Autor Tema: Yamaha YBR 125 custom  (Posjeta: 10275 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #15 : Siječanj 07, 2008, 21:44:03 pm »
..prodaje se za sad u Njemačkoj ak se ne varam...europsko tržište, pa bi moglo naci i kod nas za neko vrijeme :dontknow:

pa i to je Kinez
google master



Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #16 : Siječanj 07, 2008, 21:57:34 pm »
pa i to je Kinez

U pravu si James,no mislim da si svjestan razlike imeđu kineskog proizvoda i kineske manufakture s japanskom palicom,Yamaha nije jedina kompanija koja proizvodi u Kini a s obzirom na cijenu radne snage i veliko istočno tržište tih kompanija će biti više pa tako i proizvoda od kojih će neki doći i na europsko tržište.

Bez obzira na opravdane strepnje kada je u pitanju proizvodnja iz Kine,Yamaha (ili bilo koja druga japanska&ina) si ne može dozvoliti luksuz površnosti koja je na neki način sinonim za kineske proizvode.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #17 : Siječanj 07, 2008, 22:09:46 pm »
pa i to je Kinez
..pa sve je danas skoro kinesko..već sam napiso negdje..za par godina nebude ovakvih tema...sve se bude sklapalo u Kini..pa čak i guzzi :icon_smile:
« Zadnja izmjena: Siječanj 07, 2008, 22:14:55 pm black&white »

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #18 : Siječanj 07, 2008, 22:13:07 pm »
Dodatak na moj prijašnji upis koji potvrđuje navedena očekivanja (članak iz New York Timesa) - http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9F0CE6DC1F3EF93BA15751C1A965958260

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #19 : Siječanj 07, 2008, 22:25:44 pm »
pa i to je Kinez

  Neki dan sam negdje pročitao da će BMW agregate za G40 ubuduče proizvoditi u Kini  :dontknow:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Piva

  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.091
  • Karma: 83
  • Spol: Ženski
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #20 : Siječanj 07, 2008, 22:29:56 pm »
  Neki dan sam negdje pročitao da će BMW agregate za G40 ubuduče proizvoditi u Kini  :dontknow:
aha,zadnji broj Motorevije

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #21 : Siječanj 07, 2008, 23:54:40 pm »
..pa sve je danas skoro kinesko..već sam napiso negdje..za par godina nebude ovakvih tema...sve se bude sklapalo u Kini..pa čak i guzzi :icon_smile:

 :@:
Jednosatvno je, Guzzi, HD, Ducati tu neće spadati. BMW je ispao iz te ekipe jer su im apetiti uvijek bili veliki. Možda Voxan upadne. Jedina firma koja živi na optimizmu kao Guzzi.
Neki dan sam se na "motorima" htio pohvaliti kako je Guzzi koplet talijanski, a nije: ima Bosch prednju lampu  :icon_mrgreen:
google master



Yzzy

  • Gost
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #22 : Siječanj 08, 2008, 06:38:28 am »
A...može li se Guzziju pripisati solidna izrada?  :Ratt:
Kamo li lijepe sreće pa da recimo Yamaha spusti cijene, da se može za normalne novce kupiti dobar motor!? Ali to se neće desiti, jer Japanci ne rade za kikiriki, već zahtjevaju plaće! Kinezi rade za kikiriki i mogu svoje proizvode prodavati za kikiriki. Ako im se pruži prilika da se dočepaju dobre matrice, oni će ju replicirati i dodati jeftine komponente tamo gdje se mogu zaebavati. Ako im Japanac ili Švabo dođe sa svojom proizvodnjom, oni će proizvoditi Yamahu ili Mercedes za kikiriki! Nemojte misliti da će Mercedesu biti svejedno kako Kinez proizvodi njegov auto! Postaviti će im menagment i kontrolu koja odgovara imenu i reputaciji.
Moja firma je od prošle godine prodana Amerima i sada možemo glumiti balkance koliko god želimo, za vratom nam sjede Yenkiji i kroje nam pravdu! Ni jedna tabletica ne izlazi a da ju amer nije prekontrolirao, jer na kutiji piše i njegovo ime! Naravno da su nam plače ostale balkanske i amer može svoje proizvode koji se sada proizvode u Cro prodavati za kikiriki i to mu se debelo isplati.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #23 : Siječanj 08, 2008, 08:35:51 am »
Prvo. od kad sam po foruimima i više se krećem među motoristima, vidio sam da Guzzi nije toliko lošiji od ostalih marki koliko mi Balkanci mislimo.
Yamaha iz ove teme je kineska, pa ti evo jeftinijeg Japanca. I još jedna usporedba Guzzija i Kineza ili ostalih: Guzzi je firma koja je nastala na entuzijazmu vlasnika, radnika, a bome i kupaca. I vjeruj, to su stvari koje ja cijenim više od koštanja. U zadnje vrijeme se situacija, možda, mijenja, ali ne mnogo. Jer i u Apriliji i u Piaggiu dobro znaju kakvu su firmu kupili. Kinezi, Japanci, a bome sada i BMW ne proizvode motore, oni proizvode novac. Isto je to razlog zašto nove vrste HD-a lošije kotiraju od onih tradicionalnih.
Kinezu dolazi Nijemac, tebi je došao Amer, bolja je kontrola, kvaliteta itd. Koliko ti je skočila plaća?  Ako isti Aspirin radite ti i netko u Detroitu, i ti znaš kako on živi, kolika ti je stimulacija za jednaki rad. Možda vas sad malo stisnu, ali onda ćete početi tražiti svoje. Tako će bit i s Kinezima. I tamo ima televizije. I oni znaju standard Nijemaca i sigurno neće biti tako motivirani uvijek raditi jednako dobro. Adidas iz Kine čak i nije loš, ali još uvijek nema nivo kvalitete njemačkih tenisica od prije 20 godina.
A evo ti i drugi, vjerojatni scenarij, viđen na Japancima i Koreancima: sa porastom kvalitete će se penjat i cijena. Japanci su radili motore slabe kvalitete prije 60-tih. Onda je počelo širenje, pa onda skok kvalitete i digla se cijena. 20 godina kasnije Korea. Sad su počeli Kinezi. A za 20 godina će netko tipa Yzzya tko nemože zaboraviti kako je nekad vozio uživao na Keevayu, kupovati motor iz Burundija.

Bez uvrede, ali to je razlika među nama, kupio si Kineza, a volio bi imat, recimo, Yamahu. Ja sam kupio ono što sam i htio. Možda  moja kupnja nije realna s obzirom na financijsku situaciju, ali ja sam "nutra do jaja". Odrekao sam se mnogo stvari zbog tog motora, a na to je pristala i moja familija. Tako da priče o cijenama sad prelaze u neku drugu sferu. Sad imam doma lošiji comp, vešmašinu itd, ali ovo pišem na moto-forumu.


PS
sad molim da ne gledate na Guzzi kao firmu samo preko mog motora. Ja jednostavno nisam imao sreće, ali to nisu baš tako loši motori.
« Zadnja izmjena: Siječanj 08, 2008, 11:41:24 am James1100 »
google master



Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #24 : Siječanj 08, 2008, 10:20:07 am »
Citat:
Tako će bit i s Kinezima. I tamo ima televizije. I oni znaju standard Nijemaca i sigurno neće biti tako motivirani uvijek raditi jednako dobro. Adidas iz Kine čak i nije loš, ali još uvijek nema nivo kvalitete njemačkih tenisica od prije 20 godina.
Misilim da ovdje nisi u potpunosti u pravu s obzirom na društvene prilike (ili neprilike) koje su u Kinu prisutne još od feudalizma bez obzira na političke sustave  (ili farse) koji se jedan od drugoga ne razlikuju po načinu vladanja osim jedne zajedničke značajke  a to je  svakako NE primjenjivanje ljudskih (blago rečeno) standarda na domicilni puk.No to je jedna druga tema kojoj ovdje svakako nije mjesto.

Ovaj proizvod je istina "made in China" ali je i neupitna činjenica da je taj prozvod s japanskim imenom kvalitetnije izrade negoli je to jedan isti takav s kineskim imenom.
Citat:
PS
sad molim da ne gledate na Guzzi kao firmu samo preko mog motora. Ja jednostavno nisam imao sreće, ali to nisu baš tako loši motori
U potpunosti se slažem!

YBR se pokazao kao pouzdan i štedljiv motor,lagan za održavanje te idealan za početnike ili one kojima brzina nije prioritet,tako da i ova verzija spomenutog modela će imati svoje fanove i kupce.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #25 : Siječanj 08, 2008, 11:37:15 am »
Japan i Korea su s feudalizmom ušli u 20. stoljeće i Japan je još uvijek monarhija. Nema puno veze političko uređenje, nego način razmišljanja. A znamo da ljudi s dalekog istoka itekako znaju kvalitetno ekonomski razmišljati. kinezi nisu iznimka, primjeri se mogu vidjeti u cijelom razvijenom svijetu, pa i kod nas. Nisam potpuno u pravu samo u procjeni godina za koliko će se desiti promjene standarda u Kini, jednostavno zbog zakona velikih brojeva: Japan i Korea su općine u usporedbi s Kinom i brojem stanovnika. Jednostavno sam uzeo dosadašnji prosjek jer nisam stručan da se upuštem u procjene. Ali ipak treba znati da se danas svi događaji odvijaju puno brže nego nekad. I bit onoga o čemu sam pisao ostaje ista.

