Autor Tema: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm  (Posjeta: 22764 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« : Veljača 07, 2008, 12:09:26 pm »
Evo nakon kaj sam se več odlučio kojeg ču uzet, listam MOTO PLUS KATALOG i ponovi dilema

vidim novi model KEEWAY LANDCRUISER 250 garancija 2 g.  uz (SUPERSHADOW 250 kojeg sam več prije odbacil)
i nađem ZONGSHEN ZS 250-5 garancija 1g. o kojem do sada niš neznam gotovo prvi put da cujem za tu marku
te do sad moj izbor JINLUN JL 250-5 garancija 1g.

Pa vas molim ponovo za savjete pogotovo ova dva modela koja su sad ušla u konkurenciju o njihovim kvalitetama i manama te servisnoj mreži itd.

unapred vam hvala

jer da imam više novaca nebi bilo dilema bio bi tad MOTOGUZZI NEVADA CLASSIC 750 uz laganu preradu
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #1 : Veljača 07, 2008, 13:23:42 pm »
Za Zhongsena sam čuo da nije baš nekaj a kvalitetom na "ti". A i oni koje sam ja razgledavao izgledaju žalosno (nisam cruisera). Bar kaj se tiče završne obrade.
Neznam koliko je Jinlun bolji (ako je), ali garantiram za dealera. A hvaljen je dosta i tu na forumu.
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #2 : Veljača 07, 2008, 14:13:41 pm »
Ja bi radije kupio nesto provjereno polovno (naravno u dobrom stanju i od prvog vlasnika) nego novog kineza.

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #3 : Veljača 07, 2008, 14:33:02 pm »
Od ponuđenog biram Keewaya jer je kopija Yamahe Virago. Nemam drugih razloga jer ga nisam vozil i niš čul o nijednom od motora osim o Jinlunu. A o tome već postoji tema na forumu.

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #4 : Veljača 07, 2008, 14:41:04 pm »
Od ponuđenog biram Keewaya jer je kopija Yamahe Virago. Nemam drugih razloga jer ga nisam vozil i niš čul o nijednom od motora osim o Jinlunu. A o tome već postoji tema na forumu.
:Rkap: 
Kopija samo malo po izgledu, ali kvaliteta kromiranih dijelova,masine,sajle kvacila,gasa... to je daleko od Yamahe.

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #5 : Veljača 07, 2008, 14:53:20 pm »
u temi o Jinlunu sam i sam sudjeloval radi skupljanja iformacija i odlučio da je to to radi dilera i pohvala oko servisa koji mi je u blizini.

i sad slučajno sam primil u ruke moto plus katalog te mi zapela ova dva modela za oko i to jedan jer ima 2g. garanciju a drugi neznam zašto.

običi ču ovih dana dilere da i ova dva modela vidim uživo.

od rabljenih sam odusto jer svaki put kad sam tako nešto kupoval sam kupil "mačka u vreči" (ko ovaj pasat kaj sad vozim) pa uvijek dam tolko love na popravke da sam odlučil sam novo jer ima garanciju....

e da stavi bih i slike ova tri modela al mi to nije jača strana
i usput možete i klikat na anketi baš me zanima kakvi če bit rezultati
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #6 : Veljača 07, 2008, 15:14:58 pm »
evo i nekih karakteristika


ZONGSHEN ZS 250-5 Custom



Tip agregata: V2, 4T
Zapremina:248 ccm
Razvod jedna bregasta osovina i 2 ventila po cilindru
Snaga: 18 KS pri 8000okr./min.
Napajanje: rasplinjač
Mjenjač: 5 brzina
Težina: 175kg
Okvir: čelični cjevasti
Prednji ovjes: klasična vilica
Stražnjiovjes: monoamortizer
Prednja/stražnja guma: 3.00-18, 130/90-15
Kočnice naprijed/straga: disk/bubanj
Međuosovinski razmak: 1 600mm
Spremnik goriva: 14 L



KEEWAY Landcruiser



Duljina x Širina x Visina 2300(D) x 762(Š) x 1145(V) mm
Razmak osovina 1530 mm
Udaljenost od tla 150 mm
Neto težina 150 kg
Vrsta motora 2-cilindra, 4-taktni, zračno hlađenje
Provrt i hod 49 x 66 mm
Obujam 248 ccm
Maksimalna snaga 13,2 KW 8000/1 min
Obrtni moment 16 Nm 6000/1 min
Kočnice Sprijeda disk kočnice, a straga disk
Veličina prednjeg kotača 110/90 – 16
Veličina stražnjeg kotača 130/90 – 16
Maksimalna brzina 115 km/h
Potrošnja goriva 2,4 L/100 km
Veličina spremnika za gorivo 14 L
Ubrizgavanje CDI
Stupanj kompresije 9,4 : 1
Paljenje Električno paljenje
Kvačilo Više lamelna mokra spojka
Baterija 12 V, 9 Ah



