega, nedam ga za cik...ak crne masina ide gore  350 ko zimski projekt.

Pozdravljam ekipu koja se još povremeno javi ovdje. Kakva je situacija sa tim  projektom, ima li iskustava?
Može li kakvih detalja?
Pozz
39
Chopper & Custom & Toureri / Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Zadnji post martinx Svibanj 24, 2017, 20:45:37 pm »
Nakon pređenih više od 62000 somova km i dalje vozi ko beba, i bil je svuda po EU

ajd stavi sliku neku...
40
Chopper & Custom & Toureri / Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Zadnji post mg749ie Svibanj 23, 2017, 17:21:50 pm »
Nakon pređenih više od 62000 somova km i dalje vozi ko beba, i bil je svuda po EU
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10