Motocikli Forum

Sa Vjetrom U Kosi I Komarcima Na Viziru... => Tehnika, Dijelovi & Servisi => Autor teme: Lukas - Rujan 19, 2009, 09:49:59 am

Naslov: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Rujan 19, 2009, 09:49:59 am
MAlo sam prerano otvorio temu s obziorm da sam tek krenuo raditi jet motor ali unutar godine nadam se da će biti gotovo! Upravo sam u postupku izrade jednom malog mlaznog motora model Kamps KJ-66 koji će poslije imati i drugu funkciju ali sam rekao da ću ga morati probati na Bevu. S obzirom da se svi dijelovi rade ručno i strojno by me oosim turbine koja je načinjena od posebne legure koja ne postoji kod nas, a i ovdje se govori o aksijalnoj turbini te kompresora koji dolazi od vjerovatno od Garretta (66mm radijalni kompresor) te keramičkih ležajeva, postupak će malo potrajati. Za sada mi dobro ide. Evo par slikica unutrašnjosti motora. Difuzor sam radio samo 20h iliti 4 dana On je vrlo težak za izraditi bez CNC-a. Sve sa radi na tokatilici i stupnoj bušilici  (koja mi služi kao glodalica.
(http://img33.imageshack.us/img33/5684/p9180073small.th.jpg) (http://img33.imageshack.us/i/p9180073small.jpg/)
[IMG=http://img33.imageshack.us/img33/5684/p9180073small.th.jpg]http://[/img][/URL]
(http://img30.imageshack.us/img30/1121/p9180065small.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/p9180065small.jpg/)
(http://img142.imageshack.us/img142/2642/p9180064samll.th.jpg) (http://img142.imageshack.us/i/p9180064samll.jpg/)
(http://img30.imageshack.us/img30/4636/p9180063small.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/p9180063small.jpg/)
(http://img30.imageshack.us/img30/3913/p9180060small.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/p9180060small.jpg/)
(http://img35.imageshack.us/img35/8905/p9180079small.th.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/p9180079small.jpg/)

Do dolaska daljnjih slika i ostalih dijelova ,šaljem!
Drž te mi fige!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: dex123 - Rujan 19, 2009, 22:51:48 pm
Zaakon Lukas, ti si se stvarno primio NASA inžinjerstva  :icon_super:

Mene interesira kak bude to radilo kad sastaviš:sound me interesira najviše,nadam se da bude na youtube sample  :icon_super:

Ja sam još uvijek u 1943-oj godini i po mozgu mi leti ideja da sastavim pulse jet engine-više fore radi,a i zbog jednostavnosti  :icon_super:
Mislim da je buka na pulse jet engine neprocjeniva hehe  :icon_mrgreen: :icon_super: :icon_super:


Dobar posao želim  :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Rujan 20, 2009, 16:06:47 pm
Hvala na lijepim željama DEX , trebati će mi podrška u svakom slučaju. Ovo je skup sport. Što je tiče pulse jet motora, on je jednostavniji za napraviti i to dosta, ali je jedini problem njegova buka te nemogućnost  podešavanja snage potiska. Kad ga upališ, on radi dok ima goriva uvijek na istom režimu.
No, sada sam trenutno na izradi komore za sagorijevanje od onih limova koje sam priložio na slici. Nadam se da ći s time biti gotov kroz 2 tjedna , taman  da mi stigne sklop turbine i kompresora iz SAD-a. Onda će već stvari biti uzbudljivije. Naime cijeli taj sklop se kompijutorski balansira do 165000 o/min tako da mi je to sigurnije dati napraviti vani sve zajedno.
Mislim da će biti uzbudljivo kada ga složim!!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: aposaric - Rujan 20, 2009, 18:19:39 pm
Luka,

prije svega, želim ti reći da si PUKO KO KOKICA  :icon_pidu:

Svaka čast majstore, e jedva čekam da to složiš, i držim ti fige da što bezbolnije ostvariš ovu boleštinu od nauma  :icon_thumright:

Zanima me kak misliš napraviti završni prenos? U mlazne motore se kužim ko u balet, pa mi je ovo sve maglovito :-) Imaš kakvu šemu cijelog sklopa ili je to "autorska tajna"

samo napred  :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Rujan 20, 2009, 20:16:37 pm
NEma prijenosa, jednostavno to je mlazni motor koji stvara potisak tako da će samo taj potisak biti ono što je meni potrebno. Stvar će biti testirana prvo na radnom stolu a onda na Bevu. Bit će pozicioniran tamo gdje se na Beva postavljaju koferi boćni. Idealna pozicija jer je pričvršćeno odmah na ramu. Ne očekujem nekakve lude rezultate ali  vjerujem da 60-120N potiska će barem se malo osjetiti. Takva su mi barem predviđanja ali da ne pričam puno unaprijed čekajmo što će reći probn stol. Ja ga prvo moram sastaviti i upaliti, a kada se to dogodi, motocikli.com će biti prvi obaviješteni!!! A doduše vjerujem da će i ljudi koji vide Beva i zvuk mlaznog motora pored sebe biti malo frapirani :glasses9: :glasses9: No da ne "pečemo pitu bez protvana" , do daljnjega....
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Rujan 21, 2009, 14:39:32 pm
......ali  vjerujem da 60-120N potiska će barem se malo osjetiti.....


Zaboravil si k....ne N....60-120 kN  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Al bi to išlooooo.........

A doduše vjerujem da će i ljudi koji vide Beva i zvuk mlaznog motora pored sebe biti malo frapirani :glasses9: :glasses9: No da ne "pečemo pitu bez protvana" , do daljnjega....

Ja vjerujem da budu šokirani kad im na semaforu umjesto pečenja pite u protvanu počneš peći plastike na autima  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Rujan 28, 2009, 21:41:50 pm
Evo, danas sam uspio naći i vanjsko kučište motora, žalosno samo što moram ispustiti plin van jer mi on ne treba. Naime, CV470 plinski kanister ima promjer 107.45mm, točno onliko koliko meni kažu nacrti da mora biti. Iz ovoga će biti napravljeno tijelo motora. Treba netko plina? AKo ima netko pametnu ideju kako da spremim ovaj plin negdje , slobodno podejlite to samnom jer će mi trebat plina i to dosta, a od ovoga mi treba samo "konzerva". :icon_mrgreen:
 (http://img291.imageshack.us/img291/4071/p9280127.th.jpg) (http://img291.imageshack.us/i/p9280127.jpg/)
slikica kanistra
(http://img503.imageshack.us/img503/8900/p9280129.th.jpg) (http://img503.imageshack.us/i/p9280129.jpg/)
Slikica kanistera i difuzora zajedno (pašu kao budali šamar) :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Rujan 29, 2009, 10:06:38 am
samo po plinu  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Rujan 29, 2009, 20:13:34 pm
  Svaka ti dala !!! :icon_mrgreen:

  Odlično izgleda  :icon_super: jedva čekam da vidim kak bude to funkcioniralo.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Ra - Rujan 29, 2009, 21:22:09 pm
Super, samo mi je žao plina ,trebalo ga je kreativnije iskoristiti  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Listopad 05, 2009, 12:34:29 pm
Ja vjerujem da budu šokirani kad im na semaforu umjesto pečenja pite u protvanu počneš peći plastike na autima  :icon_mrgreen:

I love the smell of napalm in the morning.
 :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 05, 2009, 21:30:56 pm
Stigla turbina i kompresor KONAČNO! Valjda će biti u mojim rukama za dva dana jer naravno CARINA!!! drago mi je što naša država podržava inovacije i stručni rad.
Još imam dvije komponente koje moram izraditi, završiti komoru za sagorijevanje sa sustavom za gorivo i podmazivanje i onda cijeli sklop sklopiti.
Već bi ovaj tjedan mogao napraviti osnovni rotirajući sklop te ga zavrtiti na komprimirani zrak da vidim da li su dijelovi koje sam već izradio točni.
Uskoro slike 
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 06, 2009, 21:17:21 pm
Slike radijalnog kompresora, aksijalne turbine, statora turbine, vratila, priključka za sustav podmazivanja i goriva te kompleta difuzora i kompresora. Sada zabava može početi. Ove zareze i struganja što se vide na kompresoru i turbini su napravljene pri dinamičkom balansiranju.
(http://img209.imageshack.us/img209/4848/pa060055.th.jpg) (http://img209.imageshack.us/i/pa060055.jpg/)
(http://img2.imageshack.us/img2/8725/pa060056.th.jpg) (http://img2.imageshack.us/i/pa060056.jpg/)
(http://img18.imageshack.us/img18/1348/pa060061.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/i/pa060061.jpg/)
(http://img2.imageshack.us/img2/817/pa060066a.th.jpg) (http://img2.imageshack.us/i/pa060066a.jpg/)
(http://img260.imageshack.us/img260/3753/pa060067.th.jpg) (http://img260.imageshack.us/i/pa060067.jpg/)
(http://img18.imageshack.us/img18/7539/pa060070.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/i/pa060070.jpg/)
(http://img210.imageshack.us/img210/8021/pa060076.th.jpg) (http://img210.imageshack.us/i/pa060076.jpg/)
(http://img18.imageshack.us/img18/8884/pa060078.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/i/pa060078.jpg/)
(http://img209.imageshack.us/img209/5079/pa060079.th.jpg) (http://img209.imageshack.us/i/pa060079.jpg/)
(http://img209.imageshack.us/img209/2774/pa060080.th.jpg) (http://img209.imageshack.us/i/pa060080.jpg/)
(http://img209.imageshack.us/img209/3091/pa060082.th.jpg) (http://img209.imageshack.us/i/pa060082.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: aposaric - Listopad 07, 2009, 20:17:20 pm
(http://img126.imageshack.us/img126/4130/0653homereatingpopcorns.jpg) (http://img126.imageshack.us/i/0653homereatingpopcorns.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Listopad 07, 2009, 20:34:18 pm
(http://img126.imageshack.us/img126/4130/0653homereatingpopcorns.jpg) (http://img126.imageshack.us/i/0653homereatingpopcorns.jpg/)

