Autor Tema: Pozitivne i negativne strane mog motora  (Posjeta: 35463 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #15 : Siječanj 26, 2006, 22:26:11 pm »
VZ 800 Marauder

Dobro:
- lijep i skladan oblik
- puno kromiranih dijelova koji mu dobro pašu
- udobna pozicija sjedenja
- dobar okretni moment
- mala potrošnja (od 5,5 - 6,5 lit )
- dosta vozan motor, nije pretežak, lijepo se naginje po zavojima
- nije pretjerano težak - cca 222 kg
- jako dobra kvaliteta izrade
- dosta dobro drži cijenu
- nema ih previše na cesti
- jako se sviđa mojoj ženi

Ne toliko dobro:
- vizuelno malo preuski i prekratki motor za mene (191 cm i 95 kg)
- premalo i pretvrdo sjedalo za vozača
- jako loše sjedalo za suvozača
- prekratak hod stražnjih amortizera sa suvozačem, živa muka na cesti s puno zakrpa
 - ima lanac, a nema središnji oslonac, a ja se vozim svaki dan, često i po kiši, živa  muka za podmazivanje, moram riješiti neki criuser štender
 - možda malo pretvrdo kvačilo

Loše:
- jako, jako loše i poddimenzionirane kočnice (možda puno očekujem, ali ovo ne valja),
-  očajan zvuk tvorničkog ispuha (kao usisivač), ali radimo na tome
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline ZRIX

  • Vizir
  • **
  • Postova: 319
  • Karma: 55
  • Matija Gubec
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #16 : Veljača 08, 2006, 16:41:05 pm »
ZRX 1200 S    

    -  Ovjes premekan za vožnju kad te primi adrenalinko,    +  Zaštita od vjetra,udoban i za suvozača,potrošnja

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #17 : Veljača 15, 2006, 00:05:39 am »
zadnja dva:
Kawasaki en 500, 93g(chopper)
...mala potrošnja, izdržljiv motor,udoban, velka prednost-remen( nema naglih trzaja), dobre kočnice( naprijed disk, straga bubanj), održavanje
...kratak je, pa bi viši vozači mogli imati probema, nakon 50000km mijenjane su karike na oba cilindra!

Suzuki intruder vs 1400, 96g , dorada
prednosti:
stabilnost, snaga, pogonski agregat,
nedostaci:
velka potrošnja goriva, mala autonomija kretanja( tank od 13l), slaba prednja kočnica(samo jedan disk), skupo održavnje-jako skupi potrošni dijelovi
ps. nakon 40000km tebalo je mijenjati četkice na elektopokretaču s tim da je napuknuo magnet, diftung na glavi motora, prednji, stražnji disk, propustile su gumice na vilicama
Inače poseban motor(barem meni), pogotovo ako se malo sredi, ja sam imal ravni volan, auspuhe dva u dva na jednoj strani, pomaknute držače, drugi zadnji blatobran...motor može izledati jako lijepo, ali je jako skup za održavnje!

Offline IgorS

  • Komarac
  • *
  • Postova: 22
  • Karma: 4
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #18 : Veljača 17, 2006, 11:27:07 am »
Ovo je jako interesantna tema. Šteta bi bilo da zamre.

Evo i mog priloga.

Kawa Z750
+
elastičan motor u odnosu na trenutno aktuelnu naked konkurenciju
sasvim dovoljno snage za jednog nakeda
prilično dobar zvuk za serijski auspuh
pri većim brzinama kočnice prilično dobre
niska potrošnja u normalnoj (svakodnevnoj) upotrebi
izgled - moderan i agresivan
cijena +++++

-
loš oblik sica - više puta sam jaja nagnječio na rezervar
vidljivost u retrovizorima - 0 bodova
ogibljenje koje nije u skladu sa ostalim komponentama motora - negdje su morali i uštediti
kočnice - teško se doziraju pri manjim brinama - u gradu npr.
osjetljivost boje na kamenčiće- šef lakirera u tvornici bi trebao počiniti harakiri a onda dobiti otkaz a uz to bi i trebalo promijeniti dobavljača boja

Igor

Offline gugi

  • Vizir
  • **
  • Postova: 148
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #19 : Veljača 23, 2006, 20:55:58 pm »
Honda NX 650 98g ili ti Dominator

plus : - lak za upravljat i na cesti i na terenu ( oprasta pogreske kad se divlja )
           - nije prebrz ( da se ne ubijem negdje )
            -enduro je
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

minus :
- slaba zastita od vjetra
- od 140 pa nadalje jako vibrira prednja vilica
- nema previse mjesta za suvozaca

savrsen bi bijo dao i ima bolji zic, bolju zastitu od vjetra i jos kojih 15 konja
tj. da je AFRICA TWIN ili BMW R1150GS i  KTM 950 Adventure  8)  8)  8)

Offline Fifty

  • Pancevo
  • Vizir
  • **
  • Postova: 106
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Hornet 900
    • MK Sirius Srbija
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #20 : Veljača 23, 2006, 22:35:40 pm »
Comet GT 650

Plusevi:
Gradska voznja veoma laka
Prednje ogibljenje
Snaga
Zivahnost motora
Zadnja kocnica
Ciklistika uopste

Minusi:
Lakirerska zavrsna obrada, i uopste zavrsna obrada
Prednje kocnice, dobro koce , ali lose doziranje
Zadnji amortizer
Menjac pretvrd pogotovo iz prve u drugu brzinu
MK SIRIUS Srbija
Nick promjenjen bivsi Dirty sada Fifty

janko

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #21 : Ožujak 02, 2006, 10:31:47 am »
Yamaha Bulldog 1100
Dobro:
Dosta mjesta i za velike (metar i 96)
žena veli da joj je jaaaako ugodan za vožnju
Zvuk i rad dvocilindrične mašine od puuuno kubika..
okretni moment ( vuće od 1000 okretaja pa na dalje..)
super kočnice
mašina starije koncepcije = jednostavno održavanje
 :)  od uha do uha kada  god se vozim..
kardan ( nema podmazivanja lanca)
LOŠE:
skupa registracija i osiguranje
malo pre malo konja
original ispuh je totalno zatvoren i motor sa original ispuhomima "rupu" oko 3500 okretaja koja se jako osjeti..kada se topovi promjene toga problema nema..
lagano "lelujanje" prilikom naglih promjena pravca kod velikih brzina (možda se treba igrati sa podešavanjem prednje vilice??)
original vjetrobran slabo štiti od vjetra, zamjenio sa većim i sada dobro..

i neznam što više..

Offline Davor

  • Komarac
  • *
  • Postova: 48
  • Karma: 0
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #22 : Travanj 25, 2006, 11:27:37 am »
YAMAHA R6 2005


Pozitivno:

Snaga
Težina motora
Izgled

Negativno:

Skupi dijelovi (kao i kod većine)
nisko postavljen top
zvuk (tvornički postavljen , )

VN1600

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #23 : Lipanj 11, 2006, 16:42:50 pm »
PLUS:
 Dobre kočnice
Regulacija zadnjih amortizera (5 položaja)
Dobro se vozi

MINUS:
 Za mene pretežak 320kg
 Skupa dodatna oprema
 
I ima neku manu teže prebacujem u drugu brzinu (ako se to može nazvati mana)
 i treba otvoriti auspuhe :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

spark

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #24 : Lipanj 11, 2006, 17:11:16 pm »
Zongshen 200 supermoto

+
lagan
okretan
udobno sjedalo
dosta snage

-
nema pokazivača razine goriva

Offline Deathmaster

  • Vizir
  • **
  • Postova: 378
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
    • Kliknite za Hrvatsku
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #25 : Lipanj 11, 2006, 21:07:07 pm »
Hyosung GT125 Comet

-
manjak snage i premala krajnja brzina

+
sve je ostalo super
If you can't beat them, join them!

Da sam normalan poludio bi :) ! ! !

Sale

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #26 : Lipanj 11, 2006, 21:50:55 pm »
YAMAHA XJ600N

nema pokazivac temperature i razine goriva

na ostalo nemam primjedbi
motor je po mom ukusu :) :) :)

M.C. Kompa

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #27 : Lipanj 13, 2006, 09:26:50 am »
Citat: "kloky"
Evo i za GS-a


- - malo preuska zadnja guma (130mm, puno bolji dojam bi ostavila 150mm, no to je nemoguće promijeniti bez zamjene zadnje vilice)
quote]


ide 150 odozada samo moras malo zarezat centrator zadnje kocnice da ti ne dere gumu. provjereno. bum pogledo doma jel sam ikad sliko to na njemu pa ti posaljem ak ne moremo se nac pa ti pokazem kaj da napravis.... puno ljepse izgleda sa 150 a sad sto se tice voznje nisam siguran (kupio sam ga sa 150 i ostavio sam 150 pa neznam kak je sa 130)

M.C. Kompa

  • Gost
GSX 1100F
« Odgovori #28 : Lipanj 13, 2006, 09:45:24 am »
dakle GSX 1100F iz 1991

ukratko motor ima 15 godina i 100 000 km pa da sad krenem pisati hebeni "rat i mir" bi bili lako stivo

ali ajmo ukratko:

DOBRO:

1. ogroman, udoban sic (fotelja stovise) i za vozaca i suvozaca (dva 100kilasa bi izmedju sebe mogla bez problema stavit pive i cevape)
2. izvanredna zastita od vjetra, vizir podesiv po visini na struju
3. jako upravlji za svoju tezinu (270 kg suh)
4. odlican agregat - uljak, 1127 ccm, 136 konjica veselih, 104 Nm. vozljiv te odgovara na gas u svim rezimima
5. malo vizualno, mogucnos stavljanja sva tri kofera i tank torba a da ne bodu jako u oci i da ne izgledaju preveliko (cjeli motor je glomazan pa ga tako nesto cak i podigne....naravno stvar ukusa)
6. veliki tank (25 litri)
7. kolko tolko mala potrosnja, kad je postelan: 5 - 7 na 100 km
8. odlican polozaj sjedenja

NE TOLKO DOBRO:
(uzmite u obzir da je stari motor sa dosta km-ova)

1. uljak je pa trosi dosta ulja
2. nemogucnost podesavanja prednjih amortizera
3. po mom ukusu malkice pre mekan ovjes (makar za ono za kaj je predvidjen je OK)
4. jako rijetki motor pa je tesko naci original djelove
5. 16 colne felge
6. zadnja guma sirine 150 ( da je bar 180)
7. dosta slab pogonski lanac
8. po ljeti je jako vruce u oklopima (ima usmjerivace toplog zraka iz motora okrenute prema vozacu)

M.C. Kompa

  • Gost
GSX 1100F
« Odgovori #29 : Lipanj 13, 2006, 09:46:37 am »
dakle GSX 1100F iz 1991

ukratko motor ima 15 godina i 100 000 km pa da sad krenem pisati hebeni "rat i mir" bi bili lako stivo

ali ajmo ukratko:

DOBRO:

1. ogroman, udoban sic (fotelja stovise) i za vozaca i suvozaca (dva 100kilasa bi izmedju sebe mogla bez problema stavit pive i cevape)
2. izvanredna zastita od vjetra, vizir podesiv po visini na struju
3. jako upravlji za svoju tezinu (270 kg suh)
4. odlican agregat - uljak, 1127 ccm, 136 konjica veselih, 104 Nm. vozljiv te odgovara na gas u svim rezimima
5. malo vizualno, mogucnos stavljanja sva tri kofera i tank torba a da ne bodu jako u oci i da ne izgledaju preveliko (cjeli motor je glomazan pa ga tako nesto cak i podigne....naravno stvar ukusa)
6. veliki tank (25 litri)
7. kolko tolko mala potrosnja, kad je postelan: 5 - 7 na 100 km
8. odlican polozaj sjedenja

NE TOLKO DOBRO:
(uzmite u obzir da je stari motor sa dosta km-ova)

1. uljak je pa trosi dosta ulja
2. nemogucnost podesavanja prednjih amortizera
3. po mom ukusu malkice pre mekan ovjes (makar za ono za kaj je predvidjen je OK)
4. jako rijetki motor pa je tesko naci original djelove
5. 16 colne felge
6. zadnja guma sirine 150 ( da je bar 180)
7. dosta slab pogonski lanac
8. po ljeti je jako vruce u oklopima (ima usmjerivace toplog zraka iz motora okrenute prema vozacu)