Autor Tema: Custom do 10 000 eura  (Posjeta: 12241 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #45 : Siječanj 14, 2008, 22:39:10 pm »
M 800
Ok mi je, al me previše bode taj zadnji blatobran koji malo strši kad pogledaš sa strane i crne felge..namam pojma, na tom motoru mi fali kroma!
VL 800
U živo nije mi nije ništ posebno kaj se tice izgleda i neznam kaj da više komentiram za njega!
XVS1100/650
Previše ih ima na cesti i uspoređujuci ih sa ovim ostalim customima XVS je već duže vrijeme tehnološki nepromijenjen, al opet zato ima i neku karizmu..1100 definitivno motor koji bi ušel u uži izbor
Sportster 883
Gledali ga prije koji mjesec u salonu..gradski motor koji mi na prvi pogled djeluje premalo, a za neka danja putovanja da i ne govorim..kad sjedneš na njega..neznam..premali, preuski, prekratki, al takav mora biti..bez obzira kaj je HD za tu lovu u izbor mi više dolaze drugi navedeni modeli!
Shadow 750
Motor koji je isto već dugo vrijeme na tržištu i po meni jako kvalitetan motor, velki plus je na novim modelima kardan!
E sad, neki moj uži izbor je između xvs 1100, vn-a 900
Za vn 900 mislim da za te novce možeš dobiti najviše, em motor lijepo izgleda, em ga je zbilja lijepo vozit kaj je po meni zasluga remena i tu dajem velki plus, pa plus cijena..najvjerojatnije moj izbor!
Al opet svaki od njih ima nešt posebno kaj drugi nema, pa bi odluka bila teška!

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #46 : Siječanj 15, 2008, 14:01:00 pm »
Ovo bi bio moj nekakav izbor u vrhu (iako nije na popisu) kada su u pitanju cutomi do 10 000€.

TRIUMPH SPEEDAMSTER




Engine Type Air-cooled, DOHC, parallel-twin, 270 degree firing interval
Capacity 865cc
Bore/Stroke 90 x 68mm
Compression Ratio 9.2:1
Fuel System Twin carburettors with throttle position sensor and electric carburettor heaters
Ignition Digital - inductive type
Transmission Primary Drive Gear
Final Drive X ring chain
Clutch Wet, multi-plate
Gearbox 5-speed
Cycle Parts Frame Tubular steel cradle
Swingarm Twin-sided, tubular steel
Front Wheel Alloy 5-spoke, 18 x 2.5in
Rear Wheel Alloy 5-spoke, 15 x 3.5in
Front Tyre 110/80 18
Rear Tyre 170/80 15
Front Suspension 41mm forks
Rear Suspension Chromed spring twin shocks with adjustable preload
Front Brakes Twin 310mm discs, 2 piston calipers
Rear Brakes Single 285mm disc, 2 piston caliper
Dimensions Length 2420mm (95.3in)
Width (Handlebars) 830mm (32.7in)
Height 1160mm (45.7in)
Seat Height 720mm (28.3in)
Wheelbase 1655mm (65.2in)
Rake/Trail 33.3 degree/153mm
Weight (Dry) 229kg (504lbs)
Fuel Tank Capacity 16.6 litres (4.4 gal US)
Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020) Maximum Power 55PS (54bhp) at 6,750 rpm
Maximum Torque 69Nm (51ft.lbf) at 4,800 rpm

CIJENA : 77 000 kn

TRIUMPH AMERICA[



Engine
TypeAir-cooled, DOHC, parallel-twin, 270 degree firing interval Capacity865cc Bore/Stroke90.0 x 68.0mm Compression Ratio9.2:1 Fuel SystemMultipoint sequential electronic fuel injection Transmission
Final DriveX ring chain ClutchWet, multi-plate Gearbox5-speed
Dimensions
Length2,420mm (95.3in) Width (Handlebars)960mm (37.8in) Height1,170mm (46.1in) Seat Height720mm (28.3in) Wheelbase1,655mm (65.2in) Rake/Trail33.3 degree/153mm Dry Weight226kg (497 lbs) Fuel Tank Capacity19.3 litres (4.3 gal)
Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020)
Maximum Power62PS / 61bhp / 46kW @ 6,800 rpm Maximum Torque74Nm / 55ft.lbf @ 3,300 rpm Colours
Cycle Parts
FrameTubular steel cradle SwingarmTwin-sided, tubular steel Front WheelCast aluminium alloy 12-spoke 18 x 2.5 Rear WheelCast aluminium alloy 12-spoke, 15 x 3.5in Front Tyre110/90 18 Rear Tyre170/80 15 Front SuspensionKayaba 41mm forks 130mm travel Rear SuspensionChromed spring twin shocks with adjustable preload Front BrakesSingle 310mm disc, 2 piston calipers Rear BrakesSingle 285mm disc, 2 piston floating caliper

CIJENA: 75 715 kn

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #47 : Siječanj 15, 2008, 19:59:36 pm »
 Vauuuuuuu ovaj TRIUMPH SPEEDAMSTER mi se opako dopada!
  :icon_super:

  Kaj to netko prodaje kod nas?
 
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #48 : Siječanj 15, 2008, 20:09:18 pm »
Yeap Brzi,Superbike u Varaždinu.

Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #49 : Siječanj 15, 2008, 20:10:29 pm »
pa zasto ja to nisam znao kad sam kupovao???  :icon_scratch:

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #50 : Siječanj 15, 2008, 21:45:26 pm »
Meni je zakon TRIUMPH AMERICA :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Još i ima po jedan ispuh sa svake strane motora (ja padam na to) :glasses9:
Al po cijeni, trenutno spada za mene u kategoriju KAJ BI BILO KAD BI BILO :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2:
Pa adio ili opljačkat nekog :motocikli031:
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #51 : Siječanj 15, 2008, 22:00:31 pm »
Ima jako lijepu i čistu liniju kako "karoserije" tako i mašine i ostalih sklopova. Jako je lijepo to sve ukomponirano u odličnu cijelinu! Ocijena +5!  :icon_thumright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #52 : Siječanj 18, 2008, 11:41:54 am »
Evo da se još malo umiješam, i pitam .....

Zašto se Yamaha dragstar 650/1100 najviše vidi na cestama??? :icon_scratch:

Niti je najjeftinija niti najljepša....(ukusi su različiti)...kako kažete ni najkvalitetnija....

Što je onda u tim motorima... da privlači većinu????

Recimo kada sam ja kupovao motor svi od navedenih su bili opcija, ali odabir je pao na yamahu1100...nekako mi je naj potpunija...

Ali hebiga to je moj odabir, ali ipak sam ja upao u prosijek (tada nisam znao šta znam danas) jel ipak najviše se na cestama vidi upravo yamaha....

Da opet kupujem kupio bih isto..

Primjetih da anketa nedaje iste rezultate :icon_scratch:

 :icon_scratch: :icon_scratch:

U čem je kvaka???
neodoljivi....

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #53 : Siječanj 18, 2008, 13:10:30 pm »
Yamaha nije najjeftinija danas. većina od tih dragstara je prodana u razmaku godine-dvije. Tada je bila povoljna cijenom. Gledajući choppere, konkurencija na našem tržištu su bili Suzuki LS, premali i preslab i Marauder, skuplji dosta, a i nije pravi chopper. Virago 535 premali, a to je bilo prije Kawa booma s prodajom, mogao se dobiti samo EN (manji, ne prejeftin). kod cruisera, VN 800 je bio skuplji (veći), Suzuki Volusia skuplji i preglomazan.
kad pogledaš odnose među Dragstarima, modela 1100 je prodano mizerno malo, naspram 650, jer cijena više nije bila povoljna kao na manjem modelu. Za iste dimenzije, malu razliku u snazi  i 1 disk. Nakon toga je počela bolja prodaja kawasakija (zbog cijena i izlaska VN900), uz to su mnogi shvatili da su im customi samo lijepi, a udobnije im je voziti nakede ili soft enduro, kupci su se malo isprofilirali, bolja je ukupna ponuda modela i kredita, a drugi dealeri su malo poradili na mreži servisa (iako je Yamaha po tome ipak još br. 1).

