Autor Tema: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...  (Posjeta: 18425 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #15 : Prosinac 11, 2007, 16:36:17 pm »
Nemam pojma, ali mislim ga stavit i na kasko. Na firmu mi je pa se sve to nesto odbija. Tip iz osiguranja mi je reko da kasko za njega nije puno a da puno moze znaciti ak se kaj desi. I ja jos moram poloziti kat. Dupli bed.

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #16 : Prosinac 11, 2007, 16:42:44 pm »
Nasao sam u manualu da je ler 1500 +- 100. Ne znam jel onda ovo moje ok. Cini mi se da malo nevoljko prima gas. Ili se mozda tek razradjuje.

liberty

  • Gost
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #17 : Prosinac 11, 2007, 18:37:48 pm »
Treba malo pustiti da to sve sjedne na svoje mjesto. Možda su niski okretaji uzrok gašenja, a možda obrtomjer laže.

Do nekih 300 km budi strpljiv, a zatim bi trebalo postupiti po savjetu kolega Beverlista na forumu - pohitati za uslugama servisa

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #18 : Veljača 26, 2008, 17:43:30 pm »
Za izluditi je kako lupa ovaj straznji kofer. Inace su vibracije velike, ali ovo odostraga lupa za popizdit. Vozio sa odostraga zenicu pa kaze da joj vibrira po ledjima i da joj na duzoj turi to vjerovatno ne bi odgovaralo. Sve sarafe na njemu sam dotegnuo, a neke i zamjenio. Razmisljam da stavim neke gumene podloske izmedju kofera i nosaca . . .

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #19 : Veljača 26, 2008, 17:56:53 pm »
Probaj napuniti kofer sa stvarima (vesta, jakna, (kristalna vaza dinastije Ming :icon_scratch:) uglavnom nekaj mekano stavi unutra pa vidi da li će i dalje lupati.

Moj isto lupa ko blesav kada je prazan, ali kada unutra furam điđe miđe, lupanje više nije tolko naglašeno :hello:
Wazzuuup

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #20 : Veljača 26, 2008, 23:12:19 pm »
Imas pravo, :icon_thumright: manje lupa kada u njega stavim kacigu.
Daklem, izgleda da je problem u poklopcu kofera . . . Možda da se stavi kakva tanka guma u žljeb ?
Furam rezervnu kacigu do daljnjeg, ako sta uspijem javim.

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #21 : Ožujak 05, 2008, 14:43:47 pm »
Daklem, evo blizu je  prvih 1000 km. Dojmovi su . . . uglavnom ok, za sada. Od losih stvari navodim vibracije, ali kako ljudi kazu za jednocilindrasa od 500 cm3 da je to normalno, onda se na to i nekako covjek privikne, ali nikako se ne moze priviknuti na lupetanja kao posljedicu navedenih vibracija a zbog losije zavrsne obrade. Gore navedeni orginal kofer je katastrofa, a negdje mi lupa i kod drzaca vjetrobrana, samo jos nisam uspio utvrditi sto lupa.
Integralna kocnica . . . ne ide, pa ne ide. Nisam se naviknuo na nju nikako.
Ono sto mi se desava je da prebrzo dodjem u ozbiljniji zavoj ( nisam naviknut na takva ubrzanja ) pa moram u zavoju malo prikociti. Na mom prijasnjem skuteru bih koristio za to straznju kocnicu i sve bi bilo ok. Ovdje medjutim koci i prednja pa se cijeli motor pocme opasno ljuljati sto nije bas ugodno.
Zastita od vjetra i nije bas nesto. Imam orginal vjetrobran, medjutim preko 130 km/h voznja postaje (barem meni) nemoguca bez saginjanja iza vjetrobrana.
Prednja kocnica cvili li ga, cvili. Mislio sam dok se plocica ne adaptira na disk, ali cvili i dalje. Vidjet cu sto ce reci u servisu.
Potrosnja ulja. Potrosio je 400 cm3 na evo gotovo 1000 km raznolike voznje. Ne znam da li je to ok ili nije?
Potrosnja benzina. Negdje izmedju 5 i 6 litara.
E sada ono sto je dobro. Prije kupovine sam imao dilemu 250 ili 500.
Vise nemam. 500 definitivno. Na otvorenoj cesti ( stara Karlovacka, npr.) nema razmisljanja koliko vozi auto ispred tebe pa onda imam li dovoljno rezerve snage za preticanje na ovoj udaljenosti itd. Toga jednostavno vise nema. Samo prodjes.
Na semaforima u gradu vise te jednostavno ne zanima jeli iza tebe kakav nabrijani klinac u BMW-u a kraj tebe kakav Kawasaki ili slicno.
Samo odes. Nezgoda je jedino sto zbog takvih ubrzanja upadam u nesto riskantnije situacije ali to valjda dok se ne naviknem.
Vozio sam i razlicite suputnike. Na dva konkretna muska (2x100kg) vidljiva je razlika u svemu a narocito u stabilnosti. Sa zenskicama, gotovo da i nema razlike.
Ah da ... zvuk motora dok radi je super, skoro kao pravi motor :llllol:
Predstoji sada jos prvi servis ...

Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #22 : Ožujak 05, 2008, 15:05:56 pm »
2 MrXL, Svaka čast na tekstu obožavam čitati takve tekstove kad su ljudi potpuno iskreni i vide prednosti i ono što je najbitnije nedostatke na svojim motorima. BRAVO  :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:
Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #23 : Ožujak 05, 2008, 15:11:47 pm »
400 ccm ulja da je potrošio? Pa ti je 4 dcl iliti 0.4 lit ulja. :icon_eek:Pa nije li to malo puno???
TO sve što ronda je malo ipak uzrokovano 500ccm pod jajima, probao sam ga voziti i shvatio da jako ronda i da mi nije baš dobar što se vibracija tiče iako taj motor slovi ako jedan od najmirnijih jednocilindraša  ikada napravljanih jer ima kontra vratilo u sebi. Što se tiče ubrzanja, meni se čini da je 500 malo brži u startu a poslije evidentno, pogotovo poslije 100 km/h gdje 250 pomalo počinje gubiti dah, dok 500 šora dalje.
Meni je još odluka u zamjeni mojega za 500 pa samo ti piši što više, biti ću bolje informiran. Budi lagan na gasu, tako su mi rekli jer su im mane pumpe za vodu koje oće puknuti zbog naglog dodavanja gasa.
Ako nastavi ovako trošiit ulj i nakon 2000 - 3000 km onda tu nekaj ne štima jer je to puno.
teško je uspoređivati naše agregate osim po tome što su koncepcijski isti, ali potrošnja ulja nebi smjela biti tolika, možda nakon 3000 km. Dobro, treba čekati da sve legne na svoje pa češ vidjeti kada stave sintetiku untra.
Prijedlog: Nemoj kočiti u zavoju pogotovo ne zadnjom kočnicom iako na ovom to niti ne možeš jer je integralna , ali bez obzira. Koči prije zavoja, a ne u njmu jer ti se povećava mogućnost pada sa motora uvelike!!!!!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #24 : Ožujak 05, 2008, 15:34:18 pm »
Nemojte me krivo shvatiti, ne sarafim ja njega na semaforima ali jednostavno kod normalnog starta je impresivno brz prema ostalim sudionicima u prometu. Nisam se jos utrkivao sa drugima, vjerovatno niti necu, nije mi u prirodi karaktera takvo ponasanje, samo primjecujem da su odjednom nekako svi iza mene.
Ulje i mene najvise zabrinjava. Bio sam u ducanu i kupio litru ulja za nadoljevanje kada sam primjetio ozbiljnije padanje nivoa ulja. Dali su mi full sint, nekakvo Agip. Zar ne bi trebalo biti unutra polu sint.? Mozda zato trosi vise? Premda sam im naglasio da hocu identicno ulje koje je i u motoru. Ne znam.

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #25 : Ožujak 05, 2008, 15:36:54 pm »
drago mi je pročitat ovakav report.
odiše zadovoljstvom! te sitnice koje navodiš, moraju postojati, ipak je to Talijanka!  :bootyshake:

daj da ti pogledaju kočnicu i peglaj dalje!!!

sretno!!!
grč. - κῶμα

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #26 : Svibanj 07, 2008, 15:41:03 pm »
Evo daklem i mene. Riknulo racunalo, pa dok se naslo novo, pa zaboravio lozinku i tako to . . .
Bev 500 i ja u nekakvom suzivotu. Prvi servis je iza nas, na 1000 km, 520 kn. Mjenjam servis. Na moje primjedbu da mi cvili prednja kocnica, odgovor je bio da orginal plocice cvile a posto cvili samo prednja a ne i integralna onda nije "osovina" ??? nego su sigurno plocice.
Ponudio sam da platim druge plocice koje nisu "toliko dobre kao orginal da cvile" ali ne dolazi u obzir. :icon_scratch: kao "pod garancijom je"
Ne znam da li to znaci da bi mi trebale cviliti jos dvije godine pa da onda stavim druge plocice . . . Svasta. Skinut cu ih ja samo kada nadjem vremena.
Problem sa lupanjem kofera sam rjesio. Naljepio sam american tape po cijeloj duzini zuba koji ulazi u poklopac kofera i vise ne lupa. Drugi iritirajuci zvuk je bio od instrumenata koji su kod niskih obrtaja lupali po straznjem poklopcu fara. Savio sam izmedju filc i sve pet. Sada se cak cuje zvuk motora. :icon_thumright:
Potrosnja ulja je stala. Sada mi se cini da gotovo nista nije potrosio u 700 km.
Nisam ga jos probao razvuci do max. brzine jer mi se cini da to sa vjetrobranom i straznjim koferom zahtjeva posebno raspolozenje.
Probao ga je jedan moj prijatelj koji vec duze vozi "prave" motore pa mi kaze da " sve ok samo pri visim brzinama mu se cini da mu mozda nedostaje amortizer volana", ako sam dobro prenio . . .
Inace sam zadovoljan. Ubrzanja su ludilo i nije toliko tesko ga voziti u gradskoj voznji. Razlika izmedju njega i skuta od 50 cm3 je minimalna po pitanju gradskog snalazenja jer sto mu je mana zbog gabarita to nadomjesta brzinom pa smo skoro "egal"
Potrosnju nisam jos mjerio jer nisam jos napravio nikakavu duzu voznju za neki ref. podatak.

2Lukas ili . . .- ako znate mozda da li uljni filter za njega je ulozak pa kuciste ili jednodjelna kartusa?.. jer mi se cini da mi nisu promjenili filter na servisu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #27 : Svibanj 08, 2008, 12:52:06 pm »
Ti motori imaju dva filtera, jedan koji se čisti i onaj koji se mjenja kao na svim motorima. Onaj koji se čisti je na mjestu gdej se ispušta ulje a glavni je onaj crni standardnog oblika kao i svaki drugi samo malo manji meni se čini. Čak je netko rekao da paše od renaulta 4 na Bev 500, ali nisam siguran. Pa trebali su ga promijeniti na servisu jer ide drugo ulje u njega. ako ti piše na računu onda je trebao biti nov postavljen. Vidi s njima u servisu.!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline MrXL

  • Komarac
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 0
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #28 : Svibanj 08, 2008, 13:38:56 pm »
Kuciste filtera ne izgleda kao novo, a i samo ulje je tamnije nijanse pa stoga moje crne misli. Kako bilo, mislim da ga tamo necu vise servisirati pa se nemam volju niti vracati. A znam da mi nece reci da su ostavili stari filter . . .
Lukas, ajde otvori vise taj servis.  :Rkap:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Bev 500 Cruiser - upoznavanje ...
« Odgovori #29 : Svibanj 08, 2008, 14:37:09 pm »
KAo što sam već rekao, ndam se da će doći i taj dan!! Ako ti nisu promijenili ulje, idi ga promijeni jer su ti to obavezni napraviti i platio si to. Ukoliko želiš, možeš doći i do mene u gražu pa ti napravimo servis ali zašto kada si ga platio i pod garancijom je motor. To ti tak ide kod njih!! Zato ja više ne servisiram u servisima jer nema potrebe ako si imalo Handy Man!!!
Ovo je Hrvatska, nemojmo to zaboraviti!!!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!