Autor Tema: kikker hardknocker  (Posjeta: 3532 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Piva

  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.091
  • Karma: 83
  • Spol: Ženski
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #15 : Studeni 12, 2008, 11:25:20 am »
meni se sviđa kikker  :icon_mrgreen:
ja bi od prvoga žutu boju, dodala bijele gume koje ima treći i ravan volan i auspuh koji ima drugi  :Rkap: ... i tak maštam  :icon_mrgreen:

raptor mi se svidio čim sam ga vidla

sad koliko ih je pametno kupit il ne,nemam pojma...koliko znam ljudi su zadovoljni sa raptorom

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #16 : Studeni 12, 2008, 12:00:35 pm »
kad bi se kod nas uvozili ovi kikkeri...koštali bi koliko i kinezi...i ipak su oni bolje i čvršće rađeni,hard tail rama....nema zadnjeg amortizera ,nema ni gibanja zadnje vilice lijevo desno.....automatski je to puno čvršći motor....i okvir

e sad gledao sam neke rame (samo rame) kod jonija pagea...i samo rama je oko 6000 dolara a ima i za 8500....a ovako bi se dobile dobre rame za sitnu lovu.....recimo raptor spider je 4500 dolara mislim onaj od 300ccm...a kod nas je takav od 250 25k kn....znači nešto od 2600 dolara bi moralo bilti skoro duplo jeftinije....neću reč 12k kn,al za 15k kn bi moglo proč,eventualno 17k kn

ono što kažeš uzme se nešto polovno pa se ide prerađivati .....ma slažem se da bi svako sam trebao dati notu u preradi,ali ispod 30 000kn nema ništa pošteno polovno,a di su onda još troškovi prerade,druge vilice,drugi rezervar..i vrijeme koje se ne voziš

Kikker bi koštao koliko i kinezi, a za tu cijenu bi manje dobio. Ipak je par amortizera + seleni + rama sa hvatištima skuplja za izradu od malo produžetaka rame na hardtailu. Time su omogućio Kikkeru bolju zaradu, a sebi smanjio udobnost. Kaj se tiče čvrstoće, neznam da se nekom motor raspao ispod guzice. Drugo je češće održavanje zbog slabije kvalitete selena itd, ali to je stvar jeftinoće. A neznaš ni koliko je Kikkerova rama kvalitetna, možda pucaju varovi od vibracija? Tek su počeli raditi veće modele, još je rano za  ocjene.
Rame po cijenama koje si naveo, sigurno nisu za motore od 200 ccm nego za puno veće.
Drugo, ako misliš iskoristiti ramu za preradu, kako tomisliš kasnije registrirati i koliko imaš za to živaca.
Po meni, najuisplativiji je Raptor jer je rama predviđena za ugradnju većih agregata, a motor i serijski dobro izgleda. Razlika Raptora i Kikkera je u veličini motora: Kikker je počeo sa pocketima i ovo je veliki rast za njih. Raptoru je ova klasa početak, a sigurno je da će ići na 400 ccm, najave su za 800 ccm. Regal je američka firma koja proizvodi u Kini, agregati su isti kao na Jinlunu i Qinqiu, vuku porijeklo od Honde. Neznam gdje proizvodi Kikker, ali agregati su sigurno kineski. Nisam našao dovoljno jasnu sliku ovog od 200 ccm, ali onaj kakav je u modelu 110 imaš i u kineskom Orionu (cross motori) i u cijelom nizu quadova. A siguran sam i da je cijela hrpa ostalih dijelova, ako ne svi, kineske proizvodnje.

Prerada
ako gledaš za 30000 kn rabljene, tebi se neda raditi u garaži. Moguće je naći starog Japanca već i za 1000 €. Ako urediš mašinu, došao si do 2000. To je nešto preko 14000 kn, a novi Jinlun košta 24000 kn. Sad imaš osnovu za preradu koja je ispravna, i ima barem 400 ccm. Do 30000 kn složiš lijepog jednostavnog bobbera sa ogibljenjem na zadnjem kraju. O ovome više kad dođem doma s posla, ovdje nemam slika ni linkova. Problem kod tih prerada je što se teško prodaju u realnoj cijeni koliko vrijedi tvoj trud. I sam sam to iskusio s onim BMW-om sa slike koju sam stavio. Ali ako preradu radiš za sebe, to ti nije važno.
google master



Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #17 : Studeni 12, 2008, 12:11:51 pm »
evo što je čovjek složio za parsto dolara...
tank je npr samo nekim kitom zadebljan da dobije bolji izgled od originalnog
1981 Honda CM400

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bDJt5nLqQQY&feature=related[/youtube]

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #18 : Studeni 12, 2008, 16:38:43 pm »
jako lijepo.....al nije to slagao u hrvatskoj,pa da vidi što može ovdje s parsto dolara u đepu

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #19 : Studeni 12, 2008, 16:52:30 pm »
2 James1100

pa istina mašina od kikera je kineska ,mislim da tu nema dvojbe

slažem se raptor je najisplativija kupnja jer ima ramu u koju se može ubaciti svašta......al imam dojam da su mu prednji diskovi 220mm što je smješno za bilo koje ozbiljnije kočenje....baci pogled na kawasaki vn900 custom,on ima 21 inčni kotač i vidi kako na njemu ozgleda disk od 320 ili 300mm pa usporedi s raptorovim

a oko polovnih....ma ima tu par caka,recim gledam motore stare 10g i oni su oko 4k e....shadov 600 ili vn 800...750.....nešto starije od toga smatram već poderanim....naravno to je stvar stava,ne mora biti tako.....druga stvar je mašina....ako gledaš dvocilindraše,stare,nema tu puno izbora....opet je shadov ili vn....il neki stari dragstar....a šta god da ode na tim motorim dijelovi su skupi....e sad ima nekih 400-550ccm motora koji su 2cil i iz 80tih su....al to je po meni prestaro za neku ozbiljniju vožnju,i pred generalkom uglavnom....

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #20 : Studeni 12, 2008, 19:40:21 pm »
jako lijepo.....al nije to slagao u hrvatskoj,pa da vidi što može ovdje s parsto dolara u đepu

Q: what do you have for a tank on there ?
A: I actually molded the stock tank with bondo to look custom. Just did the edges around the tank to round it off.

Q: what did u do to modify the frame?
A: It was pretty simple actually. From what i remember all i did was cut the rear of the bike off behind the stock shock mounts, then installed 2 pieces of steel in place of the shocks to lower it.
Basically got the bike for 250 bucks, and put about another 300 into to get it looking the way it does. More time and experimenting then money, but it paid off.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: kikker hardknocker
« Odgovori #21 : Studeni 12, 2008, 21:25:17 pm »
2 James1100

pa istina mašina od kikera je kineska ,mislim da tu nema dvojbe

slažem se raptor je najisplativija kupnja jer ima ramu u koju se može ubaciti svašta......al imam dojam da su mu prednji diskovi 220mm što je smješno za bilo koje ozbiljnije kočenje....baci pogled na kawasaki vn900 custom,on ima 21 inčni kotač i vidi kako na njemu ozgleda disk od 320 ili 300mm pa usporedi s raptorovim

a oko polovnih....ma ima tu par caka,recim gledam motore stare 10g i oni su oko 4k e....shadov 600 ili vn 800...750.....nešto starije od toga smatram već poderanim....naravno to je stvar stava,ne mora biti tako.....druga stvar je mašina....ako gledaš dvocilindraše,stare,nema tu puno izbora....opet je shadov ili vn....il neki stari dragstar....a šta god da ode na tim motorim dijelovi su skupi....e sad ima nekih 400-550ccm motora koji su 2cil i iz 80tih su....al to je po meni prestaro za neku ozbiljniju vožnju,i pred generalkom uglavnom....

ja sad nemrem baš skužit kaj ti hoćeš  :icon_scratch:
uspoređuješ Kikkera ili Raptora koji su mnogo manja klasa od rabljenih Japanaca koje spominješ. Ja sam u onom svom postu opisivao motor od cca 400-500 ccm, otprilike nešto kao i ova Honda što je Gusgus stavio. Opet je veće i jače od Kikkera. Ti si otišao duplo dalje. Ista stvar i s kočnicama. Usporedi težinu Kikkera i VN-a, pa ćeš vidjet da je 220 mm diska dovoljno.
Za ove poderane motore sam stavio onu cifru od 1000 € u prijašnji post.
google master