Autor Tema: Samogradnja iz Slovenije  (Posjeta: 3229 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Sledgehammer

  • Gost
Samogradnja iz Slovenije
« : Kolovoz 05, 2005, 14:01:57 pm »
Tijekom godišnjeg odmorčića u Škrapavcu (općina Privlaka kod Zadra) upoznao sam jednog Andreja, Slovenca iz Dobove (mada ima još i HR i D državljanstvo), koji je sagradio vlastiti chopper. I to mu je TREĆI sagrađeni motocikl!

 :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :cheers:

Uz kavice i pivice vrijeme je prolazilo brzo, a ja sam doznavao mnoge detalje gradnje tako nekog interesantnog choppera i probleme sa kojima se pritom susretao, skroz do cestovne homologacije, kao i zahtjeve za dobivanje iste u Sloveniji.

Sam motocikl je chopper konstrukcije, vlastite rame i svega ostalog osim pogonskog agregata, koji je porijeklom sa Suzukija GSX 1100. Svi ostali dijelovi su vlastite konstrukcije i izvedbe.

I kako kažu da slika govori više od tisuću riječi, tako i ja prezentiram jednu kolekciju thumbsa koje se može podosta uvećati jednim klikom, a tada ćete vidjeti i mnoge interesantne detalje.

Kao jedan od najvidljivijih je zadnja AUTO guma, za koju navodi da treba mala faza privikavanja, što iskusnom bikeru nije nikakav problem, ali da se to odražava u prvom redu na jeftinom održavanju, jer ga nova guma košta 30-ak eura (zadnja felga je sa Suzuki Vitare, kao i guma) kod vulkanizera u Dobovi ili Brežicama, i može si priuštiti da ju mijenja svaki mjesec (a svi mi znamo koliko to inače košta, i kolika bi bila ušteda da ne moramo kupovati moto-gume, pogotovo kod nas u Hrvatskoj!).

Prvo, cijeli sa desne strane:



Pa desni zadnji bok:



Pa famozna zadnja guma:



Onda pogonski agregat sa lijeve strane i sa detaljem prednjeg fuzića i šaltunga:



Upravljač je najslabije izveden, sa vrlo oskudnom opremom, pa je čak i brzinomjer sa mountain-bikea! Kablovinje je zavezano u kožnate rezance, sve ručke i ostalo je tokareno u vlastitoj režiji, kao što su takva i sva varenja (što mu nije teško leglo jer je i sam varilac po struci, pa je valjda sam za sebe napravio dobro i dao si truda... a certifikat varioca je bio potreban da bi se dobio atest).



Detalji prednjeg kotača. Ukrasi sa svake strane rezani su iz masivne čelične ploče debljine cca 8 mm, koji svojom težinom stabilizitaju prednju vilicu, a prema dolje zakrenute zmijske glave vjerojatno generiraju i nekakav downforce, što je tako visokoj vilici pri brzini od preko 200 km/h (koliko taj chopper ide) moguće od velikog značaja...



Još malo detalja prednjeg kotača, iz full prednje perspektive:



Detalji pogonskog agregata sa desne strane motocikla:



Zadnji kotač sa desne strane, detalji spuha i NEPOSTOJEĆEG ovjesa, što znači da vožnja sa njim pretpostavlja žuljeve i čvorove na bulji... Samo sjedalo je napravljeno od debele spužve, one kakvom se mogu tapecirati cijevi velikih klima sustava... Još da je spuh malo podigao ili ga maknuo da mu ne "kadi" direktno po ukrasnim  nabama matice...



Isto to sa druge strane... samo što je tu lančanik i lanac, zadnji fuzić i prtljažnik...



Na kraju, iz obzira prema ženskom rodu koju luduje od sreće i želje da vidi jednog takvog zgodnog machoa kakav sam ja (po cijelom tijelu.... he, he...), dajem sliku onog sporednog lika iz cijele priče, čuvenog Andreja, autora te makine (što je nevažni detalj...)



Ali ipak, tu je i slika mojeg sina na chopperu (chopper je kodnog imena "Snake"), gdje možete uočiti i dvije kontrolne lampice ugrađene u far. Nagradno pitanje glesi: čemu služe te lampice!?



Znam da ima jako puno mjesta na tom motoru gdje bi se moglo napraviti još bolje i daleko ljepše, da mjesta za popravak ima koliko hoćeš, ali već i samo zbog zamislivog truda - te definitivno unikatnog primjerka - isti zaslužuje mjesto na ovom forumu...

A Vaše komentare i misli očekujem odmah...

 :faroah:  :faroah:  :flower:  :flower:  :faroah:  :faroah:  :flower:  :flower:  :faroah:  :faroah:  :flower:  :flower:  :faroah:  :faroah:  :flower:  :flower:  :faroah:  :faroah:  :flower:  :flower:  :faroah:  :faroah:

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Samogradnja iz Slovenije
« Odgovori #1 : Kolovoz 06, 2005, 11:44:09 am »
Djeluje mi neupravljivo  :?:
ali svaka cast
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Samogradnja iz Slovenije
« Odgovori #2 : Kolovoz 06, 2005, 23:58:41 pm »
Kod Slovenaca je to krenulo naveliko,a da sad ne davim sa slikama (jednu sam stavio u topic gore),mislim da bi zainteresirani trebali otić na moto-sajam u Celje gdje se svi oni skupe i pokazuju što mogu i što imaju.  To je i ujedno prijedlog za fini jednodnevni izlet. Oni svi otprilike rade po istoj šemi i sad me malo već i nervira što su im motori postali sve sličniji međusobno. Ipak,za takve radove treba ljubav i trud,a to cijenim. Sam sam to probao raditi i znam kaj te to košta (ne samo love).
I još jedna primjedba: mislim da bi to bilo kod nas svakodnevna pojava na cesti,samo da nam je država malo popustljivija za regu za samogradnje. Volio bih si ovako nešto sam složiti,ali sam odlučio da ću na motoru mijenjati samo neke dijelove (ručice,retrovizore i sl.) tako da nemam brige na tehničkom,a opet probati to napraviti sa nekim smislom. Da to nebude čisto ukrašavanje motora,nego da dobijem custom kakav nema nitko drugi. A ako se neki put pojavi kakva lova,radit ću nešto ali samo kao show-bike,koji neće ić na tehnički,nego samo švercanje na bliže susrete,tek toliko da se provozam za gušt.
I još jedno: ako to netko misli raditi sebi samo da zna da uz to mora imati motor koji će za to vrijeme koristiti.  Samo tako se radi polako i temeljito.
google master



Sledgehammer

  • Gost
Samogradnja iz Slovenije
« Odgovori #3 : Kolovoz 13, 2005, 21:38:39 pm »
A kad je to Sajmišće v Celju?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Samogradnja iz Slovenije
« Odgovori #4 : Kolovoz 13, 2005, 23:20:01 pm »
Citat: "Sledgehammer"
A kad je to Sajmišće v Celju?


 :scratch:
Sad se baš nemogu sjetit. Mi smo bili jednom,mislim  da je bilo proljeće. To je moto sajam,ne samo customi. To nam je bio jednodnevni izlet,ali bili smo prije 3-4 godine.
U Sloveniji izlazi revija Motorist koja izbacuje spisak svih događanja u SLO pa bi tamo trebalo pogledat. Ujedno je to i poziv za jednu zajedničku vožnju iduće godine.  Ujedno su te novine dobre jer je u svakom broju (ako se dobro sjećam) spisak svih dealera i servisa u SLO,pa ako Ing-kart prdne do kraja...
Uglavnom,sada se ponovo vraćam u špediciju,prolazit ću SLO svaki tjedan,pa ću imat sve informacije i na vrijeme.Jedne zime smo bili i u Padovi na choper sajmu. Nije neko ludilo,više je dosadnih štandova nego motora,ali sada kad se pojavio ovaj forum i kada imam s kim dijelit interese,mislio sam i to predložit kao izlet,ali autom. Sajam je naime u veljači :mrgreen:
google master



Sledgehammer

  • Gost
Samogradnja iz Slovenije
« Odgovori #5 : Kolovoz 14, 2005, 20:34:59 pm »
Motorom ili (vjerojatnije) autom... računaj na mene!