Autor Tema: Diesel  (Posjeta: 8278 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Diesel
« Odgovori #15 : Travanj 14, 2009, 15:38:38 pm »
Npr. KTM EXC 450, Husaberg FE 450,570, Yamaha WR450 i još puno drugih. Ovi motori naravno nisu za putovanje, ali su stvoreni za pravi enduro.

Mileni, a o kojim motorima i bolje rečeno tipu motora mi govorimo  :icon_scratch:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Diesel
« Odgovori #16 : Travanj 14, 2009, 21:16:23 pm »
za početak. Ja sam zagovornik dizel agregata pa samim tim ovo jako pozdravljam

da nije jeftin, ali ako ovako malo troši, razliku u cijeni vratiš u pola godine

Pouzdanost agregata bi trebala biti velika jer dizel je poznat po tome....

a sve ostalo če se vidit za godinu dvije
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Yamaha fan

  • Vizir
  • **
  • Postova: 169
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • vozim - u svim uvjetima
Odg: Diesel
« Odgovori #17 : Travanj 14, 2009, 22:38:45 pm »
Mileni, a o kojim motorima i bolje rečeno tipu motora mi govorimo  :icon_scratch:

Govorimo o enduro motorima kojih ima zbilja svakakvih: od najmanjih i najslabijih do pravih zvijeri. Svaki od njih se isto kao i ovaj na određenom terenu snalazi odlično, dok na drugom ima neke nedostatke. S ovim se može uživati na cesti isto kao i na nekom prašnjavom putu.
Svi mi kažu nemoj više piti, natoči još jednu pa ću razmisliti!!!

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: Diesel
« Odgovori #18 : Travanj 14, 2009, 22:56:12 pm »
dobro izgleda...
može i bez oklopa  :icon_mrgreen:

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Diesel
« Odgovori #19 : Travanj 14, 2009, 23:17:40 pm »
Govorimo o enduro motorima kojih ima zbilja svakakvih: od najmanjih i najslabijih do pravih zvijeri. Svaki od njih se isto kao i ovaj na određenom terenu snalazi odlično, dok na drugom ima neke nedostatke. S ovim se može uživati na cesti isto kao i na nekom prašnjavom putu.

Pogleč. Mi izgleda nismo na istoj valnoj dužini jer da jesmo onda bi skopčal da gore navedeni diesel primjerak predstavlja nešto na čemu se putuje i kojemu se servisni intervali mjere u broju prijeđenih kilometara dok ovi tvoji nabrojani servise odrađuju nakon određenog broja sati koje bi natukao za par dana malo ozbiljnije vožnje. Nemoj brkati pojmove putnog endura i hard endura koji su ''radni strojevi'' na kojima se definitivno ne putuje mada pružaju nesumnjivo zadovoljstvo ali za ''oko'' kuće :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Diesel
« Odgovori #20 : Travanj 15, 2009, 01:10:08 am »
100NM na 1800 rpm.

Čekajte da to zgrabi koj čoperaš pa da vidiš dobrog čopera. Jedva čekam dizele u moto industriji  :icon_thumright:

Samo da je malo manja cijena i ok je. Al u bit i nije strašna. Ak rulja može dat preko 20 000€ za Harley,može i za ovo

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Diesel
« Odgovori #21 : Srpanj 27, 2009, 09:28:12 am »
http://www.youtube.com/watch?v=yqM6O6QjKn8#noexternalembed

Diesel novost u moto svijetu? Dajte nemojte me nasmijavati. Potrošnja ovog "starca" je 1 litra lož ulja.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Diesel
« Odgovori #22 : Veljača 16, 2010, 11:10:02 am »
 Evo čitao članak o ovom stroju pa me potaklo da malo podignem ovu temu.

 Motor ide u serijsku proizvodnju i prvih 40 komada treba bit isporučeno u travnju, zasada samo u Nizozemskoj a vlasnici neče morati ići na servise jer će serviseri dolaziti k njima  :icon_super:

 Na cestu dolazi s 50 KS i 120 Nm na kotaču a servisni inteval je 15 000 km.

 S obzirom da je dosta dijelova od prizvođača koji rade dijelove za BMW i KTM mislim da kvaliteta nebi smjela biti upitna, jedino me zanima kako će se variomat pokazati u praksi jer mislim da su to specifični uvjeti za takvu vrstu prijenosa. U svakom slučaju največa prednost mu je velika autonomija s obzirom na nisku potrošnju i zapreminu rezervoara što smo dosada na motociklima mogli samo sanjat.

 Samo da napomenem da nisam baš veliki pristalica dizela, ali ovo je u svakom slučaju zanimljiv primjerak i volio bih ga isprobat, još da mu cijena nije tak visoka.

 
[youtube]ZtmAariBiPo[/youtube]
   

[youtube]7ORH0hMFE2I[/youtube]

[youtube]3-ar-eVG9Tc[/youtube]
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Diesel
« Odgovori #23 : Veljača 17, 2010, 00:01:52 am »
Gledam im stranicu i cijena je i dalje ista... 17500 ojra... Nema krize u Nigdjezemskoj!  :icon_eek:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Diesel
« Odgovori #24 : Veljača 17, 2010, 21:04:50 pm »
Gledam im stranicu i cijena je i dalje ista... 17500 ojra... Nema krize u Nigdjezemskoj:icon_eek:

cijena realno i nije previsoka, gledajući kasnije troškove registracije, potrošnje i održavanja. naravno, ja sam i dalje siguran da će biti povoljnija ako se bude radila velika serija. a možda i ranije...

cijena je u NL gdje su i prve isporuke. oni su poznati po velikim nametima koje plaćaju na vozila i gdje je sve na kotačima skuplje nego u ostatku Evrope. Zbog toga sam boldao, ovo kod njih nije neka ogromna cifra, pogotovo ako se uzme u obzir i njihov stanndard. mislim da bi mi u ovom slučaju više trebali raspravljati o eksportnoj cijeni ovog motora, ali o tome kada dođe vrijeme
google master



Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Diesel
« Odgovori #25 : Veljača 17, 2010, 21:31:19 pm »
Samo uz napomenu da će se prvih ako se ne varam 400 komada prodati u Nizozemskoj, uz objašnjenje da je isključivi razlog servisna podrška koja bi se trebala odvijati na kućnom pragu. Greške se događaju i u veliko serijskoj proizvodnji, a kamo li ne u ovako za sada limitiranoj,a ne žele ništa prepustiti slučaju da ih ne bi zbog banalnog kvara razapeli i iz istog razloga ''pokopali''. što mi zvuči prilično logično objašnjenje zašto prvi primjerci ostaju u NL. Vjerujem da bi se našlo dosta kupaca ako bi cijena pala za koju tisućicu € i kada se riješe određene ''dječje'' bolesti kojih će zasigurno biti :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Diesel
« Odgovori #26 : Veljača 17, 2010, 21:45:11 pm »
malo sam razgledavao slike motora.
dječje bolesti očekujem prije svega na rami, zato što je ugrađen diesel koji vibrira dosta jače od benzinca - malo cilindara, malo okretaja, a agregat obješen u okviru, što se nikad nije pokazalo kao dobro rješenje. koja štanga više i napravi se kavez oko agregata. slijedeće je što treba vidjeti kako će se ponašati variomat, ali to u NL nije neka nova tehnologija, oni su bili među prvima. tu mislim da će više biti natezanja sa održavanjem i cijenom toga nego sa kvarovima. sve ostalo su provjerene komponente
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Diesel
« Odgovori #27 : Veljača 17, 2010, 23:38:48 pm »
  Variomat im stiže iz Kanade. I mene zanima kako će se to ponašati jer ipak je to enduro koji nije namijenjen isključivo cesti pa neznam koliko dobro ona plastika štiti remen od vode ili npr. pustinjskog pijeska  :icon_scratch: a da izdrži 15 000 km koliko su predvidili. Ja osobno se nisam susretao s variomatom i nešta detaljno proučavao tehnologiju istih, ali mislim da na skuterima ne izdrže toliko pa mi ovo s obzirom na teže uvjete rada djrlujr kao SF.
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Diesel
« Odgovori #28 : Veljača 25, 2010, 09:21:56 am »
BMW = bauer motor werke