Autor Tema: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...  (Posjeta: 18465 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #45 : Ožujak 13, 2009, 10:27:11 am »
Da li netko zna koje bi mekse plocice isle na Bev500 Cruiser  a da su ok. Ja ne mogu nista izguglati . . .

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #46 : Ožujak 13, 2009, 14:02:25 pm »
Traži, traži, pa češ naći. Sumnjam da češ ih na taj način naći. Rješenje bi bilo da kupiš neke druge i isprobaš. Ima ih na netu ko pljeve. Kupiš mallossi i to je to. Ak ne valjaju onda ponovo druge itd
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #47 : Ožujak 31, 2009, 10:49:26 am »
Primjetio sam da kada mi skuter nije zagrijan iz auspuha se cuje neka zvonjava, kao zvonce na djecjem biciklu, ne znam da li je to i ranije zvonilo pa nisam cuo ili je to nova pojavnost . . .  :icon_scratch:

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #48 : Svibanj 04, 2009, 18:07:05 pm »
Vozim ja tako kroz proljece po hladnom vremenu i gradu tri mjeseca i ulje ne mrda od gornje crte maximuma . . . Odem sada na dvije voznje Zagreb-Tuhelj i nazad po staroj Zagorskoj ( malo zesca voznja 130-140m kmh ) i on odmah popije barem deci ulja. . .

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #49 : Svibanj 04, 2009, 22:27:49 pm »
Malo ti pije puno ulja, meni se čini. Ili samo na otvorenoj cesti? Moguće je ako ga frljiš do kraja da pije ulje. Inače mi se čini malo previše. 1dcl na 1000km bi trebalo biti normalno. Zato i ima onaj "servis na 3000" da ti pogledaju ulje i to naplate 100 kn.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #50 : Svibanj 05, 2009, 14:23:43 pm »
Da, samo na otvorenoj cesti sam primjetio da cuga ulje. Jesam ga stiskao do kraja jer je bilo dosta preticanja a i imao sam suvozacicu.Kroz grad se mozes voziti pola godine i nista. :icon_scratch: Pretpostavljao sam da je to mozda ok,samo sto to znaci da ako odem do recimo Splita i nazad moram napraviti mjesta za kanticu ulja . . .

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #51 : Svibanj 05, 2009, 15:49:40 pm »
Čuo jesam da 500ccm pije ulje ali ne bi smio piti toliko ulja ukoliko je nov, to nikako. MAX.dozvoljena potrošnja ulja je 20% kapaciteta ulja u motoru  na 1000km. Ali to je već kada je motor skoro gotov. Kada prijeđeš tu granicu onda potrošnja više nije normalna. Ja bih na tvojem mjestu ukoliko imaš sumnje u potrošnju ulja, provjerio da li je sve suho, otišao u servis i to prijavio jer oni moraqju umati podatak od PIAGGIA koliko max taj motor smije jesti ulja u 1000km. problem može biti jednostavan kao npr. zapekla se uljna karika ili je pukla ili slično pa zato troši toliko ulja. TI sam odluči ali ako je garancija u pitanju, odmah u servis to prijaviti i zatražiti otvaranje radnog naloga ili DEFECT REPORT obrazca kako oni to već imaju. Ja sam tako napravio s auspuhom. Prijavio odmah pa kada se raspadne onda ćemo znati kada se počeo raspadati a to je onda kada sam ja prijavio kvar. Na taj način štitiš sebe i svoju investiciju. Skini sviječicu, ukoliko je crna jako crna, onako puna gareži onda ulje prodire u komoru za sagorijevanje i tu je sve jasno. AKo je normalna smeđa onda je potrošnja ulja čudna jer može samo negdje curiti van mašine na nekoj brtvi ili sličn a to sumnjam jer bi se to vidjelo.
Potrošnja ulja može uglavnom biti radi tri razloga. Ili je motor "potrošen" ili je kriva gradacija i kvaliteta ulja pa ulje sagorijeva  na stjenkama cilindra i pretvara se u čađ koju odstranjuje filter ili negdje curi. ostalo ne postoji.
A ukoliko je motor nov, može biti da potrošnja bude malo veća dok motor ne "SJEDNE"  te bi nakon toga trebala opasti. I to poprilično. Razmisli sam što bi od ovoga bilo najbliže. 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #52 : Svibanj 05, 2009, 15:53:53 pm »
iz sveg ovog mi se čini da nije neka abnormala.  :icon_eek:
grč. - κῶμα

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #53 : Svibanj 05, 2009, 17:56:09 pm »
Pa da odem do Splita i nazad (cca 900km) i ulijem više od deci motor.... ne znam. JA znam da ti motori piju ulje po velikim vrućinama jer rade na velikoj temperaturi a s time da je jedan cilindar a te koncepcije motora su osjetljive na potrošnju ulja. Vole ga piti.
Izvadi sviječicu pa će ti sve biti jasno. JA mislim da nije ništa ali treba pratiti. :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #54 : Svibanj 05, 2009, 18:32:15 pm »
Idem izvaditi svijecice pa javim.

