Autor Tema: Nekaj bi slagal  (Posjeta: 1766 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Nekaj bi slagal
« : Listopad 01, 2007, 20:45:12 pm »
Dakle ovako,
imao sam prometnu nesreću pa negdje godinu dana ne želim voziti motor dok mi ne povade željezo iz noge. Odlučio sam prodati sadašnji motor i posvetiti se završetku faksa i djevojci koju sam pomalo zanemarivao zbog svoje bebe Zinge.
Ali pošto mi vrag neda mira razmišljao sam da po nečemu šarafim u garaži. Imam garažu samo za sebe i sav mogući alat tak da imam s čim, a preostaje razraditi što.
Dakle razmišljao sam da nabavim neki karambolirani ili neispravni EN 500 bilo kojeg godišta, a da mu rama nije oštećena. Znam da je gotovo indentična vrsta agregata ugrađivana u GPZ500, ER5, KLE500, EN500. Mene sada zanima koji od tih agregata razvija najveću konjsku snagu (i koje godište)? Znači ne bi htel ništa drastično pripasivati, već bi htel da mašina paše u postojeći okvir.
Znam da je brzi imal u svom LTD450 mašinu od GPZ 500 i sve je pasalo. Jel to najjača mašina?

Molio bih da mi se neki od iskusnih mehaničra jave! Unaprijed zahvaljujem na pomoći!

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #1 : Listopad 01, 2007, 22:05:58 pm »
  Kaj se tiče podataka probaj ovdje:

           http://www.motorbikes.be/en/


  Npr. za 2000 godinu kaže:

   EN500                46KS/ 8000 rpm
   ER 5                  50KS/ 9000 rpm
   GPZ500S            60KS/ 9800 rpm
   KLE                   50KS/ 8500 rpm

  Evo to sam nabrzinu vidio za "twin" mašinu od Kawe i izgleda da je ova od GPZ-a najjača tog tipa jer ako se ne varam oni stariji GPZ-i 550 su već imali 4 cilindra, znači sasvim druga koncepcija.

  Inače (kad si se već sjetio mog LTD-a) na njemu je bio agregat od GPZ500S-a, ali karburatori su bili original od LTD-a jer su GPZ-ovi bili nešto veči pa nisu stali zbog okvira(rame).

  Sve ove gore pomenute mašine imaju 74 x 58 mm hod/promjer klipa, što znači da je isti agregat, a razlika u snazi je vjerojatno rezultat različitog štelanja paljenja i karbova, promjer dizni, i na kraju omjer prijenosa u mjenjaču kao i finalni prijenos i promjer kotača.




 P.S.

   Ovo sam ti napisao iz mog skromnog LAIČKOG znanja o mehanici pa pričekaj odgovor i nekog kompetentnijeg na tom području, ali obavezno javi ak uspiješ nešta složit.  :icon_thumright:   
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #2 : Listopad 02, 2007, 08:58:21 am »
Hvala na linku. Stranica je super jer ima usporedbu modela!  :icon_thumright:
Ja isto krećem sa laičkim znanjem,ali imam pomoć iskusnijeg starog koji je šarafal po MZ-ima,i mehaničara koji radi s KAwasakijima. Ak kaj baš zapne ovaj zadnji bu pomogel. Ovo radim zato jer se hoću naučiti šarafiti i vidjeti kak to sve zgleda. Imam mogućnosti, a i vremena pošto nemogu hodati na posel neko vrijeme.
Kužim da karburatori nisu stali,ali mislim da bi se moglo naći neko rješenje uz male preinake.

Znaš kak mi je žal kaj te nisam nazval da dođem vidjeti tvoju zver od motora. Trebal sam ga zeti i spremiti u garažu dok ne ozdravim.  :crybaby2:

Offline Shapa

  • Komarac
  • *
  • Postova: 47
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Kymco Zing 125
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #3 : Listopad 02, 2007, 09:21:36 am »
@Vladek

Malo je OT ,ali zar si se razbio sa Zingom??!! :icon_scratch:

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #4 : Listopad 02, 2007, 09:37:10 am »
@Vladek

Malo je OT ,ali zar si se razbio sa Zingom??!! :icon_scratch:

Ne sebe sam razbil, a Zingi nije ništa.  :icon_redface:
Zaobilazil sam auto, koji se naglo zaustavio na križanju, s desne strane i frajer je bez žmigavca smotal desno (nema ceste, već je s te strane bankina). Bil je pijan, a prek puta birtija pa je valjda htel stati na čašicu. Ja sam lijevom nogom odvalio njegov blatobran i kotač, a volan mi je strgal ruku. Moja djevojka je prošla samo s masnicom ispod koljena, a motor je dobio par ogrebotina po rezervaru i spigan volan- u pravilu ništa. Brzina je bila možda nekih 40km/h, tak da to bude upozorenje svima da se i pri malim brzinama može dobro najeb... To se dogodilo 27.5.ove godine,a ja ću se zarasti ak bu sve u redu za godinu (kad mi povade šipku i šarafe iz noge).

Offline Shapa

  • Komarac
  • *
  • Postova: 47
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Kymco Zing 125
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #5 : Listopad 02, 2007, 13:07:55 pm »
Slično se dogodilo jednom mom kolegi kad je obilazio kolonu auta koji su stajali na semaforu i jedan je pred njim otvorio vrata...

Shit happens :dontknow:

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #6 : Listopad 02, 2007, 16:46:47 pm »
Po specifikacijama koje sam našel na internetu mašina od GPZ je najjača i kroz sva godišta je imala snagu od 60KS.

Kaj bi sve trebalo dodati/promjeniti na mašini od Kawasaki GPZ 500 da bolje ide?
Moje pretpostavke su staviti K&N filter, otvoreni auspuh,...kaj još?

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #7 : Listopad 06, 2007, 23:09:26 pm »
evo jedan suzuki vz 800 s agregatom od kawe zzr 600...poslano mi par slika od covjeka, pa evo...sigurno nije bilo lako pripasati, tak da :icon_thumright:



Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #8 : Listopad 06, 2007, 23:22:16 pm »
Videl sam taj motor u oglasniku i totalno me zainteresirao. Sad kad sam videl slike još i više. Dobro izgleda. Kaj ti misliš da li se isplati kupiti?

Kaj se tiče mašine od GPZ-a ne bu teško nabaviti. SAd se baš pregovaram oko jedne, ali rama od EN 500 bu teži problem. Mašinu bi još mogel nabaviti izvana za jeftine pare,ali rama bi trebala biti kupljena u HR zbog broja šasije,pa onda sto muka oko uvoza.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Nekaj bi slagal
« Odgovori #9 : Listopad 06, 2007, 23:33:05 pm »
a gle, neznam..ak si zainteresiran nazovi covjeka, pa odi pogledaj..jer ovak je teško reći, al motor je fora ,nema kaj...ak hoćeš posaljem ti još slika..samo mi onda posalji svoj mail na pp jer su slike dosta velike, a i im. shack me zafrkava