Autor Tema: Kupnja motora! Novo? Polovno?  (Posjeta: 18076 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Black.sfcro

• Komarac
  • *
Kupnja motora! Novo? Polovno?
« : Prosinac 13, 2007, 16:21:26 pm »
Pozdrav svima opet!

Budući da sam jučer postao članom vašeg foruma, vrijeme je da danas počnem gnjaviti sa pitanjima...  :Rjok:
Zapravo, ovako stvari stoje ... zapravo sam totalni početnik u svijetu motora ... i u velikoj sam dilemi oko kupnje, kupiti novo ili staro? Svjestan sam da mi treba motor prihvatljiv početnicima. Inače prevaljujem dosta kilometara autom te bih svakako to radio i motorom. Dakle, išao bih i na dulje ture u komadu kada bi mi se za to pružila prilika ...
Inače nisam pobornik mijenjanja ako mi se nešto svidi (barem je tako sa autima koje sam do sada uvijek rabljene kupovao i relativno dugo vozio) :) ... pa bih najsretniji bio kada bih kupnjom riješio svoje želje na dulje vrijeme ... barem do mirovine. :)

Ne moram niti spominjati valjda da mi je lova problem jer da nije, ne bi bilo niti velike dileme... :) Međutim, radije ću dati 1000-2000 eura više za novi motor, nego za isti takav rabljeni sa ? km i ? stanjem (zato i postoje krediti). :) Kažem to zato što vidim da neki ljudi traže više za rabljeni motor, nego što košta novi (nisam ja kriv što postoje akcije) ....

Ono što sam do sada čuo kao preporuke ili pročitao, itd., a što mi se nekako čini zanimljivim.

Kawasaki KLE 500
Kawasaki Versys
Aprilia Pegaso

Eh da, uklapaju li se u tu priču uživanja u putovanjima i laganoj vožnji (dvoje na motoru) možda Kawasaki ER 5, Kawasaki ER 6 ili nešto treće .... ?

Možda je bitno pa da napomenem, visok sam 175 cm ...   :Rjok:

« Zadnja izmjena: Prosinac 23, 2007, 13:24:46 pm Beeblebrox »

Offline Ico

• Rijeka
  • Old School
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Kupnja motora! Novo? Polovno?
« Odgovori #1 : Prosinac 13, 2007, 16:59:05 pm »
Evo čekiraj ovo pažljivo,ima puno savjeta kod kupnje polovnih motora.