Autor Tema: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas  (Posjeta: 229694 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1140 : Studeni 11, 2016, 20:11:12 pm »
hej. trebam jednu malu pomoć. zaboravija sam otkad nisam minja utege u variomatu kako se oni stavljaju u variomat. ima ona ajmo reći zatvorena strana utega i ona metalna. i znam da je na forumu lukas to objasnio i znam da sam ja to znao ali sad jednostavno nisam siguran da li se utezi stavljaju tako da na desnu stranu ide onaj zatvoreniji dio ili ne.

i drugo pitanje. vezano za akumulator. koja bi startna snaga trebala biti za naš beverly CCA oznaka. na nekima bateijrama je 225 pa 175 itd. jer ja imam ovu od 175 kupljena prije mjesec dana i sad kad mjerim njenju snagu uređaj pokazuje 85CCa.. što je pre malo. to me dovodi do rješavanja problema gašenja motora ujutro dok je hladaan. jer kao da je u tome problem. i druga stvar ako nije do baterije tj. da je baterija dobra onda znači da na njenju slabost utječe ili problem s reglerom ili mođžda je problem u magnetu. da nije oslabio tokom godina???
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1141 : Studeni 11, 2016, 21:59:04 pm »
Zatvorena strana ide uvijek tako da kad se vrti variomat prema naprijed prvo nju "gura".
Ne znam za startnu struju točno kak se ispita...
Ak te tiješi kupio sam i ja novu Yuasu (olovna) kad stoji 2 tjedna na sobnoj padne mi na 12.4V , a niš ga ne cica jer je skinut s motora, dok druga yuasa (gel) mi drži mjesecima 12,97-13V bez da ga nadopunim u istim uvjetima.
Al svejedno od kad imam nov akumulator na beverliju nema problema koje i sam spominješ.

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1142 : Studeni 15, 2016, 22:56:42 pm »
hvala arni
ma baterija je izgleda neka s greškom. nemam je mjesec dana i kad idem upalit motor svjetla se ugase koliko snage povuče i onda teško upali. i stavio je punit i punio je skoro 4h nikako da dođe do zelene točke na aparaatu ali kad sam je išao uzesti u ruke onda je bila vruča da sam skoro izgorio ruku. uzeo sam zato onu staru isto gel bateriju i nju stavio puniti i nakon 2h došlo do zelene točke što znači 100% a baterija tek neznatno ugrijana. e sad mene zanima da li nešto sa strane motora može uzrokovati crpljenje snage baterije. mislim da je to regler tu zadužan. ali da li imaju nekakve naznake da je on u pitanju. znam u većini slučajeva da je pokazatelj to što znaju izgoriti žarulje od svjetala...
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1143 : Studeni 15, 2016, 23:41:55 pm »
Meni kad je regler izgorio se odma upalila narančasta lampica,sreća vozio sam s skurenim manje od 2km do doma i na full malom gasu te nije preko 15V punio da bi oštetio nešto drugo.
Spojiš multimetar i prati punjenje, znači kad ga držiš na umjerenom gasu na nogari treba punit min 13,7V, ispod toga je premalo, a iznad 15v je previše. S tim da na leru uz sve potrošaće i još ako se ventiilator upali ti neće punit više od 13-13,2.Ako to sve dobiš regler i namotaju su ok.
Idealno je provjerit i u vožnji al onda moraš žice produžit da možeš multimetar stavit na volan.
Ma akumulatori su banana, meni jedan isto crko nakon 6mjeseci, točno nakon garancije  :cussing: vidjet ću sad s yuasom,al ne polažem neke velike nade.
Ja razmišljam o prodaji svojeg beverlija, trenutno 2 regana skutera,a to je 2 seta guma, dva servisa (ponekad i velika) +auto ne idu baš uz minimalnu plaću....

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1144 : Studeni 23, 2016, 10:10:12 am »
evo mjerio sam bateriju. mislm punjenje baterije i tome sl. i sve je u granicama normale. znači na leru dok radi pokazuje 13,2v na gasu je to oko 13.7v. znači motor puni normalno bateriju. e sad problem gašenja nije riješen. e sad vi koji imate beverlije zamolio bi vas da mi provjerite 1 stvar. naime kad je motor hladan pogotovo ujutro kad se motor upali on bi trebao dignuti ler gas. znači digne visoko đire i tako stoji možda minut. meni kad motor upali digne malo ler gas i onda odma spusti na minimum ali toliko je taj minimum mali da se motor jedva čuje da radi. i radi tako da ponekad imaš osječaj da će se ugasiti. kad je motor ugrijan onda radi ler gas normalno znači kad ga upalim on digne ler gas noramlno i spusti ga na minimu nakon par sekundi i motor radi lipo tj. minimum mu je normalan. znači ovo mi se događa isljučivo kad je motor hladan. znači ujutro najviše ili navečer ako je motor dosta mirovao.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1145 : Studeni 25, 2016, 08:35:21 am »
Hm. Znam da nije neka usporedba (moj je karb), al probaj mu dati malo gasa kad mu padne gas na minimum. Što se događa? Meni se to zna ponekad dogoditi kada je vani ono ni hladno ni toplo. Oko 10 tak stupnjeva. Kao da čok ne prepozna da mora odraditi. Dam mu samo malo gasa (na sekundu) i odjednom okretaji porastu i dalje radi na čoku. Kod ie modela je to drugačije. Al eto čisto info.

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas
« Odgovori #1146 : Studeni 26, 2016, 14:44:30 pm »
Hvala na pomoći ali nije to uspilo. jednostavno rješenje je nešto drugo. sljedeći tjedan ću se posvetiti čišćenju ecu jedinice. znači odspojiti one 2 gume, na injektoru i ona šta je spojena sa filtermo zraka. i skinuti cijelu ecu jedinicu vani. malo pročistiti klapnu i kontakte. e sad jedno pitanje. ja sam klapnu čistio uvijek dok je ecu jedinica bila na motoru. onaj spoj kablovima dakle kontakt kako se skida. ima li koja caka. jel netko zna..
Bikes don't leak oil, they mark their territory