Novi Postovi

 Str: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10
11
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Rujan 04, 2017, 09:56:04 am »
Je beverly se uvuce pod kozu bas s vremenom.
Gledam ove nove agregate od 350ccm ima ih dosta po oglasniku, malo me struja jebe treba jackove prelemit ak bi se pripasivala gore, i treba vidit dal bi se mogla pripasat gore 16" felga blesavo bi zgledalo s razlicitima.
12
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post stipe_zd Rujan 04, 2017, 08:31:22 am »
a gle, relano, vise nas zanima beverly nego x10

za x10 znamo da je makina i pol, sidi, toci, vozi i ne diraj nista...

ali beverli ima ono nesto!

proslo je 3 godine otkad sam prodao svoj (vece sile me natirale) i jos ga nisam prezalio... ali samo cekam vrime, kupujem ga opet cim budem mogao!
13
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Rujan 02, 2017, 12:09:55 pm »
Je lijepo je vidjet  :icon_thumright:
Nije nam se ivangrozni dugo javio taj već ima 150t km  :llllol:
Napisao sama već nekoliko puta da vjerojatno ne bi nikad ni kupio beverlija da nije bilo Lukasa i njegovih opširnih review-a.
Beverli je dobar skuter, traži samo redovite servise, i malo pažnje oko nekih sitnica.
Naravno da ništa nije viječno, ali lijepo me iznenadi kad ja i cura uspijemo na njemu i dan danas navrtit 140km/h po vurici, a još me lijepše iznenadio neki dan kad sam kolegi stavio novi remen i rolice u njegovog koji ima duplo manje km, a moj ga šiša ko od šale u svemu (ok malo varam trenutno sam na 3 zelene rolice i tri narančaste)  :icon_mrgreen:
Morao bi i koju o x10 napisat, al nemam niš posebno za nadodat, toči i putuj ukratko.
Hvala ti na ponudi za termostat čujemo se  :icon_thumright:
14
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post morpheus Rujan 02, 2017, 12:00:24 pm »
Lijepo je vidjeti da se ovdje još piše. Lukas hvala na prijedlozima. Anri ako trebaš imam ti ja rabljeni termostat. Dam ti ga da probaš da ne kupuješ bez veze ako nije do njega.
15
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post anri Rujan 02, 2017, 11:48:00 am »
Zamalali ste me s zadnjom pločom  :llllol: , jedva sam ju skinul neki dan (a nije da nisma podmazao zadnji puta al je tri i pol god prošlo)  :icon_mrgreen:
Pa je bilo grij,šricaj wd-om, pa pajsaj, pa opet stegni, pa ponovi postupak nekoliko puta (točnije skoro 2h), pametniji popustio na kraju.

Metzeler FellFree izdržao 23t km prednju sam ubio čak jače nego zadnju  :icon_mrgreen:



Sad su nove Metzelerice sjele pa sam miran duže vrijeme, usput zamjenio ulje u prijenosu i tako.

Beverly je svakodnevno i dalje u điru, čeka servis po prijenosu, planiram dr.pulley rolice stavit, i čini mi se da bi trebalo termostat zamjenit jer ponekad kad ga španam jače temp ode iza pola .
Ja bi uz Lukasove savjete dodao da je vrlo bitna napunjenost akumulatora na Ie modelima, bev s praznim aku teško pali i loše radi (puca na auspuh čak i na većim brzinam, ne spušta ler, i zna se ugasit).
Stoga vozite se bev je radni stroj nije to za parkirat u garažu i gledat.
Vuče me novi 350,ali kad vidim cifre polovnih ne hvala dobar je i 250  :icon_fU:
16
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post Lukas Kolovoz 14, 2017, 14:05:30 pm »
Odlomi se metalni komad sa šibera, pukne radi zamora materijala valjda i ode u motor. Zavisno kako će udarati u cilindru, na jednom je maznuo sviječicu i motor je stao zato. Skužio sam da je odlumljen ali nisam htio povjerovat da je prošao kroz ventile u motor, tek kada sam izvadio sviječicu sam vidio da je sviječica udarena. Daljnji razvoj događaja je valjda jasan.
17
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post Lukas Kolovoz 14, 2017, 13:54:48 pm »
šiber?

