Motocikli Forum

Pit Stop & Pole Position => Scooteri & Maxi Scooteri => Autor teme: MrXL - Prosinac 07, 2007, 05:27:23 am

Naslov: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 07, 2007, 05:27:23 am
Dosao je i taj dan. Bev 500 Cruiser je u mojim rukama. :Rjok: Pošto slabo nalazim na netu impresije o doticnom vozilu, neka ovaj topic bude u svrhu upotpunjavanja istoga.
Narucen je sa vjetrobranom ( brinuo me polozaj sjedenja i otpor zraka ) pa sam se u startu odlucio za njega i sa straznjim koferom. Na moje iznenadjenje, sve me i cekalo namontirano na vozilo u salonu. Mislio sam da ce biti problema u stilu Ť ... vozilo je ovdje ali kofer nam jos nije stigaoť Nista od toga. Ok.
Prvi dojmovi. Vozio sam zadnje Apriliju  sr 50 Dicteha koja se pod kraj stalno gasila u leru, i gle cuda . . . moj novi bev se takodjer u 20 prodjenih km 5 puta ugasio. Pripisujem to nerazradjenom motoru ili mozda nedostatku benzina u spremniku ( premda se dva puta ugasio i po nadoljevanju istog), ne vjerujem da imam bas takvu nesrecu.
Buka. Strasno. :icon_scratch: Ne mislim od motora, nego od valjda plastika ili sto znam cega ali stalno sam se osvrtao i gledao da mi sto nije ispalo. Ovaj vikend cu posvetiti zatezanju svega moguceg da se to smanji. Moram se priviknuti na vecu masu motora sto definitivno dolazi do izrazaja u zavojima i kod nagle promjene smjera pri niskim brzinama.
Kocnice koje su me najvise brinule, za sada mi izgledaju ok, ali jos je rano mozda govoriti o voznim svojstvima.
Ono sto me zasmetalo na prvu je definitivno nedostatak prekidaca za svijetlo i nedostatak prostora ispod sica.
Primjetio sam da svijetlo ( ona velika lampa ) prilicno iritira vozace u autu ispred ali i to mi se cini dobro jer me barem odmah primjete.
Toliko na prvu, ovaj vikend ga mozda poslikam i stavim koju fotku.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Charlie - Prosinac 07, 2007, 08:52:36 am
Čestitam na novoj pili i želim ti puno ugodnih kilometara :hello:  :motocikli031
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Prosinac 07, 2007, 10:05:52 am
Čestitke! Vidim da prvi dojmovi nisu baš..... :icon_confused:
Mora se prvo to sve razraditi tako da češ već nakon prvih 100 km vidjeti drugu priču.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: aposaric - Prosinac 07, 2007, 10:35:23 am
Prije svega čestitam :icon_thumright:

Ovo sa gašenjem motora se ne smije dešavati. Odi lepo odmah natrag u servis da ti to poštelaju. Jasno mi je da je možda raštelan, ali sa ovakvim problemom ne trebaš čekati servis na 1000 km, obavi to odmah. Ja bih.

Ova zveketanja i pucketanja će proći kada plastike legnu na svoje mjesto. Ja moram priznati da na mojem nije ništa škripalo, ali se poklopac od pretinca za rukavice nekak čudno zatvaral, imal je nejednake zazore, ali to su sve problemi tipa trla baba lan:-)

Buka je nažalost takva na cruiserima. Morati češ si dodatnu šajbu nabaviti ako ju misliš smanjiti, a i sam si rekao da imaš stražnji kofer gore, on samo pridonosi buci na bajku. Ja sam prije par dana skinuo stražnji kofer i motor se preporodio, imao sam osječaj kao da se vozim na potpuno drugom bajku.

Lepi podrav :hello:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mislav99 - Prosinac 07, 2007, 11:15:36 am
Želim ti puno sretno prijeđenih kilometara na novoj pili.  :icon_thumright:
Što se tiče gašenja mašine tu bi se složio sa aposaricem. ODMAH odi do servisa da poslije ne bi bilo....
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Prosinac 07, 2007, 15:25:59 pm
Ako je ijnection, mislim da nema tu podešavanja.  To radi onako kako je ECU isprogramirana. Samo preko OBD compa to mogu napraviti ako ga imaju u servisu ili da malo otvore gaas na throttle valve-u
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 07, 2007, 18:05:46 pm
Hvala svima na dobrim zeljama  :icon_thumright:
Da, ovo sa gasenjem je cudno. Na staroj Apriliji to nisu znali rjesiti u ovlastenom servisu. Rekli su isto ovo sto i Lukas, sve ide preko kompa a on pokazuje da je sve u redu. A motor se gasi. Promjenili su i komp - centralinu i opet se gasio. Na kraju sam ga prodao takvog.
Samo malo mi je rano da prodam i ovoga ako tako nastavi. Moram napraviti malo vise kilometara a trenutno mi vrijeme nije na ruku. Kada prodje sto km na cajgeru ako se i dalje bude gasio vozim ga nazad. :icon_confused:
Za sada moram priznati da mi se na starom Dictehu cak i mozda bilo ljepse voziti jer kada je bio ispravan stvarno je isao ko' metak i nista nije skripalo.. Cudno ili nostalgija ?!
Od eventualnih propusta vidim trenutno da je starznji kofer pricvrscen obicnim maticama a bilo bi bolje da su sigurnosne jer ako nastavi ovako vibrirati sigurno ce pasti. Amortizeri su naj mekanijoj opciji treba ih dignuti barem na tri ... i tako to.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: aposaric - Prosinac 07, 2007, 18:17:29 pm
Ako je kofer original 35 litarski kakav ja imam, obavezno reci dečkima da zategnu matice na bravi kojom pričvršćuješ kofer na nosač i zalijepe ih Locktite-om. Meni je kofer opal odmah drugi dan kada sam ga dobil i raspal se nasred ceste, sve je dobro prošlo, ali sam išel odmah u servis i dobio novi u roku keks, i onda smo lijepo provjerili bravicu, i od onda ima 12 000 km na motoru i sve funkcionira. Kaj se tiče onih kockastih matica kaj čvršćuju podlošku od kofera za nosač na motoru, ponovi isti postupak, malo loktita i bok, zategni imbuse kolko možeš, i nečeš imati nikakvih problema:-)

Kaj se tiče gašenja. Gasi se iz jako jednostavnog razloga, omjer zraka i benzina nije u optimumu, možda imaš feler na usisu zraka, možda je injektor zaštopan od stajanja. Imaš dvije svječice u svom motoru, možda samo jedna baca iskru... ali to nije tvoj problem, unutar prvih 1000 km, oni su ti jednostavno dužni zamijeniti sve što ne valja, a u najgorem slučaju mogao bi dobiti i novi motor:-)

Samo ne daj da te zahebavaju :icon_super:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 09, 2007, 21:41:44 pm
Tocno tako, danas sam izucavao sto to stalno lupeta. Lupala je najvise ukrasna plastika na poklopcu kofera koja je ucvrscena za poklopac sa cetiri sarafa koji gotovo uopce nisu bili zategnuti. Nadam se da su oni ozbiljniji sarafi zategnuti . . . :icon_scratch:
Prosao sam 15-ak kilometara danas i nije se ugasio  :Rbis: . . . ali primjetio sam da se izolacija sa nekakvog indikatora (vjerovatno ulja u karteru) odvojila sa gumene kapice kontakta i virile su zice koje su opasno blizu spulje pa sam to navuko i zaljepio.
Daklem , kada ti je god dosadno odes do svog Beva i nesto ces uvijek naci za popraviti, dotegnuti . . . Nije ni to lose.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Prosinac 09, 2007, 22:07:27 pm
E kako se budeš brže vozio osjetit ćeš potrebu da otvrdneš stražnje amortizere - komotno ih stavi na 3. zubac.
Što više budeš radio km to polagano ali sigurno povećavaj tempo - sve kako bi se skuter dobro razradio.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Prosinac 11, 2007, 15:49:01 pm
Sjećam se kad sam na beverlyu 500 sa variomatom i auspuhom malossi wild lion napravio đir - tada mi se to činilo toliko jako da mi jače nikad niti ne treba. Onda sam kupio 250 pa sam i shvatio koliko je to jače.