JINLUN JL 250-5



Tip agregata: 2 cilindra, 4T
Zapremina:233,8 ccm
Razvod jedna bregasta osovina i 2 ventila po cilindru
Snaga: 16,3 KS pri 8000okr./min.
Napajanje: rasplinjač
Mjenjač: 5 brzina
Težina: 140kg
Okvir: čelični cjevasti
Prednji ovjes: klasična vilica
Stražnjiovjes: dvostruki amortizer
Prednja/stražnja guma: 110/90-16 / 130/90-15
Kočnice naprijed/straga: disk/bubanj
Međuosovinski razmak: 1 440mm
Visina sjedala od tla:760mm
Spremnik goriva:12,5 L
Max.brzina: 120 km/h
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #7 : Veljača 07, 2008, 15:19:32 pm »
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #8 : Veljača 07, 2008, 15:28:28 pm »
   

Petrol Lavori Rijeka d.o.o.
ovlašteni uvoznik i zastupnik

Mihovilići 8/1, 51000 Rijeka

tel: 051/ 269 515
fax: 051/ 269 037

e-mail:
 pa ti vozi do rijeke :icon_fU:
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #9 : Veljača 07, 2008, 17:08:05 pm »
evo za lakšu usporedbu

[   JINLUN JL 250-5   KEEWAY LANDCRUISER 250   ZONGSHEN ZS 250-5
         
Tip agregata   2. cilindra četverotaktni   V2 četverotektni   V2 četverotektni
Zapremina   233,8 ccm   249 ccm   248 ccm
Razvod   Jedna bregasta dva ventila   Jedna bregasta dva ventila   Jedna bregasta dva ventila
Snaga   16,3KS pri 8000okr/nim   19,5KS pri 8500okr/nim   18KS pri 8000okr/nim
Okretni moment   17Nm pri 6500okr/min   14Nm pri 7500okr/min   15,5Nm pri 6000okr/min
Napajanje   Rasplinjač   Rasplinjač   Rasplinjač
Mjenjač   5brzina   5brzina   5brzina
Težina   140kg   172kg   175kg
Okvir   Čelični-cjevasti   Čelični-cjevasti   Čelični-cjevasti
Prednji ovjes   Vilica 46mm hud 125mm   Klasična vilica    Klasična vilica35mm
Stražnji ovjes   Dvostruki amortizer hod 65m   Dvostruki amortizer    Mono amortizer
Guma prednja   110/90-16   110/90-16   3,00-18
Guma stražnja   130/90-15   130/90-16   130/90-15
Kočnica prednja   Disk 280mm   Disk    Disk 275mm
Kočnica stražnja   Bubanj 160 mm   Disk   Bubanj
Međuosovinski razmak   1450mm   1550mm   1600mm
Visina sjedala od tla   760mm      
Spremnik goriva   12,5l   14l   14l
Maksimalna brzina   120km/h   115km/h   138km/h
Boja   Crvena, placa, crna   Narančasta srebrna, crna   srebrna,
Garancija   1 g   2 g   1 g
Cijena   24000kn   23000kn   23000kn
         
[/table]

   
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #10 : Veljača 07, 2008, 17:54:53 pm »
a kaj je sa Venoxom ?
BMW = bauer motor werke

Offline lopac

  • zaprešić
  • Vizir
  • **
  • Postova: 300
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • jinlun 250
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #11 : Veljača 07, 2008, 18:01:47 pm »
a kaj je sa Venoxom ?
e sad ga prećera koliko sam prije gledao venox i aquila su dosta skuplji :dontknow:
tko izgubi dobitak,dobije gubitak

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #12 : Veljača 07, 2008, 18:04:37 pm »
venoks kosta 33995,00
BMW = bauer motor werke

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #13 : Veljača 07, 2008, 18:08:53 pm »
a kaj je sa Venoxom ?

on je kao i Aquila, Qingqya, Kinrada, cf moto...i još neki otpali radi cjene ili objektivno subjektivnoh razloga

jer u 30000kn mora uč vozačka, motor, rega, i nešt obleke te kaciga
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: DILEMA OKO KINESKOG KRUISERA 250 ccm
« Odgovori #14 : Veljača 07, 2008, 18:25:35 pm »
Ja bi radije kupio nesto provjereno polovno (naravno u dobrom stanju i od prvog vlasnika) nego novog kineza.

I ja pogotovo Guzzi ili Triumph ili Indijan
al za 25000kn neznam ništa dobro od nepoznatog a kamoli poznatok  vlasnika
oko mene svi voze "ležaljke" ili skutere
a ovi kinezi imaju bar garanciju
Navek tam, de vine srcu radost daje