Da se vratim na temu, mislim da će kvaliteta kineske Yamahe biti točno toliko različita od ostalih kineskih makina kolika će i biti razlika u cijeni. I ipak neće biti na razini japanskih proizvoda. Kad im poraste tehnička kultura, prosječna stručna sprema te opremljenost, skočit će im i kvaliteta i cijena.

Btw, Casio satove sam prestao koristiti od kad je proizvodnja prebačena u Kinu. Zadnji se doslovno raspao, a nakon reklamacije, na novom mehanizmu su samo otpale kazaljke  :icon_mrgreen:

vratimo se na bitno: koliko para toliko muzike., Razliku mogu činiti samo dealeri kao što je već poznata priča o tome da je Kawasaki kod nas jeftin, a vani je u prosjeku klase. Na takve stvari treba obratiti pažnju kod kupovine.
google master



Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #26 : Siječanj 08, 2008, 13:59:02 pm »
Citat:
Japan i Korea su s feudalizmom ušli u 20. stoljeće i Japan je još uvijek monarhija. Nema puno veze političko uređenje, nego način razmišljanja. A znamo da ljudi s dalekog istoka itekako znaju kvalitetno ekonomski razmišljati. kinezi nisu iznimka, primjeri se mogu vidjeti u cijelom razvijenom svijetu, pa i kod nas. Nisam potpuno u pravu samo u procjeni godina za koliko će se desiti promjene standarda u Kini, jednostavno zbog zakona velikih brojeva: Japan i Korea su općine u usporedbi s Kinom i brojem stanovnika.
Japan je samo formalna monarhija kao recimo i Belgija,Danska,VB,Norveška itd itd.Poštovani James,velika je razlika u kulturama pa tako i načinu razmišljanja između Japanaca,Koreanaca i Kineza.Mislim da bi se navedeni narodi naježili ponaosob ako bi svake od njih međusobno svrstavali u isti lonac,što svakako povijesno,kulturološki i najzad životno jednostavno ne ide.

Japan je npr. dobrim djelom različit i razvijen zbog povijesnih činjenica (hladnog rata) i američkog kapitala,pa su usporedo s razvojem zemlje rasli i standardi u kvaliteti njihovih proizvoda( ali pod američim nadzorom i njihovim interesom).
Nadalje Kina je pod strogom paskom aparata ne puno različitim u načinu vladanju još od Quin Shihuangdia (njihovog 1 cara),tako da će njihov standard ili slobode,pa tako i proizvodnja upravo biti onakvi koliko im dopusti taj isti aparat.
Kina u suprotnom ne bi mogla opstati kao jedinstvena država.

Opet se moram nadovezati na wulfia i napraviti spojnicu na njegovu poredbu dvaju naizgled istih motora.
http://www.motocikli.com/forum/index.php?topic=4396.0
Mislim da bi se testovi sa reativno sličnim rezultatima mogli naći u raznim moto revijama.

 :hello:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #27 : Siječanj 08, 2008, 14:42:57 pm »
Nisam mislio sad voditi povijesnu raspravu. Japansku monarhiju i feudalizam sam spomenuo samo kao pojmove koje je teško povezati sa državom koja je ekonomski jaka i za njihove proizvode se povezuje pridjev "supermoderno". Slična stvar s Koreom, prvi Samsung je bio ono što je danas Quadro, a danas su među glavnim imenima. I Hyosung je nekad bio Baotian...
Znam da bi se oni ljutili da znaju da ih uspoređujemo, ali i ja sam s godinama našao mnogo sličnosti nas i Talijana, a znamo kako pričamo jedni o drugima.

Stvar je jednostavna, koliko sam našao razlika u Wulfijevom tekstu (koliko ga se sjećam, neda mi se opet čitati), to mi je bilo usporedivo s razlikom u cijeni. Razlika u imenima je već veća, ali to će se smanjiti kad se Kinezi uhodaju. ponovo navodim Hyosunga za primjer. Ali ni Hyosung više nije izrazito jeftiniji.
Kad Kinezi naprave svoju prodaju stabilnom, porast će im apetiti, počet će forsirat kvalitetu da zadrže status i tržište. To je jednostavno neminovno, kaj vredi skuter od 4k kuna koji traje 2 godine, ako za 7k kuna kupiš onaj koji traje 10 godina? Sa porastom kvalitete će rasti cijena i opet će doći vrijeme za nekog novog, jeftinog i tada Burundi dolazi na red. I tako stalno u krug.

