Autor Tema: Pozitivne i negativne strane mog motora  (Posjeta: 35477 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Pozitivne i negativne strane mog motora
« : Siječanj 18, 2006, 12:04:38 pm »
Ideja je da napisete sto je dobro , a sto  lose na vasem motocikli.

Budite relani  8)
« Zadnja izmjena: Siječanj 20, 2007, 14:38:37 pm Beeblebrox »
BMW = bauer motor werke

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #1 : Siječanj 18, 2006, 12:05:28 pm »
XJR 1300

Premekana prednja vilica (moraju se mjenjat opruge)
sklizak sic
potrosnja goriva

ostalo sve 5
BMW = bauer motor werke

Offline wildstardude

  • R.I.P.
  • **
  • Postova: 156
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • Blueknights.hr
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #2 : Siječanj 18, 2006, 12:19:25 pm »
- preniski "ground clearance"
- pretihi rad "stock" motora (ugradjen prigusivac zbog americkog trzista)
- neudoban original sic (to vele bogati ameri na forumu, ja nisam probao udobniji a ovaj je cist ok). Morti ameri imaju mekse guzice...

eto...to je to...ak se neceg setim...bum napisal
It doesn't matter WHAT you ride, it matters THAT you ride...

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #3 : Siječanj 18, 2006, 13:49:19 pm »
Kawasaki KLE 500

Premekana prednja vilica koja prilikom kočenja fest tone bez obzira kaj je otvrdnuta do kraja.
Slaba prednja kočnica koju moraš muški stiskat ak' hoćeš da koči.
Već preko 130km/h zna čagati
I po zavojima nije oličenje stabilnosti

Sve skupa to mu ne uzimam kao pretjerane mane jer za tu količinu novaca teško da će netko napraviti bolje
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

4rijeke

  • Gost
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #4 : Siječanj 18, 2006, 16:13:56 pm »
Kawasaki Z1000

+++++
kočnice
okretnost
cijena servisa
živahni kultivirani agregat

-----
vetrobranska zaštita ( za onog tko je očekuje)
po mom mišljenju drugih minusa nema

Offline Linza

  • LIFETIME Banned
  • ****
  • Postova: 781
  • Karma: 4
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #5 : Siječanj 18, 2006, 19:18:14 pm »
FZ6S

"Minus i plus,
ko amer i rus!"

Pljusevi:
Medju boljim zastitama u predjelu ruka i prsa.
Mala potrosnja i jeftino odrzavanje.
Kvalitetna zavrsna obrada
Sva 4 zmigavca da vas iritiraju na susretima

Minusi:
Mazohisticki tvrdo sjedalo
Zadnji amortizer ima premalo mogucnosti podesavanja
Za jednoga picolovca ima nedovoljan broj uspjeha :mrgreen:

Brisi, me brisi :twisted:

e bas necu  :mrgreen:
vakim danom sve sam blizi vretenastoj ribi

Offline virago11

  • Vizir
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • BMW R1200C
yamaha virago 1100
« Odgovori #6 : Siječanj 19, 2006, 11:52:04 am »
Dobar za niže.visoki bi trebali staviti noge za vrat :x
Ima malo nespretan upravljač.lako je vozan, mašina super
kočnice OK sjedalo udobno,dobra za duge pruge,zaštita od vjetra
slaba.s dobrim auspusima odličan saund.
Mana......indikator ulja,regler.Sve u svemu ZADOVOLJAN :lol:  :lol:

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #7 : Siječanj 19, 2006, 14:10:46 pm »
Ja prigovora nemam!

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #8 : Siječanj 19, 2006, 18:28:47 pm »
yamaha 1100 drag star cl.

mana baš i nema osim reglera i indikatora razine ulja. To je zamjenio bivši vlasnik odmah nakon što je kupljena. :soder:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #9 : Siječanj 22, 2006, 00:42:09 am »
Realno kad gledam,jako puno minusa.
čudan položaj nogu radi konfiguracije cijelog motora (poprečni V2)
tvrd zadnji kraj (nisam podesio radi suvozačice,ali može se)
očajne gume iz tvorničke ugradnje
ružna štop lampa
pretih (izgubio se onaj Guzzievski zvuk)
loša završna obrada
teško dozirat zadnju kočnicu
voli zaplesat na max brzini (zato su ugradili amortizer volana)
ima tv. grešku (riješio na teret tvornice,Guzzi pokušava sačuvat ime)
motor tvornički nepodešen (iz dućana treba ić serviseru)
kardan stare koncepcije (ima onaj luft ko stari BMW-i)
potreban vizir za brzine koje može postići (udar od glave do trbuha)
...i još neke sitnice,ne mogu se sjetit :mrgreen:

Plusevi
karakterističan design,ne stari
idealna sredina između nakeda i customa (snaga,brzina,ležanje,položaj tijela)
ne tone na kočenju
kvalitetne komponente (Brembo itd)
odlično svjetlo (Bosch)


Zaključak: motor za zaljubljenike,karakteristična vibracija koja mnoge iritira,ali je za taj motor obavezna i mora je bit da bude Guzzi. Pun stvari koje mogu izluditi nekog naviknutog na Japance,ali to je takav motor. Dosta minusa,ali nebih ga mijenjao nikad
 :mrgreen:  Ovaj ostaje doma za stalno i može samo dobit društvo.
google master



Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #10 : Siječanj 23, 2006, 18:49:43 pm »
Plus:

Elastičan i štdljiv agregat
Jeftino održavanje
Držanje ceste
Zvuk i boja                            
USD vilica
Cijena

Minus:

Zadnji amortizer
Sjedalo
Kočnice relativne
Porijeklo
Vlasnik

 8)
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Promil

  • Gorski Kotar
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 750
  • Karma: 73
  • Spol: Muški
  • 1602 wildića
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #11 : Siječanj 23, 2006, 18:57:46 pm »
na mom mislim da su lose samo prednje kocnice jer su premali diskovi za
 tezinu motora cca 400 kg kada sam i ja gore,ali sa svim ostalim sam
jako zadovoljan a najvise auspuhom.................BBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!! :razz:  :razz:  :razz:  :razz:
DAJ NEEEE SEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

My wife yes
My dog maybe
My motorcycles NEVER!!!!

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #12 : Siječanj 24, 2006, 08:57:20 am »
Evo i za GS-a

minus:
- najveći minus je svakako premekana prednja vilica, za bilo kakvu žešću vožnju obavezno je potrebno mijenjati opruge i stavljati gušće ulje
- ružna zadnja lampa, a nije ni prednja u stilu s ostatkom motora (po mom skromnom mišljenju)
- lelujanje volana pri brzinama preko 150km/h (posljedica mekane vilice)
- nedostatak drugog prednjeg diska (ne toliko zbog efikasnosti kočnice, koliko zbog ružne "rupe" s te strane kotača)
- nedostatak uljnog hladnjaka (GS ima zračno hlađenje koje u biti nije nikakav problem, ali malo bi ipak pri ljetnim gradskim gužvama pomogao, BTW izvodi za hladnjak se nalaze na mašini, tako da je ugradnja jednostavna i lagana
- težište mrvicu previše pomaknuto naprijed, tako da je stunt riding malo teže izvodiv
- malo preuska zadnja guma (130mm, puno bolji dojam bi ostavila 150mm, no to je nemoguće promijeniti bez zamjene zadnje vilice)
- loša zaštita od vjetra (osim modela s oklopom), ali naked je ipak naked
- malo preuzak zic, vozač klizi prema rezervoaru, a to je posljedica što su fuzići previše naprijed pomaknuti

plus:
- odličan motor za početnika, odličan omjer uloženo/dobiveno
- mala potrošnja
- lijepa kvadratna rama, kao stvorena za poliranje
- lijepo oblikovan rep za tourera
- udoban za duža putovanja
- udobno mjesto za suvozača
- efektivne kočnice za tu klasu
- jeftino održavanje
- jednostavna klasična mašina
- zadnja disk kočnica (npr. u toj klasi Kawa ER5 ima otraga bubanj)
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #13 : Siječanj 24, 2006, 08:58:38 am »
Eh i zaboravih jedan od najboljih pluseva:
Je8eni duboki zvuk rednog dvocilindraša za kojim se svi okreću  (naravno uz otvoreni top) :mrgreen:
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Nataša

  • Komarac
  • *
  • Postova: 57
  • Karma: -17
  • Spol: Ženski
Pozitivne i negativne strane mog motora
« Odgovori #14 : Siječanj 24, 2006, 13:39:23 pm »
Yamaha DragStar 1100

Dragica gledana ocima suvozaca:

++++
udoban sic
dobra zastita od vjetra
mozes ju natovarit koliko treba
putna brzina  zadovoljavajuca

----
fuzici mozda malo ipak previsoki
prebucan (po cesti se svi okrecu ali remeti mi san) :wink:

Zakljucak:
NEZAMJENJIV !
'm not  completely worthless.
I can be used as a bad example.