Autor Tema: Diesel  (Posjeta: 8276 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Diesel
« : Travanj 14, 2009, 00:07:02 am »
znam da je bila tema o dieselima, ali ovaj zaslužuje svoju temu. Projekt izgleda ozbiljno i upotrebljivo. I naglasak na ekonomičnosti je bitan ako se netko misli uputiti van civilizacije gdje nema pumpi na svakom koraku.
Motor izmišljen za Lolu  :icon_thumright: Cijena dobra.


google master



Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Diesel
« Odgovori #1 : Travanj 14, 2009, 00:23:05 am »
Opiši malo pobliže

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Diesel
« Odgovori #2 : Travanj 14, 2009, 00:29:46 am »
Nizozemska kompanija TRACK ugodno iznenađuje svojom ponudom one koji se žele motociklom uputiti daleko od civilizacije. Za 17500 €, možete nabaviti motocikl pogonjen turbodiesel agregatom 800 ccm, snage 45 konjskih snaga sa odličnim okretnim momentom od 100Nm na niskih 1800 okretaja, kojeg odlikuje vrlo niska potrošnja. Sam motocikl izgleda jednostavno i robustno, baš kakav bi i trebao biti u toj klasi. Još je jedna njegova odlika i CVT prijenos koji bi vožnju trebao učiniti mnogo jednostavnijom. Mogućnosti motocikla su iznad očekivanja: 3,75 sekundi do 100 km/h, najveća brzina 175 km/h pri kojoj troši maksimalnih 4,7 litara goriva. Suha težina motocikla je 225 kg, a bruto dozvoljena težina je 425 kg što dozvoljava mnogo opreme za putovanja. Rezervoar prima 22 litre goriva. Gledajući tablicu tehničkih podataka, cijena se ne čini velika i ovo postaje vrlo poželjna stvar za avaturiste. Ostaje samo da vidimo kakve će kritike dobiti od novinara i prvih vlasnika kad ćemo dobiti i saznanja o pouzdanosti, jer je to ipak novi proizvod na tržištu. Prodaja u svijetu počinje slijedeće godine.
Više informacija na
http://www.dieselmotorcycles.eu/
google master



Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Diesel
« Odgovori #3 : Travanj 14, 2009, 05:06:17 am »
Stvarno super performanse samo kaj mi se čini da je cijena ipak malo pretjerana....ok...kužim da su dieseli 'relativno' nova pojava u moto svijetu al ajmo biti malo realni....nisu izmislili toplu vodu s tim agregatima,samo su ga stavili u ramu motora.....
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Diesel
« Odgovori #4 : Travanj 14, 2009, 07:23:33 am »
Zanimljivo, potencijalno dobro, ali opet ta cijena... Ja razumijem da on trebaju naplatiti svoj trud, ali ovo je ipak previšeeeee skupo! Zar oni stvarno misle da će netko prije odabrati njihov motor nego recimo BMW GS 1200 koji je itekako provjeren motor i po karakteristikama puno bolji za neki put oko svijeta? Pa čak i da uzmemo njegovu klasu po zapremini, BMW 800 GS djeluje kao kikiriki po cijeni, a sa njime isto možeš oko svijeta i još ti ostane novaca za sve sitnice i putne troškove.U tih 17500 ojra može se ukalkulirati kvalitetan motor, svi dijelovi, klopa, takse... za put oko svijeta!
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Diesel
« Odgovori #5 : Travanj 14, 2009, 08:10:48 am »
Za koncept i neki vjerojatni počekah proizvodnje - cijena je dobra. A valjda će ići i dolje sa većom sserijskom proizvodnjom. I za početak nije loše, solidan motor moderne konstrukcije, ride by wire sustavom koji jejoš uvijek rijedak u seriji itd. I još kad uzmeš da troši 2.5 l kod 90 na sat i klasu za registraciju, neznam kako ti paše kalkulacija da se toliko ne isplati. Naročito u usporedbi sa 1200 GS-om. I dalje tvrdim da se samo mora dokazati u pouzdanosti, ostalo će ići samo po sebi.
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Diesel
« Odgovori #6 : Travanj 14, 2009, 08:58:02 am »
GS1200 Adventure košta od prilike tu negdije, možda i malo više, ali kada bi kupovao takav motor među top 3 stavke morala bi biti pouzdanost. Eto, to je sasvim dosta da potencijalni kupac kojemu čak niti cijena nije bitna odustane od tog motora. Ako su u kalkulaciju umjesto 1200 ubaci GS800 onda ova zanimljiva pila definitivno otpada, pa makar ona trošila kao zippo, jer razlika od cca 6000 eura meni nije dovoljna, a autonomija se može poboljšati sa dva mala karnistera od po 1,5L ili većim tankom koji tada ima i preko 25L za cca 800-1000 eura i to od malo skupljih proizvođaća. Taj motor i onako nije za neke hard off road zahtjeve kao što nije niti 1200, a niti GS800.

Da mu stave cijenu od nekih 12000 eura mislim da bi onda imao još neke šanse, ovako će ih se premalo prodavati da bi ikada bio toliko provjeren i testirano pouzdan kao konkurencija.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Yamaha fan

  • Vizir
  • **
  • Postova: 169
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • vozim - u svim uvjetima
Odg: Diesel
« Odgovori #7 : Travanj 14, 2009, 09:36:02 am »
Suha težina 225 kg. Ak s tim zapneš u blatu možeš samo pozvat vučnu službu.
Svi mi kažu nemoj više piti, natoči još jednu pa ću razmisliti!!!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Diesel
« Odgovori #8 : Travanj 14, 2009, 10:01:51 am »
U biti ovaj motor više bi se mogao usporediti sa novom Tenere po karakteristikama nego GS-ovima. Sve je od prilike tu negdije osim okretnog momenta koje je ipak debelo na strani diesela, al potrošnja, zapremina rezervara, max brzina, ... a cijena je ravno u pola manja i Tenere je difinitivno svijetlosnim godinama bolji motor za offroad!

Da, sa tim negdje zapesti... jedino vitlo pomaže, a s obzirom na suhu težinu i cijenu mogli su to i serijski ugraditi.  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Diesel
« Odgovori #9 : Travanj 14, 2009, 10:39:22 am »
Motor solidno izgleda kao i karakteristike koje su šture tako da će biti zanimljivo vidjeti kako se to bude prodavalo i kako se budu dobivale povratne informacije.

2Too Slow: Cijena. Pretpostavljam da je to neka manufaktura, a takav način proizvodnje diktira višu cijenu.
2Julius:Nisi malo prekritičan  :icon_scratch: Niti 1200GS nije bezgrešan. Autonomija je putnicima vrla bitna pod uvjetom da se ne vozite po EU gdje imaš crpke svakih par km jer je tamo dostatan i rezervoar sa kojim možeš prijeći 100km. Situacija se drastično mjenja kada kreneš negdje gdje ih nema ili ako ih već ima onda je na njima benzin vrlo upitne kvalitete, a zna se dogoditi da uopće niti nije benzin. Po pitanju cijene koliko bi Tenere bila skuplja da je na nju namontirana  WP-upsidedown 48mm. Čije su kočnice, zadnji amortizer, felge i ostale sitnice koje dižu cijene nemam pojma ali nisu sigurno proizvod za široke narodne mase. Ovaj motor kao ni 1200GS i KTM 990 sigurno nisu motori za off road jer za to postoje puno bolji ali su definitivno univerzalni motori kojima možeš proći mnogim putevima kojima bi sa drugim putnim motorima zapeo.

2Yamaha fan:KTM 990 Adventure 209kg - BMW R 1200 GS Adventure 223.0 kg neš ti razlike ili možda je taman za vitlo i vučnu službu.


Većina motore raskapa nakon 50 -100.000 km pa me zanima koliko bi ovaj mogao izdržati i koji su mu servisni intervali. KTM 6.000km (ako nije promjenjeno) BMW 10.000km  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Diesel
« Odgovori #10 : Travanj 14, 2009, 10:40:52 am »
A jeste sitničavi  :icon_evil:

teži je 20 kg od prosjeka klase. Istina je da ima slabiji motor, ali sve će to nadoknadit velikim momentom i CVT mjenjačem. Kad uđe u seriju i još pobacaju van ove neke moderne fensi šmensi stvarčice, a onda mu cijena padne između dva BMW modela, svi ćete slinit za njim i plakat o slaganju financijske konstrukcije. Mehanički će sigurno bi pouzdan, jer daje malu snagu na vrlo niskim okretajima. Ja bi više pazio na nosače motora jer je terenac sa dosta velikim agregatom koji je obješen u rami. Tako da sigurno neće bit pametno kupovat taj motor u prve dvije godine proizvodnje. Ali kasnije...
Osim toga, ovo je rallye raid motor i nemojte ga zamišljat u blatu nego na vrlo, vrlo dugim makadamskim dionicama i lošim lokalnim asfaltnim cestama. Dušu dao za zavlačenje po zadnjim kutevima Alpa, van stalni motorističkih ruta. Ja mogu zamislit autonomiju punjenja od700 km vožnje za 20 € troška na gorivu. I to da putem ne razmišljam o načinu vožnje.
google master



Offline Yamaha fan

  • Vizir
  • **
  • Postova: 169
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • vozim - u svim uvjetima
Odg: Diesel
« Odgovori #11 : Travanj 14, 2009, 11:04:36 am »
To je zakon motor na makadamskim putevima i vjerojatno je udobniji od cross motora. U prethodnom postu sam htio reć da taj motor nije za veliko blato (do koljena) jer iz iskustva znam kak ga je teško dizat i gurat u takvim uvjetima.
Svi mi kažu nemoj više piti, natoči još jednu pa ću razmisliti!!!

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Diesel
« Odgovori #12 : Travanj 14, 2009, 11:11:53 am »
A koji je enduro motor za blato do koljena  :icon_scratch: mislim da takve obično svrstavaju u hard enduro kategoriju, a takvi motori sigurno nisu za putovanje.  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Yamaha fan

  • Vizir
  • **
  • Postova: 169
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • vozim - u svim uvjetima
Odg: Diesel
« Odgovori #13 : Travanj 14, 2009, 11:30:38 am »
Npr. KTM EXC 450, Husaberg FE 450,570, Yamaha WR450 i još puno drugih. Ovi motori naravno nisu za putovanje, ali su stvoreni za pravi enduro.
Svi mi kažu nemoj više piti, natoči još jednu pa ću razmisliti!!!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Diesel
« Odgovori #14 : Travanj 14, 2009, 12:16:20 pm »
Ovo je motor za klasu Suzuki Storma, Triumph Tiger-a.... itd... Mislim da bi ovu tvornički deklariranu potrošnju trebali itekako uzeti sa velikom dozom rezerve ( rezerva, kako ironično  :icon_mrgreen: ) jer svi znamo kakve su tvorničke deklaracije po tom pitanju. Veliki GS je pouzdaniji u smislu da je već jako puno vožen po raznoraznim relacijama oko svijeta i za koji sat možeš vrlo lako saznati što se od njega po pitanju grešaka i kvarljivosti može očekivati. Za 30min može se iskopati jedno 50 putopisa po raznorazni prostranstvima, zabitima, oko svijeta i sl. gdje je prijevozno sredstvo bio GS. Opisi tih putnika, što su mjenjali, što je rikavalo... Ne kažem da je GS neki opaki motor niti sam ljubitelj BMW, nego sam ga uzeo čisto kao primjer i konkurent ovome.  :icon_thumright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"