trenutno je svima najzanimljiviji Kawasaki jer ima obe vrste karoserije u ponudi, solidan izgled, povoljnu cijenu, srednju kategoriju za osiguranje,  i to ti potvrđuje i ova anketa. Anketa ti ne govori čega ima najviše, nego što bi ljudi sad uzeli da idu kupovati. Yamaha je zaspala sa obnovom manjih modela jer više gledaju na USA, i to se sad vidi na razmišljanjima naših kupaca.
Kod Honde ne valja Ruting, a i Shadov bi mogao biti malo ljepši, a Suzuki mi inače nije jasan u zadnjih 7-8 godina  :icon_scratch:. Nakon super povijesti sa Intruderima 600/800/1400, sad su stali na nekoj međuklasi sport choppera koju uspješno poružnjuju. Motori nisu loši, ali ljubitelji klasike više nemaju kaj tražiti u njihovim dućanima. Marauder ide dobro, ali više se može dobiti od nakeda u toj cijeni. Također nije ni preudoban za put. stari model je imao jako dobar izgled što je važno kupcima ove vrste motora, ali sad su i to zeznuli.

Toliko o Dragstarima i gledanju kaj se kreće po cesti.


Mislim da dolazi vrijeme za Sportstera, malo su se prodavači opametili (prije 3 godine je koštao najjeftiniji model 86000 kn), standard nam  ipak ide malo gore i ako daju ovlaštenje za ovih par radiona po ZG kaj se bave Harleyima (Janbo, El Toro, Tomić) servisna mreža ima početak.
u ostalim klasama se nejapanske firme vraćaju i rastu (BMW, Ducati, Aprilia, KTM  i ostali enduraši), pa mislim da će to početi i u customima. u Evropi se to već dešava, samo smo malo mi Balkanci  :icon_mrgreen:
google master



Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #54 : Siječanj 19, 2008, 11:37:25 am »
Yamaha nije najjeftinija danas. većina od tih dragstara je prodana u razmaku godine-dvije. Tada je bila povoljna cijenom. Gledajući choppere, konkurencija na našem tržištu su bili Suzuki LS, premali i preslab i Marauder, skuplji dosta, a i nije pravi chopper. Virago 535 premali, a to je bilo prije Kawa booma s prodajom, mogao se dobiti samo EN (manji, ne prejeftin). kod cruisera, VN 800 je bio skuplji (veći), Suzuki Volusia skuplji i preglomazan.
kad pogledaš odnose među Dragstarima, modela 1100 je prodano mizerno malo, naspram 650, jer cijena više nije bila povoljna kao na manjem modelu. Za iste dimenzije, malu razliku u snazi  i 1 disk. Nakon toga je počela bolja prodaja kawasakija (zbog cijena i izlaska VN900), uz to su mnogi shvatili da su im customi samo lijepi, a udobnije im je voziti nakede ili soft enduro, kupci su se malo isprofilirali, bolja je ukupna ponuda modela i kredita, a drugi dealeri su malo poradili na mreži servisa (iako je Yamaha po tome ipak još br. 1).

trenutno je svima najzanimljiviji Kawasaki jer ima obe vrste karoserije u ponudi, solidan izgled, povoljnu cijenu, srednju kategoriju za osiguranje,  i to ti potvrđuje i ova anketa. Anketa ti ne govori čega ima najviše, nego što bi ljudi sad uzeli da idu kupovati. Yamaha je zaspala sa obnovom manjih modela jer više gledaju na USA, i to se sad vidi na razmišljanjima naših kupaca.
Kod Honde ne valja Ruting, a i Shadov bi mogao biti malo ljepši, a Suzuki mi inače nije jasan u zadnjih 7-8 godina  :icon_scratch:. Nakon super povijesti sa Intruderima 600/800/1400, sad su stali na nekoj međuklasi sport choppera koju uspješno poružnjuju. Motori nisu loši, ali ljubitelji klasike više nemaju kaj tražiti u njihovim dućanima. Marauder ide dobro, ali više se može dobiti od nakeda u toj cijeni. Također nije ni preudoban za put. stari model je imao jako dobar izgled što je važno kupcima ove vrste motora, ali sad su i to zeznuli.

Toliko o Dragstarima i gledanju kaj se kreće po cesti.


Mislim da dolazi vrijeme za Sportstera, malo su se prodavači opametili (prije 3 godine je koštao najjeftiniji model 86000 kn), standard nam  ipak ide malo gore i ako daju ovlaštenje za ovih par radiona po ZG kaj se bave Harleyima (Janbo, El Toro, Tomić) servisna mreža ima početak.
u ostalim klasama se nejapanske firme vraćaju i rastu (BMW, Ducati, Aprilia, KTM  i ostali enduraši), pa mislim da će to početi i u customima. u Evropi se to već dešava, samo smo malo mi Balkanci  :icon_mrgreen:

Ma naravno, potpisujem, kada se malo više analizira tako ispada.... S tim  da je malo veća razlika između 650 i 1100 ne samo u karakteristikama nego i u dimenzijama (na prvi pogled slično),  a i 650 je na tržištu ako se ne varam od 96¨ a 1100 od 99¨ , bar  mislim.... tako da je to to...

pozdrav :icon_pidu:
neodoljivi....

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #55 : Siječanj 19, 2008, 21:55:59 pm »
Kawasakijev EN je imao zadnji model 2001 (čini mi se  :icon_scratch:)dok se Virago 535 proizvodio do 2004.

Slažem se s Jamesom,ne ide mi u glavu stagnacija Suzukia kada je u pitanju kreativnost,posebice ako se uzme u obzir kakav su model samo imali,jedan od najljepših choppera - Intrudera 1400.

Na sportsteru treba raditi (iako je moj favorit),možda udobniji sic,veći rezervoar pod obavezno - kao osnova,troškovi održavanja su skupi,potrebna je svjevrstna "pažnja" jerbo vibracije koje motor proizvodi imaju određene nuspojave (no i za to ima lijeka,dobio sam koristan info od čovjeka iz Holistera kada je u pitanju i taj problem).Sve to pak nije ništa uspoređujući draž (moji bi rekli gušt) koji se dobije vozeći jednu takvu mašinu - dodao bih "s dušom".


Offline sl

  • Vizir
  • **
  • Postova: 165
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #56 : Siječanj 19, 2008, 22:09:02 pm »

jel zna netko koja je cijena ove prerade od djubreta :llllol:
možda napravimo nešto od te tvoje robe s greškom...

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #57 : Siječanj 19, 2008, 23:21:11 pm »
Kawasakijev EN je imao zadnji model 2001 (čini mi se  :icon_scratch:)dok se Virago 535 proizvodio do 2004.

Slažem se s Jamesom,ne ide mi u glavu stagnacija Suzukia kada je u pitanju kreativnost,posebice ako se uzme u obzir kakav su model samo imali,jedan od najljepših choppera - Intrudera 1400.

Na sportsteru treba raditi (iako je moj favorit),možda udobniji sic,veći rezervoar pod obavezno - kao osnova,troškovi održavanja su skupi,potrebna je svjevrstna "pažnja" jerbo vibracije koje motor proizvodi imaju određene nuspojave (no i za to ima lijeka,dobio sam koristan info od čovjeka iz Holistera kada je u pitanju i taj problem).Sve to pak nije ništa uspoređujući draž (moji bi rekli gušt) koji se dobije vozeći jednu takvu mašinu - dodao bih "s dušom".
Slažem se s tobom!
Kaj se tiće intrudera 1400 definitivno jedan od najboljih choppera, opet naglašavam choppera!!!
Kaj se tice sportstera..onaj kaj smo gledali u salonu..neznam nit sad kaj bi reko o tom motoru..ma pusti te vibracije..nisu tak velike da proizvode neke neugodnosti..u biti te vibracije su nekaj kaj je već duže vrijeme određeni znak raspoznavanja H-D-a i to je to..hočeš, nečeš!
Ali 883 mi se  ne dopada..u biti po meni je to idealan motor za preradu..ako ga hočeš koristiti za više namjena..neka duža putovanja i slićno, mislim da tu ne zadovoljava, a i vizualni dojam mi nije nešt..u biti svrsal bi ga po dimenzijama do 500 cc, 535, en 500 su veći od njega!
Na H-D-u, pa čak i danas kad su agregati tehnološki unaprijeđeni,  i kak bi zlobnici rekli..na neki način sad uspiju pratiti japance, s tim da je dosta japanaca već duže vrijeme nepromijenjeno(napr xvs 1100, shadow 750..)..Harley je i dalje jakooooo skup ..kvalitetu pustimo po strani..sve se ponekad pokvari..mora ti biti jasno najviše da plaćaš ime..al istina je harley ima nešt posebno kaj drugi motori nemaju...ima ime kroz povijest, ime te vibracije i ima specifičan zvuk po čemu ga definitivno raspoznaješ od ostalih..nekima je to gušt i zbog toga bi izdvojili brdo para za takav motor i ja sam među njima, a drugima takve stvari nikad nebudu jasne i uvijek budu pričali sve loše o tom motoru!
883 ima možda sve to, dobro ili loše, ali po meni..tih 80 tak tisuća kuna je previše za takav motor, čak i za ime ak smo već u i tom štihu..jer po svemu mi je neiskoristiv..i sam položaj sjedenja, pa i te zbilja male dimenzije..neznam..i kaj se tiće tog modela prednost dajem japancu sa istom ili slićnom cijenom..mislim da dobim puno više na cestu!

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #58 : Siječanj 20, 2008, 16:46:14 pm »
Kawasakijev EN je imao zadnji model 2001 (čini mi se  :icon_scratch:)dok se Virago 535 proizvodio do 2004.

Slažem se s Jamesom,ne ide mi u glavu stagnacija Suzukia kada je u pitanju kreativnost,posebice ako se uzme u obzir kakav su model samo imali,jedan od najljepših choppera - Intrudera 1400.

Na sportsteru treba raditi (iako je moj favorit),možda udobniji sic,veći rezervoar pod obavezno - kao osnova,troškovi održavanja su skupi,potrebna je svjevrstna "pažnja" jerbo vibracije koje motor proizvodi imaju određene nuspojave (no i za to ima lijeka,dobio sam koristan info od čovjeka iz Holistera kada je u pitanju i taj problem).Sve to pak nije ništa uspoređujući draž (moji bi rekli gušt) koji se dobije vozeći jednu takvu mašinu - dodao bih "s dušom".

Zadnji model EN 500 je bil 2004. za Europu, a u USA se još prodaje.

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Custom do 10 000 eura
« Odgovori #59 : Siječanj 20, 2008, 17:52:59 pm »
Zadnji model EN 500 je bil 2004. za Europu, a u USA se još prodaje.

Hvala Vladek na ispravci  :hello: - šteta što se prestao proizvoditi.

No Amerika je zasebno tržište koje ima široku paletu modela od kojih bi neki način ušli u ovaj krug,među njima je svakako i Kawasakijev VN 500.

2 Black,ma nek vibrira samo da to radi u našoj garaži :icon_super: