Motocikli Forum

Pit Stop & Pole Position => Scooteri & Maxi Scooteri => Autor teme: aposaric - Lipanj 14, 2007, 09:56:21 am

Naslov: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 14, 2007, 09:56:21 am
Ravno u bulju...

Nakon višemjesečnog razmišljanja o tome kakav motor kupiti, nov ili star, motor ili maxi skuter, na keš ili na kredu, suzio sam izbor na 5 modela, koji su mi bili baš po guštu.
Pa idemo redom;

1. Kawasaki KLE 500           -           cca 43 000 kuna
2. Yamaha XT 660 SM         -          cca 52 000 Kuna
3. Zongshen Zs 200 GY-2a   -          cca 17 000 Kuna
4. Beverly 250 i.e. Sport      -          cca 35 000 Kuna
5. Beverly 500 i.e Cruiser     -          cca 44 000 Kuna

Kao što vidite, ovo je šarenilo kategorija, klasa i vrsta raznih tvokotača, koji imaju malo ili nimalo dodirnih točaka. Također je cjenovni raspon malo širi;-) Glavna pitanja koja sam si postavio je bilo; za što mi treba motor, za koju svrhu i namjenu. Gdje ću ga voziti i koliko...

Motor vozim svakodnevno, po kiši, snjegu... uglavnom, u svim uvjetima, i radim cca 13-15 TKM godišnje. (govorim o skuteru od 50 ccm)
Sa motorom idem na posao i na izlete, u šoping, na kavu, i na kraća putovanja (do 500 Km)

Odmah u startu, ako uzmem da ga vozim svakodnevno, i treba mi za neke poslove u gradu, provlačenje u gradskoj gužvi, i što je najvažnije, za vožnju po kiši i po snijegu, otpali su xt 660, Kle, i Zs 200, jednostavno zbog toga što Imaju slabu zaštitu od blata, nespretni su pošto nemaju prtljažnik ispod sjedala, pripremu za bisage, i imaju lanac, pa bi ih trebalo poslje svake kiše i bljuzge temeljito prati i podmazivati, što mi se ne da :dontknow: ljen sam po tom pitanju;-)

Izbor se suzio na beverly 250 ili 500. i jedan i drugi imaju popriličan prtljažnik ispod sjefala, postoje nosači za bočne kofere, i za zadnji kofer, dodatni vjetrobrani i pokrivači od kiše, i uz njih se može naručiti gomila dodatne opreme, koja je nažalost jako skupa, ali kvalitetna.

Razlike između ova dva modela su relativno male, i najviše se osjete u snazi motora. Prije kupnje sam napravio testne vožnje na oba modela, i ubrzanja do nekih 50-60 km/h su slična, ali iznad 60 km/h, 250 počinje malo slabije ubrzavati, dok petstotica grabi do nekih 120, gdje otpor zraka počinje uzimati stvar u svoje ruke. Pošto sam relativno normalan, i ne vozim 150 kroz grad i naselja, ne treba mi neka pretjerano ljuta zvjer, i ne vozim trke od semafora do semafora (za to još uvjek koristim auto  :@:) odlučio sam se za sljedeću opciju;

Beverly 250 i.e. Sport, po cijeni od 34 500 kn, i tonu dodatne opreme, uz motor.

Nisam se htio financijski ogoliti i izložiti surovom svjetu bez prebijene lipe u džepu, pa sam "pilu" i opremu uzeo na 36 rata, uz simboličnu kamatu.

Oprema;

Naručio sam stražnji kofer od 35 litara, koji je neophodan, pošto pod gepek ne stane kaciga. Kofer je u boji vozila, ima naslon za suvozača, sa istom presvlakom kao i sjedala motora;-) cijena je cca 1300kn

Dva bočna kofera, zapremnine 22 litre po komadu. Tu dolazi glavni problem; Talijani nisu računali da će itko kupovati bočne kofere za Sport, pa ih jednostavno ne proizvode u boji Sporta (Specifična matt crna, sa efektom;-)... pada dogovor da mi prefarbaju kofere u original farbu motora za 500 kn, prije isporuke
sve skupa 1900 kn koferi + 500 kn farbanje = 2400 kn... skup sport ali će se isplatiti

Naručio sam klasični alarm sa senzorom pokreta, drmanja, i sličnim kerefekama... cca 1100 kuna

Sa ovim djelovima cijena vozila se približila cifri od 40 000 kuna.
Odlučio sam si obnoviti i sigurnosnu opremu pa sam uzeo i sljedeće

kacigu; IXS hx 390, mat crnu za cca 1300 kuna
Jaknu; IXS Patagonia, crna za cca 1300 Kuna
Bubrežnjak; IXS Turtlebelt II  cijene od cca 260 kn koji sam dobio na poklon :icon_super:
Rukavice IXS Novara sa karbonskim štitnicima za cca 380 Kn

Ne žalim niti jedne lipe za ovom kupovinom, naprosto ne osjetim da imam išta na sebi, jako je prozračna i ugodna za nositi.

Cijena cijele ove priće se zaustavila na 42 750 kuna, što kada podijelimo na 36 rata na Diners ispadne cca 1300 kn mjesečno

Ovo je bio mali uvod u cijelu priću sa kupovinom;-)
Sljedi dio sa fotografijama i upoznavanjem skutera u drugom postu, radi preglednosti;-)

Naslov: Pogled izbliza
Autor: aposaric - Lipanj 14, 2007, 10:51:34 am
Lukas je napravio vjerojatno najopsežniju recenziju beverlija koju sam uspio naći na internetu, pa nema smisla ponavljati tehničke detalje koje je on već nabrojao i pomno rasčlanio;-)

Umjesto toga, sljedi nekoliko fotografija i osobnih dojmova... prešao sam tek 150 km, pa još uvjek ne mogu napisati neko realno iskustvo, a kamoli recenziju.

(http://img134.imageshack.us/img134/4256/desnastranafq0.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img145.imageshack.us/img145/4456/levastranabs2.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img145.imageshack.us/img145/2850/poluprofilas2.jpg) (http://imageshack.us)

Fotografije su daleko od profesionalnih, ali se vide neki detalji.

Glavna razlika između Sporta i običnog modela je u manjem vjetrobranu, crnoj matt boji, crnim kotačima. Također maknuta su kromirana ogledala i detalji i ofarbani su u crnu boju, ili u imitaciju titana. Sjedalo je napravljeno u dvije boje kože, prošiveno sa crvenim koncem, koji mu daje sportski štih. Također ima nekoliko crvenih detalja na bokovima, koji otkrivaju sportski karakter ovoga vozila. Također je izmjenjen i zadnji lonac, u odnosu na serijski model.
Moram napomenuti da su sve razlike isključivo estetske prirode, i da su motor i tehnika istovjetni serijskom modelu.

Kontrolna ploča je siromašno opremljena, ima samo osnovne pokazivače; Brzinomjer, ugraviran do bajkovitih 180 km/h, temperaturu ulja, pokazivač količine goriva, digitalni sat, i osnovne lampice... sve u svemu, poprilično siromašno, ako gledamo konkurenciju. Ali moram priznati da mi fali jedino analogni odometar, koji je raspoloživ na Cruiser modelima.
(http://img134.imageshack.us/img134/7677/kontplo269aip3.jpg) (http://imageshack.us)


Sa lijeve strane se nalaze kontrole žmigavaca, truba, prekidač za dugo i kratko svjetlo, sa mogućnosti ablendanja.
(http://img167.imageshack.us/img167/6453/levaru269kaex8.jpg) (http://imageshack.us)

Na dosnom dijelu upravljača se nalazi kontakt gumb, i prekidač za isključivanje vozila, koji nam omogučava da ugasimo vozilo bez okretanja kljuća, i bez prekida dovoda struje u utičnici za punjenje laptopa, mobitela, ili napajanje Hi Fi sustava koji ću uskoro ugraditi (o tome jednom drugom zgodom)
(http://img293.imageshack.us/img293/3186/desnaru269kicaiu0.jpg) (http://imageshack.us)


Ispod upravljača se nalazi praktičan pretinac za rukavice i električni gumb za otvaranje gepeka ispod sjedala. unutar pretinca ima mjesta za naočale, rukavice i sitnice. Unutar pretinca su smještene i dvije mehaničke poluge, za otvaranje rezervoara za gorivo i dizanje sjedala.
(http://img297.imageshack.us/img297/515/pretinaczarukavicecy1.jpg) (http://imageshack.us)


Genijalno je rješen prilaz rezervoaru za gorivo, koji se nalazi u skrivenom pretincu između vozačevih nogu
(http://img207.imageshack.us/img207/1941/poklopacrezervarafs7.jpg) (http://imageshack.us)


Sve u svemu kompletna oprema...

Sljedi pogled ispod sjedala, i na stražnji dio motora















Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Julius - Lipanj 14, 2007, 11:19:03 am
Solidan je to skuter i najbitnije je da si ti zadovoljan!  :icon_super:
Sada budeš se mogao i pridružiti u nekoj vožnjici?  :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 14, 2007, 11:42:07 am
Solidan je to skuter i najbitnije je da si ti zadovoljan!  :icon_super:
Sada budeš se mogao i pridružiti u nekoj vožnjici?  :icon_thumright:

Ja sam prezadovoljan, a kaj se tiče vožnjice, obavezno, htio bi upoznati ekipu sa foruma, pa da okrenemo neku pivu i čevape;-)

Za ovo ljeto imam nekolko vožnji na umu, a videl bum kaj bum ostvaril.

Do Zadra idem za 10 dana na produženi vikend.
sredinom 7. mjeseca mislim na 3 dana do Dubrovnika zapaliti
Krajem sedmog idem do Splita i natrag, i onda ako sve bude po planu, kod cure u Prag, na 5 dana. To će biti zanimljiv pothvat;-)
Ove kave do Opatije i Graza ne želim niti spominjati;-)

Namjeravam se voziti po lokalnim cestama, uživati u prirodi, autoceste uopće ne mislim koristiti. Dobro je što ovaj skuter može održavati brzinu od 90-100 na sat bez ikakvih problema, a to mi je više nego dovoljno za krstarenje;-)
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 14, 2007, 13:49:16 pm
Kažeš, konačno je stigao i taj dan. Bravo, svaka čast na izboru i prilično mi je drago što sam ti pomogao svojim iskustvom i recenziji Beva. Mislim da si sličan tip vozača kao i ja tako da češ ovim vozilom biti zadovoljan. Dakako da češ htjeti koji put još malo force u motoru, ali to će biti toliko rijetko da češ to zanemariti.
Čestitke na novom motoru!!:icon_thumright:
By the way, onaj instrumentić gore ti nije temp. ulja nego tekućine u rashladnom sustavu. Barem je meni tako ili su krivo napisali. :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Beeblebrox - Lipanj 14, 2007, 14:51:52 pm
sad vec mozete i klub osnovat  :icon_mrgreen:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 14, 2007, 14:54:11 pm
Kažeš, konačno je stigao i taj dan. Bravo, svaka čast na izboru i prilično mi je drago što sam ti pomogao svojim iskustvom i recenziji Beva. Mislim da si sličan tip vozača kao i ja tako da češ ovim vozilom biti zadovoljan. Dakako da češ htjeti koji put još malo force u motoru, ali to će biti toliko rijetko da češ to zanemariti.
Čestitke na novom motoru!!:icon_thumright:
By the way, onaj instrumentić gore ti nije temp. ulja nego tekućine u rashladnom sustavu. Barem je meni tako ili su krivo napisali. :icon_thumright:

;-) hvala na čestitkama.

Je imaš pravo, totalno sam krivo napisal, to je temp rashladne tekućine;-) Misli su mi odlutale dok sam tipkal :dontknow:

Imam nekoliko primjedbi već, vezanih uz zazore plastike, pogotovo na pretincu za rukavice. Isto tako, poluga za otvaranje rezervoara je poprilično traljavo izvedena, pa ju treba poprilično jako nategnuti da bi se otvorio rezervoar. To budem sada na prvom servisu rekel dečkima da naštimaju. Također mi se čini da ručica gasa ima nešto praznog hoda, cca 0,5-1 cm, nije puno ali se osjeti. I temperatura rashladne tekućine se podigne, dvije crtice iznad optimuma kada malo duže stojim u koloni, po ovim ludim temperatutama, pa se ukljući ventilator... fora je, ovo mi je prvi skuter sa vodenim hlađenjem;-)))

Ima smisla ovo kaj veliš da će možda uzfaliti snage, pogotovo kod preticanja, ali mislim da sam već dovoljno sazrio da se mogu kontrolirati od nekih riskantnih situacija... bumo videli... kada mi postane preslab, bum ga mijenjal za nekaj brže... tak to obično ide;-)

sad vec mozete i klub osnovat  :icon_mrgreen:


To nije nimalo loša ideja;-)
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 15, 2007, 12:02:42 pm
To su sve zamjerke koje su pod normalne na Bevu. Meni je isto tsko bilo s tim što se neki mogu podesiti a neki baš i ne. Što se tiče temp. rashl. teku. to je normalno jer se na dvije crtice iznad sredine pali fan killera tak da nemaš brige. Princip sjedi i vozi.
Super mi izgleda s tim bočnim koferima, razmišljam o istom što se tiče kupovine. Malo su preskupi ali hebiga. Brijem da kad se natovariš s njima, malo buš išel sporije, ali nije na odmet imati još prostora za stvari.
Uživaj u vožjni.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Charlie - Lipanj 15, 2007, 14:14:32 pm
Čestitam i želim ti puno puno kilometara sa pilom  :motocikli031:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 19, 2007, 00:08:55 am
Kao što sam prije napisao... slijedi pregled stražnjeg dijela i prtljažnika...


Prekrasno dizajnirani sic, koji je također igrao ulogu u odabiru ljubimca, a moja "bolja" polovica naprosto uživa u udobnosti. u 6 dana sam prešao 600km, po gradu i naprosto sam oduševljen...
(http://img388.imageshack.us/img388/3333/sicgroyk2.jpg) (http://imageshack.us)


Ispod sjedala ima podosta mjesta, onako odokativno, rekao bih 35-40 litara
(http://img528.imageshack.us/img528/5605/sicotvoreniim0.jpg) (http://imageshack.us)


U prostoru ispod sjedala se nalazi svjetlo i utičnica na 12 volti, u koju se mogu ukopčati trošila maksimalne snage 180 w, i koja će pogoniti neku vrstu Hi Fi uređaja, čim smislim neku suvislu konfiguraciju (otvoren sam i za vaše prijedloge, ako netko ima kakvog iskustva, ili koju korisnu informaciju)
(http://img528.imageshack.us/img528/7757/svjetloipunjacol6.jpg) (http://imageshack.us)

Heh.. skoro pa idealno...
(http://img514.imageshack.us/img514/834/laptopugepekiizdaljinekl9.jpg) (http://imageshack.us)

Nažalost ovaj laptop ne stane; 15,4", o 17", kakav koristim možemo samo sanjati...veliki minus za beverly... doslovce mu fali 1-2 cm... to su mogli nategnuti da su razmišljali :motocikli007:
(http://img401.imageshack.us/img401/5725/laptopgrolc8.jpg) (http://imageshack.us)













Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 19, 2007, 00:20:44 am
Evo još par slikica... tu je i moja još omiljenija crna zverka... Negra, mala ulična rapsodija koju smo udomili kada je imala 8 mjeseci... ali je ona indiferentna prema skuterima... rade joj buku i nije im još shvatila svrhu :Rhah:

(http://img390.imageshack.us/img390/3285/okpesibajkiq7.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img390.imageshack.us/img390/6834/oklevibokutravioh3.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img390.imageshack.us/img390/1351/okprekocvetajp5.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img390.imageshack.us/img390/7633/okbajkkroztravuxg2.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img390.imageshack.us/img390/7755/okkljuse1zm7.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img126.imageshack.us/img126/996/okkljuse2xl6.jpg) (http://imageshack.us)







Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 19, 2007, 00:25:55 am
Čestitam i želim ti puno puno kilometara sa pilom  :motocikli031:

Hvala na lijepim željama Charlie :icon_pidu:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 19, 2007, 12:11:29 pm
Napravio si par stvarno lijepih fotki, svaka čast.
Kakav hi-fi? Ma daj, kupi si mp3 i stavi sluške,barem tak ja radim, i milina.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 19, 2007, 16:43:20 pm
Napravio si par stvarno lijepih fotki, svaka čast.
Kakav hi-fi? Ma daj, kupi si mp3 i stavi sluške,barem tak ja radim, i milina.

Hvala;-) fotke nisu prfesionalne, ali sam se "potrudil";-)

Ovo sa mp3, radim i sada, prek mobitela, na jedno uho slušalica, a sa drugim ipak slušam kaj se dešavau prometu. Ali bi si htel složiti nekaj kaj mogu slušati po otvorenoj cesti, i ja i suvozačica. Pošto pod sic ne stane kaciga, mislil sam ugraditi woofer, ne jači od 50w rms, malo 2.1 pojačalo, cca 80-100 vata, i dva visokotonca, kraj sata. Tražim sada tweetere za jahte, koji su vodootporni, da ih mogu ostaviti na motoru i na kiši. Našao sam nekoliko modela gps uređaja, koji imaju i mp3 fukciju, touch screen i slične kerefeke, pa bi preko toga slušao muziku. Idea je još u povojima, ali kolko znam sebe, vrag mi ne bu dal mira dok nekaj ne skemijam;-)

Ovo su već sada slatke brige... glavno da je lepog vremena i dobrih cesta, i život je lijep :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 20, 2007, 08:21:35 am
Šta želiš od njega napraviti, Starship Enterpriese?
Woofer pod sic??????!?!?!?!?!?! By the way, nemoj se voziti sa jednom slušalicom u uhu jer ti može poremetiti ravnotežu. U oba i bok, čuješ promet dovoljno s obe u ušima.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 20, 2007, 10:53:31 am
Ha ha ha, ma ne enterprise, nego mali pimp my ride mislim nabaciti, ali skroz decentno i umjereno... samo osnovne stvari;-) nebum mikrovalnu i vešmašinu ugrađival;-) ako ekipa na Hondi gold wing može imati 4 zvučnika i komunikaciju i kaj ja znam kaj sve ne, onda bum si ja priuštil 2.1 sustav;-) i gps

Jesi siguran za ovo sa ravnotežom? Znam da srednje uho kontrolira ravnotežu, i da se pilotima i astronautima naljeva voda u uho prije šprintanja, da im poremete balans, i da time simuliraju ekstremne situacije, do kojih eventualno može doći... nisam znal da ako slušam muziku na handsfree,na jedno uho mogu poremetiti svoju ravnotežu... :Rmat: čovjek ući dok je živ :pottytrain5:

Valjda se zato popikavam svaki put kada me netko nazove na telefon;-)))
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 29, 2007, 09:18:11 am
Jučer sam uz prethodni dogovor, otišel napraviti prvi servis na soma kilometara (iako je na cajgeru bilo nešto preko 1700;-). Pital sam dečke dal mogu doći sa takvom kilometražom prije puta, i dal mi uvažavaju garanciju. Nije bilo problema, glavno je da se najavi.
Pital sam frajera, kaj se ne gubi garancija, ako napravim 200 iznad predviđenog intervala, a on je rekel da se gubi. Ali (sada citiram); "...pošto ti nisi bahata pi%ka, i lepo si se najavil nema problema..." a i veći sam od njega za glavu, tak da je sve prošlo u revijalnom tonu :icon_thumright:
Napravili su izmjenu ulja i filtera, i ugradili mi alarm, sve je trajalo oko 2 sata, i koštalo 480 kn. Nije baš jeftnio, moram priznati, ali sam idućih mjesec dana miran, do servisa na 6000. (na ovaj na 3 soma, se samo moram pojaviti, oni "pogledaju" skuter, ja njima 50 kuna, i put pod noge)
Probal bum si narihtati da servis od 6000 napravim izvan Hrvatske, pa da probam usporediti cijene sa ovim našim.

Kotrlj... :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 29, 2007, 11:21:58 am
Možda mene smatarju bahatom pi%kom? Ja samo znam koliko taj motor kosta, koliko on vrijedi i da garancija vrijedi 2.g.a ostala njihova razmišljanja me ne interesiraju. Ja poštujem tu struku jer se bavim sličnim, malo sofisticiranijim poslom, ali zahebavanje i općeniti odnos da ja moram trebati njih a ne oni mene mi nikako ne odgovara mojem temperamentu. S kupovinom tog skutera ja imam obveze prema njima ali i prava koja će biti ostvarena htjeli to oni ili ne.
Još jednom da naglasim,poštujem to čime se bave i znam podosta o tome svemu, ali postoje ljudi s kojima s možeš zahebavati i oni s kojima se ne možeš zahebavati. To po meni nije bahatost, nego borba za ostvarivanje prava iz ugovora o kupnji.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 29, 2007, 11:34:31 am
Ja se potpuno slažem sa tobom. U jednom postu sam i napisao, da sam na nekoliko mjesta tražio beverly, i druge modele između ostalog, i da su me par puta tako prokleto ignorirali, zato kaj sam sišel sa kineskog skutera, da to nije bilo za vjerovati. Očito da svi imamo žute minute, i da se ne poklopimo uvjek svi najbolje.
Nisu niti ovi nešto naročito, ali pošto sam tamo kupil motor i tonu opreme, dečki su poprilično korektni. Nadam se da su u inozemstvu malo susretljiviji, ili profesionalniji.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Lipanj 29, 2007, 11:52:25 am
Ma nisu naši loši, ali temelji su krivo postavljeni. JA sam kupac a kupac je uvijek u pravu osim nebuloza koje ljudi znaju pričati.Stvar je u tome što su sva ta prava plaćena s motorom tako da je to normalno da čovijek traži svoja prava iz garancije ili slično.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Lipanj 29, 2007, 12:00:00 pm
ma je, evo za primjer od jučer. pokupim ja skuter, posle servisa i frajer mi da ključ, alarm je unutra i kao, to je to. Reko, buraz, stani malo, kak to radi, kaj može? Di su upute? Onda je stal, vratil se u servis, i donesel mi je kutiju, upute, i nabrzaka pokazal kak to radi. Ali sve tek nakon kaj ga nisam moral malterne za uho potegnuti, da mi to uljudno objasni.