točno to  :icon_super:

te jet fore su mi malo previše  :icon_mrgreen:, ali se stavljam u predbilježbu za prvi red gledališta kad bu čudo išlo u probnu vožnju  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Listopad 07, 2009, 22:12:38 pm
točno to  :icon_super:

te jet fore su mi malo previše  :icon_mrgreen:, ali se stavljam u predbilježbu za prvi red gledališta kad bu čudo išlo u probnu vožnju  :icon_mrgreen:

   i ja, i ja   :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 07, 2009, 22:58:13 pm
(http://img180.imageshack.us/img180/5882/pa070086.th.jpg) (http://img180.imageshack.us/i/pa070086.jpg/)
Ovo su sada glavni dijelovi u spoju. Sada moram napraviti još neke male preinake i komora za sagorijevanje se uskoro ide variti.
Ovo sku slike komore za sagorijevanje (cilindra na motoru) zajedno sa statorom turbine. U njoj sagorijeva gorivo sa komprimiranim zrakom te sagorjeli vruči plinovi preko statora turbine se usmjeravaju optimalno prema turbini.  Turbina nam ovdje služi da ju vrući zrak okreće kako bi ona mgla okretati kompresor. Mlaz je taj koji nam služi kao korisni rad.
(http://img34.imageshack.us/img34/6227/pa070089.th.jpg) (http://img34.imageshack.us/i/pa070089.jpg/)
(http://img24.imageshack.us/img24/8245/pa070090.th.jpg) (http://img24.imageshack.us/i/pa070090.jpg/)
(http://img34.imageshack.us/img34/1205/pa070091.th.jpg) (http://img34.imageshack.us/i/pa070091.jpg/)
(http://img18.imageshack.us/img18/1807/pa070093.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/i/pa070093.jpg/)
(http://img18.imageshack.us/img18/2023/pa070094.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/i/pa070094.jpg/)

Moram priznati da je veliki problem pronaći materijale s kojima se može raditi ovakve stvari. Komora je izrađena od materijala kao i turbina. Inconel713C lim 0.4mm. To je nešto kao i CrNi, ne hrđajuće , a tvrdo i  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
A da ne govorim o majstorima koji za ovakve stvari ne postoje izgleda tj. nikome se "ne da zajebavat". Uglavnom zato je sve ovo mojih ruku djelo, osim turbine i kompresora jer bi bilo vrlo teško za napraviti.
Pozz
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Listopad 07, 2009, 23:38:22 pm
a gle...  :icon_scratch:
teoriju znam, tj. koliko se sjećam onih osnovnih stvari iz škole. vrtiti to po rukama, to je već sasvim druga stvar, ajoš to prilagođavati na skuter  :icon_eek:
usudio bih se igrati sa preinakama klasičnih sklopova (da je vremena, i više nego novaca), ali ovako nešto...
kao što rekoh, bit ću u prvom redu za gledanje probe  :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Warg - Listopad 08, 2009, 08:27:31 am
Ja već sad gledam i ne mogu vjerovat :icon_scratch:  Svaka ti dala za ovaj pothvat :icon_super: :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 12, 2009, 18:37:05 pm
Danas su napravljene brizgaljke od mesinganih cijevčica. Same brizgaljke su vanjskog promjera 0,8 mm. Fuel ring i ostalo je od malo debljih promjera  (2mm i 4mm vanjski promjer). Isporbane su na plin (jedna treba doradu jer razlike u visini plamena smiju biti max 10%. Kod mene su +/- 1%. Izvrstan rad jednog prijatelja zlatara. Spojevi su tvrdo lemljeni sa srebrom. Kad montiram gore , sve će vam biti jasno čemu to služi.
(http://img380.imageshack.us/img380/5853/pa120003.th.jpg) (http://img380.imageshack.us/i/pa120003.jpg/)
(http://img408.imageshack.us/img408/7218/pa120002.th.jpg) (http://img408.imageshack.us/i/pa120002.jpg/)
(http://img380.imageshack.us/img380/1170/pa120004.th.jpg) (http://img380.imageshack.us/i/pa120004.jpg/)
Čak sam i ponovo moram raditi tunel za vratilo jer je stator turbine stigao sa malo drugačijom mjerom. Ipak, sve smo napravili i centrirali ispočetka.Evo kako noviji primjerak izgleda.
(http://img396.imageshack.us/img396/2580/pa110004.th.jpg) (http://img396.imageshack.us/i/pa110004.jpg/)
(http://img123.imageshack.us/img123/955/pa110006.th.jpg) (http://img123.imageshack.us/i/pa110006.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Listopad 12, 2009, 23:01:06 pm
e fak...


sad su već i zlatari počeli raditi tuning  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Listopad 13, 2009, 20:53:43 pm
  Odlično majstore !!! :icon_super:

  Nego kolike bi temperature trebale bit kod tih brizgaljki ? Pitam zbog tog lemljenja, jel podnosi lem tolike temperature ili se "one prave temperature" razvijaju tek negdje iza brizgaljki ?
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 13, 2009, 21:55:22 pm
Oko brizgaljki nema veće temperature osim temperatura stlačenog zraka koji bi trebao biti max cca 100 Celzijevaca. Iz tih brizgaljki izlazi gorivo koje se u tubama u kojima se brizgaljke nalaze, mješaju zrak i gorivo i tek onda dolazi do eksplozivne smjese u pravom smislu. Znači na izlazu iz tuba dolazi do paljenja smjese i onda prema turbini te tek na tom dijelu dolazi do velikih temperatura. Izlazna temp zraka (EGT= Exhaust Gas Temperature) bi trebala biti oko 600 Celzijevaca pri max okretajima.
Tvrdi lem b trebao izdržavati te temperature s obzirom da se te brizgaljke uopće ne kupaju u vatri. Jedino što se kupa u vatri su izlazne stijenke komore za sagorijevanje, te naravno stator i rotor turbine. Oni pate :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: 
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Listopad 13, 2009, 22:09:01 pm
   :icon_thumright:  Hvala na objašnjenju, zvam da je plamen iza njih ali sam mislio da se razvijaju veče temperature zbog pritiska i kompresije zraka koji struji turbinom.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Listopad 30, 2009, 21:21:53 pm
Evo laganini se završavaju dijelovi, sada sam na varenjima komore i mlaznika. Naravno da nisam opet našao niti jednog majstora koji želi variti 0.4mm Inconel713C i CrNiSi materijale te sam sam morao uzeti MIG aparat i uništiti par komada prije samog varenja pravih dijelova.
Veliko maltretiranje sam doživio kada sam shavtio da je kompresor većih dimenzija od onog u nacrtima i to na uvodniku su lopatice veće u promjeru za 2.3mm što mi je omdah poremetilo i konture uvodnika zraka. Naime, razmak između rotirajućih lopatica kompresora i uvodnika zraka smije biti 0.2-0.5mm. To je jako teško za napraviti, vjerujte mi. Za to sam napravio poseban nož za tokarilicu koji je na sebi imao zakrivljenje koje sam prije nacrtao u ACAD-u kako bih dobio pravu krivinu. Sama izrada noža je trajala 2-3-sata pa si sami gruntajte.
Evo slika malo
ovo su dijelovi koje sam do sada izradio i to je gotovo skoro sve
(http://img513.imageshack.us/img513/2336/img8006.th.jpg) (http://img513.imageshack.us/i/img8006.jpg/)
Usisnik i poklopac kompresora (mucho teško za učinit
(http://img265.imageshack.us/img265/5530/img8011.th.jpg) (http://img265.imageshack.us/i/img8011.jpg/)
Ako se sjećate onog kanistra plina s početka priče...sada ovak izgleda
(http://img265.imageshack.us/img265/3519/img8013w.th.jpg) (http://img265.imageshack.us/i/img8013w.jpg/)
cijevčice (SS)za u kojima se mješa gorivo i zrak, kupljene su sa 4mm unutarnjim promjerom koji je proširen na 5mm, vanjski promjer 6mm
(http://img256.imageshack.us/img256/8201/img7994g.th.jpg) (http://img256.imageshack.us/i/img7994g.jpg/)
postupak širenja promjera SS cjevčica (puno ulja i polako)--ove su mi stigle iz Engleske jer ih kod nas nisam uspio nabaviti
(http://img266.imageshack.us/img266/64/rotationofimg7992.th.jpg) (http://img266.imageshack.us/i/rotationofimg7992.jpg/)
Ovo je stražnji dio komore za sagorijevanje na kojeg sam te tubice moral pričvrstiti (lim 0.4mm CrNi) varenjem i to mikronskim varenjem.
(http://img441.imageshack.us/img441/5471/img8005m.th.jpg) (http://img441.imageshack.us/i/img8005m.jpg/)
(http://img441.imageshack.us/img441/6051/img7999c.th.jpg) (http://img441.imageshack.us/i/img7999c.jpg/)
(http://img513.imageshack.us/img513/7112/img8001.th.jpg) (http://img513.imageshack.us/i/img8001.jpg/)
(http://img513.imageshack.us/img513/988/img8000.th.jpg) (http://img513.imageshack.us/i/img8000.jpg/)
(http://img142.imageshack.us/img142/6019/img7998c.th.jpg) (http://img142.imageshack.us/i/img7998c.jpg/)
pa malo kompresor ponovo
(http://img517.imageshack.us/img517/9381/img8014.th.jpg) (http://img517.imageshack.us/i/img8014.jpg/)

I evo motora kako izgleda sa još neobrađenim usisnikom s vanjske strane, ovo je bila početna verzija
(http://img263.imageshack.us/img263/2567/img7959r.th.jpg) (http://img263.imageshack.us/i/img7959r.jpg/)
(http://img442.imageshack.us/img442/4979/img7964.th.jpg) (http://img442.imageshack.us/i/img7964.jpg/)
izlazni dio turbine
(http://img441.imageshack.us/img441/2236/img7962.th.jpg) (http://img441.imageshack.us/i/img7962.jpg/)
(http://img513.imageshack.us/img513/6803/img7961.th.jpg) (http://img513.imageshack.us/i/img7961.jpg/)
i u principu ovako izgleda motor bez priključaka i startera koji dolazi s prednje strane na usisu ...kao nos
(http://img265.imageshack.us/img265/9562/img7960.th.jpg) (http://img265.imageshack.us/i/img7960.jpg/)

Sada ide finish i još MALO!!!!!!! Čekam ponude za elektroniku tj FADEC (full authority digital engine control) pumpu za kerozin(diesel), EGT sondu i slično i to će onda biti to.

Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Studeni 09, 2009, 22:31:43 pm
  Odlično, samo naprijed  :icon_thumright:

  Vidio ovo:  http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack (http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack)


  pa rekoh možda dobiješ koju novu ideju za primjenu svog stroja kad ga završiš !
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 10, 2009, 22:32:58 pm
Hvala, ali taj bi se iznenadio kada bi mu crijevo izašlo iz vode.
Sada sam u postupku dovršavanja i rada na sustavu za podmazivanje i sustavu za gorivo (hardware). Komora je djelomično zavarena. Zajedno sa ispušnim konusom, to bi bili završni dijelovi motora.
Avo malo slika kako izgleda sustav za podmazivanje ležajeva. Naime sada su mi ugrađeni obični zatvoreni 608 ležajevi za testiranja jer keramičke 608 ću koristiti samo kod završnog sastavljanja(da ih ne bi oštetio ili slično). Evo slikica... Cijevčica za podmazivanje(brizgaljka) je unutarnjeg promjera 0.5mm pa si zamislite kako je to bilo jednostavno za raditi. Kanali su izbušeni na veći promjer kako bi oko njih strujao zrak pod pritiskom da se olakša stvaranje magle ulja koja će prolaziti kroz ležajeve te ih na taj način podmazivati i hladiti.
(http://img697.imageshack.us/img697/9144/resizeofimg8031.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/i/resizeofimg8031.jpg/)
(http://img30.imageshack.us/img30/3329/resizeofimg8032.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/resizeofimg8032.jpg/)
(http://img30.imageshack.us/img30/7715/resizeofimg8034.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/resizeofimg8034.jpg/)
(http://img26.imageshack.us/img26/3125/resizeofimg8040.th.jpg) (http://img26.imageshack.us/i/resizeofimg8040.jpg/)
(http://img407.imageshack.us/img407/5928/resizeofimg8042.th.jpg) (http://img407.imageshack.us/i/resizeofimg8042.jpg/)
(http://img30.imageshack.us/img30/376/resizeofimg8045.th.jpg) (http://img30.imageshack.us/i/resizeofimg8045.jpg/)
(http://img691.imageshack.us/img691/3841/resizeofpb080026.th.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/resizeofpb080026.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Studeni 11, 2009, 11:26:11 am
  Odlično, samo naprijed  :icon_thumright:

  Vidio ovo:  http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack (http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack)


  pa rekoh možda dobiješ koju novu ideju za primjenu svog stroja kad ga završiš !

 :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 12, 2009, 11:20:14 am
možda napravim magisterij po tom pitanju, a ovo će mi biti magistarski rad. Tko zna. :dontknow:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 19, 2009, 09:21:25 am
Jučer sam testirao varove i komponente na temperaturne promjene. Radi se o ispušnom konusu i komori za sagorijevanje. Test uspješan.
Sada već ja postajem jakkkoooooo nestrpljiv, moram priznati.
(http://img94.imageshack.us/img94/7679/pb180024.th.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/pb180024.jpg/)
(http://img94.imageshack.us/img94/2606/pb190032.th.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/pb190032.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 19, 2009, 10:24:32 am
Evo malog filmića kak se stvar vrti na prazno. Nisam mogao izdržati a da ga ne zavrtim.
http://img263.imageshack.us/i/motor0001.mp4/ (http://img263.imageshack.us/i/motor0001.mp4/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: aposaric - Studeni 19, 2009, 12:41:10 pm
:-) Kaj si ju sk kompresorom zavrtil? činilo mi se na početku ko velko šiljilo za olovke :-) E, zvuk je fantastičan, uvjek sam znal da je Bevu nekaj falilo, a sada znam i kaj ; zvuk mlaznog motora i trag spaljenog kerozina :-)))


Svaka čast :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 19, 2009, 13:26:56 pm
Hvala. Komprimirani zrak usmjerio u kompresor(motora) pod odgovarajućim kutem i to je to. Pogonski tlak je bio negdje oko 8 bara.
SAda ide finish i onda .....FIJUĆĆĆĆĆĆĆĆĆ :motocikli016: :icon_pidu: :icon_pidu:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Studeni 19, 2009, 17:56:13 pm
 Lijepa rumena boja  :icon_mrgreen:


..... nego jel zna gospođa kak ti koristiš štednjak, da nebude   :motocikli003: pa budeš kasnije morao  :Rhb: :Rmar:


   :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: V_max - Studeni 25, 2009, 10:45:59 am
Svaka cast...
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: bob - Studeni 25, 2009, 20:54:50 pm
Znal sam ja da u tebi ima potencijala :icon_super:
Nego promatram sliku sustava cijevi za podmazivanje i pitam te,nebu li to poremetilo balans
osovine.Švabo je to davno riješio centrifugalnim razbacivačem.
Ulje pod malim tlakom dolazi u centar osovinei i na prigodnoj rupici u blizini ležaja izlazi,centrifuga dalje radi svoje.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Studeni 26, 2009, 09:29:39 am
Sustav podmazivanja ne može poremetiti balans jer je montiran na dio koji je statičan. Statorske lopatice i difuzor zajedno sa tunelom na kojeg su montirane brzigaljke za ulje se ne okreću. Na dovodnu kapilaru se dovodi turbinsko ulje pod tlakom te ga stlačeni zrak od kompresora (koji prolazi i kroz tunel) raspršuje unutar tunela tako da se stvara maglica ulja koje onda podmazuje ležajeve. Ulje će se raspršivati i po vratilu koje se vrti unutar tunela, ali će ga centrifugalna sila odvajati od vratila (to je jedini dio koji bi imalo mogao stvarati debalans, ali na kratko vrijeme jer na 40000+ RPM ne znam kakvo ulje bi prijanjalo na površinu rotirajućeg dijela bet korištenja nekakvog kaveza ili slično. Znači, onaj dio gjde su brizgaljke se ne rotira.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: bob - Studeni 27, 2009, 00:24:48 am
Hvala na objašnjenju,iz same slike nisam mogao razaznati sve detalje,sad mi je puno jasnije.
Nadam se da bumo ubrzo prisustvovali pokusnom paljenju.  :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 01, 2009, 20:50:13 pm
SAmo obavijseti radi, DANAS SMO GA ZAPALILI i rezime svega je da moram naći pumpu za kerozin (diesel) radi lakšeg  upumpavanja goriva u motor. Stvar je na trenutak proradila i to dobro ali nisam mogao dobiti stabilnost i samostalan rad jer je pritisak plina bio preslab. Morao sam uzeti novu bocu za plin:cussing: :cussing:.
Na diesel radi fenomenalno kad se zapali (diesel pali u ovom slučaju već vruća komora zajedno sa zapaljenim plinom). Uglavnom nemogućnost podešavanja smjese diesela mi je pogoršala stvari jer sam samo mogao podešavati plin (imao sam mali regulator protoka za tu namjenu). KAda se zapalio diesel, okretaji su naglo porasli. Imam male isječke filmića tako da ću priložiti kada složim.
Uglavnom još par malih preinaka i stvar mora raditi savršeno.
(http://img81.imageshack.us/img81/7615/img8121e.jpg) (http://img81.imageshack.us/i/img8121e.jpg/)(http://img81.imageshack.us/img81/img8121e.jpg/1/w2592.png) (http://g.imageshack.us/img81/img8121e.jpg/1/)
(http://img81.imageshack.us/img81/8896/img8120m.jpg) (http://img81.imageshack.us/i/img8120m.jpg/)(http://img81.imageshack.us/img81/img8120m.jpg/1/w2592.png) (http://g.imageshack.us/img81/img8120m.jpg/1/)
(http://img217.imageshack.us/img217/5048/img8134.jpg) (http://img217.imageshack.us/i/img8134.jpg/)(http://img217.imageshack.us/img217/img8134.jpg/1/w2592.png) (http://g.imageshack.us/img217/img8134.jpg/1/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 01, 2009, 22:31:00 pm
FILMEK!!
(http://www.imageshack.us/thumbnail.png) (http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/)
http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/ (http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Prosinac 01, 2009, 23:07:44 pm
FILMEK!!
(http://www.imageshack.us/thumbnail.png) (http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/)
http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/ (http://img694.imageshack.us/i/mlaznjak0001.mp4/)


jebate muzika :icon_rolleyes: daj zvuk mlinca   :icon_super:

i da...
vidio sam frikove da guraju nos u auspuh, ali ne na mlaznom motoru  :llllol:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Prosinac 01, 2009, 23:58:36 pm
bas tak jebate muzika  :cussing:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Prosinac 02, 2009, 02:05:11 am
Hahahahaha........kaj ste tak pobegli ko pice kad je počel radit? Da pogodim...Marko je bil najpametniji i maknul se ko curica kad je stvar počela davat života  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:.Sad tek dolazi onaj dio kaj me najviše interesira...FCU. Nisam htel niš govorit jer znam da  niš ne prepuštaš slučaju  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 02, 2009, 15:05:07 pm
SAda Vam još smeta i muzika a to što sam ja potrošio cca 180 sati rada na tom motoru..... :cussing:
Ovako je efektnije i meni je bolje. Ak netko ima kakvu staru pumpu za pranje šajbe na autima nek se javi!! I need one!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Prosinac 02, 2009, 18:19:27 pm
 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

(http://img694.imageshack.us/img694/2158/randoms101209108tm.jpg) (http://img694.imageshack.us/i/randoms101209108tm.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: bihacanin - Prosinac 03, 2009, 20:00:27 pm
 :icon_pray: :icon_pray: :icon_pray:   dugo več vremena sanjam o nečemu ovakvog ali nikad nisam ni zamislio da bih ga mogao napraviti  :icon_super:
samo se nadam da neče biti kao na slici
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: cRuNk - Prosinac 07, 2009, 13:43:09 pm
Koja si ti legenda, ovo je def. najjaci projekt koji sam vidio na domacem terenu  :icon_super: Zelim puno srece u nastavku i jedva cekam zavrsetak  :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 07, 2009, 20:56:33 pm
Hvala svima na podršci! :hello: Ovaj tjedan ide test br.2. Izmjene su već napravljene na komri za sagorijevanje te su nadodane još dodatne brizgaljke za plin tako da su sada plin i diesel odvojeni.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 09, 2009, 13:46:42 pm
Eto, samo radi obavijesti...DANAS SAM USPIO!!!! Dobio sam samo održavanje rada motora!!!!!! POslije ću staviti filmić, ali bilo je predivno... Čak smo mu mali dali i šnjoke da se malo zavrti ali bilo je predivno.... STVAR RADI...I DID IT.  :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Filmić NAVEČER ILI POPODNE..stišal bum muziku jer je ovo bilo predivno. Moje djete je prohodalo!!!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Prosinac 09, 2009, 14:29:59 pm
(http://www.fotorola.com/uploads/8ac79c8af5.jpg)

Đuro Kojot Genijalac  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 09, 2009, 22:29:32 pm
FILMEK!!! NAdam se da ćete uživati isto kao i ja!!   :icon_thumright:
http://img15.imageshack.us/i/mlaznjakpart2.mp4/ (http://img15.imageshack.us/i/mlaznjakpart2.mp4/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Prosinac 09, 2009, 23:15:54 pm
 :icon_super: :icon_super:
beba vrišššššššššššštiiiiiiiiiii  :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Prosinac 12, 2009, 14:48:05 pm
  Nemam riječi! Svaka čast legegenda si Luka !!! :R999:


  Kaže Ivan da je u krivo vrijeme bio na praksi  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: aposaric - Siječanj 08, 2010, 15:25:27 pm
Ideš Đurđa!!!!  :llllol:

Samo ga maži :-)  :icon_super:  :icon_super:

Kada ide na bajk?
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: choke - Siječanj 08, 2010, 18:21:19 pm
Samo da nepoletite sa tim :motocikli015:...A i mislim da bi bolje radio da je stol od hrastovine... :llllol:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Siječanj 10, 2010, 12:54:06 pm
Ideš Đurđa!!!!  :llllol:

Samo ga maži :-)  :icon_super:  :icon_super:

Kada ide na bajk?
Kad zatopli i nabavim ostalu elektroniku.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lolo - Siječanj 12, 2010, 13:04:38 pm
Hoće li ona ekipa starijih ''inžinjera'' sudjelovati u probnim vožnjama  :llllol:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Julius - Veljača 08, 2010, 20:31:37 pm
Pravi avion!  :icon_mrgreen:

Javi kada bude testna vožnja da dođemo na poligon ovjekovječiti taj događaj!!  :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 09, 2010, 14:51:22 pm
Stigla elektronika( servo tester još nije ali bude i on)FADEC, EGT sonda, RPM senzor, pumpa za brizgaljke(6 bara) i slično eto to je novost, ali muči me starter. Sada sam trenutno u izradi testnog stola za motor te još neke male modifikacije usisa radim (KN filter, recimo to tako. Nadam se da ću do proljeća kresnuti pilu još jednom ali ovaj puta sa elektroničkom regulacijom. DA dobijemo malo više okretaja. Nećkam se da li da radim posebno pumpu za podmazivanje ili da sve  stavim da radi na mješavinu. To ovisi o graditelju motora ali je oboje dobro.

JOŠ JEDNOM MOLIM DA UKOLIKO NETKO ZNA NEKOGA TKO KORISTI CAMPINGAZ PLINSKE KARTUŠE CV470, DA PRAZNE NE BACA NEGO DA MI SE JAVI, JA BUM IH UZEL ILI OTKUPIL AKO TREBA!!!!!!!  HVALA!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Veljača 09, 2010, 22:03:57 pm
  Na koliko se okretaja to dosad vrtilo po tvojoj procjeni ?

  Kaj se tiče kartuše ja imam na moru ono malo kamping kuhalo, ali neznam kad bude koja prazna, uglavnom bit će tvoje.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 10, 2010, 09:55:22 am
Hvala Brzi. Znači riječ je o CAMPINGAZ CV470 kartuši, radi dimenzija. Ako imaš, kad isprazniš nemoj me zaboraviti. Stvarno bi mi pomoglo jer mi je žao kupovati i onda prazniti plin bezveze. Da ga mogu barem nekako pretočiti ali mi se ne da zajebavati s time.
Imam dovoljno za mozgati radeći ovo što sada radim. I ovako i onako ljudi to bacaju u smeće.
Evo kak izgleda, (ispod prikazano).

THANKS!
Stvar se onda vrtila otprilike na 15 000 rpm, mislim da ne više. Sada ću znati više jer imam PRM indikaciju.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 13, 2010, 23:21:40 pm
Evo, nakon malih preinaka koje sam napravio opet je stroj u finalnom stanju, no elektronika nije još sva priključena. Sada sam vario komoru na još par mjesta kako bi poboljšao efikasnost same komore, brizgaljke pline povećao sa 0.6 na 0.8mm unutarnji promjer te popravljao konturu kučišta kompresora tako da je sada razmak između lpatica kompresora i kučišta 0.28mm a prije je bio 0.6mm. Naime što je manji razmak, to je bolja efikasnost kompresora a time i rada motora.
Napravio sam mlaznik od Inconela713C 0.4mm debljine u kojem se mlaz iza turbine usmjerava te se tu stvaraju krozzvučne pa i nadzvučne brzine ispušnih plinova i time povećava potisak motora.
U mlazniku je ugrađena i EGT (Exhaust gas temperature) sonda koja daje ECU podatak temperature ispušnih plinova. Smještena je 8mm iza turbine.
Ovaj puta sam izradio novu obujmicu nosača motora, sve izrađeno od jedne ploče aluminija.
Toliko za sada, uskoro opet filmić..nadam se.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Veljača 14, 2010, 00:29:14 am
sad mi je još jedno pitanje palo na pamet  :icon_scratch:

kolika je trajnost?

razlog za pitanje je jednostavan: planiranje, nabava materijala, izrada, silno testiranje, rješavanje problema - detaljno ili u hodu (ovisi o samom problemu) itd, itd, utrošeni novac i trud  da ne spominjem...

da ja  ovako nešto radim, to bi bilo isključivo iz ljubavi prema preradama i bilo bi isključivo na motoru koji mislim  zadržati. i zato me zanima koliko traje ovako nešto do prve ozbiljnije reparature (nedaj bože kvara).

ili da pojednostavim:
ako projekt uspije potpuno u planiranim okvirima, koliki je omjer korištenja/održavanja toga? za primjer: lijepo je imati nabrijanu Hondu NSR dva takta koja može činiti čuda, ali mi nije toliko privlačno rastavljati mašinu za svaku sezonu...
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 14, 2010, 16:52:27 pm
Ukoliko je motor napravljen bez felera u smislu, dobrih ležajeva, dobrog sustava podmazivanja, te neoštećenosti samih rotirajućih komponeneata, tada je trajnost motora "praktički neograničena" ( sve ima vijek trajanja). Jedino onda što se mijenja na motoru su ležajevi te eventualno turbine. Neki podaci već govore o tome da je servisni pregled ovog stroja 50h rada. Promijeniš ležajeve iz predostrožnosti i to je to. TUrbine se mora redovito pregledavati svakih 25 sati rada. Naime, ovaj motor bi još trebao imati na sebi indikator vibracija jer to mmu je najveći neprijatelj..vibracije. Ukoliko motor počinje vibrirati znači da je došlo do debalansa rotora te je potrebno opet balansirati i pregledati rotor da nije nešto puklo.
DA pojednostavim...koliko često ljudi popravljaju turbo na mašinama? eto...toliko je i ovaj motor potrebno servisirati.
Ovo nije model iz tvornice tako da je ovaj model možda potrebnije pregledavati češće s obzirom na turbo u autu, ali mlazni motori su uglavnom "maintenance free". SAmo kontroliraš ulje i to je to. Ukoliko nikada nije bilo toplog starta motora (pregrijana turbina), samo šišaj.
Što se tiče novaca i vremena.......hmmmmm razmisli
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: James1100 - Veljača 14, 2010, 20:17:34 pm

Što se tiče novaca i vremena.......hmmmmm razmisli


ne kužim  :icon_scratch:
znam kada si počeo ovo raditi, neznam kakav je tvoj dojam o vremenu, ali ako sam ja nestrpljiv za tvoj motor, onda si valjda i ti  :icon_mrgreen: znači, vremena je puno. novaca, nemam pojma, ali tu ne računam samo nabavu materijala za jet


trajnost ok i
ugrubo, servisni interval je ekvivalent cca 5000 km. jedan ili dva u sezoni, kao i bilo koji drugi motor.
hvala na odgovoru  :icon_thumright:
sada je projekt još zanimljiviji
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 15, 2010, 13:43:10 pm
S obzirom da je uporaba ovog motora kratka u smislu da njegov rad je ograničen na 15-20 minuta radi veličine tanka (1-2 litre), rad od 50 sati se nakuplja u nekoliko godina. Ja vjerujem ,kada bi se taj model više upotrebljavao, da bi se radili pregledi i češće.
Da sam nestrpljiv, to je istina, ali to je hobi. Vremena je jako puno uloženo u razvoj tehnologije izrade tih djelova s obzirom da je sve rađeno u vrlo skromnim uvjetima. probao sam tražiti usluge CNC glodanja, te laserskog rezanja u nas ali to je nemoguća misija. moram priznati da nisam uopće naišao na razumijevanje osoba koje posjeduju potrebne alate za izradu ovakvih djelova.
Svima je to zajebancija i naravno da su im cijene usluga strahovito previsoke.
Iz vana dijelove gotove naručim za 3 puta manje novaca, a da nisam potrošio niti litre benzina, niti minute vremena. Vrlo žalosno, ali to je HRVATSKA!! Čak sam im davao i nacrte napravljene u ACADUi CATIa programima tako da nisu ništa previše trebali niti raditi. Od proizvodnje u nas neće nikada biti ništa ukoliko naši poduzetnici budu razmišljali na ovaj način (moje skromno mišljenje). Čak sam upitao i ljude koji izrađuju dijelove za prototipnu proizvodnju...njima se na da zajebavati..uvijek isto.
Napominjem, ovjde su jedini dijelovi, koje sam kupio, kompresor, turbina (rotor i stator), vratilo i ležajevi. Sve ostalo je moj ručni rad. Morao sam angažirati frenda zlatara za tvrdo lemljenje jer ne posjedujem tu opremu, te TIG varioca kojeg sam platio kao zlato da mi povari max 50 cm vara TIG aparatom.
Ja sam vario (MIG/MAG), tokario, glodao, bušio, rezao, brusio, pripasivao, mjerio, crtao u ACADU nove dijelove...ma mislim SVE!
Vjeruje mi kada ti kažem da mi je jednostavnije kupiti sve strojeve nego se zajebavati sa majstorima u CRO. Svaki smatra da je njegov posao najbitniji i najskuplji.
Ovo je rad od 5 mjeseci, svaki dan skoro po barem 2-5 sata. Tu računice nema.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 15, 2010, 20:23:45 pm
Evo kako izgleda i FADEC sa data terminalom. Na D.T. podešavamo parametre rada motora. Koliko želimo da nam bude relant snaga, Cruise snaga, max snaga, ograničenja temperature, priming gorivne pumpe, usklađivanje sa servo uređajem koji nam je davač snage ujedno etc...etc
Ujedno na D.T. isčitavamo brojeve okretaja, temperaturu ispuha, postotak snage, snagu baterije pumpe goriva, trim pumpe.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Ožujak 05, 2010, 15:58:38 pm
Da ja tebe zdravoslejacki pitam  :icon_mrgreen:


Bu letil taj beverly ili nebu  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 05, 2010, 23:58:29 pm
Čuj, dugo se to teba testirati a i danas mi je upravo došao servo tester s kojim "dajem gas" pili. DAnas smo ga ženica moja i ja kresnuli na balkonu, malo da se zvrti. Zgrijali smo ga. Sada još moram dobiti jednu stavku i mali ide na pravu probu. Ukrotio sam EGT svojim modifikacijama komore tako da mi se sada temperatura turbine više ne penje tako jako. Uskoro pravi test ......ler 20 000 RPM ........60 000 RPM 60%.....max=100kRPM-120kRPM, EGT=650C-700C i onda ide na probu potiska, još nisam složio pureću vagu.
E kada sve to bude gotovo onda tek ide na Beva.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Ožujak 06, 2010, 08:21:19 am
neovisno o svemu mozemo zakljuciti da su moguce samo dvije opcije:

A. Beverly bude letio
B. Beverly bude letio u 3pm

 :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 14, 2010, 22:19:44 pm
Mali update, 13.03.2010. napravljen ponovni test nakon par prethodnih koji su me malo zezali.
Kratak poprilično iz ali to meni nije bitno. rezultat svega je stabilan rad motora na idle 24 000 rpm, kratak skok na 28 000 rpm i nakon toga gašenje radi provjere. Imao sam malih problema sa ležajevima i aksijalnim pradnabijanjem istih ali sve je uspješno rješeno.
Kratak link za filmek testa

http://yfrog.us/86lukaskj66succesz (http://yfrog.us/86lukaskj66succesz)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Julius - Ožujak 15, 2010, 19:52:48 pm
Kaj ju to pokrećeš sa nekim elektromotorom da se zalaufa na potrebni broj okretaja pa onda pališ pilu? Gdje to točno misliš montirati na beverly? Bilo bi zanimljivo da imaš dvije takve rakete, pa svaku sa jedne strane umjesto bočni kofera!  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 15, 2010, 20:34:45 pm
DA, eleltro starter ju zavrti na nekih prvo 2000rpm gdje se pali plin pa onda na  12-15 000 rpm gdje se počinje ubrizgavat jet fuel. Za sada imam samo jednog jer je izrada ovoga poprilično skupa, recimo cijena jednog malog rabljanog auta kada sve izračunam. Bolje da se ne podsjećam na to.
Na beva planiram staviti sa strane gdje idu koferi, ili možda na sami kofer, hehehe!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: FZ1 - Ožujak 15, 2010, 20:46:00 pm
Koliko to cudo kad se razvrti daje snage?
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 15, 2010, 22:36:31 pm
njegova snaga se u ovom slučaju računa u potisku, medjutim kada bi na vratilo motora stavio produženo vratilo i stavio u neki gearbox (kao da je turbo-vratilni) motor onda bi ja mislim bilo otprilike 10-12 KS pri 120 000rpm. cca :icon_mrgreen:
To govorim napamet, možda prije nekih 5-10ks...morao bih se malo pozabaviti time.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 16, 2010, 14:23:42 pm
S obziorom da snaga jet motora zavisi o jako puno faktora te da se pretvorba iz potiska u KS jako mijenja može se izvesti nekoliko računica.
Jedna je od njih recimo da B747 zrakoplov koji ima ukupni potisak  55,145 lb (245,295 N) što je samo četvrtina njegova statičkog potiskate pri brzini od 265 m/s na 12000 m visine  je jednako radu kojeg bi vršili motori pri snazi od 87,325 KS (65,100 kW). Po tome bi značilo da je 1 ks otprilike 2.8 N iako to nije baš sasvim tako.
što bi značilo ukoliko ja postignem recimo 80N-120N potiska da bi taj jet motor vršio rad isti kao i klipni motor od 28-40 KS kada bi se kretao zajedno sa nekim vozilom između 80-200km/h.
PA ti reci.
Uglavnom, ovakav motor pokreće recimo letjelicu (zrakoplov) mase 15kg do brzine od 450 km/h. Sada zamisli koliki bi trebao biti klipni motor
da razvije takvu snagu.
Najveća stvar kod jet motora je što oni proizvode veliku snagu iz malo pokretnih dijelova, puno veća iskoristivost goriva i efikasnost rada nego kod klipnih. Buka i potrošnja su problem. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: bihacanin - Ožujak 16, 2010, 18:48:53 pm
 :icon_scratch: :icon_scratch: svaka čast  :icon_scratch: :icon_scratch: još kad bi ovo bilo napisano na hrvatskom onda bi nešto i razumjeli :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface: :dontknow: samo naprijed :llllol:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 16, 2010, 19:09:37 pm
Ma, nije to tako nerazumno napisano, stvarno sam  pokušao se koristiti jednostavnim primjerima a i sam ne razumijem baš najboje sve te stvari jer nisam raketni znanstvenik. Ja sam samo tehnički naobrazovana osoba koja ima puno volje i ne prihvaća neuspjeh :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Julius - Ožujak 16, 2010, 22:03:06 pm
Super, ovo mi je sve interesantnije kako se bliži trenutak montaže na beva i testiranje! Gdje će biti poligon? Ona Zmajeva pista ili kako se već zove?

Nemoj zaboraviti na nas i javi kada bude test trenutak, pa ga ga se dođe uveličati bez obzira na ishod - P.S. imam doma fini propupožarni aparat na pjenu!  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: bihacanin - Ožujak 16, 2010, 22:12:39 pm
Ma, nije to tako nerazumno napisano, stvarno sam  pokušao se koristiti jednostavnim primjerima a i sam ne razumijem baš najboje sve te stvari jer nisam raketni znanstvenik. Ja sam samo tehnički naobrazovana osoba koja ima puno volje i ne prihvaća neuspjeh :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

ma i nije nerazumno ali ja sam bosanac  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Ožujak 16, 2010, 23:24:56 pm
 Super je Luka!
 
 Samo naprijed, probu na Beverliju želim vidit uživo  :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Ožujak 17, 2010, 19:02:40 pm
Super je Luka!
 
 Samo naprijed, probu na Beverliju želim vidit uživo  :icon_thumright:

I ja, i ja.... još nikad nisam videl kofer na mlazni pogon kak leti po zraku  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lolo - Ožujak 18, 2010, 09:54:29 am
I sada bi te trebali shvatiti ozbiljno  :icon_mrgreen:


mislim na Too Slow  :llllol:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Ožujak 18, 2010, 14:29:56 pm
neovisno o svemu mozemo zakljuciti da su moguce samo dvije opcije:

A. Beverly bude letio
B. Beverly bude letio u 3pm

 :icon_mrgreen:

Lukas
Svaka ti dala.

Po onome što vidim (a pratim sve što je stavio na post) kod turbine je sve OK, frka bu bila u kontroli da se to ne razletiu "3pm". Zanima me kako će se to sve prenijeti na cestu - lijepo, glatko, kontrolirano - treba tu turažu od 100.000 /min (cca 1,670 /sec) smanjiti na mjeru vrtnje zadnjeg točka (oko 16 okretaja u sekundi kod 100 km/h ako sam dobar u računu). Ne znam da li razmišljaš o kvačilu, da ipak u slučaju frke imaš mogućnost odvojiti prijenos od turbine, jer ako se ona razleti bez kontrole, tko će te zaustaviti..... :BangHead:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 20, 2010, 18:49:17 pm
Ak se to razleti, sve bu to stalo, vjeruje mi. Raditi prijenos na vratilo je velika znanost, i za mene pojednica je to preteško raditi sam. Ovaj jet motor će prvo morati biti dobro testiran da nebi nekoga ubio u prometu s njim jer ukoliko se turbina razleti na 100K RPM(Ne znam iz kojeg razloga, ali zla ne trebalo) to je poput explozije ručne bombe. lopatice bi imale vjerovatno ulogu fragmenata koji lete brzinom zvuka x 4.
Vidjet ćemo.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: _tompa - Ožujak 21, 2010, 09:12:46 am
Svaka cast na ulozenom trudu i vremenu, samo javi kad bus to testiral na mopedicu da nebum u blizini hehe :icon_thumright:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 21, 2010, 16:10:24 pm
MOPEDIĆU?? Sada smo se poćeli i vrijeđat?? :icon_confused: Radije čučavcu nego mopediću :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Ožujak 22, 2010, 14:25:18 pm
Ak se to razleti, sve bu to stalo, vjeruje mi. Raditi prijenos na vratilo je velika znanost, i za mene pojednica je to preteško raditi sam. Ovaj jet motor će prvo morati biti dobro testiran da nebi nekoga ubio u prometu s njim jer ukoliko se turbina razleti na 100K RPM(Ne znam iz kojeg razloga, ali zla ne trebalo) to je poput explozije ručne bombe. lopatice bi imale vjerovatno ulogu fragmenata koji lete brzinom zvuka x 4.
Vidjet ćemo.

Ma ne mislim da će se turbina razletjeti (to je po meni nevjerojatno), nego da se ne otme kontroli pa da se vrti po svojoj volji -testiranje je OK, mada se to u realnom svijetu radi na većem broju prijeraka (naravno tko ima love), na veeeelikom broju kilometara.
Cesta je cesta, stani, kreni, koči, brzo koči.... da li će sve komande izdržati 5.000, 50.000 ili 50.012 ubrzavanja, zaustavljanja i mijenjanja režima rada - sory, znam da davim, ali sigurnost je važna, bez obzira koliko je cool to što se radi i što u sebi navijam da to sve što prije proradi :icon_super:
Ne treba žuriti bez obzira što je proljeće stiglo i što su se sigurno i neki u sebi zadani rokovi približili :icon_confused:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 22, 2010, 15:29:23 pm
Primarna uloga ovog projekta neće biti ta da Bev bude opskrbljen s jet motorom, dakako da ću ga testirati na Bevu da vidim koliko mogu i ako uopće mogu dobiti koji kojić tj. malo lakše ubrzanje, Malo za utaživanje dosade. Prava uloga će tek doći na svoje za par godina (nadam se).
Vrtnja turbine po svojoj volji je nemoguća ukratko jer je kontrolirana pomoću FADEC-a, (digitalne kontrole rada motora) te sam ja napravio još par emergency stop sustava, da ne bi bilo. Računalo stalno uspoređuje nekoliko faktora koji ukoliko i jedan od njih ne odgovara, isključuje pumpu za gorivo i motor se gasi. Uglavnom, svi faktori su opodešeni u naprijed i prekidaju rad motora prije nego što motor prijeđe konstruktivne granice izdržljivosti. Tako je barem dizajniran.
 

Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: IvanGrozni - Ožujak 22, 2010, 16:53:47 pm
Svaka čast majstore i ja mislim da ako ovo uspije da će to biti nova revolucija u izradi čučavaca..neće se više moć sa njima tako šaliti..hehehe

aj samo pametno i držim fige da sve to uspije..
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Ožujak 23, 2010, 21:11:58 pm
  Kako uopće to misliš montirat na Beva?  :icon_scratch: Mislim, jel misliš prilikom testa da motor skutera radi pa turbina kao "pojačanje" ili misliš samo turbinom pogonit? 
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 23, 2010, 21:29:36 pm
Zamisao je takva da motor normalno radi te tek kod neke brzine maznemo jet na may snagu da vidimo kako će se ponašati Bev,dali će ga malo po pogurati ili slično. Kretanje samo pomoću ovakvog jeta bi bila malo teško, krenuo bi Bev ali ne znam kako brzo. JEtu treba malo više vremena da bi 160kg težak motor pokrenuo s mjesta.
Barem mislim. Akko ništa drugo, naučio sam Vas ovdje na forumu kako napraviti jet motor :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Ožujak 23, 2010, 23:05:00 pm
  :icon_thumright:

  S nestrpljenjem iščekujem novosti, a tek probu na Bevu !!! 
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Julius - Ožujak 24, 2010, 13:25:25 pm
Ne bi bilo zgorega provjeriti kasko uvjete za beva! Tko zna koliko bi ga ta "turbinica" mogla pogurati!

Očekuj neočekivano jer tako neočekivano postaje očekivano!  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 26, 2010, 14:30:52 pm
HEHE, još jedan test danas, savršeno ...mali je ispraznio 1,5 litara goriva u 8 min...ludilo. probali ga na 56 000 rpm max jer nisam imao vage za mjerenje potiska ali i to će biti uskoro.. Jednom rječju savršeno, poslije filmić kada ga montiram.
Ljudi jednom rječju moj projekt samostalne izrade pravog pravcatog jet motora upravljan FADEC- kontrolom je totalni uspjeh!!!!!
Sada krećem u masovnu proizvodnju :))))) :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Julius - Ožujak 26, 2010, 14:46:02 pm
Wahuuu!! "Fly me to the moon..."  :icon_mrgreen:
Ajde čekamo film! Kada je proba na pisti pred publikom???
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Ožujak 26, 2010, 14:53:32 pm
Potrošnja 11,2 L na sat vremena....jbt..napravil si pravu malu mrcinu  :icon_thumright: :icon_thumright: . Sad samo smislit kak ga i kud montirat na Beva i na probu s njim. Jedva čekam da vidim kak bude to radilo u praksi  :icon_super: :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Ožujak 26, 2010, 18:37:44 pm
HEHE, još jedan test danas, savršeno ...mali je ispraznio 1,5 litara goriva u 8 min...ludilo. probali ga na 56 000 rpm max jer nisam imao vage za mjerenje potiska ali i to će biti uskoro.. Jednom rječju savršeno, poslije filmić kada ga montiram.
Ljudi jednom rječju moj projekt samostalne izrade pravog pravcatog jet motora upravljan FADEC- kontrolom je totalni uspjeh!!!!!
Sada krećem u masovnu proizvodnju :))))) :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu: :icon_pidu:

KUPUJEM izgleda idealno za ubit u pojam neke likove na cesti  :icon_fU:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 28, 2010, 18:29:18 pm
Link za novi filmek
http://yfrog.us/jukj66jetfinish0002z (http://yfrog.us/jukj66jetfinish0002z)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Ožujak 30, 2010, 08:43:18 am

Turbina izgleda opako, još ako ispuh okreneš prema natrag, svatko tko ti se približi na manje od 5 m ostati će lagano reš pečen, onako sa hrustavom koricom :llllol: a tek kada daš gas, otraga ostaje samo spaljeni asfalt, što od guma, što od jet-a.

Morati ćeš si uz turbinu na Beva montirati i neki od onih dimnjak auspuha sa nekog američkog Mack-a  :motocikli006:

Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 30, 2010, 09:14:28 am
pa da me zabije u zemlju?? ispuh kod jet služi kao izvor potiska. Da, vjerujem da bi ekipa bila malo hzačuđena kda bi vidjela ovo na motoru u prometu,malo bi ih zbunilo :)))
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Ožujak 30, 2010, 13:16:09 pm
Malo? To je preblaga riječ  :icon_mrgreen: A još kad se približe autom da bolje vide pa se plastike počnu cijedit....  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Ožujak 30, 2010, 14:28:23 pm
2Too slow... šta kažeš, kako mala svira.... sada češ vidjeti načudniju stvar u životu..čučavac na mlazni pogon :)))) :Rgy: :Rgy: :Rgy:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Ožujak 31, 2010, 17:54:24 pm
2Too slow... šta kažeš, kako mala svira.... sada češ vidjeti načudniju stvar u životu..čučavac na mlazni pogon :)))) :Rgy: :Rgy: :Rgy:

Svaka čast...svira ko raštimana violina  :icon_thumright: :icon_thumright: Hm....da staviš i nuklearni reaktor na njega i dalje bude čučavac.  :icon_mrgreen:

A sad par konstruktivnih pitanjca....jel razmišljal stavit kakvu mrežicu na usis kompresora da ne pokupi kakvo smeće ili kamenčić? Kud budeš stavil rezervoar za gorivo i ulje za podmazivanje? Kud i kak budeš montiral motorček? Kak budeš riješil nekakvu zaštitu motorčeka od kamenčića, vode, mušica itd.? Uglavnom...ima tu još posla, daleko je još to od gotovog al na dobrom putu si...svaka čast. Jedva čekam da to vidim  :icon_thumright: :icon_thumright:

Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Travanj 01, 2010, 16:08:10 pm
Ići će mrežica ispred kada uglavim starter, složm automatski sustav paljenja. Mušice mu nisu problem, mislim da sve što je živo i uleti unutra stila kukci i slično su BYE,BYE, turbini neće biti ništa od toga jer sumnjam da bu preživjeli nekih 1700 Celzijevaca unutar komore do koje će stići u izrezani u komade. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Nosač za Beva....hm...sada mi to nije na umu jer ipak sada slijedi test broj 3 gdje bilježim okretaje , temp i slično i to do nekih 100 KRPM. Moram priznati da me je malo strah to nafućkati preko 100 000 iako motor to može izdržati, tako barem mislim. trebao bi ići do 120KRPM. Ali ako tu nešto pođe ka zlu......onda motora više nema...jednostavno će se dezintegrirati a ja se samo nadam da fragmenti neće skinuti nekog alpinistu sa vrha K2 :icon_mrgreen:
Kamenčići bi bili totalno sranje, ali ne mislim ga voziti po šljunku.
Moram priznat da je ovdje bio vrlo miran i na 56 000 okretaja nije bilo nikakvih vibracija niti povišenih temp, plamen se jedva vidio, što zunači da je kompletno sagorijevanje bilo unutar komore. Preporučene EGT za  njega su od 530-650 što znači da sam ja u pravom području, jer to ne mogu regulirat, samom mi je to indikacija dobre ili loše iskoristivosti. Malo sam bogato podmazivao ležajeve pa je malo plavkasto dimio ali to mi ne smeta za sada iako sam već i to modificirao, znaš mene.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Travanj 01, 2010, 23:03:27 pm
beam me up scotty on 120rpm  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Travanj 02, 2010, 00:00:48 am
Sutra je testni dan, ako uspijem sve napravit.  :Ratt: :Ratt:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Too Slow - Travanj 02, 2010, 15:50:32 pm
I kak je prošel test?
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Travanj 02, 2010, 16:40:02 pm
nisam danas stigao, završavao neka podešavanja radnog stola, sajle i ostalo za mjerenje potiska. Još mi ije stigla vaga ali malo sam ga baždaril ovako ručno pa ćemo vidjeti rezultate uskoro. Ak imaš cajta ili volje, dodji do droma da vidiš stvar u živo, trebam snimatelja :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Travanj 06, 2010, 19:01:52 pm
  Ak još trebaš ssnimatelja do kraja tjedna sam slobodan!   :icon_thumright:

 
  A ako kaj pođe po z :icon_thumright:lu ispraznio sam jednu kartušu plina pa odma imaš kučište za novoga  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Travanj 06, 2010, 21:48:21 pm
(http://www.grunfovi.hr/~grunfovi/images/stories/Grunf.jpg)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Travanj 07, 2010, 09:10:17 am
2 Brzi..da hvala trebam snimatelja jer ne mogu sve sam raditi. Bila je mala štih proba neki dan. rezultati su
RPM=84 000, EGT =620C, C.O.P.=9PSI, POTISAK cca = 3kg.
Morao sam prestat s radom jer su mi brtvljenje kučišta popustilo tako da sam izgubio snagu  i onda je nastalo sranje, ali mislim da će biti sve ok.
Možda krajem uspijem složiti motor ponovo pa test proba negdje za vikend, bum te zval ako ću išta raditi. Inače, mali radi kao beba, mislim da ćemo imati slijedeću probu onak kako treba...nadam se!
Hvala za kartušu ak buš imal jednu, nikada dosta tih kartuša.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Svibanj 17, 2010, 11:38:29 am
Zadnje testiranje za one koje zanima, 95 Krpm, cca 4,3 kg potiska, 10PSI tlak kompresora. Još čekam vagu za mjerenje tako da nema smisla još sve ispitivati do kraja. Sada još radim preinake na injektorima goriva, veći unutarnji presjek će ići cca 0,8mm tako da će biti više goriva u sustavu i novi kompresor COVER (ALU).  Malo šminke radi.
I naravno, moram nabaviti novu kameru da to sve lijepo snimi jer ove do sada nisu zadovoljavale, sve m i je nekako premutno.
Budem poslčije postavio filmek kakom izgleda test na 95000 oketaja da čujete ZVIJER kako vrišti i gura klizeće postolje :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Lipanj 06, 2010, 16:45:48 pm
Jučer sam za zavrtio na 100 000RPM i mali je prema skali dao cca nekih 47N potiska. i naravno tada je već pritisak kompresora narastao na 14.1 PSI tj 0.96 bara što je pokazatelj da se motor pravilno ponaša. Određeni parametri se ponašaju sukladno okretajima motora i to je vrlo dobro.
U svakom slučaju, malo obratitie pažnju na pritisak compresora, i zavisno o tome kako se pomiče motor na klizačima preko kojih se mjeri statički potisak. Svaki skok okretaja iznad 70 000 rpm  se malo pomakne i motor. MAX pomak klizača stola je 30 mm. HEHE! ovo je boljenego što sam ja očekivao u svakom slučaju.
LINK ZA FILMEK pa nek si pogleda onaj tko voli...nek izvoli

http://yfrog.com/04kj66100000rpm0001z (http://yfrog.com/04kj66100000rpm0001z)


Pozz svima
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Lipanj 08, 2010, 09:11:15 am
MRAK
Slijedeća stvar koju bude Lukas testirao za Bev su krila :grin:
Možda da proba sa vješticama sa Kleka :motocikli015:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Lipanj 08, 2010, 14:28:16 pm
MRAK
Slijedeća stvar koju bude Lukas testirao za Bev su krila :grin:
Možda da proba sa vješticama sa Kleka :motocikli015:
Ovo mi već miriši na sprdačinu :icon_mrgreen:  .... i to na moj račun,........ vidim ja! :icon_evil:















Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Lipanj 10, 2010, 08:24:02 am
Ovo mi već miriši na sprdačinu :icon_mrgreen:  .... i to na moj račun,........ vidim ja! :icon_evil:

Nije mi to namjera, samo ne ličiš na tipa koji će stati, pa sam pokušao dovesti misao do kraja, a vještice su nam lokalana atrakcija pa ispala šala mala :hello:

Samo deri dalje sa tom turbinom i čuvaj prste  :icon_eek:

Pratim i navijam da sve ispadne o.k. a ne u k...
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Lipanj 10, 2010, 09:59:18 am
DA dobro si to zaključio o meni, nisam lik koji će stat.
Bilo je već situacija kad sam rekao da bih trebao odustati jer su neke stvari jednostavno opasne , a ova je..ali ipak nastavio sam. Vrijedilo je , barem meni.
Pozz i hvala na željama uspjeha
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: koma - Lipanj 10, 2010, 14:48:51 pm
suck it up, scottie!  :icon_smile:

svaka čast + sretno!!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Hac - Lipanj 11, 2010, 21:08:54 pm
Lukas,nisi pečen!
Svaka ti čast!!! :icon_pray:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Kolovoz 11, 2010, 19:51:44 pm
Znam da sam više dosadan ali napravio ja zadnji test i mali i dalje radi :icon_super:
115000 rpm, 18PSI (1,22 bar) pritisak kompresora i ostalo.. jebenica.
I pogodite opet što...filmek :Rjok: :Rjok: :Rjok: :Rjok:

http://www.youtube.com/watch?v=YqyZOWLAEnQ#noexternalembed (http://www.youtube.com/watch?v=YqyZOWLAEnQ#noexternalembed)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Kolovoz 15, 2010, 17:14:23 pm
  Legendo, znači 28.og i ti sudjeluješ u mitingu  :icon_mrgreen:

  Samo ako mene pitaš šteta šta si "muziku" motora pokvario s onom podlogom.
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Kolovoz 16, 2010, 08:50:29 am
Ma ionako nemreš to čuti preko snimke, kada se sluša uživo, daleko je bolji. Vidiš da na kraju snimke se na 115K rpm lomi zvuk jer je stvarno glasan. Mislim da je neizdrživo biti blizu njega bez antifona.
Vidjet ćemo što će biti na meetingu. potrebno je puno prostora oko njega osloboditi radi sigurnosti, nikada se ne zna, a na taj aspekt sigurnosti se mora misliti.
Vidimo se na meetingu! :hello:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Kolovoz 16, 2010, 21:15:05 pm
   :crybaby2:  nažalost radim 28.08. i nema šanse da se izvučem ali ti bude vjerojatno moj podmladak u gostima
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Beeblebrox - Kolovoz 17, 2010, 08:48:19 am
 (http://s1d4.turboimagehost.com/t1/3957672__DSC3350.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/3957672/_DSC3350.jpg.html) (http://s1d4.turboimagehost.com/t1/3957673__DSC3362.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/3957673/_DSC3362.jpg.html) (http://s1d4.turboimagehost.com/t1/3957674__DSC3392.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/3957674/_DSC3392.jpg.html) (http://s1d4.turboimagehost.com/t1/3957675__DSC3421.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/3957675/_DSC3421.jpg.html) (http://s1d4.turboimagehost.com/t1/3957676_1.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/3957676/1.jpg.html)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Kolovoz 17, 2010, 10:02:44 am
Malo sam ušminkal motorćek, novi konus ispušni i duži vanjski plašt radi manjih turbolencija u mlazu te veće usmjerenosti mlaza, (nadam se i većeg potiska). Izrađen je od vatrostalnog Inoxa, naravno hand made by me, (SS316 grade steel) sa malo drugačijim dimenzijama. I vijci koji ih drže zajedno su naravno inox :hello:
(http://img13.imageshack.us/img13/3292/dsc00185qtn.th.jpg) (http://img13.imageshack.us/i/dsc00185qtn.jpg/)
(http://img248.imageshack.us/img248/3290/dsc00187as.th.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/dsc00187as.jpg/)
(http://img830.imageshack.us/img830/1879/dsc00188c.th.jpg) (http://img830.imageshack.us/i/dsc00188c.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/img193/5171/dsc00190zm.th.jpg) (http://img193.imageshack.us/i/dsc00190zm.jpg/)
(http://img836.imageshack.us/img836/2100/dsc00191s.th.jpg) (http://img836.imageshack.us/i/dsc00191s.jpg/)
(http://img413.imageshack.us/img413/6599/dsc00195bc.th.jpg) (http://img413.imageshack.us/i/dsc00195bc.jpg/)
(http://img210.imageshack.us/img210/3640/dsc00194n.th.jpg) (http://img210.imageshack.us/i/dsc00194n.jpg/)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Kolovoz 17, 2010, 15:15:48 pm
BEEE....THNX na fotkama, sada je još lijepši, bumo ga opet fotkali :icon_super:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Siječanj 31, 2011, 22:02:10 pm
I još jedan filmek....bože kak sam dosadan :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=DD2kXzXYLnc#noexternalembed (http://www.youtube.com/watch?v=DD2kXzXYLnc#noexternalembed)

Sada možemo na Beva...hehe
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Brzi - Veljača 02, 2011, 16:27:39 pm
 A baš si dosadan  :icon_mrgreen:  već sam se zabrinou kaj ništa novo nema u projektu!

 Baš krasan zvuk ima  :icon_thumright: sad do proljeća očekujemo probu na Beverlyju!
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: mack - Veljača 03, 2011, 09:16:45 am
E jesi ga posložio i uglancao, ti si neka umjetnička duša. Svaka čast na trudu :Rmpr:
Samo lagano da ne bude  :Ratt:
Ovao izgleda kao igračka, a u stvari opaka mašina. Zvuk je da se naježiš  :icon_smile:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: sipa117 - Veljača 09, 2011, 14:50:40 pm
E Lukas svaka ti čast to volim vidjet , ja planiram letjelicu za možda 2 pilota no veliki mi je problem motor što će ga gurat  evo baš danas krećem sa nacrtima kako bi šta trebalo izgledat kad završim sa crtanjem stavić ću fotku da vidite .
E lukas dali je moguće napraviti neznam motor koji bi guro letjelicu dužine 2.5m i sa krilima promjera 3m težine 300 kila pa na dalje :)
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Veljača 09, 2011, 15:01:33 pm
Sve je moguće, samo je pitanje isplativosti i cijene. Ako govorimo o jetu onda govorimo o cca 20 000E. tebi za ovakav projekt neiplativo.
Radije od bube motor ili Linbach. Lycoming i Continental su za to presskupi(klipnjaci). Nabaviš neke magneteod Slicka ili Bendixa koji se upare s tim motorom i to je to. To je jeftinija verzija ako ideš u samogradnji raditi avion.
Linbach radi te motore za male ultralake letjelice iako imaš ih i dosta sa SUBARU motorom, boxer koncept od Impreze.
MOgao bih ti sada o tome pisati ...jakooooooooo puno. polako kreni i uči. Tako češ znati najbolje.
Od čega češ raditi zrakoplovak? konstrukcija cijevasta metalna, drvena, ljuskasta?  Ili plastika, epoxi i carbon? remenjače? Visokokrilac, niskokrilac...otvori temu pa da tamo raspravljamo. :hello:
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: FZ1 - Prosinac 19, 2016, 17:51:29 pm
di je zapelo?
Naslov: Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
Autor: Lukas - Prosinac 19, 2016, 21:01:41 pm
zapelo u vremenu....imam sve više amnje ali jednostavno nemam vremena  :(