Autor Tema: JET ENGINED BEVERLY--SOON!  (Posjeta: 30049 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #15 : Listopad 07, 2009, 22:12:38 pm »
točno to  :icon_super:

te jet fore su mi malo previše  :icon_mrgreen:, ali se stavljam u predbilježbu za prvi red gledališta kad bu čudo išlo u probnu vožnju  :icon_mrgreen:

   i ja, i ja   :icon_thumright:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #16 : Listopad 07, 2009, 22:58:13 pm »

Ovo su sada glavni dijelovi u spoju. Sada moram napraviti još neke male preinake i komora za sagorijevanje se uskoro ide variti.
Ovo sku slike komore za sagorijevanje (cilindra na motoru) zajedno sa statorom turbine. U njoj sagorijeva gorivo sa komprimiranim zrakom te sagorjeli vruči plinovi preko statora turbine se usmjeravaju optimalno prema turbini.  Turbina nam ovdje služi da ju vrući zrak okreće kako bi ona mgla okretati kompresor. Mlaz je taj koji nam služi kao korisni rad.






Moram priznati da je veliki problem pronaći materijale s kojima se može raditi ovakve stvari. Komora je izrađena od materijala kao i turbina. Inconel713C lim 0.4mm. To je nešto kao i CrNi, ne hrđajuće , a tvrdo i  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
A da ne govorim o majstorima koji za ovakve stvari ne postoje izgleda tj. nikome se "ne da zajebavat". Uglavnom zato je sve ovo mojih ruku djelo, osim turbine i kompresora jer bi bilo vrlo teško za napraviti.
Pozz
« Zadnja izmjena: Veljača 17, 2010, 14:01:49 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #17 : Listopad 07, 2009, 23:38:22 pm »
a gle...  :icon_scratch:
teoriju znam, tj. koliko se sjećam onih osnovnih stvari iz škole. vrtiti to po rukama, to je već sasvim druga stvar, ajoš to prilagođavati na skuter  :icon_eek:
usudio bih se igrati sa preinakama klasičnih sklopova (da je vremena, i više nego novaca), ali ovako nešto...
kao što rekoh, bit ću u prvom redu za gledanje probe  :icon_thumright:
google master



Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #18 : Listopad 08, 2009, 08:27:31 am »
Ja već sad gledam i ne mogu vjerovat :icon_scratch:  Svaka ti dala za ovaj pothvat :icon_super: :icon_super:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #19 : Listopad 12, 2009, 18:37:05 pm »
Danas su napravljene brizgaljke od mesinganih cijevčica. Same brizgaljke su vanjskog promjera 0,8 mm. Fuel ring i ostalo je od malo debljih promjera  (2mm i 4mm vanjski promjer). Isporbane su na plin (jedna treba doradu jer razlike u visini plamena smiju biti max 10%. Kod mene su +/- 1%. Izvrstan rad jednog prijatelja zlatara. Spojevi su tvrdo lemljeni sa srebrom. Kad montiram gore , sve će vam biti jasno čemu to služi.



Čak sam i ponovo moram raditi tunel za vratilo jer je stator turbine stigao sa malo drugačijom mjerom. Ipak, sve smo napravili i centrirali ispočetka.Evo kako noviji primjerak izgleda.

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #20 : Listopad 12, 2009, 23:01:06 pm »
e fak...


sad su već i zlatari počeli raditi tuning  :icon_mrgreen:
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #21 : Listopad 13, 2009, 20:53:43 pm »
  Odlično majstore !!! :icon_super:

  Nego kolike bi temperature trebale bit kod tih brizgaljki ? Pitam zbog tog lemljenja, jel podnosi lem tolike temperature ili se "one prave temperature" razvijaju tek negdje iza brizgaljki ?
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #22 : Listopad 13, 2009, 21:55:22 pm »
Oko brizgaljki nema veće temperature osim temperatura stlačenog zraka koji bi trebao biti max cca 100 Celzijevaca. Iz tih brizgaljki izlazi gorivo koje se u tubama u kojima se brizgaljke nalaze, mješaju zrak i gorivo i tek onda dolazi do eksplozivne smjese u pravom smislu. Znači na izlazu iz tuba dolazi do paljenja smjese i onda prema turbini te tek na tom dijelu dolazi do velikih temperatura. Izlazna temp zraka (EGT= Exhaust Gas Temperature) bi trebala biti oko 600 Celzijevaca pri max okretajima.
Tvrdi lem b trebao izdržavati te temperature s obzirom da se te brizgaljke uopće ne kupaju u vatri. Jedino što se kupa u vatri su izlazne stijenke komore za sagorijevanje, te naravno stator i rotor turbine. Oni pate :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #23 : Listopad 13, 2009, 22:09:01 pm »
   :icon_thumright:  Hvala na objašnjenju, zvam da je plamen iza njih ali sam mislio da se razvijaju veče temperature zbog pritiska i kompresije zraka koji struji turbinom.
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #24 : Listopad 30, 2009, 21:21:53 pm »
Evo laganini se završavaju dijelovi, sada sam na varenjima komore i mlaznika. Naravno da nisam opet našao niti jednog majstora koji želi variti 0.4mm Inconel713C i CrNiSi materijale te sam sam morao uzeti MIG aparat i uništiti par komada prije samog varenja pravih dijelova.
Veliko maltretiranje sam doživio kada sam shavtio da je kompresor većih dimenzija od onog u nacrtima i to na uvodniku su lopatice veće u promjeru za 2.3mm što mi je omdah poremetilo i konture uvodnika zraka. Naime, razmak između rotirajućih lopatica kompresora i uvodnika zraka smije biti 0.2-0.5mm. To je jako teško za napraviti, vjerujte mi. Za to sam napravio poseban nož za tokarilicu koji je na sebi imao zakrivljenje koje sam prije nacrtao u ACAD-u kako bih dobio pravu krivinu. Sama izrada noža je trajala 2-3-sata pa si sami gruntajte.
Evo slika malo
ovo su dijelovi koje sam do sada izradio i to je gotovo skoro sve

Usisnik i poklopac kompresora (mucho teško za učinit

Ako se sjećate onog kanistra plina s početka priče...sada ovak izgleda

cijevčice (SS)za u kojima se mješa gorivo i zrak, kupljene su sa 4mm unutarnjim promjerom koji je proširen na 5mm, vanjski promjer 6mm

postupak širenja promjera SS cjevčica (puno ulja i polako)--ove su mi stigle iz Engleske jer ih kod nas nisam uspio nabaviti

Ovo je stražnji dio komore za sagorijevanje na kojeg sam te tubice moral pričvrstiti (lim 0.4mm CrNi) varenjem i to mikronskim varenjem.





pa malo kompresor ponovo


I evo motora kako izgleda sa još neobrađenim usisnikom s vanjske strane, ovo je bila početna verzija


izlazni dio turbine


i u principu ovako izgleda motor bez priključaka i startera koji dolazi s prednje strane na usisu ...kao nos


Sada ide finish i još MALO!!!!!!! Čekam ponude za elektroniku tj FADEC (full authority digital engine control) pumpu za kerozin(diesel), EGT sondu i slično i to će onda biti to.

« Zadnja izmjena: Veljača 17, 2010, 14:02:39 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #25 : Studeni 09, 2009, 22:31:43 pm »
  Odlično, samo naprijed  :icon_thumright:

  Vidio ovo:  http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack


  pa rekoh možda dobiješ koju novu ideju za primjenu svog stroja kad ga završiš !
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #26 : Studeni 10, 2009, 22:32:58 pm »
Hvala, ali taj bi se iznenadio kada bi mu crijevo izašlo iz vode.
Sada sam u postupku dovršavanja i rada na sustavu za podmazivanje i sustavu za gorivo (hardware). Komora je djelomično zavarena. Zajedno sa ispušnim konusom, to bi bili završni dijelovi motora.
Avo malo slika kako izgleda sustav za podmazivanje ležajeva. Naime sada su mi ugrađeni obični zatvoreni 608 ležajevi za testiranja jer keramičke 608 ću koristiti samo kod završnog sastavljanja(da ih ne bi oštetio ili slično). Evo slikica... Cijevčica za podmazivanje(brizgaljka) je unutarnjeg promjera 0.5mm pa si zamislite kako je to bilo jednostavno za raditi. Kanali su izbušeni na veći promjer kako bi oko njih strujao zrak pod pritiskom da se olakša stvaranje magle ulja koja će prolaziti kroz ležajeve te ih na taj način podmazivati i hladiti.






I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #27 : Studeni 11, 2009, 11:26:11 am »
  Odlično, samo naprijed  :icon_thumright:

  Vidio ovo:  http://www.funvideoworld.com/video/1330/Water-jetpack


  pa rekoh možda dobiješ koju novu ideju za primjenu svog stroja kad ga završiš !

 :icon_super:
BMW = bauer motor werke

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #28 : Studeni 12, 2009, 11:20:14 am »
možda napravim magisterij po tom pitanju, a ovo će mi biti magistarski rad. Tko zna. :dontknow:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: JET ENGINED BEVERLY--SOON!
« Odgovori #29 : Studeni 19, 2009, 09:21:25 am »
Jučer sam testirao varove i komponente na temperaturne promjene. Radi se o ispušnom konusu i komori za sagorijevanje. Test uspješan.
Sada već ja postajem jakkkoooooo nestrpljiv, moram priznati.

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!