A i dečki su pretrpani poslom valjda;-) Ja sam naučil biti tolerantan sa serviserima, tetama na šalterima, prodavačima... fakat nigdje ne žurim u životu, pa mogu potrošiti i dvije minute extra na pomalo blentave pojedince koji se bave gorespomenutim djelatnostima :icon_fU:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Srpanj 02, 2007, 13:30:07 pm
Danas, se desilo prvo "sranje" sa motorom, serećom, bez ikakvih posljedica za mene, motor, i ostale sudionike u prometu.

Već sam napisao da sam kupio originalan stražnji kofer za Beva, koji se danas oko deset ujutro pokazao kao totalno sranje od proizvoda. Stojim na Mostu mladosti, na semaforu, prvi u koloni, lagano krećem, i čujem "TUMP"..."PATUMP"..."TUMPA..."... usporim, orenem se i vidim žensku u astrici, jedva koči da ne pogodi moje malo govance od kofera, za 1300 fakin kuna, sa tapeciranim naslonom...
Fala bogu, svi vozači su skužili kaj se desilo, ja parkiram motor uz rub ceste na križanju, i poput planinskog lava, skačem na cestu i uzimam razvaljeni kofer, i povlačim se u sigurnost hladovine...
U koferu nisam srećom imao ništa vrijedno, samo lanac i punjač za mobitel. Znam da sam ga dobro učvrstio i prikvačio, i greška nije bila moja, to je bilo sigurno.
Na bravici koja služi za učvršćivanje kofera, otpal je jedan šaraf, koji nije bio dobro učvrščen, bravica se doslovce raspala. Ne želim niti pomišljati što bi se desilo da mi se kofer razletio za vrijeme preticanja na otvorenoj cesti, negdje u Lici, da je pun stvari... katastrofa...
Odfurao sam kofer ravno u moto-mondo, što je također bilo opasno putovanje, pošto sam ga morao nositi u jednoj ruci, na koljenima, i tko zna kako sve ne. Uložio sam "repliku", mali monolog, i unutar 5 minuta, na moj motor je bio montiran identičan takav kofer, tako da se sa te strane ne mogu požaliti na dečke. Ali smo prije montranja, otvorili bravicu, i provjerili dotični šaraf, skinuli ga dolje i zaljepili i šaraf i dvije matice...

Poslje posla ću kofer ušarafiti za zadnji nosač sa još dva sigurnosna šarafa, zato što se na taj naslon voli naslanjati i moja cura, a da mi ona padne sa motora zbog jednog šarafa, vjerujem da se stvar ne bi zaustavila na reklamaciji :motocikli007: :icon_evil:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Srpanj 02, 2007, 14:36:21 pm
Naslanjanje na taj kofer nije pametna ideja, naime on može podnesti max teret od 7 kg itj pritisak od cca 70N vertikalne sile na sebe pa na taj način kada se netko nasloni na njega,vertikalna komponenta na nosač kofera može biti i veća što bi moglo uzrokovati pucanje nosača kofera. Još pogotovo ako ima nešto u koferu što opterećuje sam kofer već.
Dobro je prošlo ovo sa padom kofera. Dobro da nije netko kresnuo u njega s autom pa da nije nečiji auto najebo. Dešava se, bitno da nikome nije ništa a servisi neka sami to plaćaju u garancijama ili slično.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Srpanj 02, 2007, 14:53:40 pm
Znam, nikada se cura ne nasloni do kraja, a ionako se drži za mene, tako da nije kofer nikada potpuno opterećen. A maksimalna dopuštena nosivost kofera je 6kg;-) U koferu imam kacigu rezervnu, i par kerefeka, ponekada i fotić, pa je ovo zapravo bio splet porilično sretnih okolnosti, pošto je jutros bio prazan. Kofer je također  imao problema i sa bravicom, pa sam i to podmazao;-)
Imam soro 2000 km u tri tjedna, pa budem ga sada jedno popodne cijeloga pregledal, i pritegnul šarafe ako će biti potrebno :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Srpanj 19, 2007, 11:47:33 am
Evo, nakon 5 tjedana, ja i moj ljubimac smo prešli okruglo 3000km. Jutros sam obavil servis, i namontiral bočne kofere, sve skupa 120kn.

Evo par slikica za početak, a ak stignem budem posle nekaj i napisal.

Prvi dojmovi su da sa ovim koferima, odiza već izgleda kao ozbiljan motor, i nešto je otežano provlačenje između automobila.

(http://img216.imageshack.us/img216/5605/93666477lx7.jpg) (http://imageshack.us)
Shot with DSC-H2 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=DSC-H2&make=SONY) at 2007-07-19
(http://img216.imageshack.us/img216/4246/57889485to6.jpg) (http://imageshack.us)
Shot with DSC-H2 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=DSC-H2&make=SONY) at 2007-07-19
(http://img216.imageshack.us/img216/2747/59416613kj2.jpg) (http://imageshack.us)
Shot with DSC-H2 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=DSC-H2&make=SONY) at 2007-07-19
(http://img166.imageshack.us/img166/1364/60926362gw4.jpg) (http://imageshack.us)
Shot with DSC-H2 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=DSC-H2&make=SONY) at 2007-07-19

 :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Brzi - Srpanj 19, 2007, 12:32:38 pm
Evo, nakon 5 tjedana, ja i moj ljubimac smo prešli okruglo 3000km. Jutros sam obavil servis, i namontiral bočne kofere, sve skupa 120kn.

Prvi dojmovi su da sa ovim koferima, odiza već izgleda kao ozbiljan motor, i nešto je otežano provlačenje između automobila.
 :icon_super:


  Ne kužim :icon_scratch: kaj je 120 kn? Koferi, servis ili sve zajeno  :icon_scratch:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Srpanj 19, 2007, 14:47:46 pm
  Ne kužim :icon_scratch: kaj je 120 kn? Koferi, servis ili sve zajeno  :icon_scratch:

ha ha, uf, da je barem sve skupa;-)

samo servis na 3000km je 120 kn. bolje nego 480, kolko je bil na 1000.

koferi su 1800 + 500 farbanje, ali sam to platil još kada sam kupil motor

mamicu im njihovu, fulali su boju, kao nemaju taj ral, što je razumljivo pošto je ovo boja sa "flip paint" efektom, ali mi nije jasno kako ovlašteni servis nema odgovarajuću šifru za svoju boju. Sada su monturali kofere sa nekom približnom bojom, pa, kada se vratim sa godišnjeg, bude pala prava boja.

Da ne spominjem da kofere čekam već 6 tjedana. Minus za piaggio, ali kada gledam da prijatelj čeka naljepnice za Monstera već 80 dana, malo mi je lakše. Očito da Talijani imaju problema sa proizvodnjom, ili previše naruđbi...

Upravo sam iz auta izašel, 41 stupanj je bil, jedva čekam sutra party u Kaštelima, Sjene posle posla... pa buju se koferi valda dokazali

 :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: rainmaker - Kolovoz 20, 2007, 19:08:41 pm
meni servis na X9 250 (isti motor) na 3000 ravno sto kn. znaci, zajeb za dvajst kuna... :icon_smile:nije puno al je puno i 20 kn za ono sta naprave na 3000 t/km, a to je nista.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Brzi - Kolovoz 20, 2007, 20:58:37 pm

Da ne spominjem da kofere čekam već 6 tjedana. Minus za piaggio, ali kada gledam da prijatelj čeka naljepnice za Monstera već 80 dana, malo mi je lakše. Očito da Talijani imaju problema sa proizvodnjom, ili previše naruđbi...

 :icon_super:


    To je definitivno minus !  :icon_eek:

    Samo za usporedbu meni su dečki za mog bivšeg LTD-a (jako rijedak u EU) u Italiji naručili membranu za frgiće i stigla iz Japna za 3,5 - 4 tjedna, tak da mi stvarno ni jasno kaj su ovi u susjedstvu radili 6 tjedana  :dontknow:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Kolovoz 21, 2007, 09:10:53 am
meni servis na X9 250 (isti motor) na 3000 ravno sto kn. znaci, zajeb za dvajst kuna... :icon_smile:nije puno al je puno i 20 kn za ono sta naprave na 3000 t/km, a to je nista.

Ma je, frendu su na vespi 250 (isti motor) taj servis naplatili 50 kuna? Mislim blesavo... Idući tjedan idem na ovaj servis na 6000 km, pa me baš zanima kolko bude to koštalo. Ovaj servis na 3000 bi trebao biti besplatan, to bi im jako podiglo imiđ...


    To je definitivno minus !  :icon_eek:

    Samo za usporedbu meni su dečki za mog bivšeg LTD-a (jako rijedak u EU) u Italiji naručili membranu za frgiće i stigla iz Japna za 3,5 - 4 tjedna, tak da mi stvarno ni jasno kaj su ovi u susjedstvu radili 6 tjedana  :dontknow:

Čuj, očito da su dečki poprilično šlampavi. Pogotovo ovi u lakirnici, ne mogu njihov službeni ral boje pogoditi;-) Beverly se radi u 6 boja, pa nije tak teško nazvati centralu u Italiji da im pošalji 6 ralova;-) Po ovakvim stvarima se vidi da smo još uvjek na balkanu;-)

 :dontknow:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Rujan 07, 2007, 14:39:37 pm
Pitanje za Aposarica, tj. 2 pitanja:

1. da li si probao sam skidati/stavljati bočne kufere i koliko je to teško sam obaviti?
2. da li si bio u Puli ovog ljeta, naime prije par tjedana sam vidio takav beverly kao tvoj ZG tablica ali bez bočnih kofera tu u Puli
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 07, 2007, 15:52:13 pm
Oj;-)

1. jesam, stavljam ih i skidam sam, fora je kaj ih drže četri šarafa, koja montiraš iznutra, tak da ti za celi postupak treba jedno 5 minuta. Nije baš najzgodnije rješenje, ali ja sam ih sam dvaput skidao;-) Sada su trenutačno u servisu na lakiranju, zato kaj su po naruđbi naručeni, pa dečki nekaj kemijaju sa bojom, vele da nemreju dobiti takav efekt kao što je boja od motora (pazi, pričamo o ovlaštenom piaggio lakireru;-) presmiješno :cussing: :dontknow:

2. Jesam bil sam u puli prije 3 vikenda, išel sam sa curom na koncer Norah Jones u arenu, ali smo došli sa koferima, ali ih dole nisam skidal, bili smo tri dana u Vrsaru, i jedan dan u Baredinama, pa smo se dosta vozili po Istri. Tako da vjerujem da nisi videl mene nego nekog drugog entuzijasta;-)

kaj si ti iz Pule? ak jesu, dole vam je super klima :icon_super: :icon_super: :icon_super:

Pozdrav :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Rujan 07, 2007, 16:30:15 pm
Da, klima je zaista ok za cjelogodišnje vožnje (živio u zg neko vrijeme pa mi sad još više paše).

Da, zanimljivo da su meni i iz yamahe servisa rekli da od same yamahe ne mogu dobiti kodove boja.

Smiječno da za beverly S nema kofera u njegovoj boji (nema ni u Italiji)

Što se tiće stranice www.beverlyclub.net koja vrvi podacima + stalno se nešto mijenja i tako - ako vam nešto treba prevesti ili sl. pitajte - ja tu stranicu svakodnevno posjećujem cca 9 mjeseci.

Da, tip u Puli nije imao bočne kofere i ugodno sam se iznenadio kad sam vidio ZG tablicu na skuteru.

Kad sam bio do Krka i Crikve, samo motori na cesti, nikog na skuteru.....kod nas još nije kao vani, skuteri se tu koriste većinom za po gradu.

Ovi na stranici beverlycluba putuju s beverlyma sve u 16 - i to u čoporima po bar 10 njih.

Sve u svemu - proučavajući tu stranicu vrlo je lako zaključiti da uz ve prednosti koje pruža Quasar 250 je najuspješniji motor Piaggia koji pokazuje manje nedostataka od 400 ili 500.

Svi eventualni problemi mašine 250 se svode na pumpu za vodu i to je to.

Kad si već toliko na otvorenoj cesti - jesi li imao potrebu dolijevati ulje? (obzirom da je razlika između min i max ulja samo 2 dcl)

Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Rujan 07, 2007, 17:04:38 pm
2 Aposarić------kada stavljaš kofere onda se moraju skidati one obloge s kromanim  rubom koji stoje bočno, jeli tako???
Vidio sam tamo rupe za pričvrćavanje pa pretpostavljam da se na to oni montiraju. :icon_scratch:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 07, 2007, 18:07:48 pm
2 Liberty

Je, očito da je povezanost proizvođač-distributer/dealer-krajnji korisnik totalno u banani svugdje kod nas, tak da jednostavno treba biti strpljiv i to je to;-)
Za beverly S ne postoji kofer nigdje u svijetu, i koliko ja znam moj je prvi takav na našim prostorima, tako da mogu slobodno reći da vozim "custom skuter" :llllol: :llllol:

Sada još malo dolaze custom nosaći za skije, to bude tek bil posel :Rhah:

Meni je strašno žao što kod nas ne postoji više entuzijasta, pa da možemo u nekom malo većem čoporu negdje skupa zapičiti, to je uvjek ljepo za vidjeti, a ak je ekipa normalna, i za akciju može biti itekako zabavno.

Za sada nisam imao potrebu doljevati ulje, na servisu su mi napravili potpunu izmjenu na soma, pa dolili 2 deci na tri soma, i sada nedavno opet potpuna izmjena na šest soma. Mislim da će po zimi malo više ulja cucati, tak da budem se pripremio za sezonu.

Več sam prije napisao da ja nisam neki pretjerano nabrijani vozač, tak da motor uvjek vozim u nekom optimumu između 90 i 120, jedino ga povremeno zavrtim u blokadu na 150 (po gps-u 143:-) ali to je sve na nekoliko minuta, tako da nema nekih večih naprezanja na mojoj mašini, te se i ulje troši u granicama normale.

I stvarno uvjek pokušavam zagrijati motor prije nego ga opteretim (krenem), do sada sam imao samo desetak hladnih startova, a i onda je uvjek laaaaagano da lakše ne može biti dok se mašina ne zagrije na optimum. Mislim da o tome jaaako ovisi životni vijek pojedinih dijelova motora.


2 Lukas

Tako je, skine se plastična letvica (kakti kromirana;-) sa jednim šarafom se drži. I stavi se pločica koja dolazi sa koferima (distancer), te se sve sa četiri šraufa spoji sa koferom i to je to, stvarno nikakva mudrost, iako bi mi bilo draže da mogu imati prave kofere, kao na bembarama, gdje ih sa ključem samo pričvrstim za motor, i kada ih želim skinuti, to učinim preko bravice (kao i top case). Ali stvarno ti preporučam nabavku kofera, em će ti motor izgledati ozbiljnije, u slučaju nedajbože nekog pada ima funkciju vrhunske zaštite za motor, a kada se navikneš da ti unutra stane šator, vreća za spavanje, skijaško odijelo, čižme, i odjeća potrebna za 10 dana ljetovanja, nećeš ih nikada htjeti skinuti dolje. Jedina boljka je veća širina pa se sa time smanjuje pokretnost u gradu, i to je zapravo jedina zamjerka koju imam. Zaključavaju se na šifru, što nije najidealnije rješenje, ali se brzo navikneš. Također, unutra napokon stane i laptop, tako da je to ogroman plus;-)

samo kupi ( tebe bu ispalo 500 kn jeftinije nego mene;-)
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Rujan 08, 2007, 00:13:36 am
Cijena je negdje oko 2300kn za kofere ili se varam? Za po gradu mi nje potrebno makar si u pravu da izgleda još bolje s njima, brijem da ti ekipa s jačim motorima iste klase (touring) zavidi na prostoru za prtljagu.
Pokušati ću pričekati da ih netko proda na netu ili u oglasniku jer mi do slijedeće godine neće trebati, za sada su ruksak i kofer Kappa od 35 lit čisto dovoljni.
Da skužio sam da je to mjesto za pričvršćivanje kofera, pomislio sam kada sam ga kupio da je to napravljeno od inoxa, možeš misliti, plastika, ali dobro izvedena.
pokušavam sada smisliti malo inoxa da zamijenim onaj plastični štitnik na auspuhu, stariji modeli su imali od innoxa a ovi naši sada imaju plastični štitnik. Sranje, opet šparaju na materijalu i ,naravno, težini.

Jedan prijedlog, postavi si nekakvu foliju na onaj dio plastike iznad otvora za tank goriva jer sam skužio da se tu znaju izgrebati plastični dijelovi zbog penjanja i silaženja s motora, zna se zapesti sa nogom a vidio sam i kod frenda da ima isti slučaj, već je par ogrebotnica nastalo. Točno onaj dio između tanka i  pretinca za rukavice. Skužit ćeš o čemu govorim. Ja sam ju postavio jer sam nekoliko puta već okrznuo taj dio plastike a kako mi je skuter srebrne boje onda se već malo poznaju ogrebotine.
One folije u stilu Carbon- Kevlar dobro izgledaju, meni odovara.

 ZAšto si rekao da S model ne postoji tj. da je rijedak sa koferima bočnima. Pa meni S i normalni Bev izgledaju isto osim boje konca na sicu. Tvoj je konac crveni i brijem da imaš malo jači šus zbog 0.44KS više. i manju šajbu. To su meni rekli u shopu kada sam svojeg kupovao.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Rujan 08, 2007, 12:46:31 pm
2 Aposaric - samo pripazi na to ulje. Naime quasar pri vožnjama po gradu ili lokalnom otvorenom cestom ne troši ništa ulja, a na uatoputu pri konstantnoj brzini ipak da. To je za sve motore normalno, samo što se u piaggiu prave pametni i tvrde da ne troši ništa.
To je važno jer je između min i max samo 2 dcl ulja. Neki talijani su se zeznuli jer im je nivo pao ispod min i mašina je zaribala. Meni je jedino trošio malo ulja na autoputu. To sve govorim jer je testiranje časopisa Inmoto pokazalo da beverly/X9 s tom mašinom troše oko 1,2 dcl. na 1000 km (vrlo cijenjen časopis koji vrši različita mjerenja).

Naime, svi se uzdaju u lampicu ulja, ali kad se ona upali može biti već kasno.

Još više ima onih koji se zeznu s beverlyem 400 koji ima interval servisa od 5000 km - pa ne provjeravaju ulje pa sve ode u..... Istina, mislim da je između min i max za ulje na bev 500 i bev 400 ipak 4 dcl.

Šteta što ne postoji za kupiti agip ulje u kantici od 2 dcl, da čovjek sa sobom ne nosi 1 l.

2 Lukas - fenomenalno si se sjetio toga s naljepnicom. Primjetio sam da na mnogim beverlyma bude izgreban upravo taj dio.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 10, 2007, 12:09:12 pm
2 Lukas

cijena kofera je 2300 kuna, i dostupni su u svakoj boji osim u flip-paint crnoj, koja se stavlja na S model;-) tak da treba dat još 500 kuna za lakiranje, na to sam mislil. Jednostavno u Piagiu nsu predvidjeli proizvodnju bočnih kofera za S, toje sve;-)

A kaj se tiće razlika između običnog i sport modela, one su totalno estetske. Sport nema nikakvih "kromiranih" detalja, već su svi crni, ili imitacija tiana, ima crne felge (presudno u mom slučaju), i crnu matt flip-paint boju (boja se mijenja ovisno o kutu gledanja). Sjedalo je izfađeno od dvije vrste kože, a vozačevo sjedalo je napravljeno od mikorofibre koja odlično diše, tak da se vozač ne znoji kao na kožnatom sicu. Sve to je opšiveno crvenim koncem (opet presudno za mene, totalno padam na takve fora detalje) Ima drugačiji auspuh, manji vizir, veći zadnji spojler i mislim da je to zapravo to... čista kozmetika. Ovo kaj veliš za snagu, to nisam siguran, ali može biti da je to zbog auspuha.

Folija bude sigurno neka došla, sada kada mi napokon prelakiraju bočne kofere, onda bum postavil par naljepnica i na njih, zato kaj sam već par puta zapel sa njima za aute za vrijeme provlačenja, pa bi mi bilo šteta da mi se zguli nova boja;-)

2 Liberty

Definitivno si u pravu kaj s tiče ulja, i sada kada krenu hladniji dani, i kada mašina počne cuclat ulje kak spada, onda budem i kontroliral ulje malo češće;-)

Ja sam isto jedan od onih ljenih papaka kaj čekaju da se upali lampica, pa onda tek idem videti kaj se dešava, do sada su lampice uvjek bile poštelane da na vrijeme upozore, tako da nisam imal nikakvih problema, ali definitivno treba tu i tam provjeriti, i lampica može krepati. Ja sam si ovaj skuter kupil baš zato kaj ima najpouzdaniju i najdugovječniju mašinu u klasi, pa sam si za te novce kupil ipak nekakvu sigurnost (to ja sebe tješim :llllol:)

Pozdrav :icon_super:

Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Rujan 10, 2007, 14:16:24 pm
Da, koliko mi se čini, ti koferi dosta proširuju Beva tako da i s time ozbiljnije izgleda.
Kako prijekt s muzikom? Jel svira Bev ili još ne?
Ne znam za auspuh ali su mi rekli u servisu da taj model S ima malo jači start, zbog drugačije prilagodjenog variomata, vjerovatno ga variomat digne na više okretaje tj, dopušta motoru da krene odena više okretaje u startu.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 10, 2007, 15:19:33 pm
Još nikaj od mjuze, nikak da najdem nekoga tko bude mi presložil transformator;-) Svira mp3 u glavi sve u 16, ali mi fali basa pod sicem, to obavezn moram složiti;-)

Nisam znal to za variomat. Ne nateravam se baš sa ekipom po gradu, tak da nisam skužil da me sam brži od ostalih beverlija. Ali me jednom tak "opral" frajer na beverliju 200, starom 5 godina, pa smo malo popričali na idućem semaforu, veli tip da ima ugrađen malosijev variomat, i da se preporodil od kada ga ima, skuter je punoživahniji, i sa dvoje ljudi potegne ko i kada si solo, ono, nemreš vjerovat kako čudo malo leti. To dojde oko 2 soma kuna, pa sam si razmišljal, kada dojde vreme za zamjenu variomata, ubacil bum si malossijev umjesto originalnog. Ma sve u svoje vrijeme, i ovak je dobro;-)

