Autor Tema: Kako kupiti polovni motor  (Posjeta: 38250 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline High 46

  • Komarac
  • *
  • Postova: 24
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #60 : Siječanj 05, 2009, 06:31:13 am »
više manje je sve napisano i sa većinom se slažem.......ali....

par puta sam bio prisutan kad je netko od frendova kupovao motor i uvijek je bilo.....ako mi nije 100 % ok ne uzimam ga i kad bio došli kod prodavaoca ide druga priča i jako je teško nekoga koji je našao polovni motor koji mu odgovoara natjerati da realno gleda kako motor izgleda i onda vi koji ste došli kao pratnja ispadate crne ovce jer primjetite nešto šta on ne vidi  :icon_thumright:


Offline Kiki2001

  • MMP
  • *****
  • Postova: 291
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • '01 HONDA CB 600F
    • Sam protiv sebe
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #61 : Siječanj 10, 2009, 13:42:04 pm »
Ma neje zanimljivo ak dobro pogodiš motor od prve. A de su sitna zadovoljstva šarafljenja, zivkanja prijatelja, psovanja i pijančevanja na tu temu. Gubiš puno ak odma pogodiš dobar motor... :icon_pidu:

Ko i sa ženom. Ak te ne zajebava stalno, začas ti nije zanimljiva.  :icon_mrgreen:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #62 : Siječanj 10, 2009, 15:27:09 pm »
Ma neje zanimljivo ak dobro pogodiš motor od prve. A de su sitna zadovoljstva šarafljenja, zivkanja prijatelja, psovanja i pijančevanja na tu temu. Gubiš puno ak odma pogodiš dobar motor... :icon_pidu:

Ko i sa ženom. Ak te ne zajebava stalno, začas ti nije zanimljiva.  :icon_mrgreen:

Blago tebi.... :icon_rolleyes:

 :icon_mrgreen:
google master



Offline banot1

  • Pegas
  • Vizir
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R1200GS i Skuter
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #63 : Siječanj 10, 2009, 21:00:13 pm »
Ma neje zanimljivo ak dobro pogodiš motor od prve. A de su sitna zadovoljstva šarafljenja, zivkanja prijatelja, psovanja i pijančevanja na tu temu. Gubiš puno ak odma pogodiš dobar motor... :icon_pidu:

Ko i sa ženom. Ak te ne zajebava stalno, začas ti nije zanimljiva.  :icon_mrgreen:
Ja onda u stvari imam sreću - što sam imao jaaakooo zanimljivu ženu!!!! :icon_mrgreen:
Grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things i cannot accept,
and the wisdom to hide the bodies of the people I had
to kill today because they pissed me

Offline Kiki2001

  • MMP
  • *****
  • Postova: 291
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • '01 HONDA CB 600F
    • Sam protiv sebe
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #64 : Siječanj 11, 2009, 17:28:14 pm »
Znaš kak ide ona: "Nekome je kupica napol puna, a nekome napol prazna". Kak si zemeš... ;)

Offline astrbac

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 1
    • *** Moje fotke ***
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #65 : Siječanj 22, 2009, 10:31:02 am »
da...svima nam je valjda jasno da hladan motor mora raditi bar par minuta pod čokom i to kaj si napomenul je sigurno jako bitno!

moj skromni doprinos - I beg to differ. Bio sam svojedobno clan na ZR7 forumu gdje je bilo amera, australaca, engleza.... jako kvalitetan sadrzaj, ljudi znaju sto pricaju, podupiru cinjenicama.... Kasnije su mi to potvrdili i kompici sa strojarstva - zapravo je stetno za motor da radi hladan pod cokom, pogotovo na bocnoj nogari.

NAVODNO se tako ne podmazuju svi dijelovi i ne zagrijavaju jednoliko, plus, ako je na bocnoj, onda vanjski lezajevi ne dobijaju istu kolicinu ulja kao i "unutarnji" (oni na koju stranu je motor nagnut). Idealna situacija bila bi upaliti motor, pustiti minutu dvije da "dodje k sebi" i lagano krenuti. Voznja do 2 - 3 000 okretaja jedno desetak minuta.... i onda raspali ;-)


Sve može da propadne, da nestane, samo je smrt siguran poso!

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #66 : Siječanj 22, 2009, 10:40:54 am »
Sve to stoji oko maženja i paženja ali onda ekipa dođe na susret i onda krene buuuum, trassss, vruuuumm ... Poslije čitaš u oglasniku motor mažen, pažen sa malo km prodajem  :llllol:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #67 : Siječanj 22, 2009, 13:57:03 pm »
... zapravo je stetno za motor da radi hladan pod cokom, pogotovo na bocnoj nogari...




onda kupiš Guzzi. Čok ne radi od prvog dana pa si bez brige  :icon_mrgreen:
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Kako kupiti polovni motor
« Odgovori #68 : Ožujak 05, 2009, 22:57:09 pm »
moj skromni doprinos - I beg to differ. Bio sam svojedobno clan na ZR7 forumu gdje je bilo amera, australaca, engleza.... jako kvalitetan sadrzaj, ljudi znaju sto pricaju, podupiru cinjenicama.... Kasnije su mi to potvrdili i kompici sa strojarstva - zapravo je stetno za motor da radi hladan pod cokom, pogotovo na bocnoj nogari.

NAVODNO se tako ne podmazuju svi dijelovi i ne zagrijavaju jednoliko, plus, ako je na bocnoj, onda vanjski lezajevi ne dobijaju istu kolicinu ulja kao i "unutarnji" (oni na koju stranu je motor nagnut). Idealna situacija bila bi upaliti motor, pustiti minutu dvije da "dodje k sebi" i lagano krenuti. Voznja do 2 - 3 000 okretaja jedno desetak minuta.... i onda raspali ;-)
Istina za bocnu i podmazivanje, najbolje da je u uspravnom položaju....s tim novije motore ne možeš niti upaliti ako su na capici!
Ali, ako uzmeš u obzir neki custom i to pogotovo starijeg godišta, pa eto za primjer i moj( krama je al se još da jašiti :icon_mrgreen:)...ak ne odradi par minuta pod čokom, a bez njega neće niti upaliti , nemrem niti krenuti dok ne postigne neku određenu temp...pa opet mislim da je bolje i zdravije da ipak odradi par min,neg ga mučiti i da čok postupno smanjujem do kraja i tek  onda krenem lagano.