Autor Tema: Volim Harley-Davidson  (Posjeta: 4511 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline hrg

  • Komarac
  • *
  • Postova: 54
  • Karma: 3
  • H-D Sportster Custom, Piaggio Beverly 250ie
Volim Harley-Davidson
« : Veljača 07, 2008, 14:16:19 pm »
evo posto vec imamo temu o talijanskoj legendi Moto-Guzzi, mislim da je red da otvorimo jednu o jednoj s one strane Velike bare...
Sve je pocelo 1903. godine. Henry Ford pojavio se sa svojim modelom T, a braća Wright bili su prvi kojima je uspjelo odletjeti do nekog drugog mjesta. Bill Harley i braća Davidson uspjeli su 1903 godine ostvariti svoju ideju. Uz pomoć oca Davidsona, koji je bio stolar, izgradjena je slavna šupa iza kuće.
U trenutku kad se na vratima pojavilo ime Harley-Davidson Motor Co., legenda je rodjena, a zato što je Bill Harley napravio skicu za prvi motocikl, braća Davidson su se jednoglasno složila da njegovo ime bude na prvom mjestu u imenu tvrtke.
Godine 1903. Harley-Davidson Motor Co. proizvela je 3 jednocilindrična motora od 350 cm3. Sva tri bila su prodana i plaćena unaprijed. Prvi Harleyi imali su nadimak "Silent grey fellow".
Do 1913. godine neki vlasnici Harley-Davidsona prešli su 100000 milja bez većih kvarova, pouzdanost je od početka pripadala temeljnim odrednicama tvrtke.
U proljeće 1954. godine vožnja motocikla dobila je image slobode nakon filma "The wild one" u kojem je Marlon Brando imao jednu od glavnih uloga...
Harley-Davidson ove godine slavi 105 godina postojanja tvrtke, koja je kroz povijest imala velikih uspona i padova, i u poslovanju i u kvaliteti proizvoda, ali je uvijek bila dosljedna i bila je i ostala prava američka motociklistička ikona....

LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE...

[privitak je izbrisao admin]
« Zadnja izmjena: Veljača 07, 2008, 14:26:08 pm hrg »

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #1 : Veljača 07, 2008, 14:38:57 pm »
Hrg :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

2 modela Harley Davidsona koja bi svakako volio imati :

1.Street Bob Dyna - već poznati motor namijenjen sa solo uživanje,s karakterestičnim "ape hanger" volanom.






2.Fat Bob Dyna,novi model Harleya koji je sa svojim prednjim duplim svjetlima svojevrstan odskok od klasike,karakterističan je  po debelim gumama ;prednja 130/90-16,zadnja 180/70-16.Po težini spada u teškaše,ali je dobro balansiran tako da njegova pozamašna težina od 305 kg (suh) se ne osjeti u tolikoj mjeri.







Offline hrg

  • Komarac
  • *
  • Postova: 54
  • Karma: 3
  • H-D Sportster Custom, Piaggio Beverly 250ie
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #2 : Veljača 07, 2008, 14:55:23 pm »
volio bih ja puno toga, od svake H-D porodice barem po jedan primjerak... :icon_super:

[privitak je izbrisao admin]

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #3 : Veljača 07, 2008, 14:58:19 pm »
Oa ovih preko Bare mi je draži Indian  :icon_fU: ali se nebi bunio ni protiv jednog primjerka Harley Davidsona  :icon_thumright:
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #4 : Veljača 07, 2008, 18:14:14 pm »
Oa ovih preko Bare mi je draži Indian  :icon_fU: ali se nebi bunio ni protiv jednog primjerka Harley Davidsona  :icon_thumright:

slažem se
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #5 : Veljača 07, 2008, 19:20:08 pm »
HD ne sluzi tome da bi ti na prvi pogled bio lijep.

Vec su motori slozeni dosta sirovo za sto laksu personalizaciju.

To je jedan od razloga zasto HD ima najvise aftermarket proizvodaca i zasto ima najvise prerada HD.

