Autor Tema: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas  (Posjeta: 230126 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #75 : Lipanj 28, 2009, 20:01:19 pm »
zvono se na mjestu niti ne smije vrtiti,ako motor stoji. On se vrti kao posljedica frikcije ležaja o vratilo na kojem  se ono nalazi. Po meni za sada zvuči normalno. Kada ga upališ i kreneš na vožnju vidjet ćeš sve
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #76 : Lipanj 28, 2009, 23:44:57 pm »
evo večeras sam ga malo provozao i činimi se okej, promijenio sam one klizače, jer dođu 20tak kuna a kad sam ga već otvorio onda bolje promijeniti ih, sad manje i remen klapari kad krećem, ali se isto čuje..e sutra bi trebao napraviti đir oko 50tak km u jednom điru pa čemo vidjeti kako će biti nakon vožnje, ima tu i otvorene ceste, semafora, dvoje nas je pa ču se javiti. ova 3-4dana bi trebala pokazati jel ima pomaka..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #77 : Lipanj 29, 2009, 16:22:33 pm »
Što sad?? Jel bolje ili nije bolje?? Jel ruži, jel glađe kreće? Opiši malo, da ja probam shvatiti da li je problem riješen ili ne.Čekam :glasses9:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #78 : Lipanj 29, 2009, 16:42:28 pm »
pa sad se čini da je sve u redu, evo upravo sam ga danas malo provozao, bilo je otvorene ceste malo po gradu, gužve i to  i podnio je to dobro, nikakvo struganje nisam čuo, lipo se odaziva na gas, čak i ima puno bolje ubrzanje, i za sada je sve kako bi trebalo biti.vidit cu još par dana kako to funkcionira kad se on malo prilagodi pa čemo vidit. za sad je puunooo boljeee. a vrijeme će pokazati. za sada mi se čini da si dobar posao napravia, ali nečemo sad zazivati vraga :llllol:..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #79 : Lipanj 29, 2009, 20:37:15 pm »
Neće biti tu vraga, samo eventualnog lošeg materijala. Barem imaš zvono kakvo nemam niti ja. Ja sam rekao da prvi puta kada ga sada budm skidao da ide na PANK na obradu. Za sada sam već 3 komada obradio i rezultati su uvijek bili dobri. Nadam se da će i u tvojem slučaju biti isto. :icon_thumright:
2 IVAN GROZNI-- posalo sam ti mail sa druge adrese.. da se ne zbuniš jer ja odoh na mjesta gdje će mi trebati  :glasses9:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #80 : Srpanj 01, 2009, 00:01:47 am »
evo sve je u redu sa kumplugom, još se drži  :Rleb:, ali sam ovdje htio samo reči da onaj mali iritirajuči zvuk koji se čuje dok motor radi na minimumu i kad krećeš sve sam više mišljena da to nije remen, nego rolice. naime danas kako mi je izgleda 1vijak provrtio od poklopca variomata i kumpluga (dekla)išao sam ga mijenjati ali izgleda da su se narezi istrošili ne na vijku već na deklu, ali šta je tu je, motor je bio upaljen i kada sam skinuo onaj poklopac do mjerice za ulje, gdje ide onaj mali filter, tu se vidi dio variomata i u njemu sam čuo to zveckanje ili klaparenje.(malo se čuje i remen), ali veči dio zvuka se čuje iz variomata, a kako sam ja promijenio nove klizače sumnjam da su oni, več sumnju bacam na rolice. eh sad Lukas zanima je jeli to normalno. kad sam ih vračao stavio sam ih tako da je onaj mesnati dio rolice bio smješten na desnu stranu kad se variomat stavljao (slika 2). da li možda postoji mali luft ili prazan prostor između onog poklopca gdje idu klizači (slika8) i variomata, ili sam ja možda to slabo namjestio. znaš da sam imao problema sa namještanjem onog zadnjeg dijela variomata (ventilatora, slika 6), jer mi nije dobro sjeo, ali sam kasnije ja to malo po malo namještao i kako bi remen namještao tako sam lagano maticu rukom zavidavo dok više nisam mogao, a onda mi je frend to pritegao onim zračnim ključem..
jesam li ja tu šta pogriješio.. :icon_scratch: :dontknow:
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline yeti666

  • Komarac
  • *
  • Postova: 7
  • Karma: 0
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #81 : Srpanj 16, 2009, 19:31:11 pm »
Vozim Beverly 250 više od 4 godine (30000 km), ugrađen je Malossi variator praktično na prvom servisu.

Kod zadnjeg servisa majstor mi je rekao da je vario malo oštećen i da će ga trebati češće kontrolirati (rolice su bile pravokutne, doslovno).
500 kilometara je sve bilo u redu (osim laganog klaparanja) i sad je odjednom počeo loviti na preniskim okretajima kod kretanja. Jedva krene s mjesta, kao da s autom krećem u drugoj. Kad se uspije pokrenuti dalje ubrzava normalno do 130, ali i dalje pri nižim okretajima nego prije. Čak mi se nakon malo jače vožnje kad sam stao pokušavao u leru ukopčati (trzao je na trenutke prema naprijed), a ler nije podešen visoko.

Ne znam je li to do rolica ili je nekaj drugo riknulo i da li će nestati samo od sebe. Isto tako kod ubrzavanja i usporavanja kod određenih okretaja klapara, negdje u rasponu od 20 - 60 km/h.

Razmišljam da vratim originalni vario natrag jer ovaj malossi ždere rolice ko lud.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #82 : Srpanj 16, 2009, 23:20:13 pm »
Malo poslikaj variomat i postavi slike na forum. Otvoreni variomat i rolice , kuplung lamele i te stvari da vidim ovako preko slika ako je nešto. Ovako mi je teško ali kuplung se može uključivati radi nekoliko grešaka. To ukjljučuje preteške rolice, oslabljenu oprugu kuplunga, puknute opruge kuplung lamela i slično. Moram imati više podataka ili na PP za dogovor za dalje. U svakom slučaju, problem se može riješiti amo ovako je malo teško. Potrebno je stvar osvoriti i pregledati u cjelini.
Pozz
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline yeti666

  • Komarac
  • *
  • Postova: 7
  • Karma: 0
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #83 : Srpanj 17, 2009, 07:09:37 am »
Nažalost nemam ni alata ni prostora pa ne mogu rastaviti variomatik.

Nema druge, moram se naručiti ponovo na servis, ak se sad naručim možda me prime do 9. mjeseca.  :icon_smile:


BTW, kak se zove onaj sprej za farbanje auspuha i di ga ima za kupiti?

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #84 : Srpanj 17, 2009, 08:54:45 am »
evo sve je u redu sa kumplugom, još se drži  :Rleb:, ali sam ovdje htio samo reči da onaj mali iritirajuči zvuk koji se čuje dok motor radi na minimumu i kad krećeš sve sam više mišljena da to nije remen, nego rolice. naime danas kako mi je izgleda 1vijak provrtio od poklopca variomata i kumpluga (dekla)išao sam ga mijenjati ali izgleda da su se narezi istrošili ne na vijku već na deklu, ali šta je tu je, motor je bio upaljen i kada sam skinuo onaj poklopac do mjerice za ulje, gdje ide onaj mali filter, tu se vidi dio variomata i u njemu sam čuo to zveckanje ili klaparenje.(malo se čuje i remen), ali veči dio zvuka se čuje iz variomata, a kako sam ja promijenio nove klizače sumnjam da su oni, več sumnju bacam na rolice. eh sad Lukas zanima je jeli to normalno. kad sam ih vračao stavio sam ih tako da je onaj mesnati dio rolice bio smješten na desnu stranu kad se variomat stavljao (slika 2). da li možda postoji mali luft ili prazan prostor između onog poklopca gdje idu klizači (slika8) i variomata, ili sam ja možda to slabo namjestio. znaš da sam imao problema sa namještanjem onog zadnjeg dijela variomata (ventilatora, slika 6), jer mi nije dobro sjeo, ali sam kasnije ja to malo po malo namještao i kako bi remen namještao tako sam lagano maticu rukom zavidavo dok više nisam mogao, a onda mi je frend to pritegao onim zračnim ključem..
jesam li ja tu šta pogriješio.. :icon_scratch: :dontknow:

Rolice si dobro postavio, ne vjerujuem da si tu što pogrešio. Što se tiče zatezanja, ako imaš zračni udarni pištolj, korisno ali samo za odvidavanje ali ne i za zavidavanje.
Postoji spec alat (kojeg sam si ja sam napravio) za blokiranje variatora (prednje remenice) kako bih mogao poslije stegnuti maticu moment ključom. Spec alat ti ulazi u male kvadratičaste otvore na prednjem variatoru kako bi ga zablokirao dok ga stežeš. Moment ključ obavezno i to do 200 NM kupiti za tu funkciju. MOžeš i slabiji s obzirom da je moment stezanja tih matica cca 50-70 Nm.
Klaparanje je boljka tim variatora, ne znam kaj da ti tu odgovorim osim da remen zna lupat i u ublaživač udaraca u sredini pa time proizvodi taj zvuk pa malo rolice počnjju zveckati i sve to zajedno......sranje. Meni se čuje taj iritantni zvuk ali ne toliko jako.
Ukoliko ne koristiš MOMENT KLJUČ pri pritezanju vijaka, teško je znati koliko si dobro pritegnuo cijeli sklop ali vjeruj mi, da nisi dobro to napravio tj. složio sve skupa, to bi se jakoooo čulo. AKo želiš otkriti enigmu, upali motor sa otvorenim poklopcem variomata, postavi čep za ulje i šrobak da vidiš kako remen lupa. Meni se isto tako činilo da i je prednji variomat dok ga nisam upalio otvorenog te vidio remen kako lupa.
Pozz :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #85 : Srpanj 17, 2009, 09:31:20 am »
Nažalost nemam ni alata ni prostora pa ne mogu rastaviti variomatik.

Nema druge, moram se naručiti ponovo na servis, ak se sad naručim možda me prime do 9. mjeseca.  :icon_smile:


BTW, kak se zove onaj sprej za farbanje auspuha i di ga ima za kupiti?
Vjerujem da se taj sprey može kupiti u bilo koje dučanu sa bojama i spreyevima.

Ako te ne prime u servis,a motor nije pod garancijom više, javi mi se preko PP da riješimo problem ukoliko želiš. :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline ivanadbk

  • Komarac
  • *
  • Postova: 2
  • Karma: 0
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #86 : Srpanj 18, 2009, 18:43:36 pm »
Lijepi pozdrav...
Moze jedno pitanje?!
S obzirom da sam cura i vozim beverlija 250 a ne razumijem se u tehniku, nasla sam ovaj forum pa imam jedno pitanjce...danas sam primjetila da mi je netko ispred zgrade ukrao utege na volanu (bili su original, nisam stavljala nikakve vece) i sad s obzirom da je subota jel ja mogu skuter vozit bez toga do ponedjeljka dok ne podjem kupit nove? Kolika im je uopce cijena?
Hvala na odgovoru..

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #87 : Srpanj 18, 2009, 20:17:04 pm »
Pozdrav....jakkkoooo mi je drago što se i ovom dijelu foruma pridružila nježnija strana.
DA, možeš se voziti dok si ne nabaviš drugi uteg...možda će ti se povećati malo vibracije na volanu pa s toga malo čvršće drži upravljač. Nije kritično za vožnju, više stvar finese. Za cijenu se moraš obratiti u servis jer stvarno ne znam cijenu.
Želim puno kilometara na Bevu.
Pozz :hello:
 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline yeti666

  • Komarac
  • *
  • Postova: 7
  • Karma: 0
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #88 : Kolovoz 21, 2009, 10:50:04 am »
Vozim Beverly 250 više od 4 godine (30000 km), ugrađen je Malossi variator praktično na prvom servisu.

Kod zadnjeg servisa majstor mi je rekao da je vario malo oštećen i da će ga trebati češće kontrolirati (rolice su bile pravokutne, doslovno).
500 kilometara je sve bilo u redu (osim laganog klaparanja) i sad je odjednom počeo loviti na preniskim okretajima kod kretanja. Jedva krene s mjesta, kao da s autom krećem u drugoj. Kad se uspije pokrenuti dalje ubrzava normalno do 130, ali i dalje pri nižim okretajima nego prije. Čak mi se nakon malo jače vožnje kad sam stao pokušavao u leru ukopčati (trzao je na trenutke prema naprijed), a ler nije podešen visoko.

Ne znam je li to do rolica ili je nekaj drugo riknulo i da li će nestati samo od sebe. Isto tako kod ubrzavanja i usporavanja kod određenih okretaja klapara, negdje u rasponu od 20 - 60 km/h.

Razmišljam da vratim originalni vario natrag jer ovaj malossi ždere rolice ko lud.

Evo i update nakon servisa.

Malossi je preminuo, a evo i slika (slikano mobitelom, sorry):








Trajao je samo 25000 km što mi se čini malo.
Vratio sam natrag original i sad sam nadam da sam miran sa servisom neko vrijeme.

Offline Keyser Soze

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #89 : Rujan 11, 2009, 18:17:15 pm »
Pozdrav svima!
Opet ću malo gnjaviti s problemima na Beverlyu pa se unaprijed ispričavam.
Skuter je sad na 10 000km i neki dan sam primjetio čudan zvuk u motoru. Zvuk je kao da nekakva plastika struže po kotaču (samo tako zvuči), nekakvo grebanje, krčanje ili tako nešto. To se događa nakon duže vožnje po gradu, od semafora do semafora i sl.,  odnosno kad temperatura motora poraste i samo kod dodavanja gasa. Zvuk me čak podsjeća na ventilator hlađenja ali puno glasnije, grublje i, ponavljam, samo kod dodavanja gasa. Čini mi se čak i da se ventilator ne pali tako često kao prije nego tek onda kad temperatura ode jaako visoko. I poprilično sam siguran da taj zvuk nema veze sa variomatom, rolicama i sl. jer je potpuno drugačiji.
E sad, serviser mi je rekao da je to remen koji se kod povišene temperature raširi pa zapinje po svuda. Dogovorio sam servis ali po njemu to je normalno i ne treba me zabrinjavati.
Ima još jedan problem. Negdje u isto vrijeme, kod gašenja motora pojavio se još jedan zvuk. Ugasim Beva i čim sve stane iz motora nešto zapišti, zacvili  :dontknow:(pardon na smiješnim izrazima, ali jedino mi to pada na pamet). To traje sec ili manje i također se događa kad je motor ugrijan. Kad ga upalim hladnog i odmah ugasim nema tog zvuka.
Zbog oba problema sam bio i u servisu na Peščenici i serviser se slaže da nešto ne valja, tako da očito nisam luđak, ali ne može reći u čemu je problem dok ne rastave motor. Jedini problem je što me tamo mogu primiti tek za mjesec dana. I kaj da sad radim, da se vozim, odem starom serviseru koji je također ovlašten ali njemu je to sve ok, da čekam mjesec dana pa na Peščenicu ili?...  :icon_scratch:
Unaprijed zahvaljujem na svim savjetima! :icon_smile: