Autor Tema: Muke po Kmx-u  (Posjeta: 3071 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Maky(Kmx)

  • Komarac
  • *
  • Postova: 13
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Muke po Kmx-u
« : Kolovoz 16, 2009, 00:18:06 am »
kao sto i naslov kaze "muke po kmx-u"... imam kawasaki kmx 125 90.godiste a ono sto me muci je, motor se malo teze pali al ajd to i nije neki problem po meni posto je dosta star, ono sto me vise muci je to kad se s njim krece tj. kad se ubaci u prvu brzinu kad se motor upali i malo zagrije, moram ga naturirat na ili oko 5000rpm da mi ne "crkne"... inace kad se krene dobro ide a druga stvar koja me muci je to sto kad usporavam i mjenjam brzine npr. 4-3-2... ako ga ne turiram on mi "crkne" dok se jos krecem... dali je to problem s kvacilom,mjenjacem ili je premali gas... ili mozda nesto trece, uglavnom ako netko zna u cemu ili oko cega bi mogao biti problem  bio bi mu jako zahvalan da mi kaze...
Supermoto & Cross Fan
2 Wheels 4 Life

Offline Walter Wolf

  • Vizir
  • **
  • Postova: 235
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #1 : Kolovoz 16, 2009, 14:16:17 pm »
probaj ocistiti karburator, filter zraka i podesiti ler gas.

Offline Maky(Kmx)

  • Komarac
  • *
  • Postova: 13
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #2 : Kolovoz 16, 2009, 17:13:19 pm »
cuo sam da se karburator cisti s nekom nitro-nesto tekucinom tj. da su ostavi nekoliko dana u toj tekucini, jer ona navodno skida svu koroziju i necistocu iz njega... filter zraka na motoru nemam htio sam ga nabavit medutim ne znam dali su me htjeli zavaljati u trgovinama tj. moto-servisima rekavsi mi da je njegova cjena negdje oko 600kn sto je po meni suludo jer sam na policama vidio filter zraka za kawaski ninju 600 a cijena mu je bila oko 40-ak kn, sto se tice stelovanja ler gasa tu nema niakavog rezultata pokusao sam medutim taj vijak ili ne valja ili je nesto drugo u pitanju jer na karburatoru uopce nemogu nastelati gas, mogu samo na sajli...
Supermoto & Cross Fan
2 Wheels 4 Life

Offline Maky(Kmx)

  • Komarac
  • *
  • Postova: 13
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #3 : Kolovoz 17, 2009, 16:56:41 pm »
ono sto sam zaboravio spomenit je to da mi je taj tip od kojeg sam kupio motor rekao da neki RC-ventil ili pumpa nesto "krcka"... mozda bi moglo bit do toga al ja nemam pojma ni sta je to ni gdje se nalazi...
Supermoto & Cross Fan
2 Wheels 4 Life

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #4 : Kolovoz 18, 2009, 00:57:51 am »
Ima tu više toga za bacit oko...al kak ti je Walter reko.....čišćenje frgića (kompletno raskopati i očistit od smeća kojeg sigurno imaš u njemu...a to se ne radi uranjanjem u nitro-nešto tekućinu već traži majstora koji zna kaj radi da ga fizički raskopa i očisti)....štelanje ler gasa bude davalo rezultate kad se frgić očisti....a osim toga nebi bilo loše bacit oko i na svjećice...uglavnom....imaš stari motor na kojem bi trebalo napravit jedan pošteni servis koji te bude koštao,možda ne previše ali bude....
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Maky(Kmx)

  • Komarac
  • *
  • Postova: 13
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #5 : Kolovoz 18, 2009, 11:40:43 am »
svjecica je nova to sam odma promjenio (orginalna naravno od Ngk-a), filter zraka nemam jer su mi nesto sumnjivi s cjenom a za kraburator ne znam, dali to bas moram odnjeti u moto-servis na ciscenje ili moze u bilo koju automehanicarsku radnju...
Supermoto & Cross Fan
2 Wheels 4 Life

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Muke po Kmx-u
« Odgovori #6 : Kolovoz 18, 2009, 23:12:34 pm »
Pozdrav!
Probaj sa frgićem prije...raskopaj i dobro ga očisti...očisti dizne, uzmi neku sajlu, npr.kočnica od bicikla...uzmi nitnu i čisti, zatim stavi dijelove u benzin i potom ispuši kompresorom...kod starijih endura manje kubikaže znalo se desiti da plovak dobro ne zatvara, tj ispala je ili zapela iglica. I zamjeni ngk sa nekom drugom, u zadnje vrijeme više štete nego koristi od njih!
sretno s popravkom!