Od svih HD-a mozda mi je jedan serijski ok.
BMW = bauer motor werke

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #6 : Veljača 07, 2008, 22:55:35 pm »
Kao šta klinci pate za neostvarenim ljubavima,tako i moje srce vene za jednim HD-om :crybaby2:  Bilo kojim,tako da i ja jednom osjetim te nesnosne vibracije,ili da doživim otpadanje vijaka u vožnji ili ...,ma neka,moja neostvarena ljubav ne bi pitala za cijenu :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline hrg

  • Komarac
  • *
  • Postova: 54
  • Karma: 3
  • H-D Sportster Custom, Piaggio Beverly 250ie
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #7 : Veljača 08, 2008, 11:57:22 am »
nisu to nesnosne vibracije, nego baš onakve kakve trebaju biti ( vozim sportstera sa mašinom fiksiranom direktno na kostur, tako da znam dosta o tome  :icon_smile:), niti vijci otpadaju u vožnji, ali užitak u vožnji je neponovljiv.
evo još koje slike...

[privitak je izbrisao admin]

Offline hrg

  • Komarac
  • *
  • Postova: 54
  • Karma: 3
  • H-D Sportster Custom, Piaggio Beverly 250ie
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #8 : Veljača 08, 2008, 12:07:18 pm »
c/p
Harley Davidson     
 
 Feb 25,2007 by LIVINGSTONE     
 
Harley Davidson nije samo puko prijevozno sredstvo na dva kotača ili samo jedno od mnogobrojnih poznatih imena motocikala, on je mnogo više od toga. On je stil života, utjelovljenje sna. Karakterističan štropot što izlazi iz kromiranih ispušnih cijevi dovoljno je čuti samo jednom i ostat će zauvijek u sjećanju. Svi, koji su barem jednom imali prigodu sjesti na nisko, kožom presvučeno sjedalo, odvrnuti ručicu gasa i osjetiti vibracije golemih klipova u V-Twin motoru, vrlo brzo, gotovo u trenutku, zaboravili su sve ostalo. Premda nije ni najbrži ni najsnažniji motocikl koji se može kupiti, Harley osvaja svakog tko ga isproba. Tajna je u osjećaju neovisnosti koju pruža, u poruci slobode koju šalje svakomu tko ispruži svoje ruke na njegovom upravljaču. Njegova neodoljivost vezana je uz ono što nam je već odavna oduzeto i što nam taj motocikl u hipu svesrdno vraća.

Legenda je rođena
Kada su William Harley i Walter Davidson, školski kolege i prijatelji, konstruirali prvi bicikl s motorom, vjerojatno se nisu ni nadali da će stvoriti kult koji će se slijediti diljem svijeta. Povijest Harleya Davidsona ujedno je i povijest moto industrije. No, ujedno je i mit koji unatoč godinama i frenetičnoj utrci s novim tehnologijama jednostavno odolijeva vremenu i promjenama koje nezaustavljivo dolaze. Sve je počelo 1901. godine kada je 21-godišnji William S. Harley nacrtao skice malenoga motora koji je želio ugraditi na klasičan bicikl. Dvije godine zajedno sa svojim prijateljem i susjedom Arthurom Davidsonom radio je u radionici, ali motor je bio završen tek nakon što im se priključio susjedov brat Walter Davidson. U omalenoj brvnari na obiteljskom imanju Davidson, na koju su kistom u ruci stavili natpis Harley - Davidson Motor Co., sklopili su svoj prvi motor ugradivši mu rasplinjač koji su načinili od prazne konzerve. No, motor obujma 116 ccm nije imao snage svladati ni blage uspone bez upotrebe pedala. Ipak, eksperiment je uspio i 1903. je godina rođenja prvoga Harleya. Odmah su započeli novi projekt i sljedeće godine nastao je veći i snažniji motor kojim su hrabro krenuli na lokalnom trkalištu u prvo službeno natjecanje. Zapremina je povećana i umjesto na bicikl, motor je ugrađen na snažniji okvir. Bio je to prvi pravi Harley, pravi raritet koji je nedavno na jednoj aukciji postigao vrijednost od 310.000 eura. Napravljeno ih je osam prije preseljenja u prvu skromnu tvornicu koja je i danas sjedište tvrtke, a proizvodnja je dostigla 50-ak motora na godinu. Juneau Avenue danas je obvezno odredište za sve poklonike američkoga sna na dva kotača.

Nezaustavljiva legenda
Tijekom 1907. godine William S. Harley diplomirao je na univerzitetu Wisconsin-Madison i dobio diplomu strojarskoga inženjera. Tvornica se širila, narudžbe su stizale i proizvodnja se utrostručila. Jedan od kupaca postala je policija, tradicija koja je održana i do današnjih dana. Prava pomama za Harleyem nastala je nakon predstavljanja V-Twin motora s 880 ccm i zavidnim performansama na sajmu u Chicagu. U to je vrijeme jedini pravi suparnik bila Indiana, ali slijedili su ih još mnogi u novoj koncepciji motora. Harley je privlačio pozornost, bio je inovativan, a dvojica mladića, koji su ga stvarali, imali su dara za posao. Smišljali su vrlo dobre reklamne slogane, ali i otvarali prodajna mjesta diljem Amerike. Već 1912. godine izvozili su motore u Japan, a tijekom 20-ih godina imali 2000 dilera u 67 država svijeta. Sigurni u uspjeh ulažu i u utrke, ali podloga svega bio je V-Twin motor s dva cilindra pod kutom od 45 stupnjeva s bočno postavljenim ventilima koji će postati simbol Harleya Davidsona. Usavršavan, do danas je na svim modelima koji dolaze iz Milwaukeea. Harley je lijep, neuništiv i probija sve granice preuzimajući prvo mjesto među američkim proizvođačima, ali i svjetskim. Uspjeh nisu zaustavili ni ratovi, ni ekonomske krize. Tijekom 70-ih stigla su teška vremena u kojima je legenda gotovo nestala sa scene. Krizu su prouzročili Japanci koji su, kao i uvijek, gotovo savršeno sve prekopirali i unaprijedili. Motori s Dalekoga istoka bili su uglađeni, brzii snažni, ali bez duše. Harley Davidson uspio je prebroditi teškoće. Dio zasluga pripada i ondašnjoj vladi Ronalda Reagana koji je znao zaštiti domaću proizvodnju. No, ponovno je najveći dio zasluga za uspjeh pripadao genijalnosti projekta koji unatoč godinama nije zastarijevao. Harley je istinska suprotnost svega što predstavljaju japanski motori. Ne voli zavoje, snažno vibrira, ima klasičnu formu, ne ubrzava poput metka, ali dovoljan je pogled da se u njega zaljubite. Velik, prepun kroma, blistav, miroljubiv i udoban, motor koji postaje simbolom. Podsjetnik na stara vremena, na tradiciju koje se ne odriče, već je vraća u život imenima kao što su Sportster, Dyna, Softail, Electra Glide, 883.

 

Harley opet blista
Proslava 100. rođendana bila je veličanstvena. Ulice Milwaukeea, gdje je Harley Davidson rođen i još ima svoje sjedište, ugostile su najveći motociklistički skup na svijetu. Harley je vratio retro izgled u modu, a kad su ga i ostali počeli slijediti, došlo je do prave male revolucije. Kao i u Porscheu umjesto zračnog, stiglo je vodeno hlađenja. V-Rod, Harley novoga vremena, budući klasik, na kojem prevladavaju aluminij i aerodinamične linije, uspio je zadržati svoju dušu. Motor je dvocilindričan, V konfiguracije, doduše sa 60 stupnjeva razmaka, ali osjećaj je onaj stari.

 

[privitak je izbrisao admin]

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #9 : Veljača 08, 2008, 12:16:09 pm »
I nakon gotovo 38 godina legendarna prerada HD-a iz filma Easy Rider izgleda jednako atraktivno :icon_super:.

Načinjena su 2 primjerka za potrebe filma,jedan je uništen za potrebe filma (kraj),dok je drugi ukraden.

Pretpostavja se zbog dijelova,jerbo je ukraden prije same prezentacije filma ( filmski uradak je bio u bunkeru 2. godine do 1971g).


Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #10 : Veljača 08, 2008, 13:04:28 pm »
Što bi bilo, kad bi bilo,... tad bi bilo jedan od ova dva modela:





Moram li naglasiti da sam Easy Ridera i sl. filmove gledao nekoliko puta!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #11 : Veljača 08, 2008, 13:15:49 pm »

Moram li naglasiti da sam Easy Ridera i sl. filmove gledao nekoliko puta!

ne moraš  :icon_mrgreen:
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
BMW = bauer motor werke

Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #13 : Veljača 08, 2008, 16:02:40 pm »
Nisam previše gledao te modele ali mi je zapelo za oko : Sportster i Softail Custom.

Offline 750

  • Novi V.
  • Vizir
  • **
  • Postova: 167
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Suzuki - DL650-K7
Odg: Volim Harley-Davidson
« Odgovori #14 : Veljača 08, 2008, 18:23:19 pm »