 :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Rujan 10, 2007, 21:44:29 pm
Što se tiče auspuha na modelu S i običnom, baš sam pogledao tvoje slike koje si slikao i mislim da nema razlike u auspuhu jer je isti kao i na mojem. Ovak, procjena sa slika.
Što se tiče variomata, je tu se možeš igrati koliko hočeš ali zapamti da ubrzanje i max brzina ovise jedan od drugog. Bolje ubrzanje, manja max brzina (ako se ne dira zadnji gearbox, tj. zupčanici u njemu.)
Taj od 200cc neide 150km/h, ja vjerujem ali bolje ubrzava. Igrao sam se ja malo sa svojim prethodnim skuterom tako da znam što se može a što ne, makar sam pročitao onovim MALOSSijevim variomatima koji imaju veće područje širenja uttega da se znaju razletiti od centrifuge utega tak da nije najbolja kombinacija. Ekipi se to dešavalo baš na Quasarovim motorima, ali to su neki variomati za koje se zna za kaj služe, deri dok se ne razleti. Čitao sam to na američkom forumu nekom, sada više neznam ni stranicu ali nije bitno.
U praski se može napravti da Bev ima start maltene kao R1, nije problem ali koliko dugo, to je problem.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 14, 2007, 16:26:53 pm
Čuj, jasno je meni da je oriđiđi oriđiđi, nema tu pogovora, pogotovo kada se tiče optimuma, i izdržljivosti. Ali opet, malossi nije firma od jučer, i mislim da su svojevrstan autoritet po pitanju performance dijelova, i aftermarket proizvoda. Naravno beverly ima sve predispozicije da bude prava cestovna jurilica. Mislim na model od 250 ccm. Ovaj od 500 je kao kada neka sprojektiran, predugačak je, labava suspenzija, i onaj ficlek od zadnje gume;-)

Mislim da kada se stavlja variomat da treba staviti i kontrast novi (drugačiji feder), naravno rolice, a postoji i "torque driver", to je kakti uteg koji drži mašinu uvjek na maksimalnom okretnom momentu. Naravno i običan variomat drži mašinu na maksimalnom momentu u večini slučajeva, ali je taj torque driver tako dobro isprojektiran, ono, težina na miligram, tako da korigira sitne nedostatke koji se pojavljuju kod serijskoga. Ovo je već sada picajzliranje, ali zašto ne izvući maksimum iz mašine ako se može. Sa druge strane, i ja mislim da bi se sa time smanjio vjek mašine, i pokretnih dijelova, ali pošto nisam stručnjak ne znam za koliko;-)

Bum videl, ako beverly ostane u mojem vlasništvu još koju godinu, tko zna, možda me nekaj šusne pa ga idem nabrijavati, iako mi se iz ove perspektive to čini kao bacanje novaca u vjetar :dontknow:

Pozdrav
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Rujan 14, 2007, 20:49:12 pm
Budimo realni: 250ccm, 22 KS, 150km/h max, potrošnja 3,5lit/100km, ubrzanje dovoljno da opereš svaki auto sa 120ks u startu. Mislim da je to više nego dovoljno za ovaj tip skutera. Nabrijavanje je dobro došlo , ali čemu, bacanje novaca ja bi rekao jer i ovako i onako, djelovi koji se troše kod njega koštaju tako da 12000km imaš neki trošak od 1500kn za njega u servisu a dijelovi te koštaju negdje 700 do 1000 kn ,ovisi.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Rujan 25, 2007, 10:49:07 am
Zanima me zaštita od vjetra na 250 S.

Znam da nije bozna nešto, ali - aposaric, koliko si ti visok i na što to liči kad ideš 100 kmh na sat.

Zanima me da li si probao voziti i običan 250 i kakve su razlike u zaštiti od vjetra.

Pozdrav!
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Rujan 25, 2007, 11:04:55 am
ojla

čuj, zaštita vjetra na Sport modelu nije baš bogznakaj;-) ali opet to je sve subjektivno, zato kaj sam ja poprilično tolerantan vozač i nikaj mi ne smeta;-) Od vjetra mi smeta jedino onaj bočni, a frontalno mogu podnjeti zapravo sve živo;-) serijski vjetrobran štiti sve do ramena, a iznad ramena direktno udara, pa bi netko vjerovatno imao problema sa time. Zaštitu od vjetra ne možeš uspoređivati sa x9, zato kaj tvoj bajk ima daleko bolju zaštitu.

Ja sam visok 184, a na stotki vjetar fakat ne smeta. Kada ga potegnem do 150 onda se već osjeti otpor u prsima, ali ništa što se ne može podnjeti na nekoj dužoj relaciji, ali nikada ne vozim 150 duže od nekoliko minuta, da ne mučim mašinu. Sada, tebi bi vjerojatno bilo jako vjetrovito poslje x9, pa bi možda imao drugačije dojmove nego ja. Kolega vozi xt 660 sm, i na njemu nemre voziti više od 130 zato kaj veli da ga vjetar totalno nosi na sve strane, a njegovo motor je sposoban bez većih problema dotjerati do 180 km/h, tako da zapravo ima gomilu neiskorištenog potencijala, upravo zbog nepostojeće zaštite od vjetra.

Ja bum uskoro stavil onaj maksi vjetrobran, kaj prekriva ručke i ide do visine sa kacigom, pa ću vjerojatno potpuno eliminirati problem sa vjetrom, ali će se vjerojatno povečati i otpor zraka (nisam siguran dok ne probam)

Vozio sam i običan beverly, ali samo po gradu i ne preko sedam banki, tak da nisam osjetio nikakvu razliku u zaštiti od vjetra;-)

pozdrav
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Rujan 25, 2007, 13:13:45 pm
Još malo me uvjeriš da prodam X9 - to i namjeravam, no vjerojatno će biti problem pronaći kupca, ako znaš koga...
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Studeni 06, 2007, 13:10:06 pm
aposarić care gdje kupi onaj stražnji kofer, jedva ja proradi na forumu  :icon_scratch:, gdje si ga kupio ja mogu tu kod mene u servisu naručit samo neki za bev sport al nema kožni naslon isti ko sis
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 15, 2007, 19:39:56 pm
aposarić care gdje kupi onaj stražnji kofer, jedva ja proradi na forumu  :icon_scratch:, gdje si ga kupio ja mogu tu kod mene u servisu naručit samo neki za bev sport al nema kožni naslon isti ko sis

Imaš PP;-)
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 15, 2007, 19:50:53 pm
Pozdrav svima.

Cijelo vrijeme hvalim svoj motor kak sam prezadovoljan, i kakj ja znam kaj sve ne, pa vrijeme je da ga malo i pokudim;

Naime, prije deset dana sam napravil servis na 9 000 km, a jučer sam okrenuo 10 000 km sa motorom i sve je bilo u najboljem redu. Danas idem do Samobora kod mame na ručak, i na semaforu stisnem gas, onak, negdje na pola, kak i inaće krečem, i počne ružiti negdje kod variomata, kao da se nekaj melje, onak, samo na sekundu i dalje sve ok. Iako je moje znanje o mehanici poprilično šturo, osnove poznajem, i znam po kojem principu radi centrifugalni variomatski prenos i spojka. Svako malo, kada sam stisnuo gas pri kretanju, kuplung je počeo ružiti, kao da je potpuno izlizan?!!!? Mislim, zar je to moguće, da se spojka potroši već na 10 000 km? Ako nije spojka onda ne znam što je. Feder variomata ne bi smio biti, jedino su se rolice mogle potrošiti, ali ne znam da bi one smijele raditi takvu buku.

Kada krenem sa ful gasom od starta, odmah ulovi, ali kada krećem normalno, onda zaruži, ne svaki put ali povremeno, i to mi ide užasno na živce. Pri normalnoj vožnji nema nikakvih problema. Prva stvar koju radim ujutro je poziv u servis da vidim o čemu se redi. Ak je kuplung, nek ode sve vrit, zato kaj to ne pokriva niti jedna garancija, a nadam se da nije nikaj opasnije, zato kaj ovaj bajk mislim voziti još jako dugo...

Lukas :llllol: :llllol: Kaj ti misliš o tome?

Pozdrav :icon_super:

Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Studeni 15, 2007, 21:52:30 pm
Imaš PP;-)
:icon_thumright:hvala care, dobio sam tvoj mail, malo upornosti i dobio sam na poklon u akciji neki piaggio kofer u boji sporta ali je naslon manji i crn nema veze prolazi ipak je to 1300 kn uštede. Sreća da je trgovac bio legenda pa mi ga nekako stavio gratis uz motor jer zamisli akcija se odnosi samo na bev 250 ali ne i sport kao nije to isto  :icon_thumright: trgovcu
Nadam se da ti je sa makinom sve ok !
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Studeni 15, 2007, 22:32:02 pm
HAj, žao mi je kaj i ti imaš problems ali ovo i meni zvuči kao na sojku kako si ti to opisao. Rolice nisu jer one klapkaju za vrijeme zaustavljanja i za vrijeme sporog kretanja.  No, ipak ne vjerjem da se spojka potrošila jer bi ona stalno cvilila. Kao što sam napiao u svojem reviewu, cijeli prijenos postaje malo grublji nekon par tisuća kilometara jer se sve malo razradi i ostatci sitne prašine koja je u stvari materijal remena i spojke se zavuku svukuda pa joši to malo pomogne u stvaranju te grubosti. Možda je vrijeme da se malo otvori variomat i propuše sa komprimiranom zrakom , a već kada se otvorio variomat, onda nije na odmet pregledati sve komponente. Treba obratiti pažnju i na remenicu ublaživača udaraca koja je onaj kotačić u sredini, u kakvom je stanju. Mislimda si Piaggio nebi smio dozvoliti luksuz da im spojke odlaze na tak maloj kilometraži, iako sam negdje čuo da se jedan vlasnik žalio na spojku i cviljenje prijenosa na Bavu i da ga nikada nisu uspijeli otkloniti pa je morao kupovati sve novo. Kakav je ishod bio na kraju, dont remember ali to je to. Ako češ imati ozbiljnih problema i sa servisima, reci mi, dodješ do mene, otvorimo ga , izmjerimo, očistimo, pregledamo i to je to. Mislim da nije ništa ozbiljno, nadam se. U svakom slučaju ti kao kupac ne smiješ biti oštećen ni za što.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: sl - Studeni 15, 2007, 22:39:08 pm
Mislim da je vrijeme da stavi malossi multivar :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 16, 2007, 09:07:08 am
HAj, žao mi je kaj i ti imaš problems ali ovo i meni zvuči kao na sojku kako si ti to opisao. Rolice nisu jer one klapkaju za vrijeme zaustavljanja i za vrijeme sporog kretanja.  No, ipak ne vjerjem da se spojka potrošila jer bi ona stalno cvilila. Kao što sam napiao u svojem reviewu, cijeli prijenos postaje malo grublji nekon par tisuća kilometara jer se sve malo razradi i ostatci sitne prašine koja je u stvari materijal remena i spojke se zavuku svukuda pa joši to malo pomogne u stvaranju te grubosti. Možda je vrijeme da se malo otvori variomat i propuše sa komprimiranom zrakom , a već kada se otvorio variomat, onda nije na odmet pregledati sve komponente. Treba obratiti pažnju i na remenicu ublaživača udaraca koja je onaj kotačić u sredini, u kakvom je stanju. Mislimda si Piaggio nebi smio dozvoliti luksuz da im spojke odlaze na tak maloj kilometraži, iako sam negdje čuo da se jedan vlasnik žalio na spojku i cviljenje prijenosa na Bavu i da ga nikada nisu uspijeli otkloniti pa je morao kupovati sve novo. Kakav je ishod bio na kraju, dont remember ali to je to. Ako češ imati ozbiljnih problema i sa servisima, reci mi, dodješ do mene, otvorimo ga , izmjerimo, očistimo, pregledamo i to je to. Mislim da nije ništa ozbiljno, nadam se. U svakom slučaju ti kao kupac ne smiješ biti oštećen ni za što.

Lukas, hvala ti na iscrpnom odgovoru :Rbis: Tokom dana budem kontaktiral servis, pa bum valjda bil malo pametniji. Jutros mi nikaj nije ružilo, ali svejedno želim eliminirati sve potencijalne probleme u startu.

Fala još jednom, pozdrav :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 16, 2007, 09:10:00 am
Mislim da je vrijeme da stavi malossi multivar :icon_super:

Vjerujem da će mallossi prije ili kasnije doći gore, ali nadam se ne već tako rano. Želim "potrošiti" ove oriđiđi dijelove, pa ću ih vjerojatno mijenjati sa performance zamjenskim komponentama :llllol: :llllol: (kak je glupa ova rečenica koju sam složil :llllol: :llllol:)

Pozdrav :Ratt: :Rbis: :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Studeni 16, 2007, 23:44:52 pm
Mislim da je tu stvar kod Malossia da ga moraš staviti pa da vidiš kako stvar funkcionira. Onda tek uvidiš razlike između okretaja, ubrzanja, brzine, potrošnje goriva motora, dali se motor previše vrti za to ubrzanje, da li ga vodiš u max okretaje jer te neke stvari nisu baš najbolja stvar za trajnost motora. Onda se sve mjenja što se tiče intervala održavanja. Spojka se više napreže, remen isto , samim time i više troši etc. To povlači neke posljedice koje češ morati sam otkrivati. Ako se motor brže vrti, ulje se brže troši, pojačani režim rada motora povlači i posljedice bržeg trošenja svega od svječice do ventila do radilice i slično.
Mislim da definitivno smanjuje vijek motora. Čekam rezultate a ja dotle još gruntam za HID H7 ugradnju, to mi više treba iako farovi Beva su izuzetno dobri ali ja sam stalno na cesti i po kiši kada je vidljivost slabija. Još si gruntam :dontknow: :dontknow:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 20, 2007, 12:37:43 pm
Više nikaj ne zvrnda :icon_scratch: Sada je sve super :llllol: Samo se popravilo;-)

Lukas, ovdje možeš pogledati kako se pravilno montira Ćebe na Beverly (termoscud)... ukljući si zvuk, e ja sam umirao od smijeha kada sam gledal, ovi Talijani su prespaljeni :Rhah: :Rhah: :Rhah:

http://it.youtube.com/watch?v=QfN9cgPOo-Y
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Studeni 20, 2007, 14:32:12 pm
Da smješni su totalno,  ah ti talijani!
Meni kao da nedostaje ta mala kukica koja ide ispod skutera ili mi se čini. Ja je uglavnom nisam dobio kao ni uputstva kako se ona stvalja. Ja sam ju postavio slično samo što sam doljnje kukice pričvrstio na one male okrugle rešetkice ispod kilera. Sve ok i dobro drže.
DA me opet nisu možda zajeb... i neisporučili mi još tu malu kukicu????????
Da li si je ti dobio????
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Studeni 20, 2007, 14:41:56 pm
ha ha ha

Ja sam ćebe naručio prije mjesec dana i dobio sam frišku figu;-)

Još me nisu nazvali, a sada sam si kupil novu opremu, tak da mi više nigdje ne puše, pa si ćebe mogu metnuti vrit, ne da mi se više stalno ih zivkati. Ispada kao da ih ja nekaj žicam, a ne da kupujem nekaj od njih. Već sam puno para potrošil kod njih na dodatnu opremu i mislim da je sada bilo dosta;-)

 :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Studeni 20, 2007, 21:17:57 pm
Da li sam ja to dobro shvatio, ti si naručio u dućanu Ćebence i nisu ti ga dali već???? :cussing: :cussing:
PA ne vjerujem koji im je K.... Pa koliko to love moraš potrošiti kod tih ljudi da bi oni bili sretni.  Quality
 control se treba definitivno uvesti na tržište u nas jer ovo je stvarno s.....
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Prosinac 04, 2007, 10:32:02 am
Ufff... opet malo o servisima i održavanju moje pile....


Uglavnom, napravil sam cca 12 500 km do sada, i sutra idem sa motorom na servis na 12 000. Nazovem ja lepo servis i pitam ih kolko to košta. Veli mi frajer cca 1400 kuna???? Pas mater, pas mater, pas mater, pas mater, pas mater...

uff... moral sam to izbaciti iz sebe...

Uglavnom, veli lik da se mijenja remen ??? na 12 000? od kada to? ok, 500 kn. Mijenja se svijećica, ok. Mijenja se ulje, ok! Mijenjaju se filteri, ok! Možda se mijenjaju rolice u variomatu, ok ak su potrošene. Možda se mijenjaju pločice, opet ok, ak su potrošene.

Lukas, jel to normalno? Mislim, fakat mi se ovo čini jako skupo. Sve više razmišljam kak sam kupil Rols Rojsa a ne Beverly :llllol: :llllol: :llllol:

Baš si malo računam:

1. servis, 1000km, cca 500 kuna
2. servis, 3000km,cca 200 kuna
3. servis, 6000km, cca 800 kuna
4. servis, 9000km, cca 200 kuna
5. servis, 12000km, cca 1400 kuna

sve skupa 3100 kuna, u 5 i pol mjeseci kolko imam bajk.

kolega iz ureda ima jamahu xt660x, prvi servis 550 kuna, na 1000 km, a drugi je tek na 10 000 km. Pas mater...

Imam doma tri auta, Nissan Patrol, godišnji servis cca 1500 kn (radimo cca 30 000 km godišnje), Opel Astra, godišnji servis 1200 kuna, (cca 25 000 km godišnje), i Chevrolet Kalos, godišnji servis 1000 kuna (radimo 30 000 godišnje).... sva ta tri auta godišnje naprave 85 000 kilometara, a sve skupa servisiramo za 3700 kuna.

Sa Bevom, ću raditi cca 25 - 30 000 km godišnje, i računam da ću davati oko 5 000 kn na redovno održavanje, ako ne i više od toga....

Pa je li to normalno? Nekaj mi tu ne štima, netko nas ovdje gadno pljačka, ne znam kaj pametnije da mislim.

Lukas, mi možeš molim te dati savjet neki? Da li da nastavim ići u ovlašteni servis, i zadržim "garanciji" (što garancija zapravo pokriva?, boju?), ili da im kažem, doviđenja, i odem kod svojeg mehaničara, koji je pravi maher u poslu? Ni sam nisam pametan. Htio bih imati urednu servisnu, kada ću ga prodavati to će puno načiti, ali mi se čini da mi Piaggio krade pare samo tako iz džepa, a to mi se nikako ne sviđa...

Puno hvala na svim konkretnim savjetima unaprijed, želim čuti nekoliko mišljenja, možda budem pametniji...

Lepi pozdrav :Rbis:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Julius - Prosinac 04, 2007, 10:41:11 am
Čini mi se da skuteri nisu baš tako koncipirani da rade tolike km tijekom jedne sezone/godine, pa da i oni u servisu nešto mogu zaraditi servisi su češći. Trebalo bi usporediti servisne intervale nekog motora istog obujma 4T koncepcije pa vidjeti konačni rezultat. Vjerujem da jedan prosječni vozač Beverlya ili nekog drugog skutera ( osim maxi GT klase ) ovih spomenutih 25000 km neće napraviti sve i da ga vozi 10 godina! Kod motora je situacija već ipak drugačija i kod njih se predviđa da će raditi određenu kilometražu zato XT od tvog frenda ima takav servisni omjer.
Ovo je samo moje mišljenje te nije zasnovano na detaljnom proučavanju tematike i materije.  :icon_wink:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: sl - Prosinac 04, 2007, 10:51:55 am
Normalno da je otimanje para isto kao i za aute,to čovijek napravi sam za troduplo manje para samo što jebe garancija.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: sl - Prosinac 04, 2007, 11:01:35 am
Najgore je od tog što si kao vezan garancijom i s tim glupostima,al čim prođe idi kod svog majstora i milina.
Ljudi se boje i poslije garancije idu u ovlaštene servise a ovi pljačkaju nemilo. :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Prosinac 04, 2007, 15:58:19 pm
Ne znam kaj da ti kažem osim da znam o čemu pričaš i da je na tebi odluka. 2 godišnje jamstvo pokriva uglavnom ako ti se motor razleti i boju i matiranje kromiranih dijelova koje Bev nema. Barem onaj koji ti i ja vozimo, Cruiseri već imaju ali to nije krom nego plastika.. Što da ti savijetujem? Pa mislim da odgovor znaš i sam. Ako želiš potvrđenu knjižicu, plaćaj i to je to. Da su skupi, to sam već napisao i jbg... Mislim da ti potpisi u knjižici ne znače baš puno barem osoba poput mene. Ja imjerim par stvari na skuteru i mogu otprilike zaključiti u kakvom je stanju, naravno da ne mogu sve ali ono bitno mogu. Doduše materijal je skup za ovaj servis na 12000 km ali ne toliko, Remen, rolice, klizači, ulje za getribu i motor izadje negdje oko 900 kn s tim da kada kupiš ulje za getribu imaš za još 4 izmjene. jer ide samo 2,5 dcl ulja u nju. Gle, sve zavisi o tebi, svakom češ trebati dati neku lovu za otvaranje variomata pogotovo ako jer riječ o rolicama jer treba i to znat. Ali sigurno manje od te love.Izračunaj si dijelove pa češ vidjeti. Imaš na mojo stranici koliko sam platio dijelove tako da si izračunaš.
Javi ako ti kaj nije jasno. Ali dijelovi jesu skupi tako da kada ih i ti plačaš, nebudeš bio ispod 900kn plus posao kako kome ali je jeftinije ako sam radiš.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: liberty - Prosinac 04, 2007, 16:53:03 pm
9 mj - 11.100 km.
Što misliš Lukas, koliko nam Quasar može proći dok ne kihne?
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Prosinac 04, 2007, 19:07:10 pm
HA... teško pitanje. ...dok ne prestane raditi :icon_mrgreen:
Brijem da bi trebao izdržati 60 000km min. Naravo uz održavanje primjereno eksploataciji.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Prosinac 05, 2007, 20:43:18 pm
Ej ljudi:-)))

Fala vam na odgovorima. Nisam štel biti nepristojan, sam kaj sam sav u poslu pa ne stignem baš sve čitati:-)

2 Julius: Znam, ja sam potpuno zanemario ovu stavku zvanu "održavanje i servisi" prilikom nabavke ovog bajka. Gledal sam po stranim forumima da bez beda mašine rade 60 000 km bez ijednog kvara, i to mi je bilo dovoljno da ga kupim. Znam da bev nije koncipiran tako da ga se vozi tolko kolko ga ja ili Lukas, ili ostali "entuzijasti" na ovom forumu voze, ali ne bi mi bili ovdje da nemamo slične svjetonazore:-)

2 sl: ma je, sve to stoji. Ja idem u ovlašteni servis zato kaj želim imati urednu servisnu prilikom prodaje, a i dečki su tamo baš simpa, dobra je atmosfera i sve, i za sada nemam pritužbi na rad servisera ili prodavača. Imam primjedbe na piaggio Hrvatska, kao zastupnika, zato kaj mi se dosta stvari u njihovom poslovanju ne sviđa. Prodavači i serviseri nemaju nikakve veze sa prečestim intervalima ili nebulozno visokim cijenama održavanja, oni tamo samo rade i to je to :dontknow: tak da vjerujem da ću još neko vrijeme tamo servisirati bajk, bez obzira na cijene:-)

2 Lukas, hvala ti na iscrpnom odgovoru, kao i uvjek :Rbis: :icon_thumright:

bil sam na servisu danas sa bajkom, celoga su raskopali. 

cijene su bez pdv-a

Zamijenili su ulje, filtere. 160 kn

remen variomata 397 kn

uteg variomata 100 kn

svijećica 45 kn

servis na 12000 km 358 kn? pretpostavljam da su to radni sati

potrošni materijal 20 kn ? sendviči za majstore? :llllol: :llllol: :llllol: :Rhah:

ukupno bez pdv-a 1106kn, a sa pdv-om 1350 kuna. Hebiga, kaj je tu je, relativno prihvatljivo.

Ali, nakon svega ovoga motor fakat ide ko blesav. Mislim da su stavili malo teže rolice, što mi odgovara, zato kaj mu je ubrzanje od 0-60 uvjek bilo fantastično, a sada je i ubrzanje od 60-120 isto genijalno, a i ubrzanje od 120 -150 je puno brže. Moram napomenuti da sam skinul onaj maksi vjetrobran i top case, i zajedno sa novim remenom, težim rolicama i omv 100 bengom, Beverly se preporodio. Išel sam poslje servisa na autocestu Zg-Jastrebarsko da vidim kak leti, pa preko Jaske na Vinsku cestu do Samobora, preko serpentina i iz Samobora kod Majke na ručak u Molvice, i natrag do doma. cca 60 km.

Jednom riječju: fantastično

Kada sam skinul samo vjetrobran, osječal sam se kaj da se vozim na nakedu nekom, zato kaj fest puše, ali je volan lakši i stabilniji, naginjanje u zavojima i upravljanje daleko preciznije. Sve u svemu osjećaj kao da sam na potpuno drugom motoru. A sa skidanjem top case-a više nemam turbulencije na stražnjem dijelu motora pri brzinama iznad stotke i "spojler" iza sjedala stvarno ima funkciju.

Odlučio sam se sada voziti samo sa bočnim koferima, e bajk je totalna legenda. Iznova sam ga zavolio:-) Već mi je polako dosadio, a sada sam opet jako sretan :Rbis: :Rbis:

9 mj - 11.100 km.
Što misliš Lukas, koliko nam Quasar može proći dok ne kihne?
HA... teško pitanje. ...dok ne prestane raditi :icon_mrgreen:
Brijem da bi trebao izdržati 60 000km min. Naravo uz održavanje primjereno eksploataciji.

gomila ljudi na Beverly forumu veli da stara mašina dura samo tako 60 000, bez ikakvih kvarova, naravno uz uredno održavanje. Kak su stvari krenule, relativno brzo budemo saznali da li je to istina:-)))

Lepi pozdrav :Rbis: :icon_super:



Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: koma - Prosinac 06, 2007, 09:04:22 am
... svaka promjena u ergonomiji na motoru čini čuda. tj. sve je to subjektivno.

skupi servisi?
1. bev je visokoturažna mašina i brzo troši potrošne djelove. preporučam da zajedno radite servise, a dijelove kupujete oriđiđi.
tako ćete se družiti, a i štediti, tj. nećete sponzorirati zastupnika  :llllol:
2. imam bmw i ne pada mi napamet da ga otpelam tomiću. svaka mu čast na djelovima, ali mu ne mislim plaćat puste sate za nekog šegrta.

rašpekt: live 2 ride  :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Prosinac 06, 2007, 09:43:23 am
Mislim da ću se složiti sa tvojim odgovorom. Ne mogu reći da bi ja servise manje naplaćivao kada bi se time bavio ali ako možeš i znaš sam, što da ne.
potpisujem tvoj odgovor i apsolutno se slažem s tobom.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: r.e.! - Prosinac 12, 2007, 17:45:40 pm
9 mj - 11.100 km.
Što misliš Lukas, koliko nam Quasar može proći dok ne kihne?
Morao bi proći bar 80.000 km, uz noremalnu uporabu i redovito održavanje :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Ožujak 18, 2008, 21:24:08 pm
Pozdrav svima :hello:

Evo samo mali update. Danas sam obavio servis na 18.000 km. Moram se pohvaliti da sam ga ukoturo u servis sa točno 18.002 km :llllol: Čak se i serviser smijal i pital me kaj sam radil krugove po kvartu da "narihtam kilometre".

Pošto sam u bliskoj prošlosti imal neugodnosti ok strane Moto Mondo servisa, tj, od Karić automobila d.o.o, koji su nesavjesno obavljali svoje servise, manjkavo, šlampavo i nadasve neprofesionalno, ( sve neugodnosti sam sredio privatno-pravnim kanalima, naravno u svoju korist :motocikli007: :icon_mrgreen:) odlučio sam promijeniti servisera.

Skuter sam servisiral u Piaggiu Stara Pešćenica, i imam samo riječi pohvale na profesionalno odrađen servis i na profesionalan kadar. Servis je ukupno koštal 620kn. U moto-mondu isti takav servis naplačuju 780 kn???

Zamolil sam dečke da pogledaju sve komponente, i da izmijene sve što nije u redu sa motorom, od kuplunga, rolica, kočnih pločica... zato što motor uskoro ide u prodaju i želim da bude savršen za novog vlasnika. Sve spomenute komponente su odlične, i izmijenjeni su svi filteri i ulje, pritegnute sve matice, i podmazani svi pokretni dijelovi, istokaren "kuplung"  :icon_super:

Da stvar bude još bolja, dečki su OPRALI motor  :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: Na moje pitanje kak to da su ga oprali, oni vele da to uvjek naprave prije servisa, i još su podmazali obje nogice  :icon_super: Kažu da je to standardno. U Moto-mondu se to dodatno naplaćuje???

Uglavnom, ja sam sretan dobivenom uslugom, i žaoo mi je što prije nisam išao u njihov servis, zato kaj bih si uštedio puno para, vremena i živaca, ali nema veze, čovjek uči dok je živ. I svim Piaggio i Aprillia vozačima koji žele održavati garanciju preporulujem ovaj servis.

Dojmovi vezani uz skuter: jednom riječju fantastično. U zadnjih 9 mjeseci koliko ga posjedujem i u 18.000 prekrasnih kilometara koliko smo skupa prošli imao sam samo jedan kvar, kada se zaglavio leptir od gasa, koji je isključivo krvica lošeg "redovnog" servisiranja u moto-mondo servisu, ali koji je otklonjen u sklopu garancije. Motor sada ide puno bolje nego kada je bio nov, mašina je pravilno razrađena, protrošnja goriva je konstantna na 3.3 litre, a potrošnja ulja zanemariva. Uspio sam ga upicaniti do savršenstva i vjerujem da će bez problema izgurati do 80.000 km, kada je vrijeme za malo veći servis na motoru, a nakon toga tko zna, vjerojatno do 160.000 i tako dalje. Na Beverly forumu, mehaničarski dio forumaša se kune da je mašina "vječna". Nakon 18.000 km bez ijednog štucaja iz agregata, po svim mogućim prilikama i uvjetima, ja im sve više vjerujem :icon_thumright:

Beverly će nadam se uskoro otići u ruke novog vlasnika, a moj Versys dolazi idući tjedan, ali to je već jedna druga prića!

Lepi pozdrav :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: koma - Ožujak 19, 2008, 08:37:32 am
da, da, pošten servis čuda čini.
Dorijanov servis mi je ostao u lijepom sjećanju još od vremena kad sam vozio vespu (prije 15 god  :icon_sad:)
koliko se sjećam, oni prodaju i servisiraju i kawe, pa ti preporučam da nastaviš kod njih.

- nemam nikakav interes radit reklamu -

sretno!  :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Ožujak 19, 2008, 08:57:50 am
da, da, pošten servis čuda čini.
Dorijanov servis mi je ostao u lijepom sjećanju još od vremena kad sam vozio vespu (prije 15 god  :icon_sad:)
koliko se sjećam, oni prodaju i servisiraju i kawe, pa ti preporučam da nastaviš kod njih.

- nemam nikakav interes radit reklamu -

sretno!  :hello:

Hvala :hello:

Mislim da nemaju servis niti prodaju kawe više, prodaju sve iz Piaggio koncerna. Nije niti meni cilj nikoga reklamirati, ali je žalosno da čovjek bude sretan kada mu netko stvarno pruži uslugu koju je i platio (govorim o moto servisu  :llllol:)

 :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Gusta - Ožujak 20, 2008, 01:04:11 am
Neznas ti o cemu o prica, tam je lopov named Dorijan imao servis prije 15 godina, ustvari to i je njegovo vlasnistvo al je to zrental Piaggiu.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: koma - Ožujak 20, 2008, 10:43:36 am
hmm. eto gusta, teške riječi. zato sam i otišao sa dosta njemačkih i drugih stranih, a i jednog našeg moto foruma.

ok. Dorijan? nije važan. trgovac? lopov? definitivno stručnjak za servisiranje, koji se čini, dobro poučava svoje šegrte.


važno je da je aposaric preporučio dobar servis za "pjađo"


a svaki trgovac je lopov, dok mu se ne dokaže suprotno  :icon_mrgreen:
najme, i ja sam bio jedan od njih  :dontknow:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Ožujak 20, 2008, 10:44:03 am
Neznas ti o cemu o prica, tam je lopov named Dorijan imao servis prije 15 godina, ustvari to i je njegovo vlasnistvo al je to zrental Piaggiu.

Pretpostavil sam da se radi o drugoj ekipi. Ne sjećam se kaj je bilo prije 15 godina, jerbo sam tada još sa praćkom nateraval vrapce po dvorištu :llllol:

Ma samo da su ljudi pošteni, sve se da dogovoriti :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Ožujak 21, 2008, 08:43:59 am


Sve to štima, ali jel može malo manje offtopica?

ovo je tema o Beverly sportu :-)

 :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Gusta - Ožujak 21, 2008, 17:32:14 pm

Sve to štima, ali jel može malo manje offtopica?

ovo je tema o Beverly sportu :-)

 :hello:

Oke... onda na topic. Sta je to sportsko u Beverlyju? Uplaceni listic sportske kladionice stavljen u prednji pretinac!  :icon_super: :icon_super:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Travanj 10, 2008, 22:18:40 pm
 :Rkap: pitanje za znalce: bevac 250 ie sport ima oko 650 km iz mašine se u leru, kretanju i pri manjim brzinama čuju neki zvukovi slični zvoncavnju ne stalno al često ? U servisu kažu da je to neki španer između remena pa pri vibraciji remena dolazi do doticanja sa njim i proizvodi se taj zvuk, pa ima li tu istine il da počnem :cussing:. Btw skut je općenito odličan za mene savršen izbor za grad i laganu okolicu ma sve pet
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: dund0 - Travanj 11, 2008, 08:20:13 am
čuj ja sam na jednom drugom piaggiovom modelu imao sličnu situaciju...zapravo se radilo o jednom vijku na desnoj strani odmah od zadnjeg točka prema motoru...taj vijak je držao neki okvir motora ili tako nešto (nerazumijem se u tehniku baš najbolje)...uglavnom radilo se o imbus vijku malo većem...ok nije bio prišarafljen kako spada pa je zujao (odnosno s vremenom na svim strojevima vijci popuštaju pa ih redovno treba zatezati)...
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Gusta - Travanj 12, 2008, 09:33:39 am
:Rkap: pitanje za znalce: bevac 250 ie sport ima oko 650 km iz mašine se u leru, kretanju i pri manjim brzinama čuju neki zvukovi slični zvoncavnju ne stalno al često ? U servisu kažu da je to neki španer između remena pa pri vibraciji remena dolazi do doticanja sa njim i proizvodi se taj zvuk, pa ima li tu istine il da počnem :cussing:. Btw skut je općenito odličan za mene savršen izbor za grad i laganu okolicu ma sve pet

Cisto sumnjam da je to kod novog Beverlyja. To zvoncanje se cuje u 70 % svih Piaggio skutera (a i drugih), uglavnom se cuju rolice, klizaci poklopca variomata, nesto oko kuplunga i to. Sam se vozi, svi kazu da je to bezazleno.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Travanj 12, 2008, 20:56:53 pm
ma nije strašno al kad je novo pa ti sve smeta misliš ovo-ono neš nevalja, ma jasno toči i vozi  :icon_thumright:
inaće hvala
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: IvanGrozni - Travanj 21, 2008, 19:00:36 pm
pozdrav..novi sam na forumu i neznam da li bi svoje pitanje postavio u ovoj temi ili bi trebao novu temu otvoriti...ali vidim da bi mi možda i mogli pomoći...

dakle iman beva 250ie godinu ipo dana star oko 8000 km. moj problem je počeo negdje oko 2800 km kad mi se počeo čuti remen. kada bi motor startao i vozio do negdi 40km/h i držao ga na tu brzinu čulo bi se jako lupkanje remena sve dok nebi ubrzao preko 60km. ja sam na servisu to uredno prijavio da bi oni meni rekli da je to sve normalno. međutim šta sam ja više km čino to je lupkanje postalo sve jače, pogotovo ujutro kad je motor ladan i kad bi lagano krenuo osim jake trešnje volana i lupanje remena čuo bi se još jedan tupi zvuk u deklu kao da nešto odzvanja.nakon mog stalnog negodovanja u servisu su mi prije 15 tak dana  navodno promjenili remen i istokarili kumplung...i bilo je bolje ali sa prijeđenih nekih cca 250tak km lupkanje remena se opet čuje pri brzini od 40tak km. prijatelj mi isto ima beva po godine starijeg i sa upola manje km i kod njega radi sve super.njemu se remen isto čuje ali samo malo kad krene i malo se čuje kad stane i to je to. a kod mene to nije slučaj pogotovo kad sidnem suvozača ili kad idem uzbrdo..

ako možete pomoći ili ste imali nekih sličnih iskustava bio bih vam zahvalan na pomoći..
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Travanj 22, 2008, 19:26:30 pm
za sada je kod mene još donekle podnošljivo to lupkanje, ok neznam kako će se razvijati situacija sa brojem pređenih km ali ću sigurno iznjeti svoje dojmove
pozdrav svima ma koliko vas ima  :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Travanj 23, 2008, 14:40:10 pm
Čuj, moj ima cca 20.000 km u nešto manje od 10 mjeseci, i nikaj ne lupka. Dečki ak imate garancije, silujte majstore dok vam to ne poprave, skačite im po glavi i da vidite kak buju sve složili. Nakon brojnih razočaranja sa Karić automobilima (moto mondo), i jedne brzopotezne sudske tužbice u moju korist, promjenil sam servis i sada idem na Staru peščenicu. Zadnji put su serviseri napravili tako dobar servis, kvalitetan, brz i pouzdan pa su dečki dobili Dva šiša iz Čingača. Sve se može srediti samo budite ustrajni  :icon_mrgreen:

 :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: runner spirit - Svibanj 10, 2008, 21:56:32 pm
Večeras sam imao priliku sjesti za beva 250 ie.
Mali krug po rivi.Skuter me osvojio istog trenutka.Nevjerojatna udobnost ,komfor,zaštičenost od vijetra.Pala je odluka moj sljedeći skuter pa makar bio i polovan biti će beverly.
Za početak udoban položaj sjedenja za mojih 189cm i previše prostora.Nevjerojatno je da mi upravljač ne udara u noge čak ni kad je okrenut do kraja(fantastično).Onda oslonac za leđa koji moj skuter također ima ali da bi ga koristio moram doći u neprirodan položaj,dok mi na bevu pristaje fenomenalno.
Ručke upravljača tako lijepo pristaju u ruku i dovoljno su široke.
Kontrolna tabla izgleda elegantno kao i dizajn cijelog motora.Skroz je pregledna dok mi se sviđa boja pozadinskog osvijetljenja(valjda mi je dosadila moja narančasta)
Veliki kotači-recimo ovako da ih mogu ubacit na gileru učinio bih to istog trenutka.
Agregat očarao me uglađen rad i međuburzanje ćini se da je piaggio dobro izveo taj i.e. sistem ubrizgavanja.
Jedina mana skutu je bila visoki vizir koji ga malo kvari,ali čujem da sport ima kraći vizir.
Ovo klapkanje iz variomata primjeti se lagano i samo pri startu, ali primjetio sam to kod većine bevova u gradu.
Oduvjek sam planirao kupiti nexusa(kad dođe vozačka za dotičnu klasu),ali više mi ne pada napamet-Piaggio Beverly je skuter za mene.
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Svibanj 29, 2008, 22:49:26 pm
LJudi moji   :Rjok:   baš tako pa da pukneš od smjeha, natero ja svog bevca da vidim koliko to ide kad ono nebi dođe do 120 km/h i kazaljka poče ludovat tamo vamo i pade dole. Sada mi je max negdje 45 km/h a iza mene gutaju prašinu 
  :llllol: . Sve uredno pregledali na servisu ( ima još gar. ) sajla ok biće kažu krepo brzinomjer pa dobivam novi al ide u kompletu sa brojačem km pa odpočetka 00000   :Rleb:   ( -2000 )
 E da još se čuje ono sitno, tiho  odzvanjanje metalnog zvuka kažu da je to tako kod svih i finito   :icon_scratch:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Svibanj 30, 2008, 09:05:36 am
Sada mi je max negdje 45 km/h a iza mene gutaju prašinu 
 

Ha ha ha, dobra  :icon_thumright:

Ajde super, sada su ti fino resetirali kilometražu, jedino kaj buš opet moral na servis na 1000 km  :llllol: :llllol:

 :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: black_rider - Svibanj 30, 2008, 10:40:12 am
jel se ide na meeting beverlijaša sutra?
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: diesel1oo - Svibanj 30, 2008, 17:41:17 pm

 jedino kaj buš opet moral na servis na 1000 km  :llllol: :llllol:

 

             :llllol:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Tromislawski - Svibanj 30, 2008, 17:58:13 pm
jel se ide na meeting beverlijaša sutra?

Ide  :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: vip1610 - Veljača 15, 2009, 17:10:57 pm
evo buduci da i ja imam sporta moram rec da mi je puno ljepsi od obicnoga hehe... pogotovo zbog spanjenja tog retro dizajna zbog kojeg sam skoro uzeo gilleru runner 200...dok nisam vidio beverly sport...crni kotaci i prekrasna mat boja mu zaista stoje....

moram priznat da mi je cudno vozit ga....nekako mi se cini trom...nisam siguran jel to zato sto bi sad trebao na pregled na 10k km pa da se malo sve sredi pa ce bit bolje...ali nemam uzbudenje kakvo sam imao s 50cc...sve dok ne pogledam na brzinomjer i vidim da jurim,tj da s pola gasa idem 80-90km/h.... kazem...cudno mi je, brzi sam naravno puno, ali na skuteru kad se ide 60 se ima osjecaj ko da se ide 100... al mislim da kad se naviknem pa ga pocnem vise sportski vozit, okretnije malo (za sada ga vozim ko chopper onak laganini u zavoje i to jer mi je toootalno drugaciji osjecaj, nije los, osjecam se sigurno, ali...)...

uglavnom, volim ga, ali ga (jos) ne obozavam...cekam sezonu da se bolje upoznamo...hehe
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: Lukas - Veljača 16, 2009, 10:52:01 am
Samo polako ulazi u sezonu, malo se prvo privikni na njega prije nego se "stopiš" s njim!! By the way, pregled bi trebao biti na 12tkm, ili se varam?
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: vip1610 - Veljača 16, 2009, 13:02:38 pm
pa da, naravno, zato i kazem da ga jos ne obozavam jer se ne forsiram neg se lagano upoznajem s njim (pogodtovo dok je jos hladno pa ne drzi cestu kak moze)....

da, ali ja sam kupio polovni na 9200...tako definitivno ocu da se taj serivis sada obavi, da se promijeni ulje, sve sve sve kaj bi trebalo inace na 12... mozda cak i gume promijenim....tako da znam na cemu sam tocno da ono...krecem ja od nule (kao)...

Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Veljača 16, 2009, 14:31:17 pm
Pa kaj nije bil skuter na redovnom pregledu na 9000? Jel pod garancijom još?
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: vip1610 - Veljača 17, 2009, 10:55:01 am
pod garancijom nije, ali na redovnom servisu je bio... ali svejedno ja to ocu napravit i na 10000 tj nije mi stvar to kaj je 10000 neg to kaj pocinje sezona, zelim da se sve pogleda jos jednom, bla bla, tak da svedem moguce probleme (U SEZONI KAD SVAKI DAN OCU PROVEST NA MOTORU STO VISE A NE DA JE U SERVISU) na minimum....
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: vip1610 - Ožujak 18, 2009, 14:15:04 pm
evo "testirao" sam ubrzanje do 100...

onako u glavi sam govorio dvadesetidva...(to je navodno jedna sekunda tocno).. tako da nije bas kompletno precizno, ali mi se ne vozi bas s stopericom u jednoj ruci tako da...

uglavnom...beverly 250sport (znaci i svi ostali 250) ubrzava do 100 za 9 sekundi...pomogao sam mu tako da sam se pogrbio a ne bio uspravan i radio veliki otpor na taj nacin...

uglavno..kak vama to zvuci?.. mislim jer i vi imate slicno ili sam ja presporo brojao sekunde....
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: bcemelji - Ožujak 18, 2009, 20:31:00 pm
provjerit cu i ja na svom sa stopericom pa ti javim,ali zvuci realno :icon_thumright:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: aposaric - Ožujak 19, 2009, 08:35:01 am
8 sekundi okruglo, provjereno sa štopericom još daaavno, već smo imali negdje tu temu  :hello:
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: vip1610 - Ožujak 20, 2009, 00:16:34 am
opa...znaci moj je spor...hehe

hvala...=)
Naslov: Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
Autor: stipe_zd - Ožujak 06, 2013, 12:36:51 pm
znam da je tema stara, ali me cisto zanima sto je sa ovim bevm od autora teme?