Autor Tema: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)  (Posjeta: 7793 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #30 : Siječanj 25, 2008, 18:08:29 pm »
Meni su HD jako ljepi motori i stvano bih voli da mogu kupit jedan
Al mi nikat nije bilo jasno zašto je HD posto Američka legenda a ne Indian koji po meni ima veču dišu i srce od HD.

Zato što je HD 100% američki proizvod. Indian je svoje redne 4 agregate pokupio iz Evrope. Druga sretna okolnost za HD je da su proizvodili za vojsku i nakon rata je ostao ogroman broj motora. Preživili bi da su samo davali servisnu podršku. Zatim, tu je i uticaj klubova, prvi osnivači su bili bivši vojnici, njima je HD bio draži. Ali najvažnije, HD je uvijek imao bolju ekipu na šefovskim mjestima. Indian je propao 1953.g., nakon toga je HD ostao jedini značajni proizvođač. Sa dolaskom Japanaca, zapali su u veliku krizu 70-ih, i to su riješili tako što su ušli u državno vlasništvo i sa državnim dotacijama. Kasnije su sami sebe otkupili i postali nezavisni.
Pokušaji Indiana iz 90-ih nemaju veze sa onom starom tvornicom. Jednostavno je netko otkupio ime i počeo raditi motore. Agregati su bili S&S, dakle Harleyeva koncepcija i više ni u čemu Indian nije bio originalan osim nekih retro linija koje su podsjećale na stare modele.
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #31 : Siječanj 25, 2008, 20:44:57 pm »
Zato što je HD 100% američki proizvod. Indian je svoje redne 4 agregate pokupio iz Evrope. Druga sretna okolnost za HD je da su proizvodili za vojsku i nakon rata je ostao ogroman broj motora. Preživili bi da su samo davali servisnu podršku. Zatim, tu je i uticaj klubova, prvi osnivači su bili bivši vojnici, njima je HD bio draži. Ali najvažnije, HD je uvijek imao bolju ekipu na šefovskim mjestima. Indian je propao 1953.g., nakon toga je HD ostao jedini značajni proizvođač. Sa dolaskom Japanaca, zapali su u veliku krizu 70-ih, i to su riješili tako što su ušli u državno vlasništvo i sa državnim dotacijama. Kasnije su sami sebe otkupili i postali nezavisni.
Pokušaji Indiana iz 90-ih nemaju veze sa onom starom tvornicom. Jednostavno je netko otkupio ime i počeo raditi motore. Agregati su bili S&S, dakle Harleyeva koncepcija i više ni u čemu Indian nije bio originalan osim nekih retro linija koje su podsjećale na stare modele.
Agregati su kasnije , poslije 30-tih , bili "europski" zbog promjene vlasnika tvornice i zbog toga ih nisu smatrali američkim motorima!
Istina je za zadnje modele Indiana, ali koncepcija prvih H-D-a je vjerna kopija Indiana!
Bez obzira na sve to Indian je u ono vrijeme tehnički unaprijeđeniji motor od H-D..motori koji su bili laške upravljiviji, pa specifičan okvir i još neke karakteristike na njegovoj strani pa i sam esteski izgled..sve to je bilo na strani Indiana i samim time i više njegovih poklonika!
Inidian je također proizvodil za vojsku i više upotrbljavan od H-D-a samim time jer su njegovi motori bili izdržljiviji!
Uglavnom šteta za Indian jer Chief i Scout modeli, bez obzira na to bili ne-američki, u ono vrijeme su sigurno zasjenili H-D i da imaju nešt posebno i drugačije kaj ih razlikuje od harleya...imaju, pa čak i danas!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #32 : Siječanj 25, 2008, 21:03:56 pm »
PS.
malo je off, ali..
Kupi novog Japanca 08g, raskopaj.. recimo..samo zadnji kraj..na svakom dijelu piše made in China!
Kupi novog Harleya..il može biti od star i par godina...napravi isto...made in Taiwan!

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #33 : Siječanj 26, 2008, 06:24:14 am »
Vidim da vas malo muči relacija Indian-HD  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:,kad se probudim i dođem malo k sebi od alkohola(najvjerojatnije za dan-dva :icon_mrgreen:) budem vam prevel iz 'The Encyclopedia of the Motorcycle' od Petera Henshawa kaj je lik rekel za Indian (povijest i ostalo).Pa ak to dobro prođe to onda ide i prijevod povijesti HD-a.....just for you if you're interested  :icon_smile:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #34 : Siječanj 26, 2008, 11:57:59 am »
prevodi paralelo da se da lakše uspoređivat razvoj jednog i drugog i ko je od koga i u kojam razdoblju kopiral ideje
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #35 : Siječanj 26, 2008, 14:57:09 pm »
Vidim da vas malo muči relacija Indian-HD  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:,kad se probudim i dođem malo k sebi od alkohola
Znači očekujemo prijevod za kojih mjesec dana :icon_mrgreen:..sam dođi k sebi prije da nebude ispalo na kraju da su Indian napravili Indijanci  :@:
 :icon_mrgreen:

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #36 : Siječanj 26, 2008, 16:42:13 pm »
PS.
malo je off, ali..
Kupi novog Japanca 08g, raskopaj.. recimo..samo zadnji kraj..na svakom dijelu piše made in China!
Kupi novog Harleya..il može biti od star i par godina...napravi isto...made in Taiwan!

Znači moja Zinga je prikriveni HD?  :icon_mrgreen:

Offline oldbiker

  • Umag
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 1.117
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • Honda CBR1100XX
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #37 : Siječanj 27, 2008, 13:43:47 pm »
Evo odgovora od kuda Indianu koncepcija 4-cilindraša ( dio mog teksta iz Motorevije ) :   Godine 1927. vlasnici Indiana kupuju firmu 'Ace Motorcycle Company' koja je producirala motocikl marke Henderson, prvi 4-cilindraš izrađen u Americi po uzoru na belgijski FN, prvi četverocilindarski motocikl uopće. Na osnovi ACE-ovog produkta, ali uz izmjenu bloka motora, povećanje zapremnine ulja motora, novu glavu motora i mjenjač s pet brzina iz pogona Indiana 1930. godine izlazi motocikl koji je nosio i tvorničku oznaku 440 ili 'Four' kao komercijalnu. Imao je zapremninu od 1265 kubičnih centimetara, težinu od 258 kg, maksimalnu snagu od 40 KS, a razvijao je brzinu od krajnjih 145 km/h.



[privitak je izbrisao admin]
Motor vozi glavom ali malo i srcem. Free biker - bolje biti sam, nego u lošem društvu !

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #38 : Siječanj 27, 2008, 19:09:21 pm »
Znači očekujemo prijevod za kojih mjesec dana :icon_mrgreen:..sam dođi k sebi prije da nebude ispalo na kraju da su Indian napravili Indijanci  :@:
 :icon_mrgreen:

A dobro sad...došel sam k sebi tak da prijevod slijedi u toku sljedećih par dana (bed bude to natipkati :icon_mrgreen:)..a ak se opet uneredim čist lako bi se mogli umiješati i indijanci u priču :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:....već sad se zna okosnica...indijanci na Indianu,kauboji na H-Du  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: HD Softail Cross Bones 2008 ( FLSTSB)
« Odgovori #39 : Siječanj 31, 2008, 22:47:19 pm »
Bez obzira na sve

meni je najljepši američki motor Indian Spirit i jako bih ga volio imat

a tek kad bi na njemu ovaj V motor bio postavljen poprečno ko na guzziju i po jedan ispuh sa svake strane motora

to bih bio pravi san
Navek tam, de vine srcu radost daje