Autor Tema: Aquila GV650 Hyosung  (Posjeta: 37103 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Fifty

  • Pancevo
  • Vizir
  • **
  • Postova: 106
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Hornet 900
    • MK Sirius Srbija
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #165 : Siječanj 14, 2008, 15:23:15 pm »
Ja sam se nadao da je hyosung ispravio neke greške od prije par godina,al vidim da oni i dalje rade po "svome".....a to im ne valja....vjerujem da comet ima dobru ciklistiku,al što vrijedi kad se sve raspada...a na cijenu aquile 650 dodaš 1000e i imaš vn900 ili neki drugi custom i znaš da nemaš problema....šteta,jer aquila je lijepa,al što vrijedi kad je gomila problema a tu ni novi zastupnik neće moči puno pomoči....
Vidi da ne gresim dusu, modeli 2007 kod nas jos nisu napravili ni par hiljada km .Neznam sta je sa njima, ali do 2006 znam za probleme i nijedan motor nije imao preko 8000km
MK SIRIUS Srbija
Nick promjenjen bivsi Dirty sada Fifty

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #166 : Siječanj 14, 2008, 22:39:38 pm »
Sad sam i ja promjenio mišljenje o Hyousungu :dontknow:  sve mi se čini da su Korejci s kupovinom licence od Suzukija krenuli usavršavati već savršeni stroj,šteta jer Aquila mi se dopada,kako izgledom tako i performansama,ali...
Ono šta Dirty priča,možete mu vjerovati,jer i moj Raptor u 1,2 i 3 je skoro nenadjebiv :icon_super:   ,ali 4,5 i 6 su sasvim druga priča :icon_scratch:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline lukylipik

  • Zagreb
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 639
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • Yamaha DragStar xvs 650
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #167 : Siječanj 14, 2008, 23:10:21 pm »
...pokopaste me svi skupa, ali zato HVALA; cilj našeg stvarnog i virtualnog druženja jest pomoći i u trenutku ljubavi na prvi pogled kakova se meni dogodila prema dvokotaču iz naslova, a još je bolnije i iskrenije da ionako trebam smiriti potrošačke navike i pričekati dok ne izvozam svog Mao Ze Donga....hvala i do moje nove ljubavi i Vaših iskrenih i prijateljskih savjeta.
...i sutra je novi dan - dok ide,ide!

Offline Fifty

  • Pancevo
  • Vizir
  • **
  • Postova: 106
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Hornet 900
    • MK Sirius Srbija
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #168 : Siječanj 14, 2008, 23:17:04 pm »
...pokopaste me svi skupa, ali zato HVALA; cilj našeg stvarnog i virtualnog druženja jest pomoći i u trenutku ljubavi na prvi pogled kakova se meni dogodila prema dvokotaču iz naslova, a još je bolnije i iskrenije da ionako trebam smiriti potrošačke navike i pričekati dok ne izvozam svog Mao Ze Donga....hvala i do moje nove ljubavi i Vaših iskrenih i prijateljskih savjeta.
Videces na pocetku ove teme jos prosle godine da sam imao totalno drugacije misljenje dok se nisam uverio u suprotno.Na zalost na svojim ledjima.
MK SIRIUS Srbija
Nick promjenjen bivsi Dirty sada Fifty

Offline lukylipik

  • Zagreb
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 639
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • Yamaha DragStar xvs 650
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #169 : Siječanj 14, 2008, 23:20:08 pm »
Videces na pocetku ove teme jos prosle godine da sam imao totalno drugacije misljenje dok se nisam uverio u suprotno.Na zalost na svojim ledjima.

...učimo se dok smo živi, a i od floradesinga sam sve pročitao sa drugog foruma (cro chopper...), hvala svima!
...i sutra je novi dan - dok ide,ide!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #170 : Siječanj 14, 2008, 23:44:35 pm »
ukratko


kokoš  je kokoš , a ptica je ptica
BMW = bauer motor werke

Offline palomas

  • Komarac
  • *
  • Postova: 63
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #171 : Ožujak 09, 2008, 18:40:39 pm »
Ukratko, sad je 2008. godina, i ne mogu vjerovati da nitko ovdje još nije napisao što je glavni uzrok loma ispušnog ventila, ili glave na mašinama 650!

