Autor Tema: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas  (Posjeta: 230068 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #45 : Svibanj 08, 2009, 20:30:46 pm »
Evo danas sam malo probao izmjeriti i uglavnom sam dobio cca 11-12 sec ubrzanje do 100. Moram priznati da sam i sam začuđen ovom konstatacijom. Max brzina mi varira između 135-145 km/h, ali to je normalno jer je uvijek bilo tak. OVo s ubrzanjem me začudilo. Vjerovatno do spojke jer motor normalno radi cijelo vrijeme. Možda ćemo ga na kraju sezone morat malo otvorit da mu ispoliramo ventile i kanale, malo gumica promijeniti i brtvi i slično.
Budem jednog dana pogledao boroskopom  :Rmog: unutrašnjost cilindra pa ču vidjeti kako izgledaju ventili i da li ima strugotina po stjenci cilindra.
Budemomi njega malo i nabrijali da počne raditi brže. Bumo malo kopali
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #46 : Svibanj 08, 2009, 20:37:25 pm »
evo sam i ja danas u dva navrata mjerio i ispalo mi je oko 12.40 sec sa time da sam uočio da malo zastane sa 80 do 100.
eh sad ako kažeš da je inače oko 8 sec do 100 onda je to malo poveča razlika..ja ču sljedeći vikend provat malo kumplug riješiti pa ću onda provati ponovo izmjeriti da vidim jeli možda do njega...vidjet ćemo razliku..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #47 : Svibanj 08, 2009, 22:36:14 pm »
MOžda je kontra opruga malo otvrdnula...tko to zna....gle 31tkm je na satu a njegove performanse su pale minimalno. Ja se na zabrinjavam radi toga, glavno je da vozi ali sumnjam da je 500 kojeg sam vozio toliko brži u startu od 250. Baš i ne. Gle možda sam ja nešto zahebo prije 2 godine dok sam mjerio jer sam mjerio pomoću ručnog sata što dok ja stisnem i slično. Ma tko ga šiša...ali vidim da smo tu negdje tako da mislim da je riječ o mojoj pogrešci vjerovatno ili svima otvrdne opruga isto od korištenja. Brijem da je s onim zelenim rolicama lakše ubrzavao ali mu je patila max brzina.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #48 : Svibanj 08, 2009, 23:08:05 pm »
ma i ja sam to mjerio sa štopericom na mobitelu pa je to tu negdje oko 12-13.5, ma ide on samo izgleda ljudi da smo se navikli na to ubrzanje pa bi nešt malo žešče.  :icon_smile:

to ivan: primjetio sm i ja da od 80-100 ide sporije, do 80 solidno. Što se tiće kuplunga meni samo u startu onako zaruži hrrrr i malo zatrza i dalje ok al samo kod sporog kretanja kad ga opletem mali mući i ide. Pročitao sam da mu paše jači gas kod kretanja al ja 80% km pravim u gradu kreni- stani pa je sigurno kuplung dobio svoje, mislim da će ga morati prešmirglati u servisu pa valjda bude onda ok.
to lukas; kada vozim malo brže npr. 90 i kočim samo prednjom do stajanja onako umjereno malo mi trese onako ko trza  :dontknow: znaš neš o tom ?

bemu ja ko neki,to mazim pazim kolega ima nexsusa 300 dere ga ko lud pali gumu a njegov radi ko urica a jebote nisam pametan  :icon_confused:
Hvala ljudi odo ja malo natrag do poloja susreti su u tjeku  pa se čujemo  :icon_pidu:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #49 : Svibanj 09, 2009, 09:56:52 am »
Moguće da je nešto sa diskom...? Da li si provjerio sve komponente kočnica. Uglavnom trzanja pri kočenju tj. vibracije se dogadjaju ukoliko je disk malo izvitoperen ili pa kliješta plešu sa diskom zajedno i onda to sve pulsira. To je moguć razlog.  Ili jednostavno.RASTAVI , OČISTI  i SASTAVI. To zna masu puta biti lijek cijeloj priči.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #50 : Svibanj 10, 2009, 23:00:20 pm »
to diesel1oo: šta se tiće toga ruženja kumpluga, tako je i meni počelo, samo malo kad krećeš, pa kad je vani hladno, a sad čim se temperatura poveća na pola nemožeš krenuti ni lagano ni polako a da ne zaruži i to puno jače i gori zvuk nego u početku..iz svog iskustva ti kažem da će ti to biti s vremenom sve veći problem..ne bih želio da ti se to desi ali kako stvari stoje sve je vjerovatnije da će ti se desit.stoga moj savjet je da ih jednostavno upilaš da ti reklamiraju kumplug i da ti daju novog..jer oni će ti to pobrustiti i ti ćeš voziti par 100tinjak km i opet će počet, bitno je da ti to njima reklamiraš, da ti daju potvrdu da si ti to reklamirao jer ako ti se poslije čišćenja to ponovo počme javljati tada ti nema druge nego da im izmuzeš novi kumplug..šta se tiče načina vožnje i meni su govorili da treba kretati sa jačim gasom, ne polako, ali da postavim pitanje je li moguće uvijek naglo startati??!!!pogotovo u malim gradovima gdje je gužva, pa kad je mokro pa kad izlazite na glavnu cestu, vozite u koloni itd...po mom mišljenju mislim da je to najveća greška i mana beverlya općenito. a i to šta kažeš da neki svoje skutere deru, pale gume svašta čine sa njima i rade bez problema, a ja recimo imam frenda koji ga vozi po gradu, mislim u 3ipo godine učinit svega 4000km je šta drugo nego penzička vožnja, i on nema nikakvih problema.(slušaj ja sam osoba koja krvavo zarađuje svaku kunu, dnevno 12 sati radim, pa kad kupim nešto želim da mi to i traje, stoga ga i ugalvanom vozim na taj način da bi mi služio što duže) a ako ga moram voziti po nekakvim uputama tada se postavlje pitanje da li je to tako kvalitetan skuter kako se govori, jer ako je onda bilo kakav način vožnje mu nebi smio štetiti...a da ne govorim kad ga voze starije osobe, evo u mom gradu ima sigurno 10tak osoba starijih od 40tak godina koji voze beva, dakle nisu jaki na gasu, polako pa kad prođu pored mene ništa im se ne čuje.....moje mišljenje je da tu nema pravila, jednostavno smo ja i ti i drugi koji će imati takve problem k.....sriće, da smo naletjeli na 1 od 100 koji ima takav problem.a riješenje se ne nazire..ja ću svoga opet malo pobrustiti, možda zvono baciti na tokarski pa da se ravnomjerno izbrusi, ali sumnjam da ću dobiti nekakav rezultat..to će po već doživljenom trajati nekih 500tinjak km i onda će opet biti po starome..jednostavno nemam više optimizma glede toga..


Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #51 : Svibanj 11, 2009, 22:09:14 pm »
Ja ne bih bio toliko pesimističan na tvojem mjestu. Vjerujem da tu postoji neki razlog tako da neželim ti soliti ranu ili pamet ali probaj se malo pozabaviti time. Naime, u njižici vozila piše da nije preporučljivo kretati s naglim dodavanjem snage nego lagano. Znači dečki u servisu ti kenjaju. Drugo, možda stvarno malo izbrusiti na tokarilici da se dobije grubija površina zvona kvačila , a pakne ostaviti takve kakve jesu ili rastaviti cijeli kuplung. Može biti da je u torque konverteru problem a on se nalazi u kuplungu. Naime cijela spojka ima puno dijelova tako da može biti da su se pinovi ili anali Torque konvertera potrošili ili slično. Oni služe da bi se moment motora ublažio pri kretanju i dodavanju snage na getribne zupčanike.  Iako to nema veze sa ruženjem ali može inati veze sa vibracijama. Ja vjerujem u jedno, da te spojke mogu biti malo glasnije ili slično ali da su nekvalitetne...to mi je teško povjerovati jer vozim jednog pa vidim kako je napravljen.
Ja ti mogu pomoći sam na jedan način... da ti pošaljem podatke i načine servisiranja kvačila ili da dodješ do mene i da ga otvorimo i pogledamo. AKo zahtjeva kompletno skidanje  svega ah bože moj iako sumnjam.
Možda da pogledaš ležaj na poklopcu variomata koji drži pogonsko vratilo kvačila na variomatu. Tamo je jedan ležaj kojeg sam ja mijenjao jer je meni prosvirao malo.
U svakom slučaju kvačilo ne može ružiti kada se voziš nego samo kod kretanja ili slično, ali ono kada se spoji ...to je to. pratktički postaje dio zvona kvačila...nerazdvojni spoj. Ako nije taj ležaj onda pogledati malo ostale ležajeve na variomatu...recimo onaj s druge strane kotača i variomata u vilici iza auspuha? Možda je i on prosvirao.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #52 : Svibanj 12, 2009, 16:44:09 pm »
to lukas; kao prvo stvarno si tata mata za ove stvari, bez tkz. preseravanja, vidi se da znaš i najmanju maticu gdje se nalazi i koja joj je funkcija.problem je u tome šta sam ja novi u ovome, tako da jednostavno ono što je tebi jednostavno meni baš i nije.u pravu si kad kažeš da kumplug ruži jedino kad krećem, a zna i zaružiti kad sam malo krenuo pa naglo dam gas, ili kad sam s dvojicom, pogotovo kad je veća težina tad nemožeš krenuti bez ruženja.ono šta bi volio upitati kad sam malo gore napisao da mi se desio kvar da mi je bev ostao u brzni kad bi ga ugasio.jeli možda kod rješavanja tog problema dovelo do ovoga, da nije nešto dobro napravljeno, ili mi možeš možda reći šta je po tebi uzrokovalo to da mi kumplug bloka..??
ja sam inače iz trogira i čak sam u stanju dolipiti do v.gorice ako problem ne riješim..sad možeš vidjeti koliko me ovo živcira..inače isto mislim da je kumplug kvalitetan i nepoderiv, ali nešto tu smrdi.volio bih kad bi mi poslao te podatke o servisiranju kumpluga iako sumnjam da ću ga ja rastavljati jer niti imam potreban alat niti znanje, a dati nekom drugome opet je riskantno..a šta se tiče ovih ležajeva i to sad je ovako napamet teško utvrditi na koje ležaje misliš..pogotovo na ove šta spominješ iza aspuha. jeli misliš na onaj šta se nalazi u onom komadu šta se skida kad se ide skidati zadnja guma jer sam prije par tjedana mijenajo zadnju gumu i to sam pogleda i činilo mi se okej..ono šta ruži je kad se kumplug ugrije i onda mislim da zvono i paken zapinju ili tako nešto i onda dovode do tog zvuka valjda???evo šta ću napraviti.. prvo skinuti kumplug malo ga očistiti, po mogučnosti staviti ga na tokrski i malo istokariti, malo pobrustiti pakne, promijeniti ulje u njemu i vidjeti ima li kakvih otpadaka. pomno progledati cijeli kumplug da vidim jeli nešto sumnjivo i sve to monirati nazad i onda vidjeti.jedino je probem šta kad to napravim neću odmah znati jesam li šta riješio..treba proči bar neki 500tinjak km da vidim jeli problem rješen. ako ne vidimo se u v.gorici...ili kupiti novi kumplug a to je skupa investicija..nešto sam gledao već od polinija ali cijenu još neznam.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #53 : Svibanj 12, 2009, 21:32:06 pm »
Da...malo su ti poslovi bolni i dugački ali kako smo rekli, rastavi i sastavi. Kako misliš ostao u brzini kada se ugasio???? Kako se motor ugasio u brzini?? NE razmeme te?
MIsliš li da je u leru spojka spojena bila???? Što god...ako ruži...rastavi i pogledaj sve. Ako ti se nešto čini sumnjivim,,,slikaj digitalcom i stavi na forum pa da pogledam.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #54 : Svibanj 12, 2009, 22:06:43 pm »
da doslovno mislim ostao u brzini...nisam imao niti 1000km kad sam stao na 1 križanju čuo sam kako cvili i nešto škripi u kumplugu..kao i svaka pametna osoba vidim da nešto nevalja i odmah ga gasim, upalim ga ono opet u predjelu kumpluga cvili, grebe, kao da je nešto upalo u njega i ono ga drobi eto takav zvuk.ja ga ugasim, idem ga maknuti sa strane da nisam na cesti a ono bev ni naprid ni nazad.kao kad veće motore ubcite u prvu..nemože nigdje tako je i sa mojim bilo, a kad bi ga upalio na nogarama odmah bi zadnje kolo počelo vrtjeti, a čim bi ga sputsti motor bi samo krenuo...eto to je bilo to..neznam ni sam ali jednostavno nije se mogao ugašen pomaknuti s mjesta...a za ovo drugo ću sve poslikat pa ćemo vidjeti.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #55 : Svibanj 12, 2009, 22:30:20 pm »
Pa prijateljiu, pa to je zacvikani kuplung!!!! TO si trebao reći prije!. REklamacija pod hitno!!!!! Nikakav popravak, reklamacija. Opruge pakni su puknute možda ili slično??????? Pa to treba rastaviti dolje ako nije pod garancijom. Skinuti poklopac variomata, slinuti zvono kuplunga i pogledati opruge frikcijskih obloga da li su puknute ili slično, da nije ispala ili pukla samo na jednoj oblozi. Definitvno je kvar kvačila, sada mi je jasnije.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #56 : Svibanj 13, 2009, 17:28:06 pm »
da trebao sam to prije reći, ali se to dogodilo još na početku, dok je motor bio nov, a onda jednostavno kad su počeli problemi to se nemožeš u tom trenutku sjetiti..budem ti na p.m. odgovorija moje 1 mišljenje..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #57 : Lipanj 09, 2009, 16:06:43 pm »
to lukas: evo još nisam riješio problem sa kumplugom.nažalost ovih dana mi je garaža trenuto skladište a vrime nije bilo pogodno da vani skinem kunplug pa ću to pokušati obaviti ćim prije..pošaljem slike i sve lijepo izmjerim pa da vidimo jel možemo nači riješenje.

e sad me zanima jedna sitnica. jučer sam upalio motor i krenuo, odmah nakon 3-4metra sam pustio gas a motor se ugasio..čini mi se čulo neko lupkanje prije nego se ugasio ali nisam siguran jer mi još remen malo klapari..ali mi se čini da je ipak zvuk bio drugačiji..ali tko će ga znati. ovo mi se dogodilo može bit 2 do 3 puta do sada..dakle u razdoblju od 2ipo godine. e ijoš jedna stvar kad ugasim motor čuje se malo zveckanje u auspuhu pogotovo kad je vruč, mislim da je to normalno, ali nakon nekih 5 min čuje se nekakav tupi zvuk, udarac..nešto slično kad centralne nogare udare kad se motor spusti s njih.to bi znao osjetiti i kad bih sjedio na njemu..dakle ugasio bih ga i nakon par minuta bi čuo taj udarac. neznam šta bi to moglo biti..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #58 : Lipanj 09, 2009, 21:46:12 pm »
lupkanje može biti remen, jer je to standardni problem. Kod gašenja motora može se čuti metalni zvuk kao okidanje nekakvog okidača i to je vezano za "automat" tj. zupčanik startera. Osjeti se zvuk kao da okine nešto netom poslije gašenja motora. Ništa strašno, normalno.
Da je išta u motoru ili vezano za njega, osjetio bi to jer kalvarija kada krene u tim jeednocilindričnim brzohodnim motorima, brzo i završava vjeruj mi jer sam ja jednog vozio 20 kilomatara sa zaribanim letećim ležajom i čulo se dok na kraju nije stao jer pritisaki eksplozije više nije mogao okretati radilicu koliko se jako zacvikao ležaj. Tako da ukoliko nešto se i počne dogadjati, osjetiti češ to. Ukoliko sumnjaš u nešto, isusti ulje i pogledaj onaj mali šplastični filter ulja koji se nalazi ispod čepa za ispust ulja da li ima strugotina u njemu. Ukoliko nema, šišaj dalje.
Eh da mora se malo raditi na održavanju i imati prostor da to sve možeš u miru napraviti. J sada moram probušiti karter na svojem da ugradim sondu za temperaturu ulja. To će biti sex je kada napravim rupu, povratka više nema. IDe i novi instrument gore na ploču tako da ću sada imati njih malo više, HEHE!
Ajde rastavi to sve da malo pogledamo pa da probamo složiti ak se kaj da. Ja ću svoj kuplung za koji 6000 km komplet rastaviti da ga presložim, podmažem piksice i ostalo. Onako , da radi.
Pozz
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #59 : Lipanj 09, 2009, 21:54:01 pm »
šta se tiče onog malog filtera to sam provijerio kad sam mijenjao ulje prije 2 mj. i sve je bilo čisto, niti trunke nečega na onim mrežicama. ma to ja čujem ima dosta, jednostavno kad ga ugasim negdje na predjelu grane, gdje je sonda i tome sl čujem kao neki tup udarac, možda kad se materijal od auspuha hladi da neka reakcija nije..mislim da nije ništa bitno ali čudno je..e za kumplug i ja jedva čekam, nemogu ga više slušati..nadam se ovaj vikend.
Bikes don't leak oil, they mark their territory