Autor Tema: JET ENGINED BEVERLY--SOON!  (Posjeta: 30072 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #60 : Veljača 10, 2010, 09:55:22 am »
Hvala Brzi. Znači riječ je o CAMPINGAZ CV470 kartuši, radi dimenzija. Ako imaš, kad isprazniš nemoj me zaboraviti. Stvarno bi mi pomoglo jer mi je žao kupovati i onda prazniti plin bezveze. Da ga mogu barem nekako pretočiti ali mi se ne da zajebavati s time.
Imam dovoljno za mozgati radeći ovo što sada radim. I ovako i onako ljudi to bacaju u smeće.
Evo kak izgleda, (ispod prikazano).

THANKS!
Stvar se onda vrtila otprilike na 15 000 rpm, mislim da ne više. Sada ću znati više jer imam PRM indikaciju.
« Zadnja izmjena: Veljača 10, 2010, 10:18:31 am Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #61 : Veljača 13, 2010, 23:21:40 pm »
Evo, nakon malih preinaka koje sam napravio opet je stroj u finalnom stanju, no elektronika nije još sva priključena. Sada sam vario komoru na još par mjesta kako bi poboljšao efikasnost same komore, brizgaljke pline povećao sa 0.6 na 0.8mm unutarnji promjer te popravljao konturu kučišta kompresora tako da je sada razmak između lpatica kompresora i kučišta 0.28mm a prije je bio 0.6mm. Naime što je manji razmak, to je bolja efikasnost kompresora a time i rada motora.
Napravio sam mlaznik od Inconela713C 0.4mm debljine u kojem se mlaz iza turbine usmjerava te se tu stvaraju krozzvučne pa i nadzvučne brzine ispušnih plinova i time povećava potisak motora.
U mlazniku je ugrađena i EGT (Exhaust gas temperature) sonda koja daje ECU podatak temperature ispušnih plinova. Smještena je 8mm iza turbine.
Ovaj puta sam izradio novu obujmicu nosača motora, sve izrađeno od jedne ploče aluminija.
Toliko za sada, uskoro opet filmić..nadam se.
« Zadnja izmjena: Veljača 19, 2010, 09:43:34 am Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #62 : Veljača 14, 2010, 00:29:14 am »
sad mi je još jedno pitanje palo na pamet  :icon_scratch:

kolika je trajnost?

razlog za pitanje je jednostavan: planiranje, nabava materijala, izrada, silno testiranje, rješavanje problema - detaljno ili u hodu (ovisi o samom problemu) itd, itd, utrošeni novac i trud  da ne spominjem...

da ja  ovako nešto radim, to bi bilo isključivo iz ljubavi prema preradama i bilo bi isključivo na motoru koji mislim  zadržati. i zato me zanima koliko traje ovako nešto do prve ozbiljnije reparature (nedaj bože kvara).

ili da pojednostavim:
ako projekt uspije potpuno u planiranim okvirima, koliki je omjer korištenja/održavanja toga? za primjer: lijepo je imati nabrijanu Hondu NSR dva takta koja može činiti čuda, ali mi nije toliko privlačno rastavljati mašinu za svaku sezonu...
google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #63 : Veljača 14, 2010, 16:52:27 pm »
Ukoliko je motor napravljen bez felera u smislu, dobrih ležajeva, dobrog sustava podmazivanja, te neoštećenosti samih rotirajućih komponeneata, tada je trajnost motora "praktički neograničena" ( sve ima vijek trajanja). Jedino onda što se mijenja na motoru su ležajevi te eventualno turbine. Neki podaci već govore o tome da je servisni pregled ovog stroja 50h rada. Promijeniš ležajeve iz predostrožnosti i to je to. TUrbine se mora redovito pregledavati svakih 25 sati rada. Naime, ovaj motor bi još trebao imati na sebi indikator vibracija jer to mmu je najveći neprijatelj..vibracije. Ukoliko motor počinje vibrirati znači da je došlo do debalansa rotora te je potrebno opet balansirati i pregledati rotor da nije nešto puklo.
DA pojednostavim...koliko često ljudi popravljaju turbo na mašinama? eto...toliko je i ovaj motor potrebno servisirati.
Ovo nije model iz tvornice tako da je ovaj model možda potrebnije pregledavati češće s obzirom na turbo u autu, ali mlazni motori su uglavnom "maintenance free". SAmo kontroliraš ulje i to je to. Ukoliko nikada nije bilo toplog starta motora (pregrijana turbina), samo šišaj.
Što se tiče novaca i vremena.......hmmmmm razmisli
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #64 : Veljača 14, 2010, 20:17:34 pm »

Što se tiče novaca i vremena.......hmmmmm razmisli


ne kužim  :icon_scratch:
znam kada si počeo ovo raditi, neznam kakav je tvoj dojam o vremenu, ali ako sam ja nestrpljiv za tvoj motor, onda si valjda i ti  :icon_mrgreen: znači, vremena je puno. novaca, nemam pojma, ali tu ne računam samo nabavu materijala za jet


trajnost ok i
ugrubo, servisni interval je ekvivalent cca 5000 km. jedan ili dva u sezoni, kao i bilo koji drugi motor.
hvala na odgovoru  :icon_thumright:
sada je projekt još zanimljiviji
google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #65 : Veljača 15, 2010, 13:43:10 pm »
S obzirom da je uporaba ovog motora kratka u smislu da njegov rad je ograničen na 15-20 minuta radi veličine tanka (1-2 litre), rad od 50 sati se nakuplja u nekoliko godina. Ja vjerujem ,kada bi se taj model više upotrebljavao, da bi se radili pregledi i češće.
Da sam nestrpljiv, to je istina, ali to je hobi. Vremena je jako puno uloženo u razvoj tehnologije izrade tih djelova s obzirom da je sve rađeno u vrlo skromnim uvjetima. probao sam tražiti usluge CNC glodanja, te laserskog rezanja u nas ali to je nemoguća misija. moram priznati da nisam uopće naišao na razumijevanje osoba koje posjeduju potrebne alate za izradu ovakvih djelova.
Svima je to zajebancija i naravno da su im cijene usluga strahovito previsoke.
Iz vana dijelove gotove naručim za 3 puta manje novaca, a da nisam potrošio niti litre benzina, niti minute vremena. Vrlo žalosno, ali to je HRVATSKA!! Čak sam im davao i nacrte napravljene u ACADUi CATIa programima tako da nisu ništa previše trebali niti raditi. Od proizvodnje u nas neće nikada biti ništa ukoliko naši poduzetnici budu razmišljali na ovaj način (moje skromno mišljenje). Čak sam upitao i ljude koji izrađuju dijelove za prototipnu proizvodnju...njima se na da zajebavati..uvijek isto.
Napominjem, ovjde su jedini dijelovi, koje sam kupio, kompresor, turbina (rotor i stator), vratilo i ležajevi. Sve ostalo je moj ručni rad. Morao sam angažirati frenda zlatara za tvrdo lemljenje jer ne posjedujem tu opremu, te TIG varioca kojeg sam platio kao zlato da mi povari max 50 cm vara TIG aparatom.
Ja sam vario (MIG/MAG), tokario, glodao, bušio, rezao, brusio, pripasivao, mjerio, crtao u ACADU nove dijelove...ma mislim SVE!
Vjeruje mi kada ti kažem da mi je jednostavnije kupiti sve strojeve nego se zajebavati sa majstorima u CRO. Svaki smatra da je njegov posao najbitniji i najskuplji.
Ovo je rad od 5 mjeseci, svaki dan skoro po barem 2-5 sata. Tu računice nema.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #66 : Veljača 15, 2010, 20:23:45 pm »
Evo kako izgleda i FADEC sa data terminalom. Na D.T. podešavamo parametre rada motora. Koliko želimo da nam bude relant snaga, Cruise snaga, max snaga, ograničenja temperature, priming gorivne pumpe, usklađivanje sa servo uređajem koji nam je davač snage ujedno etc...etc
Ujedno na D.T. isčitavamo brojeve okretaja, temperaturu ispuha, postotak snage, snagu baterije pumpe goriva, trim pumpe.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #67 : Ožujak 05, 2010, 15:58:38 pm »
Da ja tebe zdravoslejacki pitam  :icon_mrgreen:


Bu letil taj beverly ili nebu  :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #68 : Ožujak 05, 2010, 23:58:29 pm »
Čuj, dugo se to teba testirati a i danas mi je upravo došao servo tester s kojim "dajem gas" pili. DAnas smo ga ženica moja i ja kresnuli na balkonu, malo da se zvrti. Zgrijali smo ga. Sada još moram dobiti jednu stavku i mali ide na pravu probu. Ukrotio sam EGT svojim modifikacijama komore tako da mi se sada temperatura turbine više ne penje tako jako. Uskoro pravi test ......ler 20 000 RPM ........60 000 RPM 60%.....max=100kRPM-120kRPM, EGT=650C-700C i onda ide na probu potiska, još nisam složio pureću vagu.
E kada sve to bude gotovo onda tek ide na Beva.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #69 : Ožujak 06, 2010, 08:21:19 am »
neovisno o svemu mozemo zakljuciti da su moguce samo dvije opcije:

A. Beverly bude letio
B. Beverly bude letio u 3pm

 :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #70 : Ožujak 14, 2010, 22:19:44 pm »
Mali update, 13.03.2010. napravljen ponovni test nakon par prethodnih koji su me malo zezali.
Kratak poprilično iz ali to meni nije bitno. rezultat svega je stabilan rad motora na idle 24 000 rpm, kratak skok na 28 000 rpm i nakon toga gašenje radi provjere. Imao sam malih problema sa ležajevima i aksijalnim pradnabijanjem istih ali sve je uspješno rješeno.
Kratak link za filmek testa

http://yfrog.us/86lukaskj66succesz
« Zadnja izmjena: Ožujak 14, 2010, 22:30:56 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #71 : Ožujak 15, 2010, 19:52:48 pm »
Kaj ju to pokrećeš sa nekim elektromotorom da se zalaufa na potrebni broj okretaja pa onda pališ pilu? Gdje to točno misliš montirati na beverly? Bilo bi zanimljivo da imaš dvije takve rakete, pa svaku sa jedne strane umjesto bočni kofera!  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #72 : Ožujak 15, 2010, 20:34:45 pm »
DA, eleltro starter ju zavrti na nekih prvo 2000rpm gdje se pali plin pa onda na  12-15 000 rpm gdje se počinje ubrizgavat jet fuel. Za sada imam samo jednog jer je izrada ovoga poprilično skupa, recimo cijena jednog malog rabljanog auta kada sve izračunam. Bolje da se ne podsjećam na to.
Na beva planiram staviti sa strane gdje idu koferi, ili možda na sami kofer, hehehe!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #73 : Ožujak 15, 2010, 20:46:00 pm »
Koliko to cudo kad se razvrti daje snage?

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #74 : Ožujak 15, 2010, 22:36:31 pm »
njegova snaga se u ovom slučaju računa u potisku, medjutim kada bi na vratilo motora stavio produženo vratilo i stavio u neki gearbox (kao da je turbo-vratilni) motor onda bi ja mislim bilo otprilike 10-12 KS pri 120 000rpm. cca :icon_mrgreen:
To govorim napamet, možda prije nekih 5-10ks...morao bih se malo pozabaviti time.
« Zadnja izmjena: Ožujak 16, 2010, 08:28:08 am Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!