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #55 : Svibanj 05, 2009, 19:22:56 pm »
Dakle i izvaditi svjecice se pretvorilo u avanturu. Dobro sam izgrebao ruke ali ipak sam jednu izvadio . . . i relativno je cista tj. svijetla. Motor je suh, nigdje ne pusta, ali bas nigdje. Prosle godine dok sam ga razradjivao je isto tako znao znacajno vise popiti ulja na otvorenoj cesti ali sam mislio ok razradjuje se . . .sada ista prica.Gradacija ulja je ok 5-40 iz servisa, Agip. Nista, pratiti cu potrosnju jos 1000 km pa cu vidjeti.Onda dolazi servis na 12 tkm.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #56 : Svibanj 06, 2009, 00:58:58 am »
Ako je svječka čista onda dobro. Onda se ne brini. Iako bih ja postavio pitanje u servisu. Ako će se to dogadjati samo kod duljih tura i jačih opterećenja onda je problem u isparavanju ulja vjerovatno jer se ti motori brzo vrte za 1 cilindrični motor i to konstantno. Vjervatno je to. ulje koje koristiš je ispravno i nemoj ga mijenjat
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #57 : Lipanj 22, 2009, 11:34:13 am »
Djelomicno sam rjesio i skripavi prednji disk. Kupio nekakve plocice u mmaniji za 270 kn i sada skripi samo dok su hladne poslije kada se zagriju vise ne skripe. Curi antifriz na vodenoj pumpi ali ispod selne na spoju crijeva a to cu srediti na servisu, garancija jos valja pa sto da prljam prstice  :icon_fU:

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #58 : Srpanj 20, 2009, 14:24:00 pm »
Daklem, dojmovi nakon 12 000 km . . . Nista se nije pokvarilo, do sada nije stao da ga ne bih mogao ponovo odmah upaliti ( zna se desiti po hladnijem vremenu kada je hladan pa na naglom kocenju se zgasi ali odmah upali, vjerovatno je ler gas na coku prenizak ali neka ostane tako da mi na servisu ne bi nesto sje . . .) Mogu reci da je super za grad bilo u dvoje ili solo i svi komentari da je preglomazan ne stoje, samo treba navika na dimenzije a tamo gdje se ne da proci, nadoknadi se poslije na brzini zahvaljujuci jacem motoru. Voznja van grada na otvorenoj cesti solo je isto super i jos je bolja kada se skine kofer. Onda se stvarno da uzivati u voznji. Ono sto ne valja je voznja u dvoje po otvorenoj zavoitoj cesti. Recimo suvozacica i ja zajedno 160 kg. Neka je malo jaci zavoj i ako se hoce malo vise nagnuti obavezno struze centralna nogara. Struze i ako nije ostar zavoj ali je ostecen asfalt pa lupi da zastruze nogara. To mi postaje jako iritantno. Ono sto jos nedostaje je snaga na izlasku iz zavoja u voznji u dvoje jer ako neces strugati sa nogarom po zavoju moras blaze uci u zavoj a onda te nekakva "budala" u autu moze pratiti i dovoditi "pod pritisak". Ne znam kako izgleda voznja u dvoje sa 250 cm ako je na 500 ovako . . .
Ovu subotu prosao sam sa njim od Skrada do Crikvenice po najvecoj kisi i oluji, pljustalo je za ne vjerovat, mislio sam da ce mi sva struja riknuti, ali nista  :icon_thumright: sve radi i pali cim vidi kljuc. Dakle Bev 500 Cruiser  :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #59 : Srpanj 20, 2009, 22:03:03 pm »
Glavno je da ti uživaš... Razlika između Beva 250 i 500 je u zadnjem kotaču..16" naspram 14" i to je po meni jedina mana 500-tke. Zato i 250 baš i ne može zastrugati nogarom po podu, guzica je viša tj. mašina je više od poda. Što se tiče veličine motora pa oni su skoro isti tako da priča za po gradu ne stoji jer kuda mogu i ja možeš i ti. 250 nema baš pretjerano snage za dvoje ...s kojom brzinom ulečeš u zavoje tako i ide a izvlačanje i zavoja je vrlo polako što se tiče snage jer je nema kada se voze dvoje. Sporije ubrzava što je logično. Inače je meni 250 prekrasan za putovanje, nije pretjerano brz  (čitaj putna 110 po staroj cesti do mora)ali ako se usporedim sa autom od 100ks na staroj cesti...... nemre me samo tako stići, a možda ni uopće(ovisno o vazaču, a niti ja nisam FITIPALDI).
Uživaj u vožnji. Ja moram priznati da jedva čekam da nabavim 500 pa da ga cijelog rastavim :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!