Autor Tema: BMW F 650  (Posjeta: 8515 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Ra

  • Vizir
  • **
  • Postova: 262
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJ 600N
    • Studio RK line
BMW F 650
« : Svibanj 19, 2008, 09:18:41 am »
Molio bih neku informaciju za BMW f650 (godište cca 99-02) , obzirom na jedan cilindar, kakav je sa vibracijama na manjem broju okretaja, općenito kako su se pokazali potrošnja, održavanje, ciklistika  i sl. (vrline i mane). Znam da djeli Rotax-a sa Pegasom, uz neke razlike (npr broj ventila i sl.)
Naime u fazi sam nabave motora i tu su mi opcije polovni KLE, XJ 600, ovaj BMW ili novi zong zs200gy-a (za sada).
Okviri u kojem razmišljam je cca 25 tKn i realizacija je najvjerovatnije nakon povratka sa godišnjeg (kraj 8. mj. ili kasnije)
Nažalost neka duža putovanja motorom mi nisu izgledna  :dontknow: pa će u glavnom biti vožen u gradskom prometu (98%) sa povremenim kraćim izletima u prirodu.
 
I sreća kad se nasmješi pokazuje zube

Offline Kiki2001

  • MMP
  • *****
  • Postova: 291
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • '01 HONDA CB 600F
    • Sam protiv sebe
Odg: BMW F 650
« Odgovori #1 : Svibanj 20, 2008, 17:24:35 pm »
Što se tiće motora ne mogu ti ništ pametnog reć jer sam i sam novi u tome, ali ti mogu savjetovat da imaš na umu troškove registracije, opreme, servisa itd. Da nebi dao sve novce za motor, a onda puške v kuruzu...  :icon_mrgreen: Dakle, ostavi si marginu od kojih 6-7000 KN od cijene samog motora. Ili da kupiš motor, pa da opremu kupuješ naknadno, ali onda bi motor morao stajat u garaži, a mislim da nećeš izdražat a da ga ne zajašeš. A bez kacige i opreme...  :motocikli016:

Offline Ra

  • Vizir
  • **
  • Postova: 262
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJ 600N
    • Studio RK line
Odg: BMW F 650
« Odgovori #2 : Svibanj 20, 2008, 23:04:58 pm »
Hvala puno , iako sam već stari mačak  :icon_mrgreen:, sa par godina apstinencije (zbog troje male djece  :Rbis: ), pa se sada vraćam u igru. Nekako nisam sklon baš polovnom motorima, a od novih u kešu mogu samo do zonga pa samo prevrćem opcije po glavi (choperi mi nisu baš napeti, a na skutere ni ne pomišljam).
Neki soft enduro motor bi mi  nekako bio prvi izbor, a onda  možda neki naked, ali bilo šta da odlučim igram samo gotovinom i nikakve kredite ne uzimam u razmatranje, a sa opreme treba samo prašinu prebrisati za početak :icon_thumright:
I sreća kad se nasmješi pokazuje zube

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: BMW F 650
« Odgovori #3 : Svibanj 21, 2008, 09:01:31 am »
ne pišeš ništa o bmw-u, tako da ti mogu otpisati samo:
bmw je polovni skup za održavanje, tako da ti skida smješak sa face. f650 je konfekcija, tako da nema priče o nekoj upadljivosti.
da sam na tvom mjestu, odabrao bih KLE-a, zbog troškova, dobrog servisa i tvojih potreba (i ja sporo vozim zbog moje klinke)  :Ratt:
grč. - κῶμα

Offline bluedreamer

  • Komarac
  • *
  • Postova: 46
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • KLE500
Odg: BMW F 650
« Odgovori #4 : Svibanj 21, 2008, 10:31:22 am »
da sam na tvom mjestu, odabrao bih KLE-a, zbog troškova, dobrog servisa i tvojih potreba (i ja sporo vozim zbog moje klinke)  :Ratt:

potpisujem, ali ja sam ipak pristran jer vozim KLE-a  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

