Autor Tema: Pozitivne i negativne strane mog motora  (Posjeta: 35495 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Boki-KG

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #30 : Kolovoz 19, 2006, 11:19:17 am »
suzuki bandit 400 98.god...
dosta kratko ga imam pa ne mogu bash lepo da ga ocenim...
prednosti:
udoban
prijatna je vozhnja na njemu, lep polozhaj u gradskoj vozhnji
svidja mi se cevasti ram
dobro drzhi put
sve u svemu po meni dobar motor za pochetnika...
mane:
pre svega, dosta losh polozhaj kada zhelite malo zhustriju vozhnju...
kada zauzmem sportski polozhaj tj. kada stavim kolena na onu gume na ramu (valjda znate na shta mislim) i malo zalegnem ne mogu da menjam brzine... kada tako sednem noga mi onda nije na menjachu nego je pozadi... ja sa tim imam problem jer sam visok 190cm dok nekom nizhem je polozhaj ok...
malo je mrcina... treba mu vremena dok uhvati ubrzanje i zato sam mu dosta skratio prenos i zakinuo na max. brzini koja mi nije bitna...
malo tezhe pali ujutru... sve je ok nove svecice, regler ok, akumulator ok ali ipak svako trece jutro on teshko pali...
to bi bilo to ja mislim...
pozdrav :)

bandit12

  • Gost
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #31 : Siječanj 28, 2007, 11:30:50 am »
Suzuki Bandit 1200S ABS

Motoric lijep,nema sta...nimalo uzbudljiv,no to mi je bila i zelja. Iznenadjujuce udoban za jednog naked-a i vrlo predvidljiv.
Nije pretezak, oko 240kg. sa svim fluidima. Odlicne kocnice,mozda cak malo prejake za tu konjazu ali tu je i kilaza pa...
Odlicno drzi zavoje mada se nisam jos usudio baciti zbog hladnog vremena.Zastita od vjetra bi mogla biti bolja ali ja volim osjetiti vjetar,pa mi pase. Iznimno nisko teziste, tako da se promjene smjerova lako izvode i drzanje pravca ne predstavlja problem.Brzina 230-240 pokazuje stabilnost,preko toga caga :icon_sad:.

E,a sad minusi!
Nema nikakav pokazivac pritiska ili temperature ulja,smeta pri pocetku voznje i gradskim guzvama. Neznam kada je ugrijan ili pregrijan.
Guvernal dobro pogodjene visine cak i za nesto vise vozace ali prekratak,pa se puno vibracija i sile prenose na ruke i uzrokuju umor ili cak ponekad utrnute ruke.
Drzac za suvozaca nezgodno postavljen.

Offline 2a

  • Komarac
  • *
  • Postova: 99
  • Karma: 23
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #32 : Siječanj 29, 2007, 09:16:19 am »
Honda CBF 600 S

dobro: snaga, upravljivost, kocnice, udobnost, potrosnja, zastita od vjetra, retrovizori

lose: uzasna vibracija na suvozackom lijevom fuseru preko 6000 okretaja, nema centralni nogar
2a

------------------
The Power of Dreams

Offline bedomedo

  • Komarac
  • *
  • Postova: 39
  • Karma: 1
Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #33 : Siječanj 29, 2007, 10:58:52 am »
daklem... nije me bilo par dana na forum jer sam imao ludnicu na poslu i neznam gdje mi je dupe gdje mi je glava....
nitko nemoze dati kvalitenu ocijenu motora bez da napravi podosta kilometera, a pogotove ga ne generalno poplujuvati jer njemu nepase,

ajmo ovako... ja sam visok 189 i imam 110 kila, na motoru se osjecam super, u laganoj voznji polu ospravno sjedm lagano oslanjen na ruke sa velikim i mekanim sicem koji se nakon 120 km u komadu ne osjeti a jos manje nesto zulja ili boli, zatvorenost volana, definitivno je nesto sportskije nastrojen nego recimo xx ali tome jako doprinosti to sto se sjedi vise... naime njemu se rezervaor proteze djelom ispod sica ipet radi ram air-a koji je u prednjem dijelu ispred rezervara...

sto se tice napora.. u voznji po zavojim vrlo cesto se ulovim da razmisljam pustti ljevu ruku i osloniti se na rezervao jer je nepotrebna.. motor se krece ko po sinama bez imalo naprezanja na vozaca, rusenje motora je na mentalnoj bazi.. "ti pomislis i on legne"

da je krstarica pokazuje prilikom absaltanja nema plesanja zadnjeg kotaca niti namjere da se propinje,

e sada lose strane... priliko vecih brzina (nisma isao preko 180) se treba legnuti na rezervaor... to se da rijesiti i sa dodatnim vecim staklom naprijed... i za sada me jos zajebava mjenjac... dosta je tvrdi i glasan ali to je jos razrada, dok ne legne sve na svoje treba to rijesavati...

ajde ako imate jos koje pitanje a da se nisma sjetio dajte me pitajte...

pozdrav..

