Autor Tema: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm  (Posjeta: 22779 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline lukylipik

  • Zagreb
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 639
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • Yamaha DragStar xvs 650
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #30 : Veljača 08, 2008, 00:35:15 am »
...hajde laci nek se danas (petak) ili u nedjelju nađemo na kavici i onda uživo stekni dojam više, ne namjeravam polemizirati, ja sam sa "žutim" zadovoljan, vozim se gotovo svaki dan (od kraja 10 mj. napravio 2700 km i još uvijek nije ništa "otpalo"-zar bi trebalo biti čudo), vozim onako kako mi paše (80-100 i više mi i ne treba),da to niije kakvoća Japanaca o.k.,da nisam imao love za Japanca i to je o.k., ali i mi se vozimo i mi volimo svoje motore, a i mi ćemo voziti nešto bolje jednom, ali dosta postova mi ipak u pozadini snifaju na ono "voze smeća Kineska". Jedino što ne mogu i nemam realno (i tu je Bebl u pravu kada spominje prerastanje tipa motora) jest koji "konjić" viška pod guzicom (vrlo črsto vozim i Kunu).Evo upravo krenuh u polemiku....svi smo u granicama nekih osobnih gabarita.
...i sutra je novi dan - dok ide,ide!

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #31 : Veljača 08, 2008, 00:35:49 am »
QINGQI QM 250 i još par njih su gotovo isti ko Jinlun i imaju isti agregat pa radi servisera Dragana prednost ima Jinlun
KYMCO VENOX 250 dođe 34000kn što je 50%više. I za te nofce bi uzel Marauder 250

ipak se radi o motorima za 22000kn sad na akciji a možda u nekoj kom i za 20000 novaca

a za ze novce rabljeno samo groblje od onag što sam vidio
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #32 : Veljača 08, 2008, 01:03:57 am »
znam da taj motor nije u điru ali ja sam ga zaboravio spomenuti....yamaha diversion xj600...može ga se nači 2000-2002g za nekih 26k kn,a možda i manje....jako dobar motor,4cil 62ks dva diska naprijed....mašina takva da se ne može poderati...zračnjak 4cil mislim da vrti do 6k okretaja.....taj motor nečeš baš tako brzo prerasti,a i čini mi se kao puno bolji izbor nego 250ice....

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #33 : Veljača 08, 2008, 01:06:38 am »
...hajde laci nek se danas (petak) ili u nedjelju nađemo na kavici i onda uživo stekni dojam više, ne namjeravam polemizirati, ja sam sa "žutim" zadovoljan, vozim se gotovo svaki dan (od kraja 10 mj. napravio 2700 km i još uvijek nije ništa "otpalo"-zar bi trebalo biti čudo), vozim onako kako mi paše (80-100 i više mi i ne treba),da to niije kakvoća Japanaca o.k.,da nisam imao love za Japanca i to je o.k., ali i mi se vozimo i mi volimo svoje motore, a i mi ćemo voziti nešto bolje jednom, ali dosta postova mi ipak u pozadini snifaju na ono "voze smeća Kineska". Jedino što ne mogu i nemam realno (i tu je Bebl u pravu kada spominje prerastanje tipa motora) jest koji "konjić" viška pod guzicom (vrlo črsto vozim i Kunu).Evo upravo krenuh u polemiku....svi smo u granicama nekih osobnih gabarita.

sve je to stoji što kažeš,ali 2700 km i nije neka respektabilna cifra....NHF

Yzzy

  • Gost
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #34 : Veljača 08, 2008, 03:09:10 am »
 :llllol: :llllol: :llllol: :llllol: :llllol:
Vrlo zanimljivo....
Od cijele ekipe koja dizertira ovu temu, samo dvojica koji imaju iskustva s nejapanskim motorima...

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #35 : Veljača 08, 2008, 08:41:49 am »
:llllol: :llllol: :llllol: :llllol: :llllol:
Vrlo zanimljivo....
Od cijele ekipe koja dizertira ovu temu, samo dvojica koji imaju iskustva s nejapanskim motorima...
imam gygabite matičnu,GF 6600 grafičku itd ,ajde pogodite gdje su proizvedene,pa ako znaju napravit grafičku...
naravno  :hello:imam i jinluna
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline hansol

  • Beograd
  • Komarac
  • *
  • Postova: 14
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #36 : Veljača 08, 2008, 10:11:06 am »
Jinlun 250cc (u Srbiji se jos pored tog imena prodaje i pod imenom Kinroad) kosta 1600e i duplo je jeftiniji od Keeway Landcruisera, a Zongshen je isto preko 2000e, tako da se jasno izdvaja sta se namece kao izbor. Svi su oni slicno bez nekog udubljivanja skopljeni tako da obavezno posle kupovine treba odvesti kod nekog renomiranog majstora da ga rasklopi i sklopi kako treba i ujedno zameni krs srafove za neke boljeg kvaliteta. Od tada ne bi trebalo da postoje vanredni kvarovi. Sklapanje i rasklapanje u Beogradu kosta 50 evra.

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #37 : Veljača 08, 2008, 11:27:12 am »
:llllol: :llllol: :llllol: :llllol: :llllol:
Vrlo zanimljivo....
Od cijele ekipe koja dizertira ovu temu, samo dvojica koji imaju iskustva s nejapanskim motorima...

malo si falio  :glasses9:


imam gygabite matičnu,GF 6600 grafičku itd ,ajde pogodite gdje su proizvedene,pa ako znaju napravit grafičku...
naravno  :hello:imam i jinluna

mjenjaj plocu nevalja
BMW = bauer motor werke

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #38 : Veljača 08, 2008, 18:49:46 pm »
evo dalje danas sam bio kod jednog "dilera" koji pridaje KEEWAY LANDCRUISER 250 i  ZONGSHEN ZS 250-5
i veli da mi tolo preporučuje Keeway bez obzira što na njemu manje zaradi ali da mi može pogledat u oči
možda mi i pokloni kaciku ili nešt korisno ak kod njega kupim

Jinlun 250cc (u Srbiji se jos pored tog imena prodaje i pod imenom Kinroad) .
kod nas osim ova dva ja znam za još najmanje tri četiri kaj gotovo identično izgledaju i gotovo identičnih cijena ali Jinlun ima super servisera u blizina


i na kraju otvorile se još neke kombinacije možda čak i za GUZZIJA  al o tome kad dođe vrijeme
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #39 : Veljača 10, 2008, 14:22:02 pm »
 KEEWAY LANDCRUSER 250   protiv  JINLUN JL 250-5

pošto je ZONGSHEN ZS 250-5 otpao pa evo mog daljnjeg raznišljanja

Garancija
pobjeda Keewaya jer ima 2g. Garanciju dok Jinlun samo 1g.

Motor 
Jin lun 2 cilindra postavljena poprečno, prednost što na tako postavljen motor jako lijepo izgleda sa svake strane po jedan ispuh. Keeway V motor po uzoru na HD prednost bolje hlađenje jer je hlađenje zrakom i motor izgleda moćnije. Rezultat nerješen.

Ispuh
Jinlun  meni ružan ali ima prednost da lako ide sa svake strane motora po jedan simetrično. Keway ima lijep ispuh. Pobjeda Kewaja jer ne treba dodatno ulaganje

Rezervar
Pobjeda Jinlunu jer ima mjerač goriva mada je strašno ružan

Vura
Keway smješten na rezervaru dok kod Jinluna  tri sata na volanu i zato dobiva pobjedu u ovom segmentu

Vjetrobran
Meni ljepši kod Jinluna također i veći dok me kod Kewaya podsjeća  na one od murije ili na one od mopedima koje voze starci

Kotači
Pošto niti jedan nema špalje  pobjedu odnosi Keway jer je felga ponija odnosno meni ljepša

Kočnice
pobjeda Kewayu zbog stražnjeg diska

Koferi  ili bisage
Jinlun ima kofere vrlo nezgodnih dimenzija mislim da unutra ništa ne stane  dok Keway ima bisage iskreno od premekane kože pa izgledaju ofucano ali ipak prednost Kewayu

Naslonjač
Pobjeda Jinluna jer ga ima i to prilično lijepog izgleda

Opći dojam
Meni na strani Kewaya ali bi ih treba vilit jednog pored drugog

Alarm
Keway ga posjeduje al neznam šta da mislim o njemu

Cijena
Keway 23000 Jinlun 2400 nerješeno

krakteristike mašine nešto kasnije dobio goste pa moram ić
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #40 : Veljača 10, 2008, 14:40:08 pm »
KEEWAY LANDCRUSER 250   protiv  JINLUN JL 250-5

pošto je ZONGSHEN ZS 250-5 otpao pa evo mog daljnjeg raznišljanja

Garancija
pobjeda Keewaya jer ima 2g. Garanciju dok Jinlun samo 1g.

Motor 
Jin lun 2 cilindra postavljena poprečno, prednost što na tako postavljen motor jako lijepo izgleda sa svake strane po jedan ispuh. Keeway V motor po uzoru na HD prednost bolje hlađenje jer je hlađenje zrakom i motor izgleda moćnije. Rezultat nerješen.

Ispuh
Jinlun  meni ružan ali ima prednost da lako ide sa svake strane motora po jedan simetrično. Keway ima lijep ispuh. Pobjeda Kewaja jer ne treba dodatno ulaganje

Rezervar
Pobjeda Jinlunu jer ima mjerač goriva mada je strašno ružan

Vura
Keway smješten na rezervaru dok kod Jinluna  tri sata na volanu i zato dobiva pobjedu u ovom segmentu

Vjetrobran
Meni ljepši kod Jinluna također i veći dok me kod Kewaya podsjeća  na one od murije ili na one od mopedima koje voze starci

Kotači
Pošto niti jedan nema špalje  pobjedu odnosi Keway jer je felga ponija odnosno meni ljepša

Kočnice
pobjeda Kewayu zbog stražnjeg diska

Koferi  ili bisage
Jinlun ima kofere vrlo nezgodnih dimenzija mislim da unutra ništa ne stane  dok Keway ima bisage iskreno od premekane kože pa izgledaju ofucano ali ipak prednost Kewayu

Naslonjač
Pobjeda Jinluna jer ga ima i to prilično lijepog izgleda

Opći dojam
Meni na strani Kewaya ali bi ih treba vilit jednog pored drugog

Alarm
Keway ga posjeduje al neznam šta da mislim o njemu

Cijena
Keway 23000 Jinlun 2400 nerješeno

krakteristike mašine nešto kasnije dobio goste pa moram ić

i ja sam bio na vagi između ta dva motora ,ali na kraju je odlučilo to što mi je majstor  i uvoznik 200m od kuće
a i cijena je prevladala 22000,pa jos malo na firmu i eto me ispod 20k ,o kvaliteti je već sve rečeno i zaključak je da može biti i dobrih kineza i loših japanaca,no udobnost vožnje za za te novce je o.k. a i dijelovi i ako odu su jeftini,pa uz Božju pomoć i malo sreće valjda se dudemo nekek koturali dok ne skupimo za indiana ili sl.
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #41 : Veljača 10, 2008, 14:47:56 pm »
zaključak je da može biti i dobrih kineza i loših japanaca

ne mozes to dvoje uopce usporedivati
 siguran da je najlosiji japanac dalkeo ispred najboljeg kineza

ili mozda imas   nekog konstruktivnog kineza koji je u klasi najgore honde,yamahe,suzukija ili kawasakija ?? (koji god da je model najlosiji)
BMW = bauer motor werke

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #42 : Veljača 10, 2008, 14:58:16 pm »
otvorila se i kombinacija sa Guzzijen
2002 godište ali na neviđeno iz italije za 3500eura (ali možda ga ja ode pogledat u italiju)

ali kak se kaže od Talijana ni auto a komoli motor

vidit čemo možda
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #43 : Veljača 10, 2008, 21:00:37 pm »
Citat:
Jin lun 2 cilindra postavljena poprečno, prednost što na tako postavljen motor jako lijepo izgleda sa svake strane po jedan ispuh. Keeway V motor po uzoru na HD prednost bolje hlađenje jer je hlađenje zrakom i motor izgleda moćnije. Rezultat nerješen.

ako je zrakom, hlađenje je bolje na usporednim cilindrima, i na HD-u se pojavljivao problem hlađenja stražnjeg cilindra

Citat:
Kočnice
pobjeda Kewayu zbog stražnjeg diska

manje važno za te motore. osobno mi je važnije koliko daju osjećaja. lakše mi je bilo na Suzukiju s paknama nego na Guzziju s Brembovim diskom. Doduše, na mom motoru krivim komandu jer prednji kraj daje vrlo dobru informaciju

Citat:
Koferi  ili bisage
Jinlun ima kofere vrlo nezgodnih dimenzija mislim da unutra ništa ne stane  dok Keway ima bisage iskreno od premekane kože pa izgledaju ofucano ali ipak prednost Kewayu

ovo je diskutabilno. ako na Kiviju ne valjaju bisage pa kupuješ druge, to možeš i na Jinlunu pa imaš i kofere i bisage



Ostalo ili se slažem ili ne komentiram zbog osobnih ukusa.
Kaj se tiče Guzzija... Talijani dosta voze. Sigurno je da taj motor ima veliki broj kilometara. I drugo, izračunaj koliko te košta do registracije, a nemoj gledati kolika je cijena samog motora.
google master



Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #44 : Veljača 10, 2008, 21:25:45 pm »
Kaj se tiče Guzzija... Talijani dosta voze. Sigurno je da taj motor ima veliki broj kilometara. I drugo, izračunaj koliko te košta do registracije, a nemoj gledati kolika je cijena samog motora.

stvar stoji ovako od jednog frenda frend se bavi uvozom rabljenih automobila, koje uzima od neke lizing kuče u italiji.  Tako ja netko i vratio tog Guzzija lizng kuči ali neznamo iz kojeg razloga (dal ga nije mogo više plačat, dal je uzo novi, dal je lupan, dal uopče radi.....)  kako on inače ne uvozi motore tako mi nebi ništa naplatio osim papirologije i prevoza koji bi trebo biti mali jer če ga stavit između dva auta na kamion.  cjena je u italiji 3000 eura a on veli da bi me u hrvatskoj došo oko 3500 eura što mi se čini povoljnim.
Navek tam, de vine srcu radost daje