Slovenci su o tome pisali još prije nekoliko godina, i to već zna čitav svijet.. Potrebno se je samo malo zainteresirati, i sve se dozna:

- zbog zadovoljavanja visoke norme o emisiji ispušnih plinova (e4 ili e5?) Hyosungov 650 motor ima dodatno uvođenje sekundanog zraka u ispušne grane i auspuh. Zrak se uvodi iz airboxa, dakle iza zračnog filtera.

I problemi s mašinom potječu upravo od toga: taj zrak poboljšava izgaranje preostalih nesagorjelih plinova, koji su dospjeli u ispuh, ali isto tako HLADAN zrak "tuče" vruće ventile i ispušnu granu, stvarajući dodatna termička naprezanja.

Dovoljno je (rekao bih obavezno) zablokirati (prekinuti) dovod hladnog sekundarnog zraka prema ispuhu motora, i ti problemi nestaju! Aquila 250 nema spomenuti dovod zraka u ispuh, i nema tih problema.

Ovo je savjet koji se već godinama dijeli po raznim forumima, i teško mi je vjerovati da netko kupi neki model, a da se prije nije informirao o glavnim boljkama istoga!?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #172 : Ožujak 09, 2008, 20:31:05 pm »
Zašto bi se interesirao? Imaš lovu, želiš motor, izabereš ga po tome što ti pruža, snagu izgled, potrošnju itd, i onda kupiš. Novog. I očekuješ da ti i radi. Možda nemaš love pa kupiš manji, ili neke jeftinije firme pa očekuješ da neke stvari ne štimaju, ali nikako ne havarije motora ili da ti otpadne kotač. Mislim da bi žalosno bilo da kod kupnje novog motora moram razmišljati o kvarovima. O tome nek razmišlja proizvođač, i kakve su grešeke napravili s tim sekundarnim zrakom. I nek popravljaju ljudima on što su sami zasrali. Možda među kupcima Hyosunga ima ekološki osvještenih, i oni baš žele tu Euro normu.

Svoj sam motor birao po izgledu, tehnikalijama, a i po tome da nema pretjerano elektronike i raznih dijagnostičkih sistema, jer sam ga mislio sam održavati. U tome mi je odgovaralo da ima hidrauličke ventile koje ne moram sam podešavati, jer mi to pojednostavljuje posao kod održavanja. I nisam mogao znati da je to jedna od najvećih greški Guzzija u povijesti tvornice. Radio sam generalku na 3500 pređenih km. ali na trošak tvornice, ne na garanciju. Tvornica je svoje  priznala i riješila stvar, jedino je duže trajalo dok se otkrije uzrok kvarova, (lošeg kooperanta, a ne projekta) pa su neki popravljali više puta. Dakle, nisam razmišljao o kvarovima unaprijed, za to je zadužen netko drugi.
google master



Offline palomas

  • Komarac
  • *
  • Postova: 63
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
Odg: Aquila GV650 Hyosung
« Odgovori #173 : Ožujak 09, 2008, 21:20:35 pm »
James1100, slažem se s tobom da kupac ne mora znati za probleme čitave serije ili modela, i da bi o tome brigu morao preuzeti generalni zastupnik, u suradnji s proizvođačem.

Budući da sam vozim Hyosung, posjećivao sam razne strane forume, i tako sam i doznao za "boljku" tih motora, kao i za vrlo jednostavan način kako se to može spriječiti.

Na Aquilama 650 spomenuti kvarovi nisu se često pojavljiali, jer oni razvijaju nešto manje snage, i ne dolazi do tolikih naprezanja materijala. Nisu se kvarili ni svi Cometi 650, ali dovoljno često da proizvođač skupa sa uvoznicima bude prisiljen nešto poduzeti...