Autor Tema: Molim malu pomoc/prijedlog oko izbora  (Posjeta: 3985 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline SickWorm

• Komarac
  • *
Molim malu pomoc/prijedlog oko izbora
« : Kolovoz 20, 2007, 20:57:30 pm »
Eto skupio sam nesto kuna & eura i sad bi si htio kupit neki motorkotac u stvari Chopper/Cruser sobzirom da sam pocetnik u tome trazim nesto izmedu 125 i 500 ccm. Bitna mi je cjena naravno ali opet nebi bas zelio nekog Kineza ili Korenaca (mada mozda i to nije los izbor). Nije mi bitna tolko brzina motora i sam izgled koliko mozda to da izdrzi put od Rijeke do Dubrovnika (i cesce duze ture) sa dvoje na motoru (oko 130 kg).
Pod to duze ture mislio sam i to da bude relativno udoban za voznju a ne nakon par sati da se osjecam koda su me tukli a i da su izgledi za kvar manji.
Zanima me misljenje znalaca kolko se isplati kupit polovan motor koje marke i modela i kako najbolje provjerit dali je s takvim motorm sve vise manje uredu.
Unaprijed hvala na savjetima....

Offline bihacanin

• Bihac
  • MMP
  • Spol: Muški
  • honda NTV 650
    • emaco bihac
Odg: Molim malu pomoc/prijedlog oko izbora
« Odgovori #1 : Kolovoz 20, 2007, 21:30:11 pm »
Sa obzirom da si kako kažeš početnik moj savjet če mnogi ovdije osuditi, a neki če se i složiti 125 ccm i ne pomišljaj pogotovo na duže ture. Ovo je iz mog iskustva još uvjek vozim Hondu 125 ccm ali za duža putovanja nije nikako razlog slaba nema snage i sve iznad 70-80 km/h liči na utrku a ne ne gušt, i to dok sm sam na motoru o dvoje i ne pomišljam. Moj savjet minimalno 500 ccm i  :glasses9: uživaj.
nemere hajvan biti insan al more insan biti hajvan

Offline Brzi

• Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
« Odgovori #2 : Kolovoz 20, 2007, 21:46:51 pm »
  E sad nisam veliki znalac  :icon_mrgreen:, ali možda iz mog iskustva izvučeš nešto korisno za sebe.