Piaggiova mašina 500 je stvarno jak stroj. Ubrzanja za skuter su impresivna. Sa variomatom često budu blizu 6 sekundi do 100 (bar koliko sam čitao).
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 11, 2007, 16:21:12 pm
Ne mogu ga jos razvlaciti pa ti ne znam jos nista o tome. Vozio sam ga do 5000 okretaja i tu mi nista nije bilo toliko impresivno ali vjerujem da kada se razradi biti ce puno bolje. Rjesio sam se buke i to mi je bitno bolje a izgleda da se vise i ne gasi. Primjetio sam da se u leru vrti na oko 1300. Ne znam jel to ok ? Bed mi se sada i voziti jer ga mislim regat tek iza Nove godine.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Prosinac 11, 2007, 16:26:24 pm
Za mašinu 250 minimumje na 1650 okretaja +/-. Umanulau ti piše koliko je za tvoj skuter.

Možda su ga Eco norme prigušile - ali ipak je to 40 ks
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: aposaric - Prosinac 11, 2007, 16:28:54 pm
Ne mogu ga jos razvlaciti pa ti ne znam jos nista o tome. Vozio sam ga do 5000 okretaja i tu mi nista nije bilo toliko impresivno ali vjerujem da kada se razradi biti ce puno bolje. Rjesio sam se buke i to mi je bitno bolje a izgleda da se vise i ne gasi. Primjetio sam da se u leru vrti na oko 1300. Ne znam jel to ok ? Bed mi se sada i voziti jer ga mislim regat tek iza Nove godine.

Regaj što prije, fakat ti nije pametno da se voziš tak. (ne propovjedam ti ja sada nekaj, ja sam 5 mjeseci bez vozačke po HR i okolici pičil, prek granica i tak, ali nije baš bila najpametnija stvar koju sam napravio u životu)

Fora ti je da bude te u slučaju nekog sudara ili nečeg slično, murija za jajca objesila, a u slučaju štete, sve ide iz tvog džepa...

Iznad 6000 okretaja počinje zabava:-) Provozal sam 500 cruisera i razlika između 250 i 500 nije toliko naglašena do 80 km/h, kada 250 ipak malo polakše ubrzava, a petstotica doslovce leti do 120 ( po Ljubljanskoj sam vozil pa nisam išel iznad te brzine :dontknow:)

P.S. kolko te rega izađe?

Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Prosinac 11, 2007, 16:34:26 pm
Samo si i provjeravaj razinu ulja u motoru, jer izgleda da su ga mašine 400 i 500 ipak voljne malo popiti.
Na talijanskom forumu sugeriraju da se ulje u mašini drži na maksimumu i ćeste kontrole
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 11, 2007, 16:36:17 pm
Nemam pojma, ali mislim ga stavit i na kasko. Na firmu mi je pa se sve to nesto odbija. Tip iz osiguranja mi je reko da kasko za njega nije puno a da puno moze znaciti ak se kaj desi. I ja jos moram poloziti kat. Dupli bed.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Prosinac 11, 2007, 16:42:44 pm
Nasao sam u manualu da je ler 1500 +- 100. Ne znam jel onda ovo moje ok. Cini mi se da malo nevoljko prima gas. Ili se mozda tek razradjuje.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Prosinac 11, 2007, 18:37:48 pm
Treba malo pustiti da to sve sjedne na svoje mjesto. Možda su niski okretaji uzrok gašenja, a možda obrtomjer laže.

Do nekih 300 km budi strpljiv, a zatim bi trebalo postupiti po savjetu kolega Beverlista na forumu - pohitati za uslugama servisa
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Veljača 26, 2008, 17:43:30 pm
Za izluditi je kako lupa ovaj straznji kofer. Inace su vibracije velike, ali ovo odostraga lupa za popizdit. Vozio sa odostraga zenicu pa kaze da joj vibrira po ledjima i da joj na duzoj turi to vjerovatno ne bi odgovaralo. Sve sarafe na njemu sam dotegnuo, a neke i zamjenio. Razmisljam da stavim neke gumene podloske izmedju kofera i nosaca . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: aposaric - Veljača 26, 2008, 17:56:53 pm
Probaj napuniti kofer sa stvarima (vesta, jakna, (kristalna vaza dinastije Ming :icon_scratch:) uglavnom nekaj mekano stavi unutra pa vidi da li će i dalje lupati.

Moj isto lupa ko blesav kada je prazan, ali kada unutra furam điđe miđe, lupanje više nije tolko naglašeno :hello:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Veljača 26, 2008, 23:12:19 pm
Imas pravo, :icon_thumright: manje lupa kada u njega stavim kacigu.
Daklem, izgleda da je problem u poklopcu kofera . . . Možda da se stavi kakva tanka guma u žljeb ?
Furam rezervnu kacigu do daljnjeg, ako sta uspijem javim.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 05, 2008, 14:43:47 pm
Daklem, evo blizu je  prvih 1000 km. Dojmovi su . . . uglavnom ok, za sada. Od losih stvari navodim vibracije, ali kako ljudi kazu za jednocilindrasa od 500 cm3 da je to normalno, onda se na to i nekako covjek privikne, ali nikako se ne moze priviknuti na lupetanja kao posljedicu navedenih vibracija a zbog losije zavrsne obrade. Gore navedeni orginal kofer je katastrofa, a negdje mi lupa i kod drzaca vjetrobrana, samo jos nisam uspio utvrditi sto lupa.
Integralna kocnica . . . ne ide, pa ne ide. Nisam se naviknuo na nju nikako.
Ono sto mi se desava je da prebrzo dodjem u ozbiljniji zavoj ( nisam naviknut na takva ubrzanja ) pa moram u zavoju malo prikociti. Na mom prijasnjem skuteru bih koristio za to straznju kocnicu i sve bi bilo ok. Ovdje medjutim koci i prednja pa se cijeli motor pocme opasno ljuljati sto nije bas ugodno.
Zastita od vjetra i nije bas nesto. Imam orginal vjetrobran, medjutim preko 130 km/h voznja postaje (barem meni) nemoguca bez saginjanja iza vjetrobrana.
Prednja kocnica cvili li ga, cvili. Mislio sam dok se plocica ne adaptira na disk, ali cvili i dalje. Vidjet cu sto ce reci u servisu.
Potrosnja ulja. Potrosio je 400 cm3 na evo gotovo 1000 km raznolike voznje. Ne znam da li je to ok ili nije?
Potrosnja benzina. Negdje izmedju 5 i 6 litara.
E sada ono sto je dobro. Prije kupovine sam imao dilemu 250 ili 500.
Vise nemam. 500 definitivno. Na otvorenoj cesti ( stara Karlovacka, npr.) nema razmisljanja koliko vozi auto ispred tebe pa onda imam li dovoljno rezerve snage za preticanje na ovoj udaljenosti itd. Toga jednostavno vise nema. Samo prodjes.
Na semaforima u gradu vise te jednostavno ne zanima jeli iza tebe kakav nabrijani klinac u BMW-u a kraj tebe kakav Kawasaki ili slicno.
Samo odes. Nezgoda je jedino sto zbog takvih ubrzanja upadam u nesto riskantnije situacije ali to valjda dok se ne naviknem.
Vozio sam i razlicite suputnike. Na dva konkretna muska (2x100kg) vidljiva je razlika u svemu a narocito u stabilnosti. Sa zenskicama, gotovo da i nema razlike.
Ah da ... zvuk motora dok radi je super, skoro kao pravi motor :llllol:
Predstoji sada jos prvi servis ...
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: zuti - Ožujak 05, 2008, 15:05:56 pm
2 MrXL, Svaka čast na tekstu obožavam čitati takve tekstove kad su ljudi potpuno iskreni i vide prednosti i ono što je najbitnije nedostatke na svojim motorima. BRAVO  :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Ožujak 05, 2008, 15:11:47 pm
400 ccm ulja da je potrošio? Pa ti je 4 dcl iliti 0.4 lit ulja. :icon_eek:Pa nije li to malo puno???
TO sve što ronda je malo ipak uzrokovano 500ccm pod jajima, probao sam ga voziti i shvatio da jako ronda i da mi nije baš dobar što se vibracija tiče iako taj motor slovi ako jedan od najmirnijih jednocilindraša  ikada napravljanih jer ima kontra vratilo u sebi. Što se tiče ubrzanja, meni se čini da je 500 malo brži u startu a poslije evidentno, pogotovo poslije 100 km/h gdje 250 pomalo počinje gubiti dah, dok 500 šora dalje.
Meni je još odluka u zamjeni mojega za 500 pa samo ti piši što više, biti ću bolje informiran. Budi lagan na gasu, tako su mi rekli jer su im mane pumpe za vodu koje oće puknuti zbog naglog dodavanja gasa.
Ako nastavi ovako trošiit ulj i nakon 2000 - 3000 km onda tu nekaj ne štima jer je to puno.
teško je uspoređivati naše agregate osim po tome što su koncepcijski isti, ali potrošnja ulja nebi smjela biti tolika, možda nakon 3000 km. Dobro, treba čekati da sve legne na svoje pa češ vidjeti kada stave sintetiku untra.
Prijedlog: Nemoj kočiti u zavoju pogotovo ne zadnjom kočnicom iako na ovom to niti ne možeš jer je integralna , ali bez obzira. Koči prije zavoja, a ne u njmu jer ti se povećava mogućnost pada sa motora uvelike!!!!!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 05, 2008, 15:34:18 pm
Nemojte me krivo shvatiti, ne sarafim ja njega na semaforima ali jednostavno kod normalnog starta je impresivno brz prema ostalim sudionicima u prometu. Nisam se jos utrkivao sa drugima, vjerovatno niti necu, nije mi u prirodi karaktera takvo ponasanje, samo primjecujem da su odjednom nekako svi iza mene.
Ulje i mene najvise zabrinjava. Bio sam u ducanu i kupio litru ulja za nadoljevanje kada sam primjetio ozbiljnije padanje nivoa ulja. Dali su mi full sint, nekakvo Agip. Zar ne bi trebalo biti unutra polu sint.? Mozda zato trosi vise? Premda sam im naglasio da hocu identicno ulje koje je i u motoru. Ne znam.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: koma - Ožujak 05, 2008, 15:36:54 pm
drago mi je pročitat ovakav report.
odiše zadovoljstvom! te sitnice koje navodiš, moraju postojati, ipak je to Talijanka!  :bootyshake:

