Autor Tema: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva  (Posjeta: 57442 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ikimoto

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #45 : Svibanj 27, 2009, 13:24:05 pm »
Molim vas za savjet na mom scarabeu 250 imao sam bliski susret sa ovcom savijene vilice i izgrebane plastike.
Pitanje je ima li negdje zamjenskih plastika za scarabea i dali pašu vilice od beverlya na scarabea ima li smisla ih ravnati ?

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #46 : Svibanj 27, 2009, 14:24:32 pm »
Za vilice ne znam, ali znam da se plastika može dosta kvalitetno povariti i obraditi, a zatim prelakirati i ispadne ipak dosta jeftinije od nove originalne. najbolje da staviš slike kako to sve izgleda, pa ti možda netko da i detaljniji savijet.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #47 : Svibanj 27, 2009, 20:21:53 pm »
Ne znam za nijednog majstora za ravnanje vilica, mislim da ti nije niti pametno raditi jer vjerujem da je do savijanja došlo u gornjem dijelu što je teško dovesti ponovo u centar. Treba pogledati..pošalji slike na forum pa ćemo biti pametniji. Možeš i posebno i na moju temu tehničkih pitanja by Lukas jer je ovdje riječ o kvaru
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline ikimoto

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #48 : Svibanj 28, 2009, 11:56:51 am »
Hvala vam svima čim se oporavim ču poslikati i postaviti slike ,a za vilice sam se dogovorio sa serdarovićem za ravnanje vilica imaju iskustva i potrebne strojeve pogledao slike na njihovoj stranici stvarno rade čuda i garantiraju za svoj rad.

Offline ikimoto

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #49 : Lipanj 05, 2009, 22:00:42 pm »
Poslao sam vilice Serdareviću u zadar izravnao ih ko nove napravio servis i vratio ko nove .
Sastavio sam scarabea i potpuno zadovoljan plastike malo postrugane ali to ću srediti poslije sezone,i da dodam vrlo sam zadovoljan scarabeom  :icon_super:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #50 : Lipanj 06, 2009, 13:07:10 pm »
baš mi je drago što si uspio. Superiška :icon_thumright:. Čuj, koliko te biznis ispao?? ako nije tajna! :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline ikimoto

  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #51 : Lipanj 14, 2009, 20:48:31 pm »
Rekao je da je cijena ravnanja za skutere od 800-1200 kn ali mi je naplatio 600 kn zvao sam za nove cijena je 2200 kn

Offline Damirst

  • Komarac
  • *
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #52 : Srpanj 17, 2009, 00:56:17 am »
Zna li netko koliko košta servis na 6000 km za Apriliu Scarabeo 250 light? Mislim na ovlaštene servisere jer je skuter pod garancijom.

Hvala!!

Offline standby1

  • Komarac
  • *
  • Postova: 2
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • vjetar u kosi sve brige nosi
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #53 : Srpanj 21, 2009, 00:19:29 am »
pozdrav svima!jel mi može netko reći dali scarabeo 250i.e.light 2008.god. ima serijski ugrađen alarm? unaprijed zahvaljujem na brzom odgovoru!!
brrrrrrrrrrrr

Offline Damirst

  • Komarac
  • *
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #54 : Srpanj 21, 2009, 21:31:37 pm »
Moj je 2008 godina i nije imao ni alarm ni daljinsko otvaranje sjedala, samo ti je pripremljena instalacija za alarm i sjedalo. Znači, trebaš kupiti alarm (cca 1700 kn) i motorin (cca 200 kn). Skineš prednju masku i samo ukopčaš alarm (ako je origigi od aprilie), i skineš ispod sjedala sa live strane plastiku, zavidaš motorin i spojiš ga na jack, sve skupa sat vrimena posla.

Offline Ronaldo

  • Beogard
  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Scarabeo 250i.e.
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #55 : Kolovoz 02, 2009, 12:30:08 pm »
Pozdrav !

Imam jedno pitanje :
Majstor mi je rekao da ne vozim skuter tako da "uhvatim" određenu brzinu (na primer 80 km/h) i da tako "krstarim", da Qasar 250 i.e. ne podnosi
takvu jednoličnu vožnju, nego da stalno vozim tako da osetim da motor menja brzine.
Bilo bi baš lepo da čujem iskustva od svih vas, pogotovu od dr. Lukasa.

Hvala,  :icon_thumright:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #56 : Kolovoz 02, 2009, 20:35:56 pm »
Hmmm, dakle ovako, promjenje okretaja motora su vrlo dobre, pogotovo naglo otvaranje leptira tj. snage kako bi i klip i karike bili izloženi naglim i jakom promjenama tlakova u cilindru kako bi se cementirani sloj ojačao.To se uglavnom odnosi na razradu motora. Držanje motora u ustaljenom režimu nije baš najbolja stvar za razradu motora. E sada...Quasar nije namjenjen za ustaljeni rad...ja vejrujem da bi se o tome dalo diskutirati, ali ja bih prije rekao da je taj motor namjenjen za visoke okretaje te u principu quasar sa CVT prijenosom je vrlo rijetko u ustaljenom režimu radi toga što se radi raznih otpora mijenjaju malo i okretaji motra. Općenito, složio bih se kako taj benzinac voli lagane promjene radi koncepcije motora ali znam da zasigurno ne voli naglo dodavanje snage pa popuštanje snage na trzaje. TO uništava ležajeve radilice i sve ostalo od vodene pumpe pa nadalje. Jednocilindrični motori nikada nisu apsolutno uravnoteženi i zato im pate ležajevi radilice i leteći ležaj klipnjače. Po meni lagano mijenjanje snage na putu od recimo 55%-90% je preporučeno kako u kojem režimu no stavljanje snage na recimo 80% i tako voziti cijelim putem, to je neizvedivo jer to možemo samo po autoputevima, ali kako je tada već snaga quasara u gornjim granicama.....tada to baš i nije dobro......kao da golfa benzinca 1.1 stisnemo do kraja na autoputu i tako prevezemo 300km...pa što očekivati na kraju.
Isto tako dodavanjem i otpuštanjem snage na quasaru mijenjamo dotok goriva pa samim time i djelujemo na snižavanje temperatura motora u radu pa i time na cijeli prijenos smanjujemo opterećenja. Promjene su dobre, ali ne treba to doslovce shvaćati jer u normalnoj vožnji pa ćak i na putu, vožnja sa quasarom je gotovo nemoguća u ustaljenom radu.
Lagane promjene snageu vožnji -DA,
nagla trzanja s gasom u leru---NIKAKO, apsolutno uništavanje mašine
Naglo dodavanje gasa pri već 3000 i više okretaja----NARAVNO DA
To je moje stručno mišljenje. 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline R3nchi

  • Komarac
  • *
  • Postova: 11
  • Karma: 1
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #57 : Kolovoz 05, 2009, 13:13:59 pm »
ma je i meni je tako bilo sa tim pokazivacem goriva, koliko me sjecanje sluzi nije mi jasno bilo kada neka crta nestane nakon 15-20 km a neka od 25-30 km. Zato obzirom da je ljepse vrijeme nego kada sam ga ja kupija usput sad sam na 3000 km i moram na servis , vozite ga uru vrimena u komadu podjite nekih 60-80 km pa onda vidite koliko trosi. Upravo sam ja tako svoga iprobao iza prvog servisa kada sam smio voziti preko 100 km/h isao sam na selo i do Splita uglavnom u dva dana sam presao tocno 200 km i ulio na ben. 6,8 lit sto znaci da mi je potrosio 3,4 lit. Ako vozite po gradu podji stani vozi 2 km, pa onda u ducan 500m, pa poslije u kafic 3 km i tako normalno da ce vise potrositi. Uglavno racunaj da mozes prijeci 200 km vozi stani voznje po gradu. Inace mi je scarabeo odlican i za sada bez prituzbi na njega dapace vrlo sam zadovoljan. Na brzoj cesti split-Kastela uhvatio sam 134km/h ne pitaj kako nije 135 nego 134. Iako mislim da je najljepsa voznja od 80-90 km/h i puno sigurnije nego recimo 120.


Ja sam ga gledao Kods Ivandije U Osijeku i moram reci da mi je nakon 2gog sjedanja na njega legao kao ipak udobniji od Bev..
Al nazalosrt dalekoooooooooo su mi financije za njega...  :crybaby2:

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #58 : Listopad 13, 2009, 15:49:11 pm »
Evo red je da prijavim da sam ipak uzeo Scarabeo 250 i.e. 2008 nov.
Koji sam ja peh danas prvi snjeg u Sarajevu, a ja uzimam scooter  Rdrug
U svakom slucaju kuckamo se i pisemo se u buducnosti
« Zadnja izmjena: Prosinac 09, 2009, 20:41:35 pm Lukas »

Offline Kudcustacu

  • Komarac
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: 0
Odg: Aprilia Scarabeo 250 i.e. iskustva
« Odgovori #59 : Listopad 20, 2009, 21:26:44 pm »
Vozlica stize sutra pa nabacim koju fotku  :Rdrug: