Autor Tema: Kawasaki Drifter  (Posjeta: 5191 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Kawasaki Drifter
« : Siječanj 13, 2006, 15:03:41 pm »
Ma kakav kredenc ?? A što kažeš na ovaj stroj ?? :chain:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline virago11

  • Vizir
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • BMW R1200C
Kawasaki Drifter
« Odgovori #1 : Siječanj 13, 2006, 20:13:00 pm »
To je DRIFTER kakvog si vozio samo mi nije jasno zašto si ga
 ŠUNDRAO :x ili to nije TO.Takvu makinu ja bi s guštom driftao.
 :)

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Kawasaki Drifter
« Odgovori #2 : Siječanj 14, 2006, 12:04:55 pm »
Citat: "čoke"
Ma kakav kredenc ?? A što kažeš na ovaj stroj ?? :chain:


blatobran je dobar za kotlovinu :!:  :uraa:  :satoras:  :biker:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Kawasaki Drifter
« Odgovori #3 : Siječanj 14, 2006, 13:54:21 pm »
Citat: "virago11"
To je DRIFTER kakvog si vozio samo mi nije jasno zašto si ga
 ŠUNDRAO :x ili to nije TO.Takvu makinu ja bi s guštom driftao.
 :)


Baš me interesiraju komentari na taj motor.
google master



Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Kawasaki Drifter
« Odgovori #4 : Siječanj 14, 2006, 15:32:36 pm »
Komentari?? Pa nije ni bil tako loš- ja sam napravil s njim 7000km. i nisam imal nikakvih problema s njim. čak je imal bolji sic i bil je udobniji za vozit od yamahe . A i gdje god da sse pojaviš s njim primječen si-jer ih u hr. ima oko desetak.Največa mana je jedan sic i blatobran koji je vezan s zadnjom vilicom . :drv:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Kawasaki Drifter
« Odgovori #5 : Siječanj 14, 2006, 18:48:12 pm »
Citat: "čoke"
Komentari?? Pa nije ni bil tako loš- ja sam napravil s njim 7000km. i nisam imal nikakvih problema s njim. čak je imal bolji sic i bil je udobniji za vozit od yamahe . A i gdje god da sse pojaviš s njim primječen si-jer ih u hr. ima oko desetak.Največa mana je jedan sic i blatobran koji je vezan s zadnjom vilicom . :drv:


Sic može bit mana,a može bit i prednost :mrgreen:  Zato bi ja još jedan motor da ima samo jedan sic. Zakaj je mana blatobran?
google master



Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Kawasaki Drifter
« Odgovori #6 : Siječanj 15, 2006, 11:45:14 am »
Zato jer se blatobran pomiče zajedno sa zadnjom vilicom -tj. blatobran je prišarafan na vilicu a ne kao kod ostalih motora na ramu.To ti ujedno onemogučava ugradnju sica na njega a i nosač bisaga ti je prišarafan na vilicu pa nesmiješ stavljat ništa krhko u njih jer ništa ne preživi cjelo . Postoji org. sic za suvozača koji ti dođe nekih 7000 kn. a i na njega ti onda mogu ić bisage- o dizajnu da ne govorim!! :biker:  :drug:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline virago11

  • Vizir
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • BMW R1200C
Kawasaki Drifter
« Odgovori #7 : Siječanj 15, 2006, 20:43:32 pm »
Našeg dragog kolegu više smetalo zglobno ogibljenje nalik
TOMI VINKOVIČU  :x zbog kojeg je dobio nadimak traktorista
 :?:  :!:

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Kawasaki Drifter
« Odgovori #8 : Siječanj 15, 2006, 20:55:10 pm »
je... te tomo vinkovič :ninja:

što je falilo motoru?? -je da je izgledalo ko da je pukal ne pola al sve ima svoje draži
 :soder:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Kawasaki Drifter
« Odgovori #9 : Siječanj 15, 2006, 22:56:56 pm »
Kaj je,je! Kawasaki je najslabija japanska firma,a imaju najviše hrabrosti. Drifter je baš primjer. Svi su se divili Indianu,a nitko nije imao muda nekaj probat složit. Ista stvar je sa Kawom W650. Pravi stroj za retro-frikove kojima se neda šarafit ili nemaju love za imat oldtimera. To su fakat modeli koji odmah sve kažu o svom vlasniku. Bolje ga opišu nego Harley. I nisu loši kvalitativno.
google master



Offline wildstardude

  • R.I.P.
  • **
  • Postova: 156
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • Blueknights.hr
Kawasaki Drifter
« Odgovori #10 : Siječanj 16, 2006, 10:04:00 am »
Motor je definitivno prekrasan. Druga je stvar sto bezobrazno lici na "Chief-a". Podijeljenja su osjecanja, definitivno. S jedne strane ne bi se zelio pojavljivat s motorom koji je hard-copy Indiana a s druge pak strane, i motor koji vozim podsjeca na harleya (ne bas tak intenzivno), pa ga opet vozim.

Premalo znam o kvaliteti izrade, no definitivno mu je nedostatak kaj se nemre bas customizirat jer ima jako malo dodatne opreme za njega, dok je s Yamahom potpuno drugacija stvar.

Jedan sic ili dva? Mislim da mu je to nedostatak jer bez obzira sto se najvise vremena vozim sam i sto se najvise vremena volim vozim sam, cesto ti se dogodi da pozelis nekog strpat odozada ( bez pokvarene maste :mrgreen: ) i prevest - cist onak - za gust.

I jos nekej kaj smatrm ne manje bitno je to kaj smatrm da je Drifter napravljen kvalitetnije od njegovog originala (mislim na Indiane od 1999 na dalje), jer citajuci indian forume po netu saznao sam da su bogati amerinaci vrlo nezadovoljni kvalitetom izrade...steta za inace mrak brend koji je i stariji i nekad bio puno kvalitetniji proizvod od harlija.

Indian Chief je moj "Dream bike" :(
It doesn't matter WHAT you ride, it matters THAT you ride...

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Kawasaki Drifter
« Odgovori #11 : Siječanj 16, 2006, 11:14:18 am »
Indian je propali pokušaj. Mislim na ove nove. Kad sam vidio slike,odmah sam izgubio interes za tu firmu. Agregati S&S unutra,hvala ne. Dobri su,ali nebih želio (da imam) kupiti customiziranih Harleya. Nema osobnosti. Inaće,Drifter kao ideja mi se sviđa. Je da je jako sličan Indianu,ali to je novi Indian za one s manje novaca. Za ljubitelje tog stila.

2 Dude
Javi se kad dobiješ na lotu :mrgreen:  Znam di u Švicarskoj možeš kupit Chifa kad god poželiš. Cijene neznam. Bilo me strah :mrgreen:
google master



Offline wildstardude

  • R.I.P.
  • **
  • Postova: 156
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • Blueknights.hr
Kawasaki Drifter
« Odgovori #12 : Siječanj 16, 2006, 13:56:30 pm »
Citat: "James1100"
Indian je propali pokušaj. Mislim na ove nove. Kad sam vidio slike,odmah sam izgubio interes za tu firmu. Agregati S&S unutra,hvala ne. Dobri su,ali nebih želio (da imam) kupiti customiziranih Harleya. Nema osobnosti. Inaće,Drifter kao ideja mi se sviđa. Je da je jako sličan Indianu,ali to je novi Indian za one s manje novaca. Za ljubitelje tog stila.

2 Dude
Javi se kad dobiješ na lotu :mrgreen:  Znam di u Švicarskoj možeš kupit Chifa kad god poželiš. Cijene neznam. Bilo me strah :mrgreen:


Bolje da nisi gledao. Svicarska je posebno poznata po mnogo restauratora specijaliziranih za Indiane ali i Harlije. Cijene variraju od 7.000-12.000 eura za Indian iz 1937-41 kojem tek predstoji restauracija. Kad ga srede ide od 20.000 na dalje. Videl sam jednog Indiana iz 1939, ja mislim, kostal je 34.000 eura i pored oglasa je pisal znak "SOLD OUT" :shock:
It doesn't matter WHAT you ride, it matters THAT you ride...

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Kawasaki Drifter
« Odgovori #13 : Siječanj 16, 2006, 22:31:15 pm »
Citat: "wildstardude"
Citat: "James1100"
Indian je propali pokušaj. Mislim na ove nove. Kad sam vidio slike,odmah sam izgubio interes za tu firmu. Agregati S&S unutra,hvala ne. Dobri su,ali nebih želio (da imam) kupiti customiziranih Harleya. Nema osobnosti. Inaće,Drifter kao ideja mi se sviđa. Je da je jako sličan Indianu,ali to je novi Indian za one s manje novaca. Za ljubitelje tog stila.

2 Dude
Javi se kad dobiješ na lotu :mrgreen:  Znam di u Švicarskoj možeš kupit Chifa kad god poželiš. Cijene neznam. Bilo me strah :mrgreen:


Bolje da nisi gledao. Svicarska je posebno poznata po mnogo restauratora specijaliziranih za Indiane ali i Harlije. Cijene variraju od 7.000-12.000 eura za Indian iz 1937-41 kojem tek predstoji restauracija. Kad ga srede ide od 20.000 na dalje. Videl sam jednog Indiana iz 1939, ja mislim, kostal je 34.000 eura i pored oglasa je pisal znak "SOLD OUT" :shock:



Jebiga :cry:  Stavljaj dnevnice na stranu. I ovim nesrećama kad dođu kod tebe,nemoj plaćat pivu. TU je ušteda :mrgreen:
google master



Offline wildstardude

  • R.I.P.
  • **
  • Postova: 156
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • Blueknights.hr
Kawasaki Drifter
« Odgovori #14 : Siječanj 17, 2006, 09:20:20 am »
Citat: "James1100"
Citat: "wildstardude"
Citat: "James1100"
Indian je propali pokušaj. Mislim na ove nove. Kad sam vidio slike,odmah sam izgubio interes za tu firmu. Agregati S&S unutra,hvala ne. Dobri su,ali nebih želio (da imam) kupiti customiziranih Harleya. Nema osobnosti. Inaće,Drifter kao ideja mi se sviđa. Je da je jako sličan Indianu,ali to je novi Indian za one s manje novaca. Za ljubitelje tog stila.

2 Dude
Javi se kad dobiješ na lotu :mrgreen:  Znam di u Švicarskoj možeš kupit Chifa kad god poželiš. Cijene neznam. Bilo me strah :mrgreen:


Bolje da nisi gledao. Svicarska je posebno poznata po mnogo restauratora specijaliziranih za Indiane ali i Harlije. Cijene variraju od 7.000-12.000 eura za Indian iz 1937-41 kojem tek predstoji restauracija. Kad ga srede ide od 20.000 na dalje. Videl sam jednog Indiana iz 1939, ja mislim, kostal je 34.000 eura i pored oglasa je pisal znak "SOLD OUT" :shock:



Jebiga :cry:  Stavljaj dnevnice na stranu. I ovim nesrećama kad dođu kod tebe,nemoj plaćat pivu. TU je ušteda :mrgreen:


Ma to je perverzija. Ajd za NOVI motor dati do 15 tauzena eura jos nekak, al dati duplo vise za neku staru kramu pa makar se ona zvala i "Indian" je snobizam. To ne kupuju motoristi, bez brige, jer se s takvim motorom nemres posteno odvest ni 100 km. To je za od birca do birca i da te sto vise ljudi vidi.

Ista je stvar i sa bogatim amerima koji customiziraju motore sistemom:"Plati vise da dobijes manje" S novog, upravo kupljenog motora skidaju sve dijelove kaj moreju skinuti i stavljaju dijelove koji ne pridonose boljoj upravljivosti, udobnosti, zastiti od vjetra vec boljem ukupnom dojmu onih koji ga gledaju. Zato su i izmislili novu kategoriju "Show bike".
It doesn't matter WHAT you ride, it matters THAT you ride...