Autor Tema: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori  (Posjeta: 16074 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #15 : Studeni 06, 2007, 21:54:31 pm »
To je taj  :llllol: sada probajmo zamisliti jednu tenerku umjesto tog picolovca  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Zemunac

  • Komarac
  • *
  • Postova: 3
  • Karma: 0
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #16 : Ožujak 30, 2010, 19:33:42 pm »
Afrika Twin, Super Tenere, Trans Alp i Tenere 660, Varadero i V-strom, BMW R 1200 GS i f 800 GS...to sve spada u grupu 'putni enduro'...
Prevashodno namenjeni za put po asfaltu 80% sa mogučnošću silaženja na off 20%. Promenom pneumatika možete pomerati vagu. Bez obzira na to što ih neki teraju po teškim terenima, motori se ipak prave za prosečne vozače. Težinu od cirka 250kg nije nimalo naivno poterati na teži off. Ne znači da ne mogu več da za to postoje lakši jednocilindraši tipa 'hard enduro'!! :icon_scratch:

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #17 : Travanj 01, 2010, 23:07:55 pm »
npr

BMW = bauer motor werke

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #18 : Travanj 02, 2010, 13:20:25 pm »
S tim će malo ljudi putovati iz jednostavnog razloga što puža premalo udobnosti dok dođeš do mjesta gdje će ti zatrebati njegove mogućnosti. Kada krene rasprva o putovanjima pun kufer ljudi zaboravlja da prečesto treba odraditi par tisuća kilometara dok se dođe do mjesta gdje će ti zatrebati takav motor. zaboravljaju i da je hard enduro motor radni stroj koji zahtjeva desetine puta češće održavanje od nekog ''cestovnog'' soft endura, a da ne govorimo da zbog koncepcije motora mnogi hard motori ne trpe dugotrajnu vožnju autocestama  koje služe da dođeš do destinacije sa koje u biti počinje putovanje :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #19 : Travanj 02, 2010, 17:45:48 pm »
Kupiš prikolicu i kuku za auto. Natrpaš stvari i opremu u auto, motor na priksu i odvališ tih cca 1000km kam hoćeš. Stigneš na lokaciju svjež i odmoran, auto ti je dobar tabor za opremu i stvari, možeš u njemu ponjeti dosta rezervne obleke, dijelova, klope, cuge ... može i dvoje troje ljudi sa motorima = jeftiniji putni troškovi i bolja zabava. Tako se to radi kada imaš takav motor, to je valjda jasno. Mislim na hard enduro i cross motore.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #20 : Travanj 03, 2010, 00:08:11 am »
Za tako nešto mi ne treba odlaziti 1000 km dalje jer u susjedstvu ima mjesta za vožnje za koje ti ne treba prikolica. Govorimo o putovanju, a ono ako se vrši motorom onda nigdje nema prikolice. Za najbliže što smatram od kuda kreće putovanje ti je ovaj putopis http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442 mada i doči do te početne točke nije mačji kašalj, a sada ti pronađi u toj igri auto i prikolicu. Ima i bližih destinacija ali ova me nekako puca.  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #21 : Travanj 03, 2010, 13:41:15 pm »
Da, i to sigurno radi prirodnih ljepota i izazova terena. Jelda? :llllol: :llllol:



Moš mislit... :icon_mrgreen:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #22 : Travanj 04, 2010, 11:31:00 am »
Za tako nešto mi ne treba odlaziti 1000 km dalje jer u susjedstvu ima mjesta za vožnje za koje ti ne treba prikolica. Govorimo o putovanju, a ono ako se vrši motorom onda nigdje nema prikolice. Za najbliže što smatram od kuda kreće putovanje ti je ovaj putopis http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442 mada i doči do te početne točke nije mačji kašalj, a sada ti pronađi u toj igri auto i prikolicu. Ima i bližih destinacija ali ova me nekako puca.  :icon_mrgreen:

Pa na u tom putopisu vidim jednocilindraše od cca 650ccm - Yamaha XT660, neki prerađeni BMW ili kaj već kao za Dakar, i dva BMW GS650 i jedan od njih je Dakar edition kakvog i ti imaš. Koliko znam ti guštaš na GS800, a ne vidim kaj će ti kada ekipa sa ovim motorima prolazi cijelu rusiju i dio balkana. Umjesto love za novi motor dikni lovu za troškove putovanja i peglaj!



A ovo sa prikolicom... to je bio samo primjer i druga krajnost jer možeš birati... motorom po cesti soma km, pa pod planinu i onda se preskinuti i transformirati u planinara sa ruksakom ili priksom i autom pod planinu pa onda motorom dalje, sve zavisi kaj nekoga zanima.  :icon_mrgreen: Neki dobar univerzalni motor za tako nešto ne postoji, samo kompromisi.

Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #23 : Travanj 04, 2010, 12:15:34 pm »
Da, i to sigurno radi prirodnih ljepota i izazova terena. Jelda? :llllol: :llllol:



Moš mislit... :icon_mrgreen:

A što je tebi smisao putovanja  :icon_scratch: meni je upravo to što je tebi smješno dok je nekome bitno samo ''natuč'' kilometre, j...i ga svatko ima svoj prisup nečemu i zato je problem pronači suputnika  za putovanje, a iz tog razloga mnogi sami putuju  :icon_mrgreen:

2:Julius - Walter Colebatch na BMW G650 Xchallenge s Touratechovim katalogom na sebi,Terry na XT660R  i jedan F650GS Dakar koji je vozio mladić od 67 godina po imenu Tony. Znači trio je u igri, a ovaj četvrti je usputni putnik namjernik. Na toj fotki je i Vanja tj. nomad na forumima na 1200GS ADV konkretno onaj u naračastoj majci inače naše gore list s kojim sam prošle godine natukao lijepi broj kilometara u Alpama. Prikolica je u redu i to prakticira dosta motorista ako žele voziti jednodnevne vožnje što vjerovao ili ne poskupljuje sami projekt jer ako ideš na taj način putovati treba ti i prikolica i jači auto pogotovo ako gore idu dva ili više motora, a to naravno košta puno više nego da putuješ samo motorom. To nije moj pristup putovanju pa ga i izbjegavam jer ovaj moj mi  omogučava puno veču slobodu putovanja. 800GS je opcija samo zbog toga što može postiči veće putne brzine po autoputu bez patnje za mene ili motor dok u svim ostalim parametrima nema neke posebne prednosti u odnosu na ovaj postoječi, a razlozi vjerojatnoj kupovini je taj što to mogu i  drugi što je vrlo teško pratiti sa ovim motorom nekoga 'ko pegla po autoputu 140km/h i tako 1000 ili više km. mada do  sada nije bilo takvih  putovanja ali ako se otvori nešto tako (ima planova) vjerojatno bude na dvorištu o čemu ćeš biti pravodobno obavješten  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #24 : Travanj 04, 2010, 16:04:10 pm »
Ovo što su oni odvalili je stvarno i više nego respektabilno! Svaka im čast i stvarno im zavidim na toj avanturi! Neki od razloga moje zavisti:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442&page=6 
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442&page=8 
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442&page=19 
:icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Samo po meni za takvu avanturu su najbolji izbor motori kao XT660, KLR, GS650, Tenerka i AT. Može ih se naći svih godišta, relativno su povoljni, nešto jednostaviniji za održavati, dosta dijelova ( malo relativno usred Rusije, ali ipak... ). Ići na takav put sa motorom od oko 90 000kn je egzibicionizam! Mislim na ovo sa linka, BAM ruta. Mudrije je kupiti motor od cca 4 000 ojra pripremiti ga za put, nabaviti potrebnu opremu, novce u džep ( i na karticu ) i krenuti na put, a još i ostane skoro pola od gorespomenutog iznosa. Tako se barem meni čini logičnim, ali ipak ovo je sve u teoriji jer na žalost nema iskustva sa takvim priprema i putovanjima.

Samo primjer kako to može izgledati...



Po postovima vidim da je ta ekipa očito iz UK-a, pa pretpostavljam da ili su motore nekako prevezli do lokacije gdje su krenuli u pustolovinu ili su ih vozili. Kako got, očito se može, ali bitno je primjetiti i to da su motori od prilike iste zapremine i koncepcije tako da im je bilo lakše uskladiti način i brzinu putovanja. Da su se među njima našla još dvojica sa GS1200 to bi već bilo na granici frkovitoga, pogotovo na putovanju od mjesec dana, ali opet sve to zavisi o karakteru, temperamentu i zdravom razumu.  :icon_mrgreen:

Pošto smo na sličnoj valnoj duljini predlažem da nađemo dvije rabljene XT-jke ili KLR-a, sredimo neki popust na opremu, nađemo par sponzora ( hahah, yeah right  :icon_mrgreen: ) i grunemo u smjeru Rusije! Ti fotke ja video, ti ruski ja engleski, ti kavu ja čaj, ti brinete ja plavuše ( hehehe  :icon_mrgreen: ) i to je to. Kasnije putopis, knjiga i DVD da se odužimo sponzorima i zadovoljimo vlastitu potrebu za šepurenjem i samoreklamiranje. Kaj veliš?  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #25 : Travanj 04, 2010, 22:59:14 pm »
Najbolji motor je onaj za koji imaš love, a ako imaš pa biraš tu su putnici dosta razlikuju pa prvi biraju tu nazovimo slabiju kategoriju do 800ccm dok drugi preferiraju 1000 ili više. Ja spadam u onu prvu slabiju jer mi se  čini puno pokretljivije biti na motoru koji je u startu lakši 30-40 kg što opet povlači i manju razinu udobnosti ali kompromis moraš napraviti jer nema nečega što je najbolje u svemu, a o tome sam raspravljao sa Nomadom  (fotke u prilogu)koji preferira veliku kravu. Što se tiće kvarova ako nabaviš novi nemaš ga što pripremati za put osim eventualne nadogradnje, a stari je dobar što ćeš naučiti šarafiti ako več ne znaš s tim da i jedan i drugi mogu krepati i to je već faktor sreće. Ako se ikada odlučiš za put prestani razmišljati koliko kaj košta jer nećeš nikada otiči. Za dva soma € se da jako daleko dogurati ako ideš na istok dok zapad zahtjeva i stotinjak dnevno sve ovisno na što ti je guza  :llllol: naviknula. :icon_mrgreen:

Nikola_M, AnteK, neki švicarac koji se vrnul, Shadow i u pozadini Nomade  dok smo imali gablec na Ligurskoj cesti



Gablec

Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #26 : Travanj 05, 2010, 11:29:26 am »
Lolo, meni je nekad uistinu žal kaj ne razumiješ(ili ne želiš razumjeti) nečije postove. :dontknow:

Meni je bio smješan primjer slika koje si postao, iz kojih se da zaključiti da bi išao tamo radi golih ruskinja a ne rusije.  :Ratt:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #27 : Travanj 05, 2010, 14:17:48 pm »
Gole žene su isto prirodne ljepote ili ti misliš drugačije, samo što su mi one dostupnije (Jadran nije daleko) ako ništa drugo barem za gledanje   :Rgy: :llllol:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline M.C. Kompa

  • MMP
  • *****
  • Postova: 419
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • BMW R 1100 RT
    • MK Kompa
Odg: Koji su to enduro, soft enduro, hard enduro i sl. motori
« Odgovori #28 : Travanj 18, 2010, 10:56:48 am »
Afrika Twin, Super Tenere, Trans Alp i Tenere 660, Varadero i V-strom, BMW R 1200 GS i f 800 GS...to sve spada u grupu 'putni enduro'...
Prevashodno namenjeni za put po asfaltu 80% sa mogučnošću silaženja na off 20%. Promenom pneumatika možete pomerati vagu. Bez obzira na to što ih neki teraju po teškim terenima, motori se ipak prave za prosečne vozače. Težinu od cirka 250kg nije nimalo naivno poterati na teži off. Ne znači da ne mogu več da za to postoje lakši jednocilindraši tipa 'hard enduro'!! :icon_scratch:

neznam kolko ste svi upuceni

ali jedan C Strom i Africa Twin NISU NI PRIBLIZNO U ISTOJ KATEGORIJI.

poanta enduro motora je izgled a onda idu klase
soft, hard, maxi (putni)
same razlike se nalaze u
OVJESU (najvažnije)
TEŽINI (jako bitno)
GETRIBI - tj prijenosu brzina i razvijanju snage
PERFORMANSAMA MOTORA

negdje pri dnu liste je i visina prednjeg blatobrana od gume!!!


ne kuzim se u razlike izmedju soft i hard ali znam kaj je maxi iliti putni enduro - jedna AFRICA TWIN ili SUPER TENERE to definitivno nisu
YOU NEVER RIDE ALONE
www.mk-kompa.com
mk-kompa@mk-kompa.com
BMW je korak prije starackog stapa