daj da ti pogledaju kočnicu i peglaj dalje!!!

sretno!!!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 07, 2008, 15:41:03 pm
Evo daklem i mene. Riknulo racunalo, pa dok se naslo novo, pa zaboravio lozinku i tako to . . .
Bev 500 i ja u nekakvom suzivotu. Prvi servis je iza nas, na 1000 km, 520 kn. Mjenjam servis. Na moje primjedbu da mi cvili prednja kocnica, odgovor je bio da orginal plocice cvile a posto cvili samo prednja a ne i integralna onda nije "osovina" ??? nego su sigurno plocice.
Ponudio sam da platim druge plocice koje nisu "toliko dobre kao orginal da cvile" ali ne dolazi u obzir. :icon_scratch: kao "pod garancijom je"
Ne znam da li to znaci da bi mi trebale cviliti jos dvije godine pa da onda stavim druge plocice . . . Svasta. Skinut cu ih ja samo kada nadjem vremena.
Problem sa lupanjem kofera sam rjesio. Naljepio sam american tape po cijeloj duzini zuba koji ulazi u poklopac kofera i vise ne lupa. Drugi iritirajuci zvuk je bio od instrumenata koji su kod niskih obrtaja lupali po straznjem poklopcu fara. Savio sam izmedju filc i sve pet. Sada se cak cuje zvuk motora. :icon_thumright:
Potrosnja ulja je stala. Sada mi se cini da gotovo nista nije potrosio u 700 km.
Nisam ga jos probao razvuci do max. brzine jer mi se cini da to sa vjetrobranom i straznjim koferom zahtjeva posebno raspolozenje.
Probao ga je jedan moj prijatelj koji vec duze vozi "prave" motore pa mi kaze da " sve ok samo pri visim brzinama mu se cini da mu mozda nedostaje amortizer volana", ako sam dobro prenio . . .
Inace sam zadovoljan. Ubrzanja su ludilo i nije toliko tesko ga voziti u gradskoj voznji. Razlika izmedju njega i skuta od 50 cm3 je minimalna po pitanju gradskog snalazenja jer sto mu je mana zbog gabarita to nadomjesta brzinom pa smo skoro "egal"
Potrosnju nisam jos mjerio jer nisam jos napravio nikakavu duzu voznju za neki ref. podatak.

2Lukas ili . . .- ako znate mozda da li uljni filter za njega je ulozak pa kuciste ili jednodjelna kartusa?.. jer mi se cini da mi nisu promjenili filter na servisu.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 08, 2008, 12:52:06 pm
Ti motori imaju dva filtera, jedan koji se čisti i onaj koji se mjenja kao na svim motorima. Onaj koji se čisti je na mjestu gdej se ispušta ulje a glavni je onaj crni standardnog oblika kao i svaki drugi samo malo manji meni se čini. Čak je netko rekao da paše od renaulta 4 na Bev 500, ali nisam siguran. Pa trebali su ga promijeniti na servisu jer ide drugo ulje u njega. ako ti piše na računu onda je trebao biti nov postavljen. Vidi s njima u servisu.!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 08, 2008, 13:38:56 pm
Kuciste filtera ne izgleda kao novo, a i samo ulje je tamnije nijanse pa stoga moje crne misli. Kako bilo, mislim da ga tamo necu vise servisirati pa se nemam volju niti vracati. A znam da mi nece reci da su ostavili stari filter . . .
Lukas, ajde otvori vise taj servis.  :Rkap:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 08, 2008, 14:37:09 pm
KAo što sam već rekao, ndam se da će doći i taj dan!! Ako ti nisu promijenili ulje, idi ga promijeni jer su ti to obavezni napraviti i platio si to. Ukoliko želiš, možeš doći i do mene u gražu pa ti napravimo servis ali zašto kada si ga platio i pod garancijom je motor. To ti tak ide kod njih!! Zato ja više ne servisiram u servisima jer nema potrebe ako si imalo Handy Man!!!
Ovo je Hrvatska, nemojmo to zaboraviti!!!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: liberty - Svibanj 10, 2008, 00:16:20 am
ulje ti ne smije biti crno
može varirati od svijetle boje do boje meda, ali to je maksimalno - ne crno

stegni si iza amortizere bar za 1 ili 2 stupnja
ako su na 1 stupnju nedostatni su za bržu vožnju zavojima, skuter previše mulja od iza

kočnice cvile -original pločice su pretvrde i presporo se troše (prije će disk uništiti - 270 kn, nego se potrošiti)
potrošnja ulja ti je stala - samo pazi na otvorenoj cesti i poslije svakog većeg đira provjeravaj razinu ulja
obično se to stabilizia do nekih 5000 km (kažu talijani)
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Tromislawski - Svibanj 10, 2008, 00:31:23 am
Evo mene i kočnica :)

Ista stvar sa cviljenjem me mučila i na mojoj 250-tici, a kako mi je Gusta napisao svi imamo iste pločice, zamjenio sam ih sa karbonskim i milina, ljepše koči i nema više glupavih zvukova. Prije sam napisao da su mi se diskovi počeli nakon promjene pločica jako grijati. I to se smanjilo jer sam skužio da ove pločice zahvačaju puno veću površinu diska pa dok su sjele (malo potrošile disk) stalo sulagno strugale po disku i cijelo vrijeme zagrijavale (ko forumula 1)  :icon_confused:

Znam da će sad netko pitati koliko više mi zahvaćaju disk   :icon_smile: prednja pola rupe a zadnja cijela jedna rupa (ona na disku za hlađenje, čišćenje...)
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 04, 2008, 18:10:12 pm
Evo i podatak o potrosnji nakon predjenih 2000 km. Sa deset litara prosao 212 km mjesane voznje, uglavnom grad i jedanput sa suvozacem prosao cijelu obilaznicu od Sesveta do Jankomira a da brzina nije padala ispod 140 km.
Skuzio sam da se pri vecim brzinama na autoputu puno bolje ponasa sa suvozacem.
Pitanje za znalce: da li kada ulazim u zavoj i naginjem se, moram sa tijelom biti vise nagnut prema naprijed i izbaceno koljeno ili nekako drugacije ? Muce me malo brzi ulasciu ostrije zavoje . . .
Potrosnja ulja stala. Nivo pada, ali jako malo.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Lipanj 05, 2008, 08:41:39 am
Ma to je nikakva potrošnja za Beva 500.! :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Gusta - Lipanj 05, 2008, 13:57:58 pm
Muce me malo brzi ulasciu ostrije zavoje . . .
Potrosnja ulja stala. Nivo pada, ali jako malo.
Procitao sam neciji sig "First you have to learn how to ride slow, then you can ride fast"
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 16, 2008, 20:20:52 pm
Drugo mjerenje. Iskljucivo po gradu, pola normalno, pola sa malo zescim ubrzanjima - 208 kilometara sa 9,80 litara.
Jos mi preostaje iskljucivo otvorena cesta a to ide ovaj vikend, Zagreb - Crikvenica. :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 29, 2008, 17:19:03 pm
Trece mjerenje potrosnje. Ja 95 kg i zenica 70 kg sa prtljagom (sve potrebno za tjedan dana mora )  stara cesta Zagreb -  Crikvenica, prosao 190 km sa 8.56 l benzina, za tih 190 km mi je trebalo 2 h i 10 min sa dva kratka stajanja.
Sto se tice ulaska u zavoje . . . straznji amortizeri na 4 i nema problema. Jos samo da te hebene kocnice ne skripe . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Tromislawski - Srpanj 03, 2008, 23:30:57 pm
Promjeni pločice, što prije to bolje, kada pitaš u servisu to je normalno ja sa svojom 250com poludio, uzeo neke karbon-nešto u Novena nova i sve 5
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 04, 2008, 08:28:45 am
Ma zvao sam i Novemu u Karlovac ali ih nemaju na lageru, meni trebaju 3057 Carbon Lorrein.
Sada je servis na 3000 pa ih mjenjam.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Rujan 01, 2008, 15:14:46 pm
Evo mene na 6000 km. Na 3000 promjenio plocice (ponovo orginal jer nisam nigdje mogao nabaviti zamjenske) i skripe i dalje i te. Mislio sam da su mozda druga serija pa da nece skripati, medjutim ista stvar.
Jedino me veseli sto za sada je to jedini perzistirajuci problem, drugo je sve i vise nego dobro.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Rujan 01, 2008, 21:28:01 pm
Evo mene na 6000 km. Na 3000 promjenio plocice (ponovo orginal jer nisam nigdje mogao nabaviti zamjenske) i skripe i dalje i te. Mislio sam da su mozda druga serija pa da nece skripati, medjutim ista stvar.
Jedino me veseli sto za sada je to jedini perzistirajuci problem, drugo je sve i vise nego dobro.
Mjenjaj diskove......U GARANCIJI!!!! :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 10, 2009, 19:50:25 pm
Ola, evo moj Bev i ja u mirnom suzivotu prelazimo kilometre, evo nas blizu 12 tkm. Servis. Jos je pod garancijom i sve radi savrseno  . . . osim prednje desne kocnice, koja doduse koci super, ali cvili li ga cvili.
Kako mi se ne da ulaziti u dvoboje oko garancije ( izmedju ostalog i jer se bojim da bi mi iz ciste zlobe mogli narusiti mehanicku harmoniju mog vozila) mislio sam probati staviti malossijeve plocice na taj prednji disk.
Medjutim pise da se ne preporucuju u kombinaciji sa "cast iron discs".Da li to znaci da ih ne mogu staviti u kombinaciji sa org diskovima ? Evo ih u katalogu :
http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=250&Modello=MO/PIBECR500&Famiglia=0&CodArt=6212136 (http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=250&Modello=MO/PIBECR500&Famiglia=0&CodArt=6212136)
Mozda da stavim jedan onaj "amorfni" disk naprijed a drugi da ostane orginal . . . to bi stvarno bilo jedinstveno.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 10, 2009, 20:11:00 pm
Da, nije 12 tkm nego 9 tkm, razmisljao sam o tome sto me ceka sve na 12 tkm na servisu . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Ožujak 10, 2009, 23:36:16 pm
Čuo sam dosta već plakanja za te 500 verzije sa Brembo kočnicama da cvile.  Ima za 500 verziju kočnica koliko hočeš na tržištu i ne samo malossi nego i ostalih. Pločica mora biti mekanija od diska tako da što mekša to manje cviljenja, ali i to zavisi o smeću kojeg su uprešali u njih. 12000 servis, to će te koštati fino za njega u servisu.
Ako cviljenje ne prestane onda postavi bilo koje druge pločice, moj savijet.Ne moraju biti nužno orginal.
Ja imam HENG TONG kalipere kočnica na svojem 250 orginalne pločice i izvrsne su. Sada će biti 30000km da još nisam promijenio pločice. Tek sam sada kupio nove i čekam lijepi dan da ih zamjenim.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: bcemelji - Ožujak 12, 2009, 20:10:41 pm
meni je isto cvilila prednja kocnica i to gadno do nekih 2000 km i tad je stalo i vise ne cvili,a vec san se bio i ja spremao promijenit mekse,al eto...
mislim da ako stavis mekse ces rijesit problem :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 13, 2009, 10:27:11 am
Da li netko zna koje bi mekse plocice isle na Bev500 Cruiser  a da su ok. Ja ne mogu nista izguglati . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Ožujak 13, 2009, 14:02:25 pm
Traži, traži, pa češ naći. Sumnjam da češ ih na taj način naći. Rješenje bi bilo da kupiš neke druge i isprobaš. Ima ih na netu ko pljeve. Kupiš mallossi i to je to. Ak ne valjaju onda ponovo druge itd
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 31, 2009, 10:49:26 am
Primjetio sam da kada mi skuter nije zagrijan iz auspuha se cuje neka zvonjava, kao zvonce na djecjem biciklu, ne znam da li je to i ranije zvonilo pa nisam cuo ili je to nova pojavnost . . .  :icon_scratch:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 04, 2009, 18:07:05 pm
Vozim ja tako kroz proljece po hladnom vremenu i gradu tri mjeseca i ulje ne mrda od gornje crte maximuma . . . Odem sada na dvije voznje Zagreb-Tuhelj i nazad po staroj Zagorskoj ( malo zesca voznja 130-140m kmh ) i on odmah popije barem deci ulja. . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 04, 2009, 22:27:49 pm
Malo ti pije puno ulja, meni se čini. Ili samo na otvorenoj cesti? Moguće je ako ga frljiš do kraja da pije ulje. Inače mi se čini malo previše. 1dcl na 1000km bi trebalo biti normalno. Zato i ima onaj "servis na 3000" da ti pogledaju ulje i to naplate 100 kn.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 05, 2009, 14:23:43 pm
Da, samo na otvorenoj cesti sam primjetio da cuga ulje. Jesam ga stiskao do kraja jer je bilo dosta preticanja a i imao sam suvozacicu.Kroz grad se mozes voziti pola godine i nista. :icon_scratch: Pretpostavljao sam da je to mozda ok,samo sto to znaci da ako odem do recimo Splita i nazad moram napraviti mjesta za kanticu ulja . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 05, 2009, 15:49:40 pm
Čuo jesam da 500ccm pije ulje ali ne bi smio piti toliko ulja ukoliko je nov, to nikako. MAX.dozvoljena potrošnja ulja je 20% kapaciteta ulja u motoru  na 1000km. Ali to je već kada je motor skoro gotov. Kada prijeđeš tu granicu onda potrošnja više nije normalna. Ja bih na tvojem mjestu ukoliko imaš sumnje u potrošnju ulja, provjerio da li je sve suho, otišao u servis i to prijavio jer oni moraqju umati podatak od PIAGGIA koliko max taj motor smije jesti ulja u 1000km. problem može biti jednostavan kao npr. zapekla se uljna karika ili je pukla ili slično pa zato troši toliko ulja. TI sam odluči ali ako je garancija u pitanju, odmah u servis to prijaviti i zatražiti otvaranje radnog naloga ili DEFECT REPORT obrazca kako oni to već imaju. Ja sam tako napravio s auspuhom. Prijavio odmah pa kada se raspadne onda ćemo znati kada se počeo raspadati a to je onda kada sam ja prijavio kvar. Na taj način štitiš sebe i svoju investiciju. Skini sviječicu, ukoliko je crna jako crna, onako puna gareži onda ulje prodire u komoru za sagorijevanje i tu je sve jasno. AKo je normalna smeđa onda je potrošnja ulja čudna jer može samo negdje curiti van mašine na nekoj brtvi ili sličn a to sumnjam jer bi se to vidjelo.
Potrošnja ulja može uglavnom biti radi tri razloga. Ili je motor "potrošen" ili je kriva gradacija i kvaliteta ulja pa ulje sagorijeva  na stjenkama cilindra i pretvara se u čađ koju odstranjuje filter ili negdje curi. ostalo ne postoji.
A ukoliko je motor nov, može biti da potrošnja bude malo veća dok motor ne "SJEDNE"  te bi nakon toga trebala opasti. I to poprilično. Razmisli sam što bi od ovoga bilo najbliže. 
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: koma - Svibanj 05, 2009, 15:53:53 pm
iz sveg ovog mi se čini da nije neka abnormala.  :icon_eek:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 05, 2009, 17:56:09 pm
Pa da odem do Splita i nazad (cca 900km) i ulijem više od deci motor.... ne znam. JA znam da ti motori piju ulje po velikim vrućinama jer rade na velikoj temperaturi a s time da je jedan cilindar a te koncepcije motora su osjetljive na potrošnju ulja. Vole ga piti.
Izvadi sviječicu pa će ti sve biti jasno. JA mislim da nije ništa ali treba pratiti. :hello:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 05, 2009, 18:32:15 pm
Idem izvaditi svijecice pa javim.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Svibanj 05, 2009, 19:22:56 pm
Dakle i izvaditi svjecice se pretvorilo u avanturu. Dobro sam izgrebao ruke ali ipak sam jednu izvadio . . . i relativno je cista tj. svijetla. Motor je suh, nigdje ne pusta, ali bas nigdje. Prosle godine dok sam ga razradjivao je isto tako znao znacajno vise popiti ulja na otvorenoj cesti ali sam mislio ok razradjuje se . . .sada ista prica.Gradacija ulja je ok 5-40 iz servisa, Agip. Nista, pratiti cu potrosnju jos 1000 km pa cu vidjeti.Onda dolazi servis na 12 tkm.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Svibanj 06, 2009, 00:58:58 am
Ako je svječka čista onda dobro. Onda se ne brini. Iako bih ja postavio pitanje u servisu. Ako će se to dogadjati samo kod duljih tura i jačih opterećenja onda je problem u isparavanju ulja vjerovatno jer se ti motori brzo vrte za 1 cilindrični motor i to konstantno. Vjervatno je to. ulje koje koristiš je ispravno i nemoj ga mijenjat
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 22, 2009, 11:34:13 am
Djelomicno sam rjesio i skripavi prednji disk. Kupio nekakve plocice u mmaniji za 270 kn i sada skripi samo dok su hladne poslije kada se zagriju vise ne skripe. Curi antifriz na vodenoj pumpi ali ispod selne na spoju crijeva a to cu srediti na servisu, garancija jos valja pa sto da prljam prstice  :icon_fU:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 20, 2009, 14:24:00 pm
Daklem, dojmovi nakon 12 000 km . . . Nista se nije pokvarilo, do sada nije stao da ga ne bih mogao ponovo odmah upaliti ( zna se desiti po hladnijem vremenu kada je hladan pa na naglom kocenju se zgasi ali odmah upali, vjerovatno je ler gas na coku prenizak ali neka ostane tako da mi na servisu ne bi nesto sje . . .) Mogu reci da je super za grad bilo u dvoje ili solo i svi komentari da je preglomazan ne stoje, samo treba navika na dimenzije a tamo gdje se ne da proci, nadoknadi se poslije na brzini zahvaljujuci jacem motoru. Voznja van grada na otvorenoj cesti solo je isto super i jos je bolja kada se skine kofer. Onda se stvarno da uzivati u voznji. Ono sto ne valja je voznja u dvoje po otvorenoj zavoitoj cesti. Recimo suvozacica i ja zajedno 160 kg. Neka je malo jaci zavoj i ako se hoce malo vise nagnuti obavezno struze centralna nogara. Struze i ako nije ostar zavoj ali je ostecen asfalt pa lupi da zastruze nogara. To mi postaje jako iritantno. Ono sto jos nedostaje je snaga na izlasku iz zavoja u voznji u dvoje jer ako neces strugati sa nogarom po zavoju moras blaze uci u zavoj a onda te nekakva "budala" u autu moze pratiti i dovoditi "pod pritisak". Ne znam kako izgleda voznja u dvoje sa 250 cm ako je na 500 ovako . . .
Ovu subotu prosao sam sa njim od Skrada do Crikvenice po najvecoj kisi i oluji, pljustalo je za ne vjerovat, mislio sam da ce mi sva struja riknuti, ali nista  :icon_thumright: sve radi i pali cim vidi kljuc. Dakle Bev 500 Cruiser  :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 20, 2009, 22:03:03 pm
Glavno je da ti uživaš... Razlika između Beva 250 i 500 je u zadnjem kotaču..16" naspram 14" i to je po meni jedina mana 500-tke. Zato i 250 baš i ne može zastrugati nogarom po podu, guzica je viša tj. mašina je više od poda. Što se tiče veličine motora pa oni su skoro isti tako da priča za po gradu ne stoji jer kuda mogu i ja možeš i ti. 250 nema baš pretjerano snage za dvoje ...s kojom brzinom ulečeš u zavoje tako i ide a izvlačanje i zavoja je vrlo polako što se tiče snage jer je nema kada se voze dvoje. Sporije ubrzava što je logično. Inače je meni 250 prekrasan za putovanje, nije pretjerano brz  (čitaj putna 110 po staroj cesti do mora)ali ako se usporedim sa autom od 100ks na staroj cesti...... nemre me samo tako stići, a možda ni uopće(ovisno o vazaču, a niti ja nisam FITIPALDI).
Uživaj u vožnji. Ja moram priznati da jedva čekam da nabavim 500 pa da ga cijelog rastavim :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 21, 2009, 14:39:21 pm
Zaboravih reci sto se tice potrosnje ulja . . . Kazu mi na servisu a i provjerio na nekim stranim forumima normalno je da vise trosi na otvorenoj cesti kada ga se stisce, pogotovo sa dvoje na sicu.
Lukas ja isto mislim da vise o 250 nemas sto pisati . . . a 500 ceka. :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Rujan 15, 2009, 14:24:18 pm
Lagana obavijest - sajla od brzinomjera koja je pukla bez bilo kakvog vanjskog utjecaja ne ulazi u garanciju, zato jer je dio koji se rotira. :icon_eek:
Po toj logici onda malo toga ulazi u garanciju . . .
A da ne govorim da je smjesno da su isti uvjeti garancije za Zip i Beverly 500, koji je ipak nekakav premium segment u Piaggio grupi.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Rujan 16, 2009, 19:06:15 pm
ZAto ja kažem i ponavljam, uzdaj se use i svoje kljuse i jebi im sve po spisku!. Odmah zvat tvornicu i raditi anti reklame pa nek se oni fino jebu svi zajedno. Da sam u državnom inspektoratu, nebi ti servisi radili niti sekunde pogotovo zajedno s Piaggio grupom u Cro. Rezervni djelovi bi se proizvodili u Hrvatskoj i to najmanje 30% dijelova za tržište a ne ovako. Garancija na njih.meni to izgleda kao iluzija kada se sjetim samo svojeg auspuha i natezanja s njima. Meni se gadi ići kupovati u njihove dućane ulje jer to je jedino što kupujem od njih u CRO!
NAbi ih na kurac i reci da ćeš ih dati u sve novine ovog svijeta. Jebote, platiš im nečiju godišnju plaću a on ti kaže da komad klavirske žice koja de vrti u bužiru od plastike nije pod garancijom...jebote ja bi im motorom ušao u dućan, majke mi moje. :cussing: Neka to mijenjaju odmah jer češ im se inače majke najebat, :cussing: jebem ih ja u galvu lihvarsku :cussing:

