Autor Tema: Idu Rusi  (Posjeta: 6143 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Idu Rusi
« : Kolovoz 10, 2005, 00:41:57 am »
Motor nije nekaj mehanički,ali izgleda ko iz filmova o Hellsima,šarafljenja kod frenda u garaži. Motor izgleda da je stvarno za vozit,a ne za izložbu. Ako si običan Rus,dobio si dobar početak prerade,bar ne moraš pigat ramu i tražit rezervoar po furdama.
Crtali su ga uz pomoć članova najvećeg ruskog kluba i to se i vidi. Pravi choper za upotrebu svakog dana. Vidi se da dečki žive na motorima i gledaju puno filmova. Nije ni preslab,40ks. Harley ima duplo više ccm,a nema duplo više konja. I još Brembo i Paioli...
Ja bi ga volio imat doma da imam love za preko nekoliko motora.
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Idu Rusi
« Odgovori #1 : Kolovoz 10, 2005, 14:02:09 pm »
samo jedno pitanje

kolko rusima traje sezona ako je nama ovakva

 :?:  :?:  :roll:
BMW = bauer motor werke

Sledgehammer

  • Gost
Idu Rusi
« Odgovori #2 : Kolovoz 10, 2005, 22:25:31 pm »
Nije stvar u trajanju sezone zbog vremena, nego zbog toga koliko ti možeš podnijeti... a glede hladnoće, oni mogu podnijeti. Možda je njihova sezona duža od naše, iako imaju lošije vrijeme.

Uglavnom, meni se ta ruska pila sviđa.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Idu Rusi
« Odgovori #3 : Kolovoz 10, 2005, 22:26:59 pm »
:scratch:  A već je legendarna priča kak su stajali po zimi u redu za sladoled.
A i kak piju,mislim da se i ne sjete razmislit dal je sezona :mrgreen:
google master



Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Idu Rusi
« Odgovori #4 : Kolovoz 10, 2005, 23:27:39 pm »
Rusi ne piju oni loču. Gledao posadu ruskog broda kako prazni našu gajbu pive. poslije nam je bilo žao kaj smo ih pozvali. J...a bili smo mladi i neiskusni.
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Idu Rusi
« Odgovori #5 : Kolovoz 11, 2005, 01:50:30 am »
Citat: "Sledgehammer"
Nije stvar u trajanju sezone zbog vremena, nego zbog toga koliko ti možeš podnijeti... a glede hladnoće, oni mogu podnijeti. Možda je njihova sezona duža od naše, iako imaju lošije vrijeme.

Uglavnom, meni se ta ruska pila sviđa.


Ak dosta namećeš otrova u sebe,možeš podnijeti dosta :mrgreen:  Tak se sutra ne sjećaš. A može se i po zimi voziti. Ja osobno samo ne volim kišu. Žena me :axe:  da zakaj sam dal lovu za kišnjak kad me ona mora vozit na posao ujutro. Teško mi je krenut. Ak me ulovi po putu,jebiga!
Btw,motor je ružniji na službenoj stranici jer nema takav governal,ali to mi se kod njega i sviđa:kaj god da našarafiš na njega,nije izgubio. Može samo dobiti na izgledu.
A i košta 6000 ojra.
2 Lolo-Servisna podrška nije bitna. To je ruski motor. Taj je tvornički pripremljen za drkanje u garaži.
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Idu Rusi
« Odgovori #6 : Kolovoz 11, 2005, 10:46:07 am »
Citat: "james1100"
To je ruski motor. Taj je tvornički pripremljen za drkanje u garaži.

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Sledgehammer

  • Gost
Idu Rusi
« Odgovori #7 : Kolovoz 11, 2005, 11:33:09 am »
To je sve OK, ali i mene zanima ta servisna podrška, jer nemam baš uvijek niti volje, niti vremena, a niti smisla sam servisirati i improvizirati dijelove koje ne mogu nabaviti. Toliko hobistički baš nisam nastrojen.

Jedno je ako je ta makina sastavljena od dijelova u seriji drugih proizvođača, a drugo je ako je ta makina iz vlastitog razvoja i proizvodnje dijelova. Ona prva verzija mi se više sviđa, jer ako su Rusi u pitanju onda me njihov vlastiti razvoj baš i ne privlači previše, a i ovisnost o nekom dijelu njihovog razvoja i proizvodnje baš nije primamljiva. Drugo je moći zamijeniti neki dio drugim serijskim dijelom kojeg ima skoro svugdje, a poseban je problem ako ja moram neki vitalan dio motocikla - ramu, vilicu, sjedalo, sam motor - improvizirati... taj dio me uopće ne privlači, jer brzo rezultira time da ono što si kupio i što ti se sviđalo u trenutku kupovine više nije to.

A onda... potrošiti brdo love i par desetljeća vremena da sastaviš nešto vozno, za što si u međuvremenu mogao imati super makinu. Miran san uključen u serijski paket.

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Idu Rusi
« Odgovori #8 : Kolovoz 11, 2005, 11:35:23 am »
Onda si kupi  :skuter: Skarabeo
 :lol:  :lol:
BMW = bauer motor werke

Sledgehammer

  • Gost
Idu Rusi
« Odgovori #9 : Kolovoz 11, 2005, 12:40:43 pm »
To već, hvala Bogu, imam. Miran san je na listi serijske opreme. I uživam u njemu.

 :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :toothy2:  :toothy2:  :toothy2:  :toothy2:  :toothy2:  :skuter:  :skuter:  :skuter:  :skuter:  :skuter:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Idu Rusi
« Odgovori #10 : Kolovoz 11, 2005, 14:57:46 pm »
Da imamo uvoznika,imali bi i nabavu dijelova. Ali ga nećemo imati nikad jer nismo tako otvoreni za neke stvari kao u drugim državama. To kod nas nebi htjeli kupovat. Ako nije Japan i poznato ime... To ti je poznato po tvom skuteru,a i ja sam jedan od rijetkih kupaca Guzzia 1100 kod nas prošle godine.  Vani to nije tako. Viđao sam Urale i Dneprove njemačke registracije,a i ovaj što je na slici ima englesku. Vjerojatno bi bilo dijelova u Austriji. Po vlastitom iskustvu,kad si zaljubljenik,snađeš se začas. Ja sam motor kupio u loše vrijeme za Ing-kart,nemrem tam za svoj motor niš kupit (nisam uspio uljni filter dobit),ali već sam sve konce povezao. U roku tjedan dana mogu dobit sve,a to ti je normalan rok dobave po naruđbi kod bilo koje marke.
Btw,kaj se tiče šarafljenja u garaži: nekad davno sam radio kod Štasnija dok još nije bio ovlašten za Škodu. Radili smo i ruske aute. Gazdin sin nije nikad koristio instrumente za podešavanje tih auta. Njegovo objašnjenje:tamo nema servisa nadaleko,moraju radit sami i po uhu. Tako su ti auti i napravljeni. Ne moram naglašavat da je bio najbolji u radioni za te radove. Pogotovo ako su taj motor radili u suradnji s motoristima,vjerujem da ga nije teško održavat.
google master



Sledgehammer

  • Gost
Idu Rusi
« Odgovori #11 : Kolovoz 11, 2005, 18:27:15 pm »
Fakat je tako... mi smo inače svi žrtve predrasuda široke javnosti u ovoj primitivnoj zemlji, što nam je poznato i sa onog drugog foruma motori.hr. Ako ne voziš model koji je prodan u 10.000 primjeraka - a kod nas je prodan uglavnom zato jer je jeftin, onda jeftin, i na kraju jeftin, a tek onda svi ostali razlozi - onda si seljo, onda ne voziš motor koji je dobar i kvalitetan, onda ne valjaš...

Ako nije iz najužeg kruga najpoznatijih marki, onda to nije to... Aprilija je u banani u Hrvatskoj jer je Ing-kart izgubio licencu u zadnje vrijeme, i tako smo i Ti sa Guzzijem i ja sa Aprilijom ostali pomalo nasukani, jer se gazda izgubio u moru želja, zanemarivši ono što ga je i stvorilo. Vidim da nešto glavinja sa Kawasakijem, ali to je sve... Za daljnji ozbiljan pristup Apriliji ću morati prikupiti informacije, jer se nadam da će Ing-kart nastaviti servisirati Apriliu.

Drugi ozbiljan problem je problem homologacije, jer naši tromi, neuki i tupavi zakonodavci ne razumiju, a zbog mafijaškog i lobističkog pristupa i ne žele shvatiti potrebe i interese širokih masa... Oni ionako nisu bikeri, svi se voze u A8 ili BMW7 i za to znaju da će postojati i dalje, a za sve ostalo ih boli piša. Tako Hrvatska malo-malo dođe u poziciju da je jedina zemlja u širem krugu koja ne može uvoziti aute, motore i druga vozila koja su vani već godinama u prometu (i to u zemljama kojima se sigurno ne može predbacivati da ne znaju što je dobar auto i dobar promet i dobra cesta... Njemačka, Italija, Švicarska, Austrija...). Sve te zemlje imaju i vlastite proizvodnje koje bi mogle štititi, ali u jače ekološke i sve druge zakone, ali mi kasnimo i kaskamo za pameti već po standardu. Hummer je već došao do verzije H3, ali u RH ga moraš voziti i dalje kao kvazigastarbajter.

Poseban problem su oldtimeri, koji se ne mogu uvoziti jer zakonodavac ne razlikuje npr. Mercedes K star 50 godina i vrijedan 200.000 eura od Matiza i Yarisa koje su novi auti... homologacija i rok starosti moraju biti isti za sve, pa onaj tko bi htio nešto atraktivnije, bilo zbog karakteristika, bilo zbog starosti, može samo sanjati da oni iz Sabora shvate da je cijeli auto-svijet puno kompleksnija pojava od ona tri luksuzna modela u kojima oni voze svoje debele i preplaćene guzice.

Gledam te

http://www.hollisters.de
http://www.american-chopper.com/
http://www.kodlin.com/

i još mnoge i nebrojene druge, i mislim što i kako bi ispalo da se nečim takvim nakenjam na granici, i onda dalje pogotovo kod nekog smrdljivog činovničića u carinskoj ili poreznoj upravi, koji bi morali dati svoj "stručni" sud o mojem bijesu pred vratima... Bože sačuvaj!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Idu Rusi
« Odgovori #12 : Kolovoz 11, 2005, 22:22:44 pm »
Da,to i mene dosta boli. Dalo bi se sve izvest ako imaš vezu i poznanstva, A bez toga nemreš ni u dućan otić. Žena i ja smo počeli živjet na ovoj adresi na kojoj sam sad prije 4 god. i od onda smo sve,baš sve rješavali preko veze. Počeo sam naivno obavljat stvari regularno. Za promjenu prijave boravka 2kg papira,jer nisam vlasnik kuće. Dobio ju od mame. Riješila žena sa svojim poznanstvima i od onda sve tako. Razmišljao sam da ponovo nabavim R25 i složim chopera kao nekad,ali mislim da nemam volje ni razmišljat o njegovim papirima. Btw,prije nekoliko godina sam u Italiji htio kupit policijskog Guzzia i radit preradu. Tada sam tražio podatke o homologaciji tako da mogu prilagodit takav motor (uglavnom se tu radi o lampama i sitnicama) pa su me svi u čudu gledali i slali s jednog na drugo mjesto. Nitko ništa nije znao,a takvi bi mi morali procijenit moje vozilo dal zadovoljava propise. Kladim i da su im privatni auti skrpani da mogu do firme i nedjeljom u Zagorje. Osim onih koji imaju dodatnu zaradu :wink:
google master



Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Idu Rusi
« Odgovori #13 : Kolovoz 12, 2005, 01:00:16 am »
Dali se radi o istom motoru?

Zgodan motor ali hvala lijepa bez servisne podrške. Nisam sklon hodati okolo i tražiti neki dio. Imao sam svojevremeno Mini Cooper (valjda se tak piše) i bilo ga je gušt voziti, ali kad je nekaj riknulo onda su radili i otpadi i tokari i mehaničari i kojekavi drugi majstori. Je da je to zastarjela koncepcija motora pa možeš dosta sam napraviti ali osobno imam sve manje volje za to. Vrijeme mogu i pametnije potrošiti.
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Sledgehammer

  • Gost
Idu Rusi
« Odgovori #14 : Kolovoz 12, 2005, 08:51:31 am »
U današnje vrijeme jeftinih dijelova niti mene uopće ne privlači onaj duh vijaka, matica i kuckanja duge sate u garaži, sprčen i zgrbljen nad šraubštokom. Nemam više 18, nego gotovo 40, i pomalo sam umoran od svega, pa da se još i zamaram sa nekim elementarnim stvarima mi se fakat neda. A znam da mi sada takav izazov ne bi bio onaj pozitivni izazov, iz kojeg bih izašao odmorniji i nabrušeniji za nove izazove, već bi me samo zamaralo.

Restauriram jednu Mečku 123 sa 200 diesel motorom, godina 1981. Niti na njoj mi se ne da zajebavati sa nekim filozofijama; u Velasu je jedan blatobran, novi novcati, cca 240 kuna! Kompletna nova hauba cca 600! Stražnje svjetlo 140! I za kaj da ja sada skidam neke stare napukle lampe i krparim sa njima, rastavljam i peruckam sve ne bi li bile bolje i mlađe od nove iz dućana? Ma daj novo, jer te cijene dijelova danas fakat nisu nešto urnebesno i nedostupno, te raritetno, da čovjek ne bi mogao nešto složiti da je brzo, kvalitetno, novo i da ne košta previše. Za onaj istinski hobizam sam, uz sve ostale teškoće života, pomalo preumoran.