Offline dariok

  • Split
  • Komarac
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #34 : Svibanj 29, 2007, 14:37:06 pm »
Honda Hornet CB600F 2007

Nedostaci:
Specificna prednja maska, tesko je nac vizir koji dobro stoji
Nema podesive prednje vilice, meni odgovara kako su podesene ali mozda nekome nece
Velika potrosnja na vecem broju okretaja (8000+)
Nisam siguran koliko bi bio udaban nekome visem od 185cm
Retrovizore je tesko podesit ako imate siroka ramena

Plusevi:
Super jednostavan za vozit, dobro izbalansiran, nisko teziste
Poprilicno lagan sa leprsavih ~170kg
Agregat je vrhunski, isti ko u CBR600RR iz 2007 samo "tuned down"
Prijenos i mjenjanje brzina je vrlo ugodno, ne treba "gadjat" N
Pregledna komandna ploca, jednim pogledom se skidaju okretaji/brzina/gorivo i temp. ulja


Offline spaVe

  • Dubrovnik
  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Yamaha FZR 1000 GENISIS
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #35 : Kolovoz 16, 2007, 10:37:33 am »
Yamaha FZR 1000 GENISIS '87.god.


+
vodeno hlađenje
solidna snaga (136ks pri 10000)
dobar okretni moment (102nm pri 8500)
pristojno ubrzanje
dovoljna max brzina (280km/h)
Dobre kocnice

-
tvrd sic
potrosnja
problemi nalaska djelova
snaga pri nizim okretajima
tezina (248kg -suh-)
manevriranje na mjestu
nema pokazivaca razine goriva
zanja guma 160/60/18 - (tesko za nabavit)

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #36 : Studeni 21, 2007, 16:09:51 pm »
plus: irresistable & irreplaceable 4 me
minus: težak i neokretan  :icon_sad:

al pjevam: ja te ne bi mijenjaaooo...  :Rbis:
grč. - κῶμα

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #37 : Studeni 21, 2007, 20:12:26 pm »
BMW R80 RT - 1991g

plusevi
-udoban
-odlična zaštita od vjetra
-stabilan
-jeftino održavanje
-pouzdan
-izgled, zvuk (ovo je moje subjektivno mišljenje)

minusi
-težina(za mnoge koji su navikli na lagane japance i talijane)
-okretnost((    - / / -              - / / -            - / / -        )     
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Yamaha YBR 125
« Odgovori #38 : Studeni 29, 2007, 16:31:45 pm »
Yamaha YBR 125

[img=http://s1d1.turboimagehost.com/t/26598_PB190149.JPG]

Pozitivno
jeftin
izdržljiv
otporan
bezopasan
mala potrošnja
dosta udoban
funkcionalan

negativno
slab

Offline bandit01

  • iistra
  • Komarac
  • *
  • Postova: 34
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • bandit 600s
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #39 : Prosinac 12, 2007, 08:30:53 am »
aprilia pegaso 650(stara)

 +
najveći + zato jer mi je bio prvi motor,nisam ni znao šta hoću
 -
jedan cilindar,trese i zatrzava baš u području koje je početniku najbitnije
po gradu 1-2 i stalno po kvačilu,
hod p. vilice predug i premekan,ko da si na brodu
kao neki soft enduro ali voli asfalt ili utabani makadam,ostalo zaboravite
previše troši

bandit 600s

+
jednostavan za vozit svakom,položaj vozača i suvozača o.k.,prešli 550km u komadu i nije da smo bili strgani
i za grad i za otvoreno
potrošnja o.k.
snaga i moment isto o.k.(ipak razmišljam o otvorenom auspuhu)
iako je uje-zrak po ljeti ne prži jaja
-
mekana pr.vilica
kočnice se loše doziraju(mislim da će met. crijeva to rješit)
vjetrobran ko na sportivi(naručen mra touring)
slabo kratko svjetlo
za sad toliko,ipak ga vozim tek 12tk,možda se kasnije još štogod skuži

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #40 : Prosinac 12, 2007, 15:07:27 pm »
Nakon 20 000 km mislim da mogu konačno napisat par stvarčica o motoru..daklem...

Suzuki GSX 1400

DOBRO:
-Moment (124 Nm)
-Snaga (106 KS,na papiru malo ali u vožnji se čini ko da ima puno više :icon_mrgreen:)
-Udobnost (e sad nije baš u rangu Goldwinga,ali na duže relacije ne umara previše.To se da riješiti ugradnjom male maske koje prezirem  :icon_fU:)
-Upravljivost i ciklistika (imam osjećaj ko da imam motor od 160-180 kg,a ne od 240,stabilan po pravcu)
-Kočnice (preuzete sa GSX-R 1000)
-Održavanje (cijene redovnih servisa su u granicama normale,očekival sam puno veće  :icon_mrgreen:)
-Kontinuirano razvijanje snage bez dizanja na zadnji kotač
-Vibracije su svedene na minimum
-Velik prostor za sitnice po sjedalom (ovo je u odnosu na druge motore,a ne na scootove jer oni stvarno imaju čudo pod sjedalom :icon_mrgreen:)
-Potpuno podesiv ovjes (zadnji na 3 točke,prednji na 2)

NEDOBRO
-Potrošnja (ovo ovisi o stilu vožnje,moj prosjek je 9-10L....ali opet za 1400 ccm prihvatljivo)
-Potrebno podešavanje ovjesa (serijski dolazi premekan pa fuzići stružu po podu,nije neki problem ali treba vremena dok se ne podesi :icon_mrgreen:)
-Doslovno jede zadnju gumu zbog momenta (i ovo ovisi o stilu vožnje te odabiru gume  :icon_mrgreen:)
-Velik agregat na semaforima grije ko lud
-Zaštita od vjetra (nema je,ipak je to naked  :icon_mrgreen:.Makar mene to ni najmanje ne smeta,pa zato sam ga i kupil,heheh....)
-Zbog velikog momenta nije baš najsretnije riješenje vozit po kiši (treba biti jako oprezan i koncentriran jer zadnji kraj voli zaplesat)
-Glasan i pomalo grub mjenjač na relaciji 1.-2.-3. brzina

Zasad bi to bilo to.....sigurno sam još nekaj zaboravil pa dopišem kad se sjetim ili primjetim :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline blizanac

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Yamaha XJR 1300 SP
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #41 : Prosinac 26, 2007, 10:09:34 am »
------
Premekane prednje vilice-riješeno WP oprugama
Slaba zaštita od vjetra-jebiga to je naed

Ostalo zakon! :icon_thumright:
FRF

Offline dipsi

  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Prodo motor ide pješke
Odg: Yamaha YBR 125
« Odgovori #42 : Kolovoz 27, 2008, 17:20:20 pm »
Yamaha YBR 125

[img=http://s1d1.turboimagehost.com/t/26598_PB190149.JPG]

Pozitivno
jeftin
izdržljiv
otporan
bezopasan
mala potrošnja
dosta udoban
funkcionalan

negativno
slab




Jesi probo se vozit s otvorenim auspuhom. Dobiješ ona dva oduzeta konja kad makneš katalizator, super zvuk te si brži od svakog ybr 125 tvorničkog.

Offline Maky(Kmx)

  • Komarac
  • *
  • Postova: 13
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #43 : Rujan 09, 2009, 18:35:45 pm »
 Kawaski Kmx 125 1990godiste

prije svega govorim o mom motoru ne govorim opcenito o kmx-ovima tako da se niko ne uvrijedi napisanim xD uglavnom...

+
lagan 90kg
kocnice solidne
dobri amortizeri
maksimalna brzina za 125ccm vozio sam ga oko 140km/h(ne znam tocno jer preko 120 nepokazuje) xD

-
sve ostalo (hahaha)
uglavnom,
nema mjerac goriva
kad se naglije koci klizis malo prema rezvaru xD
zacudo djeluje da je "dobro ocuvan" (mos mislit) tj. relativno se lako pali i dobro radi u leru na nekih 1500-1800rpm kad se zagrije
2 taktni
pokusao sam ga voziti po terenu ali nula bodova snage ima jedino u 1. brzini (moguce zato sto gume nisu cisto cross nego su vise enduro al o tom po tom)
kvacilo o tom bi se dalo pricat nadugacko i nasiroko... uglavnom "majstori" koji su ga vozili su uspjeli slomiti nosac gdje se usarafi sajla kvacila, tako da smo stari i ja nesto iskemijali i sad je malo bolje al jos uvijek se nemoze podesit... uglavnom svodi se na to kad ga upalis i ostavis da se zagrije cca 10-15min nemozes krenit u dok ga ne naturiras na 5000+rpm jer ako to ne napravis motor ti jednostavno crkne to se desava samo kad prvi put kreces kasnije kad ga upalis normalno mozes krenit(hahahaha)... isto tako kad usporavas moras turirat da ti motor ne crkne (znaci kocis, mjenjas brzine na nize i turiras XD, jer ako to ne radis motor crkne u voznji)
mjenjac je 6stupanjski al u 6oj brzini ga nemozes natjerat na vise od 6000-7000rpm zasto ne znam...
sve u svemu moras bit majstor da tako sta vozis a da ne pogines xD...

trenutno skupljam pare za Suzuki DRZ 400 Sm ili Ktm 640 Lc4 (ta 2 su mi ono prejebena motora iako ima i jedan treci al taj je cisto sportski radi se o Husabergu Fs 550 E sa svojih 112kg suhe tezine i 61ks motor je zvijer)
Supermoto & Cross Fan
2 Wheels 4 Life

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #44 : Listopad 10, 2009, 12:03:14 pm »
GSXR1000k7/k8

++++++
Odlicne kocnice.
Odlican ovjes.
El.amortizer volana.
Zastita od vjetra.
Podesivi fuzici.
Snaga.
Dovoljno udoban da se moze odvoziti cijeli rezervar u komadu.

-----

Cijena dodatne opreme