da..šiber...pregrada koja je spojena na vakumsku membranu u karburatoru.  membrana se zajedno mijenja sa šiberom jer je to jedan dio. A i membrana voli puknuti tako da nije loše to napraviti iz predostrožnosti nakon 5-7 godina. Ako si u tom godištu starosti motora...MIJENJAJ MEMBRANU!!!!!

http://oem-parts.hu/en/upload/oem/webshop/products/original/karburator-membran-keihin-1-000-001-770.jpg
18
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post stipe_zd Kolovoz 14, 2017, 13:36:09 pm »
šiber?
19
Scooteri & Maxi Scooteri / Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Zadnji post Lukas Kolovoz 14, 2017, 11:24:06 am »
Bok svima, dugo me nije bilo, ali to ne znači da nisam bio aktivan u moto svijetu, barem s tehničke strane gledano

Mali update vezano na Beverly 250 Carb i injection verzije i na to na što da se obrati pažnja.
Dosta često mi dolaze motori kod kojih pronalazim da je gumena cijev tj crijevo za odušak uljnih plinova sa glave motora koja ide u filter ispucana pa onda ulja po cijelom motoru. Pregledavajte si to jer je kod svih motora krivo smotane, idu ispod crijeva za hlađenje i dolazi do naglog prijelovma tog crijeva radi krivog routinga crijeva tako da je možda bolje zamjeniti sa malo jačim crijevom taj odušak te ga routirati preko crijeva za vodu. Oni koji malo prčkaju po motoru, znaju o čemu govorim.
Čak bi preporučio svakome da to napravi jer mislim da je za to trebao izaći neki servisni bilten od tvornice, ali dobro.
A što se tiče korozije, veliki problem se može dogoditi ako ne podmazujete stražnji kotač kod ležaja na vilici barem nekom masti ili slično jer će se tek vidjeti posljedice kada budete trebali skidati stražnji kotač radi promijene gume. Ležaj u vilici se zna upeć sa pognoskim vratilom i onda oni koji ne znaju mogu napraviti veliku štetu na getribi. Ne pomaže ništa drugo osim kompletnog rastavljanja stražnjeg dijela i getribe  te vratilo izbijati na prešu.  To se uglavnom odnosi na skutere koji su u morskom predjelu jer ih stvano korozija popapa.  Eto, neka iskustva vam prenašam za one koji vole biti sam svoj majstor jer inače ak idete kod vulkanizera na promjenu i ako je to zapečeno.....nema promjene guma, ne vjerujem da su vulkanizeri to u stanju napraviti jer treba ulje i brtvu na getribi promijeniti.

A o karburatorima samo "najbolje".  Naime, na 250 verziji šiber u karburatoru zna puknut i odlomljeni komad uleti u motor i onda .....skidanje glave i moli Boga da je sve ok, što uglavnom nije slučaj...barem klip dobije po piksi, a mogu i ventili. Ja bih  preporučio da si svi koji imate karburatore stavljate mrežicu na spoju karburatora sa usisnom granom ili mijenjajte šibere svakih 5 godina za svaki slučaj. Jeftinije je promijeniti šiber nego rastavljati motor. Osim ako nije vrijeme i za to :)
Pozz svima!!  :hello: :hello:
20
Chopper & Custom & Toureri / Odg: Chopper – pojmovi
« Zadnji post martinx Srpanj 28, 2017, 11:47:22 am »
Ja se cudim sto ljudi ne pisu, a meni motor stoji u garazi i ne vozim se...  :dontknow:
 Str: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10