šalu na stranu, za po gradu ti KLE ima snage sasvim dovoljno, a održavanje je dosta jeftino, potrošnja relativno mala, možeš i u prirodu, naravno ako nije neka baš hard enduro destinacija... ako ti se posebno ne žuri sa njim možeš gdje god hoćeš  :icon_thumright:

Offline Ra

  • Vizir
  • **
  • Postova: 262
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJ 600N
    • Studio RK line
Odg: BMW F 650
« Odgovori #5 : Svibanj 21, 2008, 11:21:26 am »
Slažem se poprilično, na BMW sam naletio kao opciju pošto uglavnom nisu gaženi (pretpostavka), a za očekivati je i kvaliteta izrade i pouzdanost mašine. Naravno da mi nije bitna upadljivost (motor vozim samo za svoju dušu), a  KLE je svakako u užem izboru (sa dobrim i lošim detaljima).
Najveća mi je mana što sam nepovjerljiv prema motorima starosti 10-ak godina i stoga uzimam kao opciju Zongshen 200GY-a enduro .
To možda nije najsrećniji odabir, ali stara Hondina mašina je tako jednostavna i izdržljiva, da možda ipak to prevagne (nebih razmišljao ni trena da je samo malo više KS)
I sreća kad se nasmješi pokazuje zube

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: BMW F 650
« Odgovori #6 : Svibanj 21, 2008, 14:49:26 pm »

To možda nije najsrećniji odabir, ali stara Hondina mašina je tako jednostavna i izdržljiva, da možda ipak to prevagne (nebih razmišljao ni trena da je samo malo više KS)


mašine rade, a ostalo ...  vrlo loša kvaliteta izrade
google master



Offline Ra

  • Vizir
  • **
  • Postova: 262
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJ 600N
    • Studio RK line
Odg: BMW F 650
« Odgovori #7 : Svibanj 21, 2008, 20:10:04 pm »
Svjestan sam dosta toga, ali što sam sve vozio i krpio :motocikli005: nebi mi trebao biti neki problem zamjeniti par vida i gumena crijeva. Mislim da bih uz par uloženih dana i nešto novca dobio upotrebljiv motor za moje potrebe.
Nažalost 90% mu je namjena gradsko - prigradska vožnja (lokalne ceste) sa optimističnih 10% izleta u prirodu (uglavnom makadam). Bojim se samo da će mi 15 KS biti malo, radi toga i kalkuliram sa rabljenima, doduše cijena mu je takva da mi nije neki veliki rizik i ako mi nebude odgovarao, lako ću ga prežaliti  :icon_fU:.
Još nije sve gotovo, čak mi je tendencija da pričekam do povratka sa godišnjeg, kako nebih prenaglio , mada mislim da neću izdržati  :icon_mrgreen:.
I sreća kad se nasmješi pokazuje zube

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: BMW F 650
« Odgovori #8 : Svibanj 21, 2008, 22:55:15 pm »
Molio bih neku informaciju za BMW f650 (godište cca 99-02) , obzirom na jedan cilindar, kakav je sa vibracijama na manjem broju okretaja, općenito kako su se pokazali potrošnja, održavanje, ciklistika  i sl. (vrline i mane). Znam da djeli Rotax-a sa Pegasom, uz neke razlike (npr broj ventila i sl.)
Naime u fazi sam nabave motora i tu su mi opcije polovni KLE, XJ 600, ovaj BMW ili novi zong zs200gy-a (za sada).
Okviri u kojem razmišljam je cca 25 tKn i realizacija je najvjerovatnije nakon povratka sa godišnjeg (kraj 8. mj. ili kasnije)
Nažalost neka duža putovanja motorom mi nisu izgledna  :dontknow: pa će u glavnom biti vožen u gradskom prometu (98%) sa povremenim kraćim izletima u prirodu.
 

1. Vibre su veće na BMW-u jer sigl je ipak singl napose na na malom broju okretaja. Na 2-2,5 je3 prilično mrtav dok na tri već počinje divljati jer ima vrlo usko radno područje.
2. potrošnja je oko 4l, a ako ga naganjaš neće priječi 4,5l osim ako ne znaš prešaltati u drugu.
3. održavanje u ovlaštenom servisu je dosta skupo ali ako znaš pravog majstora ili znaš sam ponešto šarafiti onda je prilično prihvatljivo.
4. Ciklistikamu je znatno bolja nego na KLE-u čak i kočnice ali se svejedno osjeti nedostatak drugog diska napose pod opterečenjem
5. Udobnost je na puno većem nivou čak i sa suvozačem nego na KLe-u
6. skuplji je u startu ali i drži cijenu kao polovni
7. dostupnost dijelova u roku 3-4 dana čime se ne može pohvaliti niti jedan serviser.
8. Vjetrobranska zaštita dosta loša napose poslije 120km/h mada bi obični gs trebao imati bolju jer je više cestovno orjentiran dok ja vozim Dakara koji je malo više enduro orjentacije.  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: BMW F 650
« Odgovori #9 : Svibanj 22, 2008, 11:34:50 am »
Molio bih neku informaciju za BMW f650 (godište cca 99-02) , obzirom na jedan cilindar, kakav je sa vibracijama na manjem broju okretaja, općenito kako su se pokazali potrošnja, održavanje, ciklistika  i sl. (vrline i mane). Znam da djeli Rotax-a sa Pegasom, uz neke razlike (npr broj ventila i sl.)
Naime u fazi sam nabave motora i tu su mi opcije polovni KLE, XJ 600, ovaj BMW ili novi zong zs200gy-a (za sada).
Okviri u kojem razmišljam je cca 25 tKn i realizacija je najvjerovatnije nakon povratka sa godišnjeg (kraj 8. mj. ili kasnije)
Nažalost neka duža putovanja motorom mi nisu izgledna  :dontknow: pa će u glavnom biti vožen u gradskom prometu (98%) sa povremenim kraćim izletima u prirodu.
 

Ako se odlučiš za BMW-a javi se i odvest ću te do momka koji servisira samo BMW-e(pa i moga naravno). Ja sam prezadovoljan sa meštrom.

p.s.
javi se i ako želiš da vas povežem kako bi i od njega čuo informacije o traženom modelu BMW-a
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline Ra

  • Vizir
  • **
  • Postova: 262
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJ 600N
    • Studio RK line
Odg: BMW F 650
« Odgovori #10 : Svibanj 22, 2008, 14:18:27 pm »
Hvala Lolo na potrebnim informacijama, to me je baš i intersiralo. Mislim da KLE i nije loš , ali je ipak malo precjenjen, pa mi ovaj BMW dođe kao ozbiljnija alternativa i svakako ga uzimam u uži izbor.
I hvala Charlie ako bude BMW svakako ćemo se čuti , pogotovo što smo na istom području  :icon_thumright:
I sreća kad se nasmješi pokazuje zube

Offline roby4

  • Komarac
  • *
  • Postova: 23
  • Karma: 0
Odg: BMW F 650
« Odgovori #11 : Siječanj 09, 2016, 10:55:13 am »
Bok prijatelju, ja jos uvik imam tvog rs-a  Sad dobivam od jednog lika f650gs 2007 god u zamjenu i daje mi jos 1000 eura, sto mislis ? Kakvi su to motori i isplati li se minjat.
Hvala

Offline roby4

  • Komarac
  • *
  • Postova: 23
  • Karma: 0
Odg: BMW F 650
« Odgovori #12 : Siječanj 09, 2016, 11:50:51 am »
Ako se odlučiš za BMW-a javi se i odvest ću te do momka koji servisira samo BMW-e(pa i moga naravno). Ja sam prezadovoljan sa meštrom.

p.s.
javi se i ako želiš da vas povežem kako bi i od njega čuo informacije o traženom modelu BMW-a

mogu li dobit broj servisera za bmw jer i ja imam r1150rs koji bi trebao ic malo na servis
hvala