Isuse, ja sam se sada uzrujuao!!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: derbi - Rujan 18, 2009, 15:08:53 pm
U zadnje vrijeme,iz mog iskustva s dotičnom ekipom po pitanju servisa čini mi se da je neki put jedini način za doći do svoje pravice..silom i svađom nažalost..
 :cussing:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Rujan 22, 2009, 16:48:07 pm
Apsolutno se slazem sa Lukasom . . .Zanima me da li ima tko sa Yamahom iskustva u vezi garancije. Beverly je stvarno super ali servisna podrska je katastrofa i samo zbog nje vise necu uzeti ponovo Beverly (ako Lukas u medjuvremenu ne otvori servis ). Vise nemam snage za istjerivati pravdu po servisima (prosao sam pakao sa autom op.a.) pa nekako se sve vise okrecem Japancima, ne radi servisa nego sanse da dobijem proizvod koji treba samo redovno odrzavanje. Kod Piaggia je cak i to upitno . . .
Tip mi je u servisu za sajlu rekao " pa kuda bi ja stigao kada bi sve placao iz vlastitog djepa". Ne znam, valjda misli da ja Beverly nisam platio iz vlastitog djepa nego mi ga je mozda poklonio Sanader . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 02, 2010, 18:41:39 pm
Nova sezona. Veliki servis obavio na jesen a bio je u grijanoj garazi. Palio sam ga malo preko zime i nemam nikakvih problema. Registraciju obavili, 700 kn osiguranje, 370 cestarina i 115 tehnički. Za mjesec, dva ce trebati staviti nove gume . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Ožujak 02, 2010, 19:20:55 pm
Sretno!! :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 13, 2010, 21:47:30 pm
Nemam sto reci . . . sve radi i super ide. Nove gume Metzeler cine mi se bolje nego Maxis koje su bile na njemu. Sada jos malo pa na more :Rleb:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Lipanj 14, 2010, 10:42:11 am
TO..... to...ja isto tako jedva čekam vožnjicu do mora, malo da se provjetrim. Samo da bude lijepog vremena i sve bu ok. Metzeler je bolji od Maxxisa? moram reći da sam ja bio izuzetno zadovoljan s Maxxisom ali što je najbolje,nema ih nigdje za kupit. I na biciklu ih imam već duže vrijeme i stvarno su jako dobre. Inače govore za njih da su loše, ali ja ne kužim po čemu. Dobro, za brzine kojima ja "jurim" mislim da se dobre, vjerujemd a se na većim brzinama već poznaju razlike te da MAxxis tu nije u vrhu klase. Ja još imam 2500km do servisa tako da sam baš za more i poslije mora...servis.
Sretno! :hello:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 14, 2010, 16:24:50 pm
Mozda mi se samo i cini jer su ove nove, pa se nekako lakse "obara" u zavoju ali mi se i cine nekako sigurnije kod brzeg prolaska zavoja ( a opet, mozda zato jer znam da su nove pa sam opusteniji ) Kako god bilo, jos pet dana do mora . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 04, 2010, 20:28:01 pm
"Puknula" me murija negdje prije Severina na Kupi prema Zagrebu sa radarom. Ogranicenje 50 a ja 105 kmh . . . Nekakav pakleni radar, jos nisam vidio takav, slika u HD-u. Da skratim, nakon natezanja me pustili bez kazne sa opomenom, premda je pocetno bilo nesto oko 2000 kn + bodovi, ali su mi priznali na kraju da im motori rijetko stanu a do slike nemaju koristi jer nema tablice sprijeda . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 17, 2010, 17:04:40 pm
Znači...što smo naučili.....NIKADA NE STAJEŠ MURIJI!!!! Dobro si prošao, ali mislim stvarno si jurio...105km/h i to na putu na more. PA to je normalna putna brzina za motor. Zato su te i pustili jer i oni to znaju. Između ostalog te znakove 50 postavljaju za skateboardove i ove na rolama, to ti nije za motore i aute..škole ne rade, nema nastave tako da i ti znakovi ne važe jer klinci idu s tim u školu :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Kudcustacu - Srpanj 18, 2010, 16:00:27 pm
Znači...što smo naučili.....NIKADA NE STAJEŠ MURIJI!!!! Dobro si prošao, ali mislim stvarno si jurio...105km/h i to na putu na more. PA to je normalna putna brzina za motor. Zato su te i pustili jer i oni to znaju. Između ostalog te znakove 50 postavljaju za skateboardove i ove na rolama, to ti nije za motore i aute..škole ne rade, nema nastave tako da i ti znakovi ne važe jer klinci idu s tim u školu :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
:icon_super: sve si reko
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 19, 2010, 11:38:29 am
Mozda da je neka R jurilica i ne bih stao ali ovako . . . moras. Argument vise za protivnicku stranu u raspravi skuter - motor  :crybaby2: Navodno ne stanes i onda ako ti uspije zapisati broj navedes u zalbi da je nacin na koji su te htjeli zaustaviti ugrozavao tvoju sigurnost.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 14, 2010, 09:55:00 am
Daklem, promjenio sam u servisu straznje disk pločice nije mi se islo u mmaniju po zamjenske jer mi straznje brembo i nisu cvilile niti ranije, samo prednje, i desilo se sto ?   :icon_evil:  Sada cvile straznje, stavili su orginal i cvile . . . . Dosta mi je bremba . . . Sada imam tri brenda o kojima vise ne razgovaram niti me ista zanima u svezi istih. 1.)Mrecedes 2)Aprilia i sada 3.)Brembo  :Rkap:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 14, 2010, 16:52:43 pm
PA nisma znao da su Brembo tako loše, mislm, da cvile. Ja na svojem imam orginal i niš se ne dogadja. Čudno
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 14, 2010, 17:22:52 pm
za poluditi kako cvile :cussing: sto je najgore to ti pocne polako utjecati na stil voznje jer ga prilagodjavas tome "samo da ne cvile"(naime cvile samo kada lagano stisnes) i onda dodjes nesvijesno u riskantnu situaciju. Pokusao sam objasniti ovima u servisu da nije u redu kada kocnice cvile ali . . . zapravo sam ljut na sebe jer sam mogao odmah staviti zamjenske i bok.
Inace da izvjestim primjetio sam da na relaciji Zgb - Crikvenica, stara cesta all way, u smjeru mora redovno kod Gornjeg jelenja ostanem na par minuta bez prednje kocnice zbog grijanja iste, ima li tko slicna iskustva ?
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 15, 2010, 10:15:29 am
Ostajanje bez kočnice na motoru? pa nikakko se to ne smije dogadjati, pregrijati kočnice na mtooru,, to trebaš biti stvarno težak na kočnici, pa lakše onda malo s njom, čudno. Jel beverly 500 ima integrirano kočenje orednje i stražnje kočnice? Znam da dosta tih 500 ccm motora ima tako rješeno kočenje , baš radi roga da se manje opterećuju kočnice pojedniačno.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 16, 2010, 09:36:16 am
Ima integralnu, prednji lijevi i straznji disk, dok je prednji desni samo prednji i nekako njega najvise koristim. Integralna se ne grije ali ovaj prednji redovno na G Jelenju ispadne na par minuta -  doduse  mozda bih se stvarno trebao malo manje zaletavati  :glasses9: ali me zanima da li se i drugima tako nesto desava, pogotovo sada kada su bile visoke temp.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 16, 2010, 12:10:23 pm
Ako kočiš tako kako kočiš onda radiš krivo, to je moje mišljenje. Ne može se Bev 500 zaustavljati samo sa jednim diskom u vožnji. Zato ima dva naprijed. Radije koristi obje kočnice (prednji disk i stražnji). Ovako preopterčuješ jedan disk koji se pregrijava ili pakne koje nakon toga što otkažu možeš baciti jer su se pregrijale i više nemaju ista svojstva. Možda ti i zato škripe.
Po ovom što si sada napisao, bez ljutnje, ali mislim da krivo koristiš kočnice.
Naravno, ja bi ti sada preporučio da zamjeniš pločice jer su gotove ili ih samo malo pobrusi površinski da vidiš da li će biti promjene.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mrcina - Kolovoz 16, 2010, 15:01:39 pm
dobrano pazi kako kočiš sa obije kočnice da ti ne prokliže prednji kotač jer nakon toga nema spasa pobireš patos.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 17, 2010, 15:28:26 pm
ma ok, imam naviku kociti samo prednjom, nekako mi ne sjeda integralna, premda nema razloga za to. Probat cu promjeniti stil ali ne cvile zbog toga jer mi prednja ne cvili uopce, niti jedan disk, samo zadnja koja je Brembo. Prednje i nakon pregrijavanja koce dobro.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 17, 2010, 15:33:53 pm
neki dan vozio po gradu Hondu cb 600, otpala mi podlaktica od stalnog stiskanja kuplunga, blazeni cvt  :Rkap:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 17, 2010, 23:57:19 pm
to i ja kažem! nebi se ja maltretirao po gradu sa manualnim mjenjačem nakon cvt-a, nikada!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 22, 2010, 12:22:54 pm
Napravio turu od Zagreba do Crikvenice pa onda preko Vratnika do Zadra i od Zadra do Zagreba nazad autoputom. Prosao Svetim Rokom oko 6 ujutro po prognozi je bila jaka bura a meni se cinila turbo jaka, vjetar mi je dva puta pomaknuo prednji dio skutera 10 - 20 cm u desnu stranu  :icon_eek: jedinstven osjecaj, ali Bev niti da stucne. Vjetar, kisa, magla, nagle promjene temperature . . . Bev se polako pretvara u najpouzdanije prijevozno sredstvo koje sam ikad kupio.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 23, 2010, 08:49:36 am
BEV JE najpouzdanije prijevozno sredstvo poslije aviona koje postoji. Da kucnem u drvo, stvarno pravi radni stroj. 
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Studeni 01, 2010, 12:38:49 pm
Update.
Cekam da malo zahladi pa onda na servis prije mirovanja u garaži. Ne znam da to napravim sada ili prije stavljanja u pogon ali brijem da sada imaju manje posla u servisu pa možda se više potrude.
Nekako mi se počeo gasiti kada je hladan ali to sporadično i teže se pali, ali kada se ugrije sve je ok. Mislim da je do sviječica ali ionako ide na servis. Htio sam samo reci da je još jedna sezona iza nas (mene i Bev-a) 20 000 km je na cajgeru  i 20 000 km cistog, rafiniranog uzitka. Da su mi barem auti tako pouzdani . . .
Znam da ce se sada dosta njih naljutiti ali ako nije velik problem, kupujte 500, sitne razlike u reg i potrošnji odmah se zaborave cim se okrene rucica.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Prosinac 23, 2010, 00:04:16 am
MOram priznati da mi je kod 500 daleko više vibracija nego na 250. Puno je grublji..bare sam ja stekao taj dojam. Nije da ne bi volio imati 500 ali za sada će i ovaj poslužiti.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Siječanj 02, 2011, 14:24:36 pm
yeap, to je istina . . . trese sve u 16 . . .ali navikneš se "kao magarac na batinu"  :llllol:
Sve najbolje svim moto skuter forumasima u 2011 i sto manje padova i boravka po servisima !!!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: revs - Siječanj 30, 2011, 12:50:11 pm
Pozdrav, dosta sam proputovao sa svojom dragom na Bevu 250 Tourer'08 (iz Zg za Maribor, Crikvu, Istru, Hvar...) i nikada nisam zagrebao u nagibu, a sad kad razmislim nisam ni kad sam bio sam. Sa druge strane na Scarabeu 300, na novom Bevu 300 to mi je bila uredna pojava...oba modela imaju manji zadnji kotač, uključujući i Bev 500. Meni je osobno nijansu bolja ciklistika na Scarabeu ili novom beverliju, opuštenije ulazim u nagib i to je primjetila moja suvozacica jer kaze manje ju je strah... :icon_thumright:
Mislim da se treba drzat dobre stare "slow in, fast out" formule, pogotovo sa 500tkom jer je snaznija... :icon_fU:
Sto se tice kocenja, Bev 500 je prilicno tezak skuter pa bi bilo najbolje koristiti sva tri diska, samo je steta sto integralna ima prilicno tup osjecaj prilikom kocenja, isto kao i na Scarabeu.
Obratite paznju na prednji disk novog Beverlyja, ogroman i neumoran, eh kad bi ga mogo pripasat na svoj  :motocikli010:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Siječanj 30, 2011, 20:02:40 pm
O tome pricam, kada nas je dvoje na Bevu u svakom malo ostrijem i kvrgavom zavoju, iskre frcaju . . .
Ne znam koji mi je bog, sa Bevom sam stvarno super zadovoljan, ali nekako sve cesce gledam onaj bmw f 800 gs, bas smo mi ljudi zajeban soj . . . :icon_scratch:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Siječanj 31, 2011, 17:56:20 pm
Ljudska duša nikad zadovoljna. :icon_super:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: revs - Siječanj 31, 2011, 22:18:59 pm
A jesi razmisljao da "choppash" nogar dolje pa bu bil Beverly 500 Chopper, kaj uvijek ti ostane bocni nogar... :icon_mrgreen:...a i laksi si za koju kilu! Fino ga podmazi i spremi u garazu  :Rhmm:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Veljača 01, 2011, 17:49:42 pm
Razmisljao sam i da skinem centralnu nogaru ali ova bocna mi izgleda nesigurno  . . . .   pogotovo za neki kontra nagib.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Ožujak 29, 2011, 17:32:20 pm
Krepo' akumulator. Yuasa. Reanimirao ga sa ctek-om 4003, ali opet krepao. Otvorio sam one cepove gdje pise "do not open" i uspio nalijati dva deci destilirane. U svakom slucaju ove zime ovaj novi iz auto krese (300 kn) ide cijelu zimu na ctek.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Ožujak 30, 2011, 09:05:39 am
Akumulatori kada počnu krepavat onda niš više ne pomaže jer su se plloče rasule pa ih više nemožeš  popraviti pomoću nikakvog punjača. Ctek je dobar za produljenje vijeka baterije ali samo ako ga koristiš od početka životnog vijeka baterije. Kada počne davati prbve znakove slabog kapaciteta onda je već kasno. ma novi i bok! Moj prijedlog što prije jer bu ti regler nastradal a to buš onda platil 1000kn.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 06, 2011, 21:00:04 pm
Evo, prvi problem sa Bevom. Gasi se. Ujutro kada idem na posao upalim ga bez problema, iz prve, prođem cca 300 m do birtije na kavu i kada ga ponovo pokušam upaliti, jedva mi uspijeva, iz desetog pokusaja. Ako je hladan kada jace zakocim, ugasi se a ponekad u leru kada je i zagrijan. Nemirno radi u leru, leluja sa okretajima. Kada sam bio na zadnjem servisu tip me pitao da li mi se gasi ali onda mi se jos nije gasio. Sada kada je on to "sredio", sada se gasi. :cussing: LUkas ajde pliz reci koju  . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Lipanj 06, 2011, 22:13:42 pm
Evo, prvi problem sa Bevom. Gasi se. Ujutro kada idem na posao upalim ga bez problema, iz prve, prođem cca 300 m do birtije na kavu i kada ga ponovo pokušam upaliti, jedva mi uspijeva, iz desetog pokusaja. Ako je hladan kada jace zakocim, ugasi se a ponekad u leru kada je i zagrijan. Nemirno radi u leru, leluja sa okretajima. Kada sam bio na zadnjem servisu tip me pitao da li mi se gasi ali onda mi se jos nije gasio. Sada kada je on to "sredio", sada se gasi. :cussing: LUkas ajde pliz reci koju  . . .
Nisam svemoguć ali isplatilo bi se pogledati da li je gumena prirubnica na kojoj se drži ECU i u koju je upiknut injector PUKNUTA! obično znaju puknt sa donje strane tam di se ne vidi. Ako jest onda je moguće da tamo vuče zraka kojeg MAF senzor ne registrira i onda ga to muči. Vjerujem da pri većim okretajima motor radi dobro, samo na leru ima problema? Ili se jednostavno sve otegnulo od vibracija?
Ako nije to pregledati sve oko glave motora, brtve, cijevi, crijeva, dovod gorivva i sl.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 07, 2011, 21:21:36 pm
Zvao servis danas pa kažu da je problem u klapni za zrak koja valjda šteka kada se na njoj nakupi čađe . . . Premda nekako mislim da nije to ali idem na servis ionako pa javim  .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Lipanj 08, 2011, 22:29:02 pm
KAk se tamo može nakupiti čađe??  Ajd javi ali sumnjam da je to.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Lipanj 14, 2011, 15:24:02 pm
Evo javljam se malo kasnije jer sam zabiljezio malo ozbiljniji pad ali bez vecih posljedica. Izlazio sam na Ilicu iz Slovenske malo vecom brzinom, lego na prvim tracnicama na asfalt i preko dve trake dostrugao do tramvaja na suprotnjoj strani koji je na svu srecu stajao. Biljezim ostrugani lakat i koljeno a Bevac vizir, lampu i ostrugane plastike.Ono se izgleda ipak radilo o čađi na toj nekoj klapni. Kažu da je to uobičajena pojava na toj kilometraži a da se zbog lošeg benzina može javiti i puno ranije. Uglavnom sada radi normalno. Nadam se da ce i ostati tako. Rane smo previli i cekaju nas novi,nadam se, bezbrizni kilometri. :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Srpanj 06, 2011, 21:43:36 pm
Gotovo je. Mislim da cu ubrzo preci na motor sa manualnim mjenjacem. Sve vise me nervira ponasanje Beva na otvorenoj cesti. Nemogucnost brzog prolaza kroz zavoj, savijanje u zavoju, mekani ovjes . . . . A opet u gradu je kralj. Uopce se ne kvari. Malo je ipak preslab motor za voznju u  dvoje. Yamaha FZ8 ili BMW f 800 R.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 07, 2011, 22:35:27 pm
Od čeg čađa u usisu...da nema možda EGR ventil?
Dobro da si ti zadržal živu glavu....Sranje je od tog 500 što ima mali stražnji kotač... a pruge su u gradu skliske za popizdit...ja uvijek skoro da i stanem kada ju prelazim ako mi je uzdužžno , ako je poprečno onda tko ju jebe....samo gas tak da ne stignem proklizat
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 16, 2011, 20:28:03 pm
ne znam koliko bih trazio za Beva, ovih 500 cruisera nesto bas ne nalazim po oglasniku , . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 16, 2011, 21:57:38 pm
SAda ti nije vrijeme za prodaju, dobiješ jako malo za njega , jednostavno, potražnja-ponuda. Ima ih po oglasnicima, plavi i ostalo. Ne želim ti govoriti koliko ti motor vrijedi. Sada vrijedi koliko ti netko nudi za njega...naravno a da ti pristaneš na to. cca 32t kn. ali sve ovisi o stanju. Stavi više pa vidi da li će ti se tko javljati. Tu nema pravila sada u ovo vrijeme. :crybaby2: :crybaby2:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Kolovoz 17, 2011, 19:13:48 pm
a stavio sam 30 tkn . . . pa da vidimo  :glasses9: zapravo mi se tesko od njega rastati jer je stvarno pouzdan . . . ali vrijeme je da se ide dalje . . . nedavno sam probao gp 800 malo po gradu i nije mi se svidio, osjeti se ta tezina na volanu kod sporijeg zavoja ali impresivna su ubrzanja . . . na sve bi jos i pristao jer se sa duzom voznjom priviknes na sve nedostatke ali cijena me odbija . . . daklem preostaje jos jedino uzeti nesto od onih sa onim zastarjelim nacinom mjenjanja brzina . . .  nadam se da necu dobiti upalu lijevog noznog zgloba :icon_thumright:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Kolovoz 18, 2011, 00:32:19 am
Si složio motor nakon pada?
Stavo oglas i tu na motocikle da vidimo kakav je to motor, možda ima zainteresirranih ovdje od gostiju ili članova.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mirzolini - Lipanj 30, 2012, 23:22:26 pm
Mozel malo pomoci Lukas ili neko :)... imam identican motor i na satu je 5200 Km na 6000 Km sam mislio voziti mjenjati ulje i filter , ima li neko neki prijedlog sta jos da obratim paznju u servisu da me ne prave budalom?

pozdrav....
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 01, 2012, 16:04:33 pm
napisao sam ti PP... osim toga samo još podmazivanje određenih zglobova, nogar i slično. Nemaš ništa više iako piše po programu održavanja da se i otvara variomat da se vidi jel sve u redu....to naravno ako ideš u ovlašteni servis. oni bi to trebali napraviti jer im je to uračunato u servis ali u praksi oni to ne rade jer nije niti potrebno...ali ti ne umanje cijenu servisa ....ma znaš i sam kako to ide.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mirzolini - Srpanj 01, 2012, 16:52:22 pm
Hvala Lukas, nista vidjecu u ponedeljak kada ga odvezem za ulje, filter i tekucine,a nogaru hebem ga znam i sam podmazati masinskom  mascu:):)
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 01, 2012, 22:18:23 pm
da..ali nogaru treba malo odvojiti da bi mast ušla unutra jer sklop ima gumice. treba malo izvuč taj bolt koji srži nogaru i onda staviti malo mastim te sve vratiti natrag...podmazivanje izvana je samo kozmetika.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mirzolini - Srpanj 01, 2012, 23:06:14 pm
Znaci necu ni to znati kako je krenulo ... e ne znam jedino da im sjednem na glavu i za to ...
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 02, 2012, 13:25:18 pm
ne moraš se trudit, neće ti to nitko napraviti pogotovo ne na 6000km. Mislim da je cijena servisa na 6000km nekih 500kn.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mirzolini - Srpanj 02, 2012, 14:36:42 pm
ne moraš se trudit, neće ti to nitko napraviti pogotovo ne na 6000km. Mislim da je cijena servisa na 6000km nekih 500kn.

Ne znam, meni su rekli na  telefon da im je samo izmjena ulja i filtera oko 140 KM ( 536 kn ), a sad ako kazem da mi mjenjaju ulje kocnica, filter zraka, rashladnu tekucinu, onda to bude dosta vise... imam jos oko 700 kilometara do 6000 Km na satu pa mozda jos sacekam da se to primakne... sta mislis?

Jos jedna stvar, gdje da pogledam filter zraka da li je prljav, kao i nivo tecnosti za rashladjivanje?

Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Srpanj 02, 2012, 14:48:01 pm
filter zraka se ne gleda da li je prljav...on se izvadi i opere u benzinu te se ponovo namasti i to je to...tekučina za hlađenje ....ne znam kako je kod tebe ali kod mene se otvori plastični poklopac i ispod njega je čep od ekspanzione posude..on se otvori pogleda se novi..nalazi se s desne strane ispod volana.
 Što se tiče cijena...možda su se promijenile...ja sam davne 2007 godine zadnji luta platio servis redovni. Eto
LP
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: mirzolini - Kolovoz 22, 2012, 10:18:08 am
Pozdrav, jedno pitanje u sporim okukama ( 10-20 km\h) cuje se kao malo skripanje ja imam osjecaj da se diskovi cuju, jer isto pri kocenju u samom zaustavljanju malo se cuju diskovi( koliko sam skuzio zadnji disk)..sta bi mogao biti problem? Znam da im je boljka disk plocice i da ako hocu to da rijesim moram staviti mekse ali sve imam neku paranoju da nije nesto drugo...
Usput sta da koristim prilikom podmazivanja lezajeva tockova?

Pozdrav i sigurna voznja...
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Listopad 24, 2012, 18:36:32 pm
Voznja Zadar - Zagreb, po staroj cesti, 2.5 h sa dva stajanja. :icon_rolleyes: i nakon toga vidim ovo. WTF ?
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Alien - Listopad 24, 2012, 18:58:03 pm
Treba skinut poklopac kućišta filtera i onda će se vidjet otkud ulje. Inače filter zraka se prije stavljanja natopi u smjesi benzina i mineralnog ulja u omjeru 50% : 50%. Možda je malo previše natopljen filter ulja pa curi višak.
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Listopad 24, 2012, 21:08:13 pm
A što se dogodilo...nema nikakve slike??
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Listopad 25, 2012, 19:09:26 pm
Kak ne vidis sliku Lukas ? Eto je ponovo:
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Listopad 25, 2012, 19:15:04 pm
Filter zraka sam slucajno gledao dva tjedna prije puta i bio je suh, naravno, jer sam bio friško na servisu :cussing:
tak da mislim da nije od filtera . . .
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Listopad 26, 2012, 10:06:22 am
Ne vidim na forumu niš... daj link
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Listopad 27, 2012, 16:58:25 pm
Evo link:
http://img94.imageshack.us/img94/8965/motorei.jpg
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Listopad 28, 2012, 20:16:09 pm
Kad mi se to počelo dešavati, shvatio sam da mi motor troši ulje i posumnjao na puknutu uljnu kariku. Otvorio sam motor i shvatio da sam bio u pravu. Provjeravati potrošnju ulja u motoru. NAravno to samo ako je količina ulja u motoru bila na normalnom nivou kada se to počelo dešavati. Može se to i desiti ako je stalno iznad max razine ulja u motoru, ali meni se čini da je riječ o prvoj stavci.
Pregledati ulje u motoru te ako je dosta zacrnjeno a to može odrediti samo onaj koji ima iskustva u smotorima onda češ znati pravu stvar.    Ili jednostavnije...provjeriti propuštanje motora metodom napuhivanja cilindra u taktu kompresije i mjeriti propuštanje. Ako je oko 17% i više....ošla ili karika ili karike.
 Ne isključujem da sam u krivu jer ovako napamet ne mogu govoriti na pamet ali mjerenje kompresije  bi isto pomoglo te boja ispušne cijevi iznutra....ako je crna a ne smeđa.....karike su upitne.
Sretno!
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: MrXL - Listopad 29, 2012, 20:00:54 pm
Znaci, to mi ostaje za proljeće . . . . mislio sam da mora biti nesto takvo. Premda sam redovno mjenjao ulje i pazio na nivo. Hvala Lukas, you're the man !
Naslov: Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
Autor: Lukas - Listopad 30, 2012, 09:31:25 am
U svakom slučaju prije nego što doneseš odluku o skidanju cilindra, provjeri kompresiju tj propuštanje cilindra( ovisi koja ti je metoda dostupna) Ja preporučam mjerenje propuštanja cilindra jer se onda čuje gdje pušta ali je kompliciranije za napraviti pregled...trebaju dvije osobe za taj postupak. Dobar pokazatelj je boja ispušne cijevi te zacrnjenost ulja. Možeš i upaliti motor te na uberlaufu provjeriti koliko jako puše tlak van zajedno s parama ulja van jer ionako ovo ulje što se cijedi sa filtera dolazi iz kartera preko uberlaufa. Može biti i da su karike pri kraju tako da sve zajedno kada zbrojiš dolazi do ovoga. 

KOliko km ima motor?