Autor Tema: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva  (Posjeta: 57411 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #60 : Listopad 20, 2009, 22:02:44 pm »
čestitam  :icon_thumright:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #61 : Listopad 20, 2009, 22:41:00 pm »
Vjerujem da jedva čekaš!! :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #62 : Listopad 20, 2009, 22:58:47 pm »
Ej rječi su nedovoljne :icon_mrgreen:
a tebi hvala čitao sam onu uvodnu temu o bevu i uzimam to kao da je o scarabeu pisano jer isti su motori. Svaka ti cast i da si gdje blize bio bih ti redovan na servisu  :icon_super:

Offline Ronaldo

  • Beogard
  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Scarabeo 250i.e.
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #63 : Listopad 21, 2009, 14:31:01 pm »
Čestitam :icon_thumright: !!

Scarabeo rules :icon_super:

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #64 : Listopad 22, 2009, 00:09:36 am »
Hvala hvala
Danas napokon stigao Scarabeo, a vrjeme bas posluzilo pa sam se malo vozao prije nego se otislo u garazu u zimski san  :icon_redface:

Nemam riječi, prezadovolan sam i jedva jedva cekam sljedecu voznju. Samo sam se skucao malo kad sam ga ugasio, a iz auspuha dimi li dim i smrdi za povratit. Kazu ovi da je to OK i da treba malo da odgori auspuh i kao ispricavaju se sto me nisu upozorili pa se sekiram. Mos si mislit  :glasses9:
Upalim ponovo skuter odradi minutu i ugasim i tad nije dimilo nista. Nadam se da je to OK sa objasnjenjem oko dimljenja i to da treba nesto da odgori u auspuhu ???

pozz svima

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #65 : Listopad 22, 2009, 19:05:13 pm »
Vjerovatno premaz od konzerviranja gori u njemu, nema kaj drugo. Samo deri i peglaj!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #66 : Listopad 22, 2009, 20:00:11 pm »
Pokušaću izvuć maximalno dok vrjeme nije skroz otislo k vragu al me zeza sto ce trebat i do 10 dana da se uradi registracija. Sad smo promjenili način rada pa uvodimo vlasničke knjižice, tablice sa plavom trakom, slike na tehničkom i x nekih novotarija (uskladjujemo se sa EU). Tolika navala nove tehnike i procedura na sirote likove sa tehničkih pregleda i na MUP izgleda malo previše za njih i sve je usporeno do bola  :icon_evil: Meni su jučer ispunjavali obični glupi papir na tehničkom sat i pol  :dontknow:
Hvala na info

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #67 : Listopad 25, 2009, 16:37:38 pm »
Vjerovatno premaz od konzerviranja gori u njemu, nema kaj drugo. Samo deri i peglaj!
Evo 3 dan voznje. Sveukupno tek 15 mizernih kilometara ali sto se tice ovog smrada on je danas bio jedva primjetan. Dakle jos malo i odgorilo sta god da je  :hello:
A feeling .... huhhhhhh  :icon_super:

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #68 : Studeni 29, 2009, 19:31:42 pm »
Kratki update  :icon_mrgreen:
vec sam na 300 kilometara jer je vrjeme posluzilo. Ha ne moram reci da mi se i koliko mi se svidja te da bukvalno grabim svaki tren pa vozim i vozim  :icon_super:
Za sada ne vidim nikakvih problema i motor ide super, mada ga jako pazim posebno kod starta iz mjesta tj. njeznoooo... a poslje prvog servisa bice mu kako bude :Rgy:
U međuvremenu se bilo u ZG pa se pokupovala oprema tako da sam set to go  :icon_mrgreen: al fali proljece  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Offline ikimoto

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #69 : Siječanj 26, 2010, 16:34:31 pm »
Ima li tko iskustva sa gumama za Scarabeo 250 da mi preporuči neke koje malo bolje drže, jer se volim nagnuti u zavoju.Na proljeće ih mislim mijenjati pa da prikupim iskustva. Mislio sam uzeti ove: Metzeler Feelfree,ali nisu imali zadnju tek na proljeće pa,ako ih je tko isprobao ili neki drugi prijedlog bio bih vam zahvalan.

Offline Mr.X

  • Komarac
  • *
  • Postova: 69
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Beverly 300ie
    • VEC - ignitions
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #70 : Ožujak 25, 2010, 10:24:49 am »
Hmmm, dakle ovako, promjenje okretaja motora su vrlo dobre, pogotovo naglo otvaranje leptira tj. snage kako bi i klip i karike bili izloženi naglim i jakom promjenama tlakova u cilindru kako bi se cementirani sloj ojačao.To se uglavnom odnosi na razradu motora. Držanje motora u ustaljenom režimu nije baš najbolja stvar za razradu motora. E sada...Quasar nije namjenjen za ustaljeni rad...ja vejrujem da bi se o tome dalo diskutirati, ali ja bih prije rekao da je taj motor namjenjen za visoke okretaje te u principu quasar sa CVT prijenosom je vrlo rijetko u ustaljenom režimu radi toga što se radi raznih otpora mijenjaju malo i okretaji motra. Općenito, složio bih se kako taj benzinac voli lagane promjene radi koncepcije motora ali znam da zasigurno ne voli naglo dodavanje snage pa popuštanje snage na trzaje. TO uništava ležajeve radilice i sve ostalo od vodene pumpe pa nadalje. Jednocilindrični motori nikada nisu apsolutno uravnoteženi i zato im pate ležajevi radilice i leteći ležaj klipnjače. Po meni lagano mijenjanje snage na putu od recimo 55%-90% je preporučeno kako u kojem režimu no stavljanje snage na recimo 80% i tako voziti cijelim putem, to je neizvedivo jer to možemo samo po autoputevima, ali kako je tada već snaga quasara u gornjim granicama.....tada to baš i nije dobro......kao da golfa benzinca 1.1 stisnemo do kraja na autoputu i tako prevezemo 300km...pa što očekivati na kraju.
Isto tako dodavanjem i otpuštanjem snage na quasaru mijenjamo dotok goriva pa samim time i djelujemo na snižavanje temperatura motora u radu pa i time na cijeli prijenos smanjujemo opterećenja. Promjene su dobre, ali ne treba to doslovce shvaćati jer u normalnoj vožnji pa ćak i na putu, vožnja sa quasarom je gotovo nemoguća u ustaljenom radu.
Lagane promjene snageu vožnji -DA,
nagla trzanja s gasom u leru---NIKAKO, apsolutno uništavanje mašine
Naglo dodavanje gasa pri već 3000 i više okretaja----NARAVNO DA
To je moje stručno mišljenje. 

Da se na neki nacin prkljucim, bara sa pitanjem ako nista drugo i mozda jednim izlaganjem.  :icon_smile: Kazes Lukas... Da se za cementirani deo ojaca? Ne znam na sta konkretno mislis? Cementiranje... To je postupak koji se ne koristi odavno u svetu prilikom izrade agregata. Piaggio npr. Na svojim jačim mašnama: 125 - 500 kubika odnosno svim agregatima koji su izradjeni od celika, radi površinsko kaljenje cilindra, po postupku voltinog krug sa bakarnom elektrodom gde se zid cilindra zagrava na temperaturi od 920 do 1080 stepeni. Tim postupkom se ispod milimetra (ne znam sada tacno koliko ali mislim da je negde oko desetog dela milimetra) stublina ojacava i taj postupak se naziva kaljenje, vrlo je precizan i temperatura se ne prenosi na rebra cilindra, samo na zid. Naravno, posle zagrevanja se potapa i to je to. Tako da priklikom razrade motora dolazi samo do IDEALNOG naleganja karika na stublinu. Naravno, pojavljuju se opiljci, zato se radi servis na 1000km, i zbog toga je jako bitan. S' toga, nema potrebe nesto specijalno obracati paznju da li vozis 100, 67, 84 km/h, 3242, 4786, 2111 obrtaja. Naravno i da ne treba preterivati! Bitan je servis na 1000km da nebi bilo posledica. Elem, kada se razbusi cilindar, onda se skida taj kaljeni sloj, e onda je cist celik, pa kada se stavi novi klip, onda bi trebalo pripaziti. Lukas, nemoj da gledas ovo kao neko pametovanje. Svaka cast! Razumes se extra i milina je citati sta napises. Ovo je samo jedna dopuna u teoriji razrade. :icon_thumright:

Pozdrav svim Forumasima!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #71 : Ožujak 26, 2010, 09:52:18 am »
Jest, dobro si primjetio. S obzirom da temperature u cilindru prilikom eksplozije dolaze do 700+ Celzijevaca, taj cementirani sloj (uglavnom nitirirani sloj) se radi tlakova i temperatura još dodatno ojačava tj "privikava" na korištenje. Stalne promjene tlakova, promjene temperatura u komori pomažu u tome, ojačavanju površinskog sloja. Spori i ustaljeni režimi rada na 50-70% snage, ne stvaraju dovoljne tlakove i temp jer ne usisavaju dovoljnu količinu kisika(leptir nikada nije do kraja otvoren). Isto tako moramo početi od početka, onaj koji dizajnira motor mora znati namjenu motora i slično te se takvi i materijali upotrebljavaju za izradu motora. Zato sam to napisao.
Ne smatram da pametuješ jer ja druga mišljenja prihvaćam ukoliko su temeljena na znanju kao i ovo tvoje.
Ovo što sam ja napisao možeš poistovjetiti isto kao i postupku namjernog starenja materijala gdje materijali tek tada počinju imati najveću čvrstoću, tvrdoću i slično. 
Svaki tvoj komentar je dobrodošao.
BTW , stublina cilindara može biti od  čelika poput nikal- molibdena, krom-molibdena, obložena "keramikom" i slično, nitrirana, cromirana. Ma više se nekih stvari niti ne sjećam ali to bi bilo nekako tako otprilike. Ak sam kaj krivo napisal, slobodno me ispravite, i ja još učim.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Mr.X

  • Komarac
  • *
  • Postova: 69
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Beverly 300ie
    • VEC - ignitions
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #72 : Ožujak 26, 2010, 11:33:47 am »
Ok! Super da se razumemo! :icon_thumright: Hvala na komplimentu!
Ne znam sada tačno koji je sastav čelika, odnosno koji se koristi u moto-industriji. Nema hroma na čeličnim stublinama to je 100%. AluHromiranje se radi samo na aluminijumskim cilindrima ili se oblaže sa, koliko se sećam niklsilicijum-karbidom, a to su opet neke vrste metala koje štite aluminijum... Ma to je tema o kojoj možemo pet dana. Da se mi vratimo na čelik i na cilindre od čelika, a najpreciznije PIAGGIO. Taj cilindar kod njih ti je prosto rešenje, ovako: Sirovnia čelika+primese, alat za izradu cilindra, sirovi proizvod, obrada, onda kaljenje. Nista vise. Možda u postupku posle zagrevanja, prilikom potapanja, potapaju cilindar u neki rastvor. Ko to zna!? Ali 101%, da su piaggio cilindri od čelika najprostije izrađeni, zato je i extra rezultat. Čim krenu sa filozofijom, nema tu života. Sazrevanje materijala je bitna stavka. Ali to sazrevanje se nekada radilo pre sklapanja agregata. Sad, čitam što si napisao, pa kažeš da ide u toku razrade. Naravno, sto se više puta ugreje cilindar i ohladi, to je čvršći, postojniji, slažem se.

Pitao bih te... Zašto kada se završi sa vožnjom, skuter treba ostaviti 1,2 min da radi u mestu?

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #73 : Ožujak 26, 2010, 13:04:58 pm »
Radi hlađenja remena i prijenosa, kuplunga. Isto tako je i dobro radi cilindra i klipa da im malo padne temp na normalnu jer ipak dok se vozimo temp motora raste. To vjerujem da ti je jasno i zašto. Znači, laički rečeno...da motor duboko udahne prije nego se zaustavi.
što je manja temp u motoru, manja je i mogućnost karbonizacije ulja u ležajevima i po ostalim pokretnim dijelovima. Da ne bi stvarali grudice u krvotoku :))
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Mr.X

  • Komarac
  • *
  • Postova: 69
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Beverly 300ie
    • VEC - ignitions
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #74 : Ožujak 26, 2010, 16:45:36 pm »
hahahahaha.... dobor si ovo opisao!  :icon_thumright: Ja imam neku teoriju, da bi trebalo laganije da se vozi pre stajanja, staneš, ugasiš ga i ćao. Mislim da nešto specijalno, skoro ništa ulje ne može da se ohladi za ta dva, tri minuta kada se stane. Ako pogledamo moto-trke, auto-trke, formulu 1, svi na kraju trke još jedan krug laganica pa u boks. Ok! Oni stalno izvlace max iz motora pa je to možda ok! Hahahah,... Zamisli, pre nego što staneš, napraviš još dva kruga oko zgrade, kuće...  :llllol: Šalu na stranu. To je neka moja teroija za očuvanje agregata, a sada za kajiš i kvačilo, ti si Dr. Lukas za BV, tako da se slažem sa tobom. :icon_thumright: Mislim još jedno, a to je da možda preterano filozofiramo, i da je ok odmah ga ugasiti i da mu neće biti ništa. Jer da bi mu bilo nešto, valjda bi ovi iz Piagg-a napisali u manuelu. Ne gasi odmah, ne kreći odmah...!!! Zato, samo teraj..............