Autor Tema: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy  (Posjeta: 9819 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ziggysb

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: -4
  • Spol: Muški
Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« : Kolovoz 08, 2009, 15:26:20 pm »
:D

Mali iznad mene govori sve...Konačno je gotovo.Motor je u vlasništvu mog rođaka i prošle godine u jesen smo odlučili prešpricati motor i izvući linije.
Međutim tu su stvari otišle pomalo u hedonizam i bio bi grijeh ostaviti stvari kakve jesu, jer smo primjetili da su prijašnji majstori iza sebe ostavili popriličan broj rješenja o kojima bi se mogao napisati i omanji roman... :pdolje:
Uglavnom najveća zasluga pripada mom ocu koji je detaljizirao, finiširao i pružio idejna rješenja bez kojih restauracija ne bi bila moguća.
Nadam se da će ove slike potaknuti vlasnike da ne brzaju sa rješenjima i da na kraju satisfakcija za dobro obavljen posao nema vrijednosti .

Uglavnom nemam baš cijeli tok restauracije ali mislim da će i ovo biti više nego dovoljno.
Na nekim slikama se pojavljuju i moji dijelovi od /2 jer samo paralelno rješavali oba motora..

Naravno prvo pjeskarenje koje je otkrilo niz brzih rješenja u obliku kita..








Nakon toga smo brusili dijelove finom žicom ,popravili limariju gdje je trebalo i zamjenili ne autentične dijelove poput nosača fara , kartera itd...koji su bili od različitih modela.



Idealna prilika je bila da se motor složi kako treba jer nakon rastavljanja oba motora shvatili smo da da i jedn i drugi motor (/2,/3) imaju izmiksane dijelove.Nisu štimale glave ventila, karburatori,cilindri,klipovi itd, pa je sada sve složeno po tehničkoj knjižici.
Znači od načina podmazivanja,tipa cilindra ,originalnog karburatora



Ljevo stari cilindrar od neutvrđenog modela a desno je originalni za 25/3 gdje brojevi govore da(2,3 i četvr znamenka) da je to cilindar za seriju 24, model broj 4.
24,25,25/2,25/3

Tražili smo takav cilindar i našli jedan potpuno izmučeni koji je saniran u potpunosti: pixanje na 68,varenje profesionalno odlomljenog rebra, pjeskarenje,farbanje termičkom bojom, pečenje boje




Bilo je gomilu popravaka bloka motora gdje je bilo razvrtano oko 50 posto navoja i polomljeni dijelovi unutar bloka .Samo za informaciju recimo da je mrežica oko pumpe bila izravnana konzerva od paštete.. 
 :haha:





Ovdje je nekada bila rupa jer se majstoru omakao borer..





Promjenjeni su svi ležajevi (C3 tolerancija na radilici) semerinzi ,lanac , zatezači, reparacija radilice,kvačila,pumpe..





 Ćaća i probno štelanje


Pečenje termičke boje..(žena je bila jako vesela kad je vidjela šta trpam u novu pećnicu 
 :(  )



Finaliziranje bloka motora:





Reparacija diferencijala, nove cijevi amortizera i ostala veselja strojobravarije..








Reparacija ventila za odušak:





Nove žbice, poliranje felge, centriranje..






Popravak kontakt plate, preinaka nosača,novi elementi bravice:





Povrat sa lakiranja:





Zatim je krenulo sastavljanje pri čemu je naj zahtijevni dio posla bio pažnja da se nešto ne ogrebe i slično ..










Slaganje nove električne instalacije:









Ugradnja štednih lampica za rasterećenje centrale:






Bodywork:




Završetak se bliži kraju i motor je upaljen vjerovali ili ne na treću kurblu...predpostavljam da se zato kaže treća sreća!!!





/BMW%20R25_3%201954/HPIM2919.jpg[/IMG]











Nakon 200 kilometara izmjenjena su kompletna maziva da se motor očisti, i sljedeće je na 1000 zatim uobičajeno mjenjanje ulja.

Thats all Folks!!
Vidimo se na sljedećem projektu!

 :bye:

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #1 : Kolovoz 08, 2009, 16:28:44 pm »
SVAKA VAM ČAST !!!   :icon_super:


 Motor je predivan!

 
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #2 : Kolovoz 08, 2009, 18:53:34 pm »
 :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

Sreća da mene i moje patente niste vidjeli kad sam uređivao R25  :icon_mrgreen:
google master



Offline kosta

  • Komarac
  • *
  • Postova: 81
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #3 : Kolovoz 09, 2009, 11:29:29 am »
Svaka čast.
I sam sam prošlu zimu slagal staru Hondu, tak da znam koja je to muka, ali gušti su gušti :icon_super:
nek smo mi živi i zdravi

http://ubmc.hr/

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #4 : Kolovoz 09, 2009, 15:51:03 pm »
Svaka čast majstori :icon_super:
Onima koji su prije vas radili na tim motorima,nemoj niš zamjerat,jer te preinake vjerovatno proizlaze još iz onih vremena "snađi se druže" :icon_mrgreen:  A kako sad stoje stvari,vjerovatno nam predstoji "povratak u budučnost" :icon_fU:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #5 : Kolovoz 09, 2009, 19:08:56 pm »
Odličan posao...svaka čast  :icon_super: :icon_thumright: :icon_thumright:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline ziggysb

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: -4
  • Spol: Muški
Odg: Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy
« Odgovori #6 : Kolovoz 10, 2009, 12:26:53 pm »
Fala dečki!