Autor Tema: AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250  (Posjeta: 3694 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.


Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #1 : Siječanj 18, 2006, 16:14:09 pm »
nesto jako slično mojima!!  Jesu od inoxa il si ih kromiral ?? :rzav:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline zvonko situm

  • Komarac
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 6
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #2 : Siječanj 18, 2006, 17:26:26 pm »
Citat: "čoke"
nesto jako slično mojima!!  Jesu od inoxa il si ih kromiral ?? :rzav:
INOX do najsitnijeg detalja...garancija do idučeg ledenog doba. Prigušivači izmjenjivi u par minuta...

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #3 : Siječanj 18, 2006, 17:28:45 pm »
Izgleda mi kvalitetno napravljeno (naime premale su mi slike  :(  )
jedino sto mi se nesvida kako su pigane grane pod kutevima , a ne lagano i oblo.

Pretpostavljam da je to tako napravljeno radi lakse  tehnicke izvedbe.
Ne pase mi to na ovaj motor mozda na neki drugi  :|

ps: naravno to je stvar ukusa
BMW = bauer motor werke

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #4 : Siječanj 18, 2006, 21:36:42 pm »
BMW = bauer motor werke

Offline zvonko situm

  • Komarac
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 6
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #5 : Siječanj 18, 2006, 22:34:25 pm »
Citat: "zoki"
Citat: "čoke"
nesto jako slično mojima!!  Jesu od inoxa il si ih kromiral ?? :rzav:

Već duže vrijeme mislim postaviti ovo pitanje, a sada mi se čini dobra prilika za to:
- inox i/ili kromirani čelik!? :shock:

Kakva je razlika u materijalima po cijeni, lakoći obrade, čvrstoći, elastičnosti, kvaliteti, trajnosti, održavanju, otpornosti na mehanička oštečenja, temperaturu. Odnosno kako primijeniti te materijale kod pojedinih dijelova motora (topovi, grane, nosači prtljage, štitnici motora, itd...). Da li motor može/mora imati sve dijelove od inoxa ili kromirane, recimo kod dodatne prerade ili dorade.
Malo sam skrenuo sa teme, ali mislim da bi odgovor mogao biti mnogima interesantan.  :wink:
A što se tiče ispušnog sustava na Viragu, meni izgleda vrlo dobro obrađen do svih detalja. Meni osobno se također više sviđaju "oblije" grane, ali ni ovako ne izgleda uopće loše, dapače djeluju dosta robusno i vizualno snažno.
Usput, kolika ta priča košta za dotični Virago, i recimo koliko bi koštala za moj Marauder iz 2000, i ono najvažnije, kako utječe na zvuk motora?
Unaprijed hvala na odgovoru! :hello1:
Dobra pitanja postavljena na pravom mjestu i u pravo vrijeme zaslužuju i precizan odgovor pa ču ti redom i odgovoriti. cijena inoxa u odnosu na crni čelik je od 5 do 10 puta veča(ovisi o leguri a i formi materijala). Što se tiče obrade-inox je izuzetno zahtjevan materijal u svim fazama rada te iziskuje posebne režime pri obradi a isto tako iziskuje i podosta alata razvijenog upravo namjenski zbog njegove velike mehaničke otpornosti pri bilo kakvim obradnim zahvatima. Velik postotak kroma i nikla uz molidben i titan rezultiraju velikom čvrstočom a posebno žilavošču te otpornošču na kojekakve atmosferske utjecaje te masu kemijskih spojeva tako da mu je trajnost neosporna!Temperatura ispuha naših benzinskih motora ovu leguru neuspijeva niti "zagolicati"-(750-800 stupnjeva C) a kamo li joj naškoditi !! Održavanje? To je u ovom slučaju-upotrebom inoxa- svedeno na povremeno brisanje prašine sa auspuha ako se duže ne voziš i naravno ako hočeš s vremena na vrijeme protrljat kakvom polir pastom!Inox je naravno odličan izbor i za sve ostale dijelove koje spominješ ali i za koješta drugo jer zaista što god napraviš od njega-to ostaje za vjeke vjekova... Cijena za ovako nešto je od 3-4 tisuče kuna u kompletu s tim da se to mora raditi uz dotični motor a što se tiče zvuka-prigušni elementi se naprave u više verzija tako da svako nađe ono što mu odgovara... Naravno da se i po pitanju dizajna uvelike može izači u susret željama vlasnika motocikla!! Stojim Vam na raspolaganju...

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #6 : Siječanj 18, 2006, 23:38:18 pm »
odlicno!! samo ja nebi stavljao db killere. inace skoro su isti kao na Čoketovom V Staru

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #7 : Siječanj 19, 2006, 10:25:54 am »
Vidim da vi baš i niste oduševljenim s ovim oštrim piganjem, ali meni je to baš OK  i super mi izgleda.
Jedino što bi na grani prednjeg cilindra napravio jedan zglob manje, ako bi to bilo moguće... Ova grana od stražnjeg cilindra kaj ide oko dekla izgleda odlično!
I inče sam zagovornik dizajna sa oštrijim linijama i kod atomobila, tako da mi se takav stil sviđa i kod motora, pa makar on bio u vidu ovako customiziranih i prerađenih grana.

Zvonac...   :thumbright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline virago11

  • Vizir
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • BMW R1200C
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #8 : Siječanj 19, 2006, 11:21:57 am »
Pitanje inox ili krom.Neznam dali se ispravno govori kad je u pitanju
kromiranje.Mi metalci kromiranje koristimo kad želimo dobiti određenu
tvrdoču i dulji vijek trajanja određenih strojnih djelova kao što su
rukavci ležaja na vratilima ili radilicama motora itd.Obično crno željezo
da bi dobilo tu svjetlu i nama najljepšu boju se nikluje.Inox ili prokron
su određene vrste čelika i da bi dobili visoki sjaj se poliraju,te su otporni
na ekstremne vanjske ili neke druge uvjete.Zato se najviše koriste u
medicini.brodarstvu nuklearkama ITD.Ako sam nešto krivo napisao
prihvačam kritiku :supz:

Offline Mackie

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 1
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #9 : Travanj 27, 2006, 21:25:19 pm »
hy.... kad smo kod auspuha to si sam radio ili je to netko radi po narudžbi?
kolko vidim izbačen je onaj lonac koji spaja dvije tute. ne zezaju radi toga na tehničkom?
novi sam kaj se tiče viraga pa me zanima

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #10 : Travanj 27, 2006, 21:43:21 pm »
Citat: "Mackie"
hy.... kad smo kod auspuha to si sam radio ili je to netko radi po narudžbi?
kolko vidim izbačen je onaj lonac koji spaja dvije tute. ne zezaju radi toga na tehničkom?
novi sam kaj se tiče viraga pa me zanima


Zvonko je sam izradio te auspuhe. A kolko znam na tehničkom ne bi trebalo biti problema zbog toga.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Mackie

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 1
AUSPUSI - YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #11 : Travanj 27, 2006, 21:49:54 pm »
svaka čas onda.... vidim da je izbačen taj zajednički predlonac pa pitam. thanx Julius