Autor Tema: Chopper u kitu  (Posjeta: 9249 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Chopper u kitu
« : Ožujak 03, 2008, 11:02:20 am »
Zašto kod nas nema mogučnosti za kupovinu choppera u kitu :dontknow:  Da li je tome razlog zakonska nemogučnost ili neisplativost trgovcima,U USA je to sasvim normalna pojava,a u EU nešto rijeđa,ali ipak imaju i tu mogučnost.Kupovina choppera u kitu je izuzetno isplativa za one koji se ne boje uprljati ruke,jer takva kupovina je jeftinija  30-50% od kupovine gotovih motora-choppera.
Evo link na jednu od milion stranica na netu
http://www.steelthundercc.com/gordon_g_venom_110.html
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #1 : Ožujak 03, 2008, 11:45:19 am »
zato što smo u banani  :icon_confused:
Baš ću se probat raspitat

možda bi upalila fora kao i sa serijskim motorima koje ljudi dovuku u sanduku pa ih sami sklope doma. Samo bi trebalo imat svu papirologiju, račun, homologaciju itd...
google master



Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #2 : Ožujak 03, 2008, 12:53:51 pm »
Kaj fizička osoba može kupiti direktno od proizvođača serijski motor u sanduku, bez da ide preko lokalnog trgovca?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #3 : Ožujak 03, 2008, 13:17:20 pm »
Kaj fizička osoba može kupiti direktno od proizvođača serijski motor u sanduku, bez da ide preko lokalnog trgovca?

Zašto ne ako je proizvođač mala firma i nema mrežu dealera?
Po meni, najveći problem bi bila homologacija ako proizvođač nema zstupnika koji bi izdao papir i time jako olakšao stvar.
google master



bart

  • Gost
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #4 : Ožujak 03, 2008, 13:23:49 pm »
Pa, zar se nemože napraviti homologacija, tj. da kupac otiđe sam napraviti atest?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #5 : Ožujak 03, 2008, 14:51:03 pm »
Pa, zar se nemože napraviti homologacija, tj. da kupac otiđe sam napraviti atest?

može. stvar je tko ima volje i živaca  :icon_confused:
google master



Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #6 : Ožujak 03, 2008, 14:57:04 pm »
Zašto ne ako je proizvođač mala firma i nema mrežu dealera?
Po meni, najveći problem bi bila homologacija ako proizvođač nema zstupnika koji bi izdao papir i time jako olakšao stvar.

A što ako ima zastupnika u HR, da li će oni meni direktno htjeti prodati motor iz Japana, Tajvana, SAD-a...? Naravno i poslati ga na moje ime u HR?

bart

  • Gost
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #7 : Ožujak 03, 2008, 15:19:05 pm »
može. stvar je tko ima volje i živaca  :icon_confused:
Tko ima volje i živaca slagati motor iz nule onda mu sigurno nije problem riješiti i tu papirologiju

Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #8 : Ožujak 03, 2008, 17:47:49 pm »
Nijedan motocikl se nemože dobiti iz tvornice u zemlju koja već ima generalnog uvoznika, a pogotovo ne priča da bi netko išao u hondu, suzuki ili nešto treče njih tražiti motor sa smješkom na licu bi vam odgovorili da za to postoji glavni nadzor u europi npr. suzuki europa. Isti odgovor bi dobili da dodete u suzuki europa i njih tražite motor, Ljubazno če vam dati adresu od generalnog uvoznika u hr. :icon_smile:

Kaj se tiče papirologije to je tu kod nas najmanja stvar za riješiti plati se homologacija, carina i porez i u tom slučaju je samo najbitnije dobiti od carinske uprave IZJAVU O SUKLADNOSTI VOZILA. Ali da se to napravi opet trebaju odgovarajuči papiri od fabrike koja proizvodi vozilo. :Ratt:

Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #9 : Ožujak 03, 2008, 19:25:48 pm »
Nijedan motocikl se nemože dobiti iz tvornice u zemlju koja već ima generalnog uvoznika, a pogotovo ne priča da bi netko išao u hondu, suzuki ili nešto treče njih tražiti motor sa smješkom na licu bi vam odgovorili da za to postoji glavni nadzor u europi npr. suzuki europa. Isti odgovor bi dobili da dodete u suzuki europa i njih tražite motor, Ljubazno če vam dati adresu od generalnog uvoznika u hr. :icon_smile:

Kaj se tiče papirologije to je tu kod nas najmanja stvar za riješiti plati se homologacija, carina i porez i u tom slučaju je samo najbitnije dobiti od carinske uprave IZJAVU O SUKLADNOSTI VOZILA. Ali da se to napravi opet trebaju odgovarajuči papiri od fabrike koja proizvodi vozilo. :Ratt:



Jedan Exile ili Violator nemaju zatupnika u HR. Tj, nemaju ni dealersku mrežu. To su manufakture koje proizvode  pojedinačna, unikatna vozila, većinom po naruđbi. I tu nema drugog načina, nego kupiti vozilo direktno kod proizvođeča. ista stvar bi bila s Morganom među automobilima. Btw, Caterham Lotus Super 7 je također moguće kupiti kao kit vozilo. Ali to su sve i vozila kakva se voze po Evropi i već ih ima i na našim cestama, znači da nije nemoguće takvo vozilo dovesti kod nas i sigurno  mogu dobiti dokumentaciju kojom bi mogli kod nas dobiti suglasnost. Ista je stvar s kit chopperima, s tom razlikom da ih sklapaš sam. Eventualno bi trebalo dati nekom mehaničaru da ti složi, a on bi morao imati majstorski ispit i slična sranja. To su već finese koje treba ispitati.
druga je stvar kaj je to užas od cijele procedure, ali nije lakše ni velikim firmama koje zastupaju poznata imena. znam kakvih sam se priča naslušao iz Forda na Jankomiru.
google master



Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #10 : Ožujak 03, 2008, 19:42:20 pm »
Naravno james ja sam pisal o firmama koja ima proizvode sa trake, Proizvod koji je rađen po narudžbi je nešto sasvim drugo u tom slučaju firma koja proizvodi npr Exile mora se pobrinuti da motocil prolazi tehničke uvjete i homologaciju. Ako i nema neki motor papire za homologaciju to se može obaviti na teh. pregledu al treba zadovoljavati određene teh. uvjete npr signalizacija, svijetla itd. i normalno imati račun sa brojem šasije, proizvođač, model, ime i prezime kupca i di je ocarinjen i po kojem broju jedinstve carinske deklaracije :hello:
Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije

Offline hogar

  • Novigrad
  • Komarac
  • *
  • Postova: 58
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • moto guzzi california
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #11 : Ožujak 03, 2008, 20:52:00 pm »
Uz svu mogoču i nemoguču papirologiju,treba pribrojiti porez na porez:kod uvoza kita ,treba platiti carinu i PDV,
i kada je motor sastavljen treba platiti porez na novo ostvarenu vrijednost.Ako sam dobro kužio:recimo da kit
košta 5000 eura.Kada je motor sastavljen,treba ići na procjenu vrijednosti novonastalog vozila i recimo da su ga
procijenili na 10000 eura.I sada ,sve to zbrojimo 10000+5000(sa carinom+PDV),na sve to platimo porez na
novo ostvarenu vrijednost i na to još jednom PDV.Nisam siguran da to vrijedi za motorna vozila,ali kod samogradnje
plovila,stvari idu tako.
LIGA ZA BORBU PROTIV TURIZMA

Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #12 : Ožujak 03, 2008, 20:55:26 pm »
Kolko ja znam pdv se plača samo jedanput.
Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije

Offline hogar

  • Novigrad
  • Komarac
  • *
  • Postova: 58
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • moto guzzi california
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #13 : Ožujak 03, 2008, 21:35:42 pm »
Kolko ja znam pdv se plača samo jedanput.



Slažem se da se PDV plaća samo jedanput,ali kod samogradnje plovila kupuješ materijal u trgovini i platiš PDV.
Kada je plovilo gotovo,i hoćeš legalizirati svoj rad(registracija),dođe ekipa iz lučke kapetanije,procijeni  vrijednost
toga što si napravio(novo ostvarena vrijednost),i na to platiš PDV.Provjereno 100%.
Postoji zakon o novo ostvarenoj vrijednosti,pa mislim da vrijedi i za motorna vozila.
LIGA ZA BORBU PROTIV TURIZMA

Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Chopper u kitu
« Odgovori #14 : Ožujak 03, 2008, 21:45:36 pm »

Slažem se da se PDV plaća samo jedanput,ali kod samogradnje plovila kupuješ materijal u trgovini i platiš PDV.
Kada je plovilo gotovo,i hoćeš legalizirati svoj rad(registracija),dođe ekipa iz lučke kapetanije,procijeni  vrijednost
toga što si napravio(novo ostvarena vrijednost),i na to platiš PDV.Provjereno 100%.
Postoji zakon o novo ostvarenoj vrijednosti,pa mislim da vrijedi i za motorna vozila.

Da al u ovom slučaju nema kupovanja materijala kolko sam skuzil treba ga samo složiti i to je to, al bolje sve 333 puta provjeriti jer kod nas neznas kaj sve treba platiti i kad tolko puta pitas opet se neki pacjent izlegne od nekud i veli ti da treba platiti to i to, kaj nije tak :dontknow:
Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije