Autor Tema: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas  (Posjeta: 229703 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #30 : Ožujak 10, 2009, 23:45:34 pm »
Meni se čini da nije u njemu problem nego i u plastičnim klizačima na variomatu koji kada malo dobiju zazora odmah se pojavi taj zvuk još jače. Tri mala plastična slidera u variomatu, žute boje.
Ublaživač je uglavnom takav i na njemu se ništa ne troši osim možda tog ležaja na njemu koji se napuni prašinom pa ga je malo teže za okretati ali to nije ništa. Ja sam shvatio da taj variomat nije i nikada neće biti kao nov jer sve se uštima i onda tako zvuči kako zvuči. mene ne smeta osim što ga treba malo potokariti zvono spojke koji put, i sve dobro posložiti i očistiti. Ja sada opet idem mjenjati remen pa ću sve opet ispresložit kak spada, evo ovaj je izdržao 20tkm. Vrijeme je za novi.
Za metalni ublaživač ne znam koliko bi pomoglo, vjerovatno bi ali danas sve rade od plastike da bude jeftinije. Ja ću si ga probati istokariti od aluminija kada nadjem vremena.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #31 : Ožujak 12, 2009, 16:59:13 pm »
ja ču ga probati nabaviti pa kad ga montiram javit ću ti jeli se šta promijenilo nabolje.jer koliko smo ja i frend skužili kad sam napravio servis upalio sam ga da vidimo jel sve štima prije zatvaranja i iako je sve novo isto se čulo lupkanje i to baš kad bi remen udarao na taj ublaživać, a budući da se radi od plastike možda udaranje remena od plastiku proizvodi taj zvuk, možda udaranje od metal će proizvoditi manje buke..u glavnom pokušat ću riješiti taj metalni pa ćemo vidjeti.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #32 : Ožujak 12, 2009, 18:06:54 pm »
e jedno pitanjce...
da li je bitno kako se stavljaju utezi kad se mijenjaju..buduči da je sa jedne strane metal a sa druge je ajmo reči plastika..????
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #33 : Ožujak 13, 2009, 15:10:43 pm »
BLA???? Ne razumijem, kako misliš plastika s jedne a metal s druge? Zar ti utezi nisu od jednog materijala tj. metala, Možda je ova plastika kao zaštita od grebanja ako je načinjeno od dva materijala pa bi time zaključio da je plastika s vanjske strane. Možda i obrnuto da je težina na što većoj poluzi tako da je moment veći.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #34 : Ožujak 13, 2009, 18:30:36 pm »
je na to sam mislija, ako vidiš na ovoj mojoj slici da se sa jedne strane vidi metal a sa druge su kao zatvoreni..pa sam prije neki dan naišao na neku strani forum gdje je jedan prilikom servisa na vespi 250gt objašnjavao da je bitno paziti kako se stavljaju utezi.mislim da je to glupo ali sam htio upitati jer ipak ti imaš najviše iskustva ovdje.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #35 : Travanj 27, 2009, 12:16:53 pm »
pozzzz ljudstvo, jedno malo pitanjce korisnika beverlya 250 ie: da li je netko od vas mjerio ubrzanje na svom skuteru od  0 - 100 km/h meni se čini  kao da mi je skuter neš oslabio pa mi je  nekako sporiji na ubrzanju, krajnja je negdje 135 km/h. Neki dan sam ga probao neš kao izmjerit sa štopericom na mobu ajd nije neš precizno nije bitno sec + - pa ispalo oko 12,5 sec.  :icon_eek: e jel to bilo i prije tako neznam ili sam se ja naviko pa mi sporo. Kako je kod Vas stanje to me zanima ?   skut ima oko 4000 km

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #36 : Travanj 27, 2009, 13:26:46 pm »
Od 0-100 Bev ima oko 8 sec. i max brzina po satu je 148-150km/h i tada se pali blokada (Znam jer sam isprobao). U ovom slučaju bih rekao da nešto nije u redu s motorom ili prijenosom. Jel motor norm. radi i slično. Zaštopan auspuh, ne podešeni ventili dobro, predpaljenje motora se na neki način promijenilo, pitanje CDI jedinice. Injektor se zaštopo, tlak goriva je oslabio jer nešto nije u redu s pumpom i/ili filterom goriva u rezervoaru. Lambda sonda je vrisnula... pa krivi podatak za rad motora.......ILI SAMO DOBRI STARI KVAROVI STILA PRODRMATI NEKI KONEKTOR NA MOTORU ILI SE NEŠTO ODVOJILO ..što bi trebalo biti spojeno.
U svakom slučaju ako su ti mjerenja točna onda nešto ne štima. BTW, što se tiče max brzine ona može varirati tako da me ovih 135km/h ne zabrinjava jer BEVOV rad motora ovisi o vanjskom tlaku i temp zraka. Ubrzaanje je sigurno ispod 9 sec.
MOžda je nešto sa prijenosom??
Napiši sve što si napravio i sve što si našao i kako se motor ponaša pri vožnji. 4000km je nikakva kilometraža pa ja pretpostavljam da se ovdje radi o nekom kvaru (malom ilio velikom nije bitno).
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #37 : Travanj 28, 2009, 00:09:59 am »
MOžda je nešto sa prijenosom??
Napiši sve što si napravio i sve što si našao i kako se motor ponaša pri vožnji. 4000km je nikakva kilometraža pa ja pretpostavljam da se ovdje radi o nekom kvaru (malom ilio velikom nije bitno).



pa može biti da prijenos neš nevalja jer mi je nešt počeo trzati pri kretanju i onako zaruži ono hrrrrr, skut je pod garancijom pa odo tušit njih u servisu mislim da ću se namučiti  :icon_scratch:
javim rezultat, hvala

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #38 : Travanj 28, 2009, 20:54:56 pm »
Dok je skut pod garancijom , samo u servis i " ...sa skuterom mi neš ne valja...vi...pogledati o čemu je ovdje riječ...... i vratiti mi natrag skut ....nov... i reći mi ....sve je u redu...popravljeno.....mi se ispričavamo....etc.."
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #39 : Svibanj 06, 2009, 23:50:15 pm »
KUMPLUG PROBLEM  :dontknow:


dakle kao šta sam prije pisao imao sam problem sa kumplugom tj. prije kretanja bi motor malo trzao i k tome sam još imao i onaj famozni porblem sa klaparenjem remena..kad sam radio servis prije par mjeseci napravio sam jednu probu, tj. upalio motor i uvidio da remen jednostavno udara na onaj ublaživač remena i to konstantno..na nekim videima na youtubeu kod talijana vidio sam da se kod njih remen vrlo malo dodiruje sa ublaživačem remena.eh to sad nije bitno..danas se desilo nešto novo..naime svako jutro kad ga upalim, pustim ga minut dvi da se ugrije da povuče ulje i lagano krećem. e sad kad krećem jednostavno se čuje neki duboki zvuk, kao neka jeka u deklu motora,na mjestu kumpluga, kao da nešto zapinje ili sturže i to odzvanja..to bi trajalo sve dok se motor ne ugrije, ali u zadnje vrime svaki put kad bi sa nule kretao i kad bi došlo do nekih 30km to bi nestalo.međutim na tome nije ostalo.pazi moj problem je u tome što sam u malom mistu gdje su gužve konstantne i to je uvjek kreni stani..i znam da se u takvim uvjetima kumplug ajmo reć šporka i malo trese..ali sam upravo zato prošli vikend odlučio napraviti velik đir po otvorenoj cesti i to do plitvica i nazad preko senja karlobaga itd..sve je bilo dobro dok nisam došao na plitvice.kad sam ga išao parkirati taj zvuk je nešto što do sada nisam čuo i teško ga je opisati..to se i danas dogodilo..vozio sam ga na brzoj cesti oko nekih 100km i malo po gradu od semafora do semafora..temperatura motora je bila na pola, bila je malo veća gužva a i dosta toplo.došao sam do jedne firme i tu mi se ponovo pojavio taj zvuk..i cijelim putem nazad.ali samo kad bi išao krenit.provao sam polako krečat, pa i naglo sa malo jačim gasom ništa nije pomoglo.na pola puta sam sjeo curu i kad smo išli krenuti to se još jače čulo..čak je i ona iako žensko primjetila i pitala me šta se ovo čuje.primjetio sam da se to dosta čuje kad je veća težina na bajku i kad je motor ugrijan. ubiti sada kad malo razmislim to više i nema pravila..taj zvuk se  počeo javljat non stop.moje mišljenje je da se kumplug ugrije i da proklizava ili tako nešto, ali mi nije jasno jer kad ga voziš na otvorenoj cesti gdje nema puno kreni stani to bi trebalo bit "pozitivno za kumplug", a kod mene to nije.mislim da sam te malo upilao sa ovim opširnim  objašnjenjem ali jednostavno neznam šta da radim.da li ponovo raskopati motor skinuti i pobrusitit kumplug ili je to jednostavno kumplug iša kvragu i treba novi.nisam više pametan.šteta šta mi mobitel slabo snima zvukove, jer bi jednostavo snimio taj zvuk da ga i vi čujete.nakon servisa sve je bilo u redu, ali sad sam učinio nešto više od 1000km i to je postalo nepodnošljivo..čak sam i primjetio da bajk malo teže ubrzava..

tu sad mogu postaviti puno pitanja, jel mu smeta duga vožnja, jel mu smeta vožnja po gradu,je kako se meni čini da se kumplug previše ugrije i da dolazi do takvog strašnog zvuka, kao da metal o metal struže..svi govore da mu smeta gradska vožnja, dok bi navodno otvorenija vožnja trebala rasteriti kumplug..planiram ponovo pobrusiti kumpolug, mislim zvono i četkice i satviti metalni ublaživač remena ali mislim da je to samo kratkotrajno rješenje.
neznam više ni sam..ako zanš šta bi trebalo raditi pomagaj..više stvarno nemam živaca a ni gušta u njegovoj vožnji. i oprosti šta sam te zgnjavija ali više neznam šta radit.ipak su dvije glave pametnije od jedne.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #40 : Svibanj 07, 2009, 06:43:05 am »
Žao mi je što to čujem, Bevov kuplung glasi kao nepoderiv po svjetskim forumima koliko sam mogao pročitati. E sada to je sigurno neki prooblem sa kuplungom samo je pitanje da li je to problem proklizavanja ili je stvar u torq konverteru u njemu samom. Što se tiče remena i klaparanja, to se ne zabrinjavaj jedino ako ti naprijed na variomatu nijenešto loše npr, nedostaje jedna rolica pa da je sve van balansa ali i dalje to se ne bi toliko osjetilo kako ti opisuješ taj zvuk. Ublaživač udaraca služi da remen lupa po njemu. Meni ovo smrdi na oštećenje pakni jer ako su bile prepaljene konstantnim kretanjem ili slično one su promjenile materijalnu strukturu i bok, možeš ih baciti iako one jesu namjenjene za rad u akvim uvjetima. Otvori i pogledaj. Skinuti kuplunog, ispuhati ga kompresorom, dobro očistiti, pogledaati da nije koja opruga pukla na njemu, pregledaj pakne i pod 45 stpnjeva s obziorm na smjer vrtnje pakni izbrusi pakne isto kao i zvono. Zvono pogledaj iznutra da li je ono poplavilo. Ako iznutra imaš plave fleke na tarnoj površini znači da se pregrijalo i isto tako možeš ga baciti jer nikada ono neće više biti isto iako sumnjam u pregrijavanje ali je i to opcija. Ispusti ulje iz getribe i pogledaj da nema možda kakvih opiljaka u getribi da se nešto nije u njjoj počelo drobiti, ležaj ili nešto slično. To češ u ulju primjetiti, srebrni opiljci.
Naravno ako je pod garancijom motor, onda u servis.
KOD ISPUHIVANJA VARIOMATA NE UDISATI PRAŠINU KOJA SE ISPUHUJE TE ZAŠTITITI DIŠNE ORGANE MASKOM ZA DISANJE JER JE TO SRANJE OPASNO AKO NE I KANCEROGENO.
Pogledaj pa javi daljnji tijek događaja da vidimo jesi li što otkrio.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #41 : Svibanj 07, 2009, 21:40:38 pm »
prije nego krenem sa tim zahvatom..možda sam ja u svoj ovoj strci nešto i bitno preskočio..naime meni je se 1 problem sa kumplugom desio niti na 1000km tj. dok se motor razrađivao..naime isto tako dok sam se vozio i tek upoznavao beva sam u jednom trenutku čuo u predjelu kumpluga da mi nešto ne sturže, kao da cvili, kao da npr. odvijačem prolaziš po karoseriji automobila onaj visok zvuk cviljenja, i ja sam ga normalon brže bolje ugasio.ali kad je bio ugašen nisam ga mogao pomaknuti, kao da je ostao u brzini a ne u leru..i kad bih ga upalio motor bi jednostavno krenuo..dakle nešto je bilo sjebano i ostavljalo bi ga u brzini..ja sam ga odveo na servis i oni su to riješili ali nažalost kako im je tada bila gužva u servisu nikad nisam otkrio šta mu je bilo..ali sam nakon toga primjetio da je on već malo počeo trzati, skoro neprimjetno ali ipak bi se to osjetilo....evo danas sam ga vozio niti 10tak min po gradu i temp je bila na pola i kad sam išao krenuti od frenda opet je užasno zastrugalo..eh ma sve bi to bilo donekle podnošljivo da sam ga ja svojom vožnjom sjeba, tj vožnja po gradu kreni stani..pa se kumplug šporka itd...ali iman frenda koji ima isto beva čak i po godine starijeg od moga, i zamislite nema niti 5000km, i vozi ga samo po gradu...tj od kuće do grada, od kuće do posla, do plaže..a u tom radijusu ne napravi više od 15km..i o nema nikakvih problema.njegov kumplug bi trebao bit doslovno zgažen takvom vožnjom, ja ga ipak vozim i na otvorenoj cesti, i radim velike đireve itd...kako ljudi pričaju svi govore da mu otvorena cesta više koristi od gradske..e sad ko je tu više pametan..ja znam da ja više nisam....

e sad pitanje struke.budući da ja nisam nikad mijenjao ulje na getribi..kakav je postupak i koje ulje da kupim.??? ima li koja vidica za odvidat itd...:icon_scratch:
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #42 : Svibanj 07, 2009, 23:40:03 pm »
Evo nikako da uhvatim vremena od posla pa da odem do servisa da vide šta je sa tim ubrzanjem bar kod mene. Nekidan sam dotegnuo sajlu od gasa bilo je dost lufta pa ponovo probao ubrzanje 0-100 ispalo nekih 12,5 - 13 sec krajnja 138 km/h opet a jebemu. Malo sam danas prošaro netom i pronađem dva posta od ljudi sa bevom 250 ie pa kod njih ovako stoji:
1.
piaggio beverly:  0-100km/h: 14.75s   0-50km/h: 5.8s     max brzina: 138 piše na celeru, 133 je stvarna brzina

2.
Just tested my Beverly 250ie (aussie version) thought i would share the results...


0-50km/h 3.9 seconds
0-100km/h 13.8 seconds
80-100km/h 4.8 seconds


Now to start some modifications to the Beverly! Ideally i would love to get the 0-100 under 10sec... which is a huge ask, but saying that with $700 of modifications we got my mates Beo 500ie down around 6 sec 0-100!!! So who knows, i do realise that at some point displacement is going to kick in but i can always live in hope!

e sad mi nikako onih kod tebe 8 sec  :icon_scratch: jesi ti šta dorađivao Lukas ? ti si bar čovjek od povjerenja i znaš posao više tebi vjerujem. Ćim završe susreti ovdje u Brodu palim na servis obavezno

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #43 : Svibanj 07, 2009, 23:54:21 pm »
Čuj izgleda da idem i ja mjeriti opet jer sada mi niš nije jasno. Znam da sam u početku mjerio i bilo je oko 8.3 sec do 100km/h tak da sada više nisam siguran kako smo došli do 13 sec. APosarić je iste rezultate dobio kao i ja tako da me sada jebi. Mislim i dalje da sam bliže ja nego ti jer Bev dere auto od 100ks do 80km/h zasigurno. evo mjeriti ću jer nisam mjerio zadnjih 2 godine pa ti javim. ali nije nikako preko 10 sec.
Ja nisam ništa dorađivao, samo postoje razlike u onim rolicama što samopisivao tako da to može biti jedina stavka. kuplung možda ali ne vjerujem.
javim
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #44 : Svibanj 08, 2009, 00:03:46 am »
to diesel100: i ja sam to primjetio na svome da kao da izgubi u startu, kao da ga voziš pod kočnicom pa nema ono čisto ubrzanje..i kad krečeš trza volan i čuje se neki duboki zvuk kao neko struganje....koliko sam pročitao imaš iste simptome kao i ja sa svojim prije par mjeseci..i to će se samo nastaviti..evo ja sam učinio oko 16600km i kad se ugrije to struže nemilice..moj savjet ti je ovakav..dođi u servis i prije nego te išta pitaju pošalji i njih i motor u p.m.budi problematična osoba, stvaraj viku, gadi i njih i motor, traži novi kumplug i dobit ćeš ga..ako budeš miran, normalan voztat će te i moći ćeš se pozdraviti sa novim kumplugom..ja mislim da je u njemu problem.to ti je moj savjet iz svog vlastitog iskustva.
Bikes don't leak oil, they mark their territory