Autor Tema: Dileme, mudri ljudi moćnog foruma pomagajte  (Posjeta: 4983 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dmule

• Komarac
  • *
Dileme, mudri ljudi moćnog foruma pomagajte
« : Studeni 02, 2007, 20:52:28 pm »

Pozdrav!

Uglavnom, skupil sam pare i sad me muči kaj da kupim... Uglavnom, to bi bil moj prvi motorček, što znači da mi je vozačko iskustvo na 0, ak ne računate mamin baotian i tomos bt 50.:)

Sviđaju mi se samo chopperčeki, u prijevodu nikakvo forsiranje brzina, jednostavno kruzing sa stilom. da, pozer sam i kaj sad.  :glasses9:Para imam oko 3soma evreka, što mi ograničava izbor na ove gledajući sve žive oglasnike po netu:

Yamaha Dragstar 125 '00 nadalje
Yamaha Virago 125 '00 nadalje
Suzuki Marauder 250 '98 nadalje
Yamaha virago 250 '97 nadalje
Suzuki intruder 125 '00 nadalje.

E sad, pošto sam početnik strah me je da mi čak i 250ccm bude previše. S druge strane svi pričaju kak će mi brzo dosaditi, a htio bi da sam miran godinu, dve da ne prodajem taj motor. S tim motorom bi išel do mora i malo van s frendom, i tu je problem što sam svjestan da ti motorčeki nisu baš za dalja putovanja,makar ima ljudi kaj i sa 125icom idu svud.:) Ima opcija da navučem još soma i da kupim Virago 535, al opet me strah da se ne ubijem s tim pošto bi mi to bio prvi motor. Možda zvuči smiješno, al eto...Zanima me da li je to previše za početnika?? I kolko je rega za 535? Sigurno skuplja zbog ovih 35ccm. Kaj nisu mogli napraviti 500 i super.

Jesam ga nadrobio...

Sad vi recite kaj je tu pametno.
...i just wanna go for a ride...on and on...

Offline Julius

• Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • Spol: Muški
Odg: Dileme, mudri ljudi moćnog foruma pomagajte
« Odgovori #1 : Studeni 02, 2007, 20:54:16 pm »
Ne kužim se baš u tu vrstu motora, ali moj savijet bio bio da ne uzimaš nešto slabije od ovih 250ccm.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Ico

• Rijeka
  • Old School
  • Honda CBR 900 u slaganju
« Odgovori #2 : Studeni 02, 2007, 21:05:53 pm »