Kaj se tiče standarda, sigurno je da će ići gore, i to u cijelom svijetu, pa i Kini, kad tad. Proizvođači rade sve više motora svake godine. Netko to mora i kupiti. Automobilska industrija se već odavno ukopava u Kini i priprema za porast potražnje. Ako su pogriješili, to je onda samo u tome kad če to biti, ali ne i dal će to biti. Zato je i pogon Yamahe tamo. Nakon što Kinezi napune dvorišta sa  bezveznim Baotianima, počet će tražit nešto bolje i tako to dalje ide. Slijed događaja je logičan ako se gleda povijest: Evropa je prva, pa dolazi Amerika, trenutno je Azija, ostala je Afrika za 30 ili 50 godina, a vjerojatno manje.

Uglavnom, još Kinezi nisu kaj bi trebali biti, još uvijek su Talijani glavni majstori za mala vozila (aute ili motore, svejedno), i još sam uvijek uvjeren da takve motore treba kupovati samo kao prijelazno razdoblje dok se uštedi ili zaradi za nešto dobro. Da sad imam 19 godina ili da nemam zaradu, i ja bi ga kupio, ali samo da zadovoljim želju za vožnjom dok čekam. Hvalio sam svojeg bivšeg MZ-a i Suzukija, ali uvijek sam rekao da ću ići dalje, a ni za ovaj sad motor koji imam nisam nikad rekao da je najbolji, niti u klasi. Ali je to motor mojih želja i ostaje kod mene, a ta Yamaha to sigurno nikom nije.

Yamaha YBR u ovoj temi je bezvezan, ružan motorić kojemu je jedina prednost cijena vezana uz ime na rezervoaru. Jedno bez drugog je pušiona. Jinluni rade solidno za male novce, a prave Yamahe su skuplji i puno bolji motori. Valjda  :icon_mrgreen:

uglavnom, ako je Yamaha htjela napravit jeftini, mali chopper, a daima izgled i ime, mogla je agregat (koji je malo moderniziran valjda), stavit u SR. Minimalne promjene koje će održat konkurentnost modela cijenom. Uštedili bi na uvođenju novog modela u proizvodnju, na novim alatima, marketingu i imali bi dokazani model na tržištu. Kod kupaca choppera nisu važne linije koje su redovito modernizirane. bar bi kupci manje obraćali pažnju na zemlju proizvodnje kad bi kupovali poznatu stvar. Ovaj YBR izgleda baš "kineski" i to mu je  minus.
google master



Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #28 : Siječanj 08, 2008, 15:23:51 pm »
Vidim da se niko u "raspravama" nije dotaknuo Tajvana i Kymca. Da li to možemo smatrati "kineskim" proizvodom ili su ipak malo bolji?
Dok sam ja kupovao novi motor od 125ccm sam mogao uzeti Kymco Zing, Kawasaki EL125 ili Hyusung125 (o kojem nisam ništa čul do tada). Ostale marke nisu bile tu ili ih ja nisam primječivao. Da je Yamaha YBR došla samo mjesec-dva ranije definitivno bi kupio istu zbog imena i sad bih, vjerujem, lakše prodao.

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Yamaha YBR 125 custom
« Odgovori #29 : Siječanj 08, 2008, 17:56:14 pm »
NNeeeeeznam
neču komentirat izgled jer je to stvar ukusa osobe i tu vjerojetno nema dva identična mišljenja. :Rleb:
neču se niti pravit pametan jer nemam mnogo iskustva s motorima (kao što vjerojatno znate da kupujem kruzera) :icon_super:
ali moram postavit pitanje koje mene jako muči.. sve morore koje sam probo od 125ccm sam imao osječaj da je tolko slabo, da je to mašina za djevojke i to one manekenske građe koje nemaju više od 50kg (nadam se da ne zvučim prepotentno).  Nisam jedan od onih koji pričaju da cruzer mora bit preko 1000ccm, ali ako motor nemože mene od 90kg +djevojku 60kg + kamperske opreme 20kg =170kg tereta vuč na Sljeme bez da se pregrijava ta mašina za mene nevalja. :Ratt:   
ja se nadam, da če za te potrebo mojih budučih 250ccm JINLUN-ovih biti dovoljno :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch:
i na kraju moje mišljenje (imam stvarno malo iskustva)  da bi u ovoj kategoriji motora 250ccm trebo biti minimum a volio bih da mogu kupit JINLUN-a od 450-500ccm( :Rkap: :Rkap: :Rkap: naravno kad bi postojao i bio prihvatljivih novaca :Rkap: :Rkap: :Rkap:)
Navek tam, de vine srcu radost daje