Autor Tema: O ovom sam mislio kad sam kupovao  (Posjeta: 7381 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
O ovom sam mislio kad sam kupovao
« : Travanj 13, 2009, 20:23:41 pm »
Guzzi ima svojih velikih vrlina, ako se gleda iz mog kuta gledanja :glasses9:, ali je istina također da je prilično kompliciran slučaj ako se misli složit lijepa prerada u američkom stilu. Tako da su rijetke prilike kad nađem nešto da mi se sviđa. A stalno sam na Googlu i valjda imam sve slike prerada koje postoje. Bar sam tako mislio  :icon_scratch:
I konačno... jednostavan i dobar  :icon_super:
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #1 : Travanj 13, 2009, 21:02:32 pm »
Ovo je jedna prokleto dobra prerada!!  :R158:

Slijedi ovaj primjer i motor će ti biti pravi mamac za poglede, otovorena usta, sline i ostala popratne efekte!  :icon_super:

Da li imaš neki info o finacijama vezanim za ovu preradu? Iako je dosta toga poskidano ( što mi se sviđa ) iam i dosta dodataka i modifikacija... kako je to riješeno sa ramom? Rama i amortizeri su original?
« Zadnja izmjena: Travanj 13, 2009, 21:08:48 pm Julius »
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #2 : Travanj 13, 2009, 21:06:22 pm »
jako jako dobro  :icon_thumright:

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #3 : Travanj 13, 2009, 21:09:52 pm »
jako jako dobro  :icon_thumright:

Pitaj i ženu za mišljenje pa ćeš vidjeti reakciju!  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #4 : Travanj 13, 2009, 21:50:37 pm »
mrak   :icon_thumright:
BMW = bauer motor werke

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #5 : Travanj 13, 2009, 21:55:07 pm »
Pitaj i ženu za mišljenje pa ćeš vidjeti reakciju!  :icon_mrgreen:

e da...
fali sic  :icon_mrgreen:

Offline cRuNk

  • Slavonski Brod
  • Vizir
  • **
  • Postova: 278
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
  • `08 CBR 600 RR
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #6 : Travanj 13, 2009, 22:20:15 pm »
E ovo ima stila, ovakaj je iz tvornice trebao izaci  :icon_super:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul :icon_super:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #7 : Travanj 13, 2009, 22:57:36 pm »


Da li imaš neki info o finacijama vezanim za ovu preradu? Iako je dosta toga poskidano ( što mi se sviđa ) iam i dosta dodataka i modifikacija... kako je to riješeno sa ramom? Rama i amortizeri su original?

ne treba mi  :icon_mrgreen:

ovo je stariji model od mog, i nažalost, teško da bih uspio napraviti nešto slično, a da uspijem izbjeći prevelika novčana ulaganja  :icon_confused: Imam ubrizgavanje, a cijeli taj sklop bi bilo puno teže pomaknuti da se estetski dobije izgled. Na to je vezano i dosta više instalacije koju bi bilo teže uklopiti. Ali uzor imam :icon_super:
Glavna preinaka na motoru je rezanje rame i skraćivanje cijevi koje idu od osovine vilice do hvatišta amortizera. Time se dobila kosina umjesto ravnog i na to je bolje sjeo sic. Ali se izgubio prostor za akumulator pa je napravljena kutija ispred zadnjeg kotača. Drugo je rješenje moglo biti ugrađivanje manjeg akumulatora, ali se gubi na kapacitetu, a kako bi izgledao taj prostor da je ispunjen, to bi trebalo vidjeti. Sigurno bi trebalo uložiti dodatni trud u izgled. To je jeftiniji dio posla. Sjedalo košta 120 do 250 €, ovisi o proizvođaču, ako ga ne radiš sam što i nije komplicirano. Dalje idu amortizeri kraćeg hoda zbog promjene položaja hvatišta - to je cca 350-400 € ako staviš IKON, koji osobno smatram best buy opcijom. Inače, cijene mogu ići od 100 do 800 €. Ne vidim dobro na slici, ali mislim da je stavljen zadnji obruč 16 cola koji je 100-150 €. Stavljen je samo zbog estetike, tj. debele zadnje gume. Montaža košta 300 kn u Zagrebu. Veća je igra promjena prednjih mostova kojim je promijenjen kut prednje vilice - taj sklop košta oko 700 €. U toj varijanti bi se dalo razmišljati i o springer vilicama koje bi dobro izgledale i sa strmijim kutem. Njihov je nedostatak montaža prednje kočnice jer ja imam kaliper sa dvostrukim klipom koji traži malo veći nosač, a onda je i pitanje estetike. same vilice su cijenom dosta povoljne. Ako nebih imao prevelike zahtjeve, mogao bi ih naći u tim novčanim relacijama, 600 € na dalje.
Na ovom motoru je još dodan uložak kojim je uljni filter izvučen van kartera što olakšava održavanje, ali to je nebitno za ovu preradu.
Zaključak:
dijelovi - mostovi, amortizeri, obruč, sjedalo i sitnice (volan, ručica gasa, lampe, žmigavci, HD nogar koji ja ne trebam, fusići itd) - 1500-2000 €, ovisno kako si snalažljiv kod nabave.
vrijednost radova - rezanje, krojenje, varenje, preinake struje (treba sakriti releje i ostalo), lakiranje, montaža (dva puta - prvo probno, pa farbanje i poliranje i ostalo, pa opet) - još toliko eura. Ova cifra naravno ovisi o tome koliko toga znaš napraviti sam i koliko imaš stručne prijatelje  :icon_mrgreen: Ali sad govorim o vrijednosti. Sva e svemu, to i nije prevelika lova za ovako lijep motor, ali problem je kaj nemam  :icon_mrgreen:
kaj se tiče same vrijednosti, da ovo napravim, to bi mi vratilo cijenu motora na početnu poziciju, cca 10000 €. Vrijednost bi sporije padala, ali bi krug kupaca bio značajno manji. Ovo zadnje spominjem zato, jer kad jednom napraviš dobar posao, imaš želju za još.

Osobno je neki proračun za moj motor nešto preko 1000 € + lakiranje i puno mog rada + pomoć prijatelja. Nažalost, zbog Blankine bolesti je sve malo odgođeno, inače bi se radilo iduće zime. ove godine je trebalo biti dovršeno prikupljanje dijelova, a ovako imam samo ručice volana  :icon_mrgreen:
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #8 : Travanj 13, 2009, 22:59:46 pm »
 :icon_thumright:
Upavo to..jednostavno, a zbilja jako lijepo!
Znam i ja nešt pošarafati :icon_mrgreen:, pa ak bude trebala kakva pomoć ja sam za!
« Zadnja izmjena: Travanj 13, 2009, 23:05:43 pm black&white »

Offline cRuNk

  • Slavonski Brod
  • Vizir
  • **
  • Postova: 278
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
  • `08 CBR 600 RR
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #9 : Travanj 14, 2009, 00:49:41 am »
Ako trebas pomoci oko nabavke dijelova biljezim se sa stovanjem  :hello:

Nabavka nije brza (znaci dio koji zelis ne dobijes u roku tjedan dana) ali sto god ti zatreba sa ebay-a (cijeli svijet) javi mi na pp pa cemo
se dogovoriti. Tj nemam se sto dogovarati, ako se dio nalazi u eu, racunaj cijenu koja je + slanje do njemacke a za prijevoz ovamo se uvijek
nekako da iskemijati besplatno, netko usput ponese... ako je dio izvan eu, onda racunaj samo na cijenu dijela + 17% njemacke carine...

Da se dosta ustediti pogotovo ako su dijelovi iz usa bez obzira sto se mora platiti carina  :icon_thumright:
Podrazumijeva se da ja tu nemam nikakve zarade, ovo sam ponudio samo tebi i inace se ne bavim time, ali evo ako mogu pomoci ikako slobodno
zovi  :icon_thumright:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul :icon_super:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #10 : Travanj 14, 2009, 08:05:20 am »
Nema frke  :icon_thumright: Imam Ebay i Paypal račun i "spavače" u Njemačkoj i Engleskoj koji samo čekaju da ih aktiviram. Problem je samo lova  :icon_mrgreen:
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #11 : Travanj 14, 2009, 10:08:56 am »
ne treba mi  :icon_mrgreen:

ovo je stariji model od mog, i nažalost, teško da bih uspio napraviti nešto slično, a da uspijem izbjeći prevelika novčana ulaganja  :icon_confused: Imam ubrizgavanje, a cijeli taj sklop bi bilo puno teže pomaknuti da se estetski dobije izgled. Na to je vezano i dosta više instalacije koju bi bilo teže uklopiti. Ali uzor imam :icon_super:
Glavna preinaka na motoru je rezanje rame i skraćivanje cijevi koje idu od osovine vilice do hvatišta amortizera. Time se dobila kosina umjesto ravnog i na to je bolje sjeo sic. Ali se izgubio prostor za akumulator pa je napravljena kutija ispred zadnjeg kotača. Drugo je rješenje moglo biti ugrađivanje manjeg akumulatora, ali se gubi na kapacitetu, a kako bi izgledao taj prostor da je ispunjen, to bi trebalo vidjeti. Sigurno bi trebalo uložiti dodatni trud u izgled. To je jeftiniji dio posla. Sjedalo košta 120 do 250 €, ovisi o proizvođaču, ako ga ne radiš sam što i nije komplicirano. Dalje idu amortizeri kraćeg hoda zbog promjene položaja hvatišta - to je cca 350-400 € ako staviš IKON, koji osobno smatram best buy opcijom. Inače, cijene mogu ići od 100 do 800 €. Ne vidim dobro na slici, ali mislim da je stavljen zadnji obruč 16 cola koji je 100-150 €. Stavljen je samo zbog estetike, tj. debele zadnje gume. Montaža košta 300 kn u Zagrebu. Veća je igra promjena prednjih mostova kojim je promijenjen kut prednje vilice - taj sklop košta oko 700 €. U toj varijanti bi se dalo razmišljati i o springer vilicama koje bi dobro izgledale i sa strmijim kutem. Njihov je nedostatak montaža prednje kočnice jer ja imam kaliper sa dvostrukim klipom koji traži malo veći nosač, a onda je i pitanje estetike. same vilice su cijenom dosta povoljne. Ako nebih imao prevelike zahtjeve, mogao bi ih naći u tim novčanim relacijama, 600 € na dalje.
Na ovom motoru je još dodan uložak kojim je uljni filter izvučen van kartera što olakšava održavanje, ali to je nebitno za ovu preradu.
Zaključak:
dijelovi - mostovi, amortizeri, obruč, sjedalo i sitnice (volan, ručica gasa, lampe, žmigavci, HD nogar koji ja ne trebam, fusići itd) - 1500-2000 €, ovisno kako si snalažljiv kod nabave.
vrijednost radova - rezanje, krojenje, varenje, preinake struje (treba sakriti releje i ostalo), lakiranje, montaža (dva puta - prvo probno, pa farbanje i poliranje i ostalo, pa opet) - još toliko eura. Ova cifra naravno ovisi o tome koliko toga znaš napraviti sam i koliko imaš stručne prijatelje  :icon_mrgreen: Ali sad govorim o vrijednosti. Sva e svemu, to i nije prevelika lova za ovako lijep motor, ali problem je kaj nemam  :icon_mrgreen:
kaj se tiče same vrijednosti, da ovo napravim, to bi mi vratilo cijenu motora na početnu poziciju, cca 10000 €. Vrijednost bi sporije padala, ali bi krug kupaca bio značajno manji. Ovo zadnje spominjem zato, jer kad jednom napraviš dobar posao, imaš želju za još.

Osobno je neki proračun za moj motor nešto preko 1000 € + lakiranje i puno mog rada + pomoć prijatelja. Nažalost, zbog Blankine bolesti je sve malo odgođeno, inače bi se radilo iduće zime. ove godine je trebalo biti dovršeno prikupljanje dijelova, a ovako imam samo ručice volana  :icon_mrgreen:

Ovaj smještaj akumulatora iako efektan ne čini mi se baš praktičan jer je motor i onako nizak, a rizoli su kod nas svakakvih dimenzija i bez standarda, tako da bi to moglo biti frkovito u nekim situacijama. Bolje nekako ispod sica.

Tako sam negdije i mislio da se kreće cijena. Moja procjena je bila 1500 ojra za dijelove i sitnice i 50% šrafanja u garaži.  :icon_mrgreen:
Mislim da bi i sa standarnom dimenzijom zadnje gume motor bio gotovo jednako efektan i vjerojatno bolje ciklistike, a dosta bi pojeftinilo zahvat.

ovo su sve samo moje pretpostavke jer nemam osobnog iskustva po tom pitanju.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #12 : Travanj 14, 2009, 10:25:04 am »
Taj zadnji kotač i nije toliko preskupa igra - cca 200 € + guma koju ionako kupuješ za sezonu. Ali slažem se da originalni također dobro upada u liniju motora, čak bi još više bio old school.
I nene malo bode ta akumulatorska kutija, a i praznina pod sjedalom. Možda bi efektnije rješenje bilo okrenuti usise prema van, a sami akumulator zagurati više naprijed, pod tank. Akumulatora je moguće nabaviti u više dimenzija s istom amperažom. Ali to je sad stvar osobnog ukusa.

Slijedeći je problem što je na taj motor nemoguće montirati još jedan sic. Nama oženjenima je to zabranjena stvar ako imamo samo jedan motor  :icon_mrgreen:, ali i oni slobodni mogu računat na komade samo ako su u autu  :icon_mrgreen:
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #13 : Travanj 14, 2009, 16:48:22 pm »
stavi odostraga 100 špjli felgu  :icon_super:
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: O ovom sam mislio kad sam kupovao
« Odgovori #14 : Travanj 14, 2009, 21:30:46 pm »
stavi odostraga 100 špjli felgu  :icon_super:

za tu felgu kupim još jednog Guzzia